Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Sex uden kondom

Recommended Posts

Jeg har udtrykkeligt afsluttet min annonce med skriften "ingen sex uden kondom!", og er desværre alligevel lige blevet udsat for en kunde der stak pikken i mig uden! Han skulle have en halv time, han var en halv time forsinket så jeg var sød at rykke på min tidsplan. Da vi havde været i gang i 20 minutter skete det så, jeg havde pakket kondomet ud og ville sætte det på med munden. Men han ville lige vente lidt mere og BANG stak han pikken op i mig uden. Jeg blev rasende og stoppede legen med det samme for at smide ham ud. Og han skred uden at betale. Dårlig stil!!

Jeg har lige brug for at komme ud med det, det var en dårlige oplevelse og uanset hvor dejligt det er uden kondom, så er jeg en pige der vægter sundhed og sikkerhed fremfor alt, og med dette oplæg vil jeg bare gerne sige til jer der ude som kunne overveje samme nr; det er dårlig stil, ulækkert, nedværdigende, mangel på respekt og skaber en generel utryghed hos pigen.

Så please dont!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en led type :( forstår generelt ikke man vil gøre det uden kondom, med mindre der er tale om fast partner.

Fremover bør du få pengene først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Sådan bare jokke den ind uden videre, må i det mindste have været en bette pjort, når det er sagt så er det fandema ikke bare dårlig stil men også dumt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, for 7 minutter siden:

Sådan bare jokke den ind uden videre, må i det mindste have været en bette pjort, når det er sagt så er det fandema ikke bare dårlig stil men også dumt.

Ja den var ikke meget at prale af.. og ja det er så dumt gjort, selvom jeg er god til at passe på mig selv, så er det en risikofyldt branche. Ville faktisk ønske at jeg havde klamydia hiv og herpes i det øjeblik han gjorde det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fik smidt ham ud! Og hvorfor tager du ikke betalingen inden egentlig? 

Jeg havde en lignende oplevelse for et par måneder siden, og tossen var endda fræk nok til at komme forbi en gang til et par måneder senere på trods af, at jeg gav ham et møgfald og smed ham ud før tid. Dansk halvskaldet mand, ganske almindelig at se på og fuldstændig ligeglad med mine grænser. Måske det var ham? 

I tilfælde af du ikke kender det, så kan du blive tjekket og behandlet for alt på hudklinikken på Århus Universitetshospital helt gratis. De er faktisk rigtig søde dernede og gode til at tage blodprøver (tag det fra en med sygt meget nåleskræk)

Håber du er okay <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sofie Brandvarm skrev, for 18 minutter siden:

Men han ville lige vente lidt mere og BANG stak han pikken op i mig uden. Jeg blev rasende og stoppede legen med det samme for at smide ham ud. Og han skred uden at betale. Dårlig stil!!

ikke pænt gjort :-o...set i bakspejlet så mon ikke dine kunder respekterer dig mere hvis de betaler inden der bliver flettet åreknuder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Sofie Brandvarm skrev, for 1 minut siden:

Ja den var ikke meget at prale af.. og ja det er så dumt gjort, selvom jeg er god til at passe på mig selv, så er det en risikofyldt branche. Ville faktisk ønske at jeg havde klamydia hiv og herpes i det øjeblik han gjorde det!

hvis du tilfældigvis ligger inde med kundens evnt mobilnummer...kunne du jo sende ham en sms hvor du vil råde ham til at søge læge for at du har hele pivtøjet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke et idiotisk møgsvin, rent ud sagt :oops: du skulle ha sparket ham i kuglerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden1960

I det hele taget står jeg helt uforstående overfor, at mænd er så hjernemæssigt primitivt udstyret, at de lokker pigerne til at knalde uden kondom. De piger - hovedsageligt udenlandske - som tilbyder sex uden er helt sikkert under pres fra alfonser. Mænd burde beskytte disse piger ved IKKE at have ubeskyttet sex med dem. Jeg er flov på mit køns vegne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist oplevelse :-( ...Du skrev, at han skred uden at betale. Husk  at få pengene på forhånd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har indgået en aftale om at have en hygge-stund MED kondom, og man så bryder denne aftale, har man - i mine øjne - gjort sig skyldig i voldtægt, og man skulle straffes herfor jf. gældende lovgivning.

Desværre er det jo utroligt svært at bevise... :(

PS. Det er normal praksis at man betaler FØR man sex'er... præcis som at man giver drinks/middag FØR man scorer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 247ole
GæstenTilFesten skrev, for 25 minutter siden:

Sofie, det du beskriver er sidestillet med voldtægt i juridisk forstand. Hvorfor ikke anmelde manden til politiet?

Det er helt klart et overgreb. Nok desværre svært at bevise :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, 1 time siden:

hvis du tilfældigvis ligger inde med kundens evnt mobilnummer...kunne du jo sende ham en sms hvor du vil råde ham til at søge læge for at du har hele pivtøjet :P

Det dutter ikke, hvis han læser med herinde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, i juridisk forstand voldtægt. Og selvfølgelig skal du anmelde ham, især hvis du har kontakt til ham. 

Svært at bevise måske, men han bliver i hvert fald taget ind og afhøret af politiet. Og så tror jeg ikke han prøver det trick igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald ikke iorden

Skal da gerne sige at tænken om at prøve det uden kondom kunne friste men ikke med en gp hvis det noget hun tilbyder og man ikke er den først men som mange gp'er skriver så vægter de sundhed og sikker forstår det heller ikke hvorfor nogen laver det som hedder Stealthing

http://www.euroman.dk/samfund/sex-fanomen-mand-trakker-kondomet-af-inden-udlosning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 3 timer siden:

Godt du fik smidt ham ud! Og hvorfor tager du ikke betalingen inden egentlig? 

Jeg havde en lignende oplevelse for et par måneder siden, og tossen var endda fræk nok til at komme forbi en gang til et par måneder senere på trods af, at jeg gav ham et møgfald og smed ham ud før tid. Dansk halvskaldet mand, ganske almindelig at se på og fuldstændig ligeglad med mine grænser. Måske det var ham? 

I tilfælde af du ikke kender det, så kan du blive tjekket og behandlet for alt på hudklinikken på Århus Universitetshospital helt gratis. De er faktisk rigtig søde dernede og gode til at tage blodprøver (tag det fra en med sygt meget nåleskræk)

Håber du er okay <3

Ja så er vi sku mange der kan mistænkes 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
lingo skrev, for 39 minutter siden:

Ja så er vi sku mange der kan mistænkes 

"Dansk halvskaldet mand, ganske almindelig at se på og fuldstændig ligeglad med mine grænser."

Den påstand håber jeg da virkelig, at du ikke har ret i.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt over grænsen. Total blottet for respekt for andre mennesker.

Han må have et så usselt liv, ingen selvrespekt heller kan han have.

Ønsker @Sofie Brandvarm mange gode respektfulde gæster, som kan finde ud af, at elske igennem på en god og sikker måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej et træls oplevelse.

Syntes ofte jeg oplever at de ældre herre er de værste til at afprøve ens grænser. Bedst som man ligger der skal de lige prøve om de kan snige pikke i nærheden af min fisse. Endnu ikke lykkes da jeg i en stille men helt bestemt tone gør dem klar at her stopper du makker. Prøver de igen får de en ordenlig tur svensk ( ofte med protest til følge som jeg naturligvis total overhøre)  og ud af vagten med ham. Pengene er naturligvis faldet inden alt andet.

Jeg blokker dem ganske simpel efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Ej et træls oplevelse.

Syntes ofte jeg oplever at de ældre herre er de værste til at afprøve ens grænser. Bedst som man ligger der skal de lige prøve om de kan snige pikke i nærheden af min fisse. Endnu ikke lykkes da jeg i en stille men helt bestemt tone gør dem klar at her stopper du makker. Prøver de igen får de en ordenlig tur svensk ( ofte med protest til følge som jeg naturligvis total overhøre)  og ud af vagten med ham. Pengene er naturligvis faldet inden alt andet.

Jeg blokker dem ganske simpel efterfølgende.

@Frodige Ida jeg kan ikke lade være med at smile lidt, du giver dem da en tur svensk, det er da en form for klasse, selvom de måske ikke havde fortjent det, men vi drenge er jo nemmere at styre når der har været sæd afgang.

Håber da at der er mange ældre respektfulde herrer tilbage endnu, men det er da trist at forsøge noget, som ikke er ok eller aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...