Hop til indhold
Agent0037

Gode råd og anmeldelse af Sugardaters.dk

Recommended Posts

Godt indlæg Kindhest!

Jeg har været på i 3 år on/off, og ja, det er blvet MEGET værre med billedesælgere og useriøse profiler. Det dræner simpelthen en for energi.

Jeg har dog haft moderat til god fornøjelse af SD, havde en fantastisk oplevelse så sent som i lørdags. Det er muligt at vinde i lotteriet.

SD er ikke perfekt, men kan på mange måder gøres bedre, men jeg mener stadig det er en fin måde at møde piger til gensidig fornøjelse. ;)

Min seneste periode udløber i morgen kl 14 (tror jeg) og bliver ikke fornyet med det første. Har fået et par gode kontakter på snap, det må være fint lige foreløbigt.

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 8 minutter siden:

Godt indlæg Kindhest!

Jeg har været på i 3 år on/off, og ja, det er blvet MEGET værre med billedesælgere og useriøse profiler. Det dræner simpelthen en for energi.

Jeg har dog haft moderat til god fornøjelse af SD, have en fantastisk oplevelse så sent som i lørdags. Det er muligt at vinde i lotteriet.

SD er ikke perfekt, men kan på mange måder gøres bedre, men jeg mener stadig det er en fin måde at møde piger til gensidig fornøjelse. ;)

Min seneste periode udløber i morgen kl 14 (tror jeg) og bliver ikke fornyet med det første. Har fået et par gode kontakter på snap, det må være fint lige foreløbigt.

Tak skal du have Agent. Det er et interessant emne som fortjener noget mere opmærksomhed her på EG. 

Jeg kan ikke sige at jeg har haft god success med SD. Og jeg er hverken grim, gammel, fed eller formulerer mig dårligt. Skriver ikke standard beskeder, og opfører mig generelt set høfligt, men dog med lidt kant til tider.Ellers bliver det sgu også for kedeligt. Problemet er som sagt ikke at få kontakt, jeg får næsten altid feedback. Det er når der skal til at ske noget at det løber ud i sandet. Måske er der mange der simplethen ikke tør at give deres adresse ud til en fremmed person, når det kommer til stykket. Jeg ved ikke hvad du gør selv. Skifter du til et en anden kommunikationsform når der er ved at være bid? Hvordan gør du med udveksling af telefon nr. og den slags, gør du det på SD? Og har du så hemmeligt nr.? Jeg spørger ud af nysgerrighed, eftersom nogen af disse ting ofte viser sig at være en hindring.

Jeg er helt enig med dig i at at endeløs snakken frem og tilbage fuldstændig dræner en for energi. Af samme grund orker jeg ikke at være på SD, eller nogen dating sites for den sags skyld, i længere perioder af gangen. Jeg bliver ofte træt af det før eller siden, og skal have en pause.

Men godt at høre at du også har haft gode oplevelser, det betyder at der også er håb for dem som er knapt så dygtige til at gebærde sig på sitet. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som svar på dit spørgsmål omkring kommunikation udenfor sd-beskedsystem (aargh), plejer jeg at benytte en snapchat, oprettet til formålet. Det er helt anonymt, og kan bruges kreativt ;-)

Jeg tror måske at en del af min rimelige succes, skyldes at jeg bor i Aarhus, der er centalt i forhold til store nabobyer. Mange af pigerene vil helst ikke date i deres egen by. Har faktisk aldig mødt en fra Aarhus på nær en. Randers, Horsens flere gange, det er to byer med mange brugere. (så må pigerne fra Aarhus tage den anden vej :-) )

Når jeg er kommet i dialog med piger, plejer jeg at opsætte et par scenarier, Et med hygge og vin, efterfulgt af hjemlig hygge (har også mødt nogen på cafe, hvor vi har fået nogen drinks og derefter hjem). Et med mere lige på. Det plejer at give pote, nogen til det ene og nogen til det andet. Det er mest det med vin og hygge der giver gevinst. Det er absolut også min favorit. 

Gå efter de yngre piger, de er mere impulsive og ofte klar på en hurtig aftale (på dagen).... Hvis man er til det.

Det er sådan jeg gør det. :-P

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal du have for feedback.

Bor selv i Kbh. så det er ikke fordi at der er få muligheder. Det fungerer bare ikke så godt for mig på SD, af en eller anden grund. 

Jeg må overveje at anvende snapchat, som en mulighed. Det er bare et eller andet ved selve SD sitet som er begrænsende. Så det er nok en god ide at skifte til et andet medie før eller siden. 

Det er en god ide at have et par scenarier udtænkt på forhånd. Eftersom SD er ret blandet hvad angår klientellet, eftersom konceptet er lidt vagt, er det nok bedst at have et par muligheder klar. Her er det nok bedst at være lidt skarp i replikken og handle hurtigt.

Hvor meget plejer du typisk at betale for et møde med sex, hvis jeg må spørge?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Jeg er helt vild med sd

vil give ret i man skal skrive en del 

men jeg har mødt en del dejlige piger 

nogle har jeg mødtes med hvor det blot var gensidig forkælelselse - sex og dejlig tid sammen 

andre har jeg betalt for et hurtigt kemi mødet  et par timer i sengen 

andre har jeg møde hele aftner og natten med. 

Lige nu har jeg Fundet en fast pige som jeg betaler et fast beløb pr måned og så rejser vi sammen ses aftner og nætter - snakker telefon når vi ikke kan se og skriver sammen hver dag.

det er noget vi begge har lyst til og der er totalt gensidig respekt tiltrækning nysgerrighed og beundring. 

Hun er 25 jeg er 44 hun er enormt smuk lækker sexet sød sjov og fantastisk at have i sit liv.

jeg er selv i ok form og ok charmerende har ok let ved at finde piger på egen alder. 

Men det her er også unikt så længe det varer - et meget friskt pust til mit liv som det er nu

det tog lidt tid at finde men det var det hele værd. 

Måske er det lidt Cheasy at betale men hvad fanden - jeg er sikker på en del af de rigtigt kærester jeg har haft gennem tiden også er tiltrukket af min evne til at tjene penge og køre med klatten delvist - så længe en kvinde også er tiltrukket at mine mere følsomme og dybe elementer e det sgu 100 procent i orden hun også tænder vildt på min alpha side - det er bare ikke nok hvis det kun er det 

men SD - i har min stemme :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 14 minutter siden:

Tak skal du have for feedback.

Bor selv i Kbh. så det er ikke fordi at der er få muligheder. Det fungerer bare ikke så godt for mig på SD, af en eller anden grund. 

Jeg må overveje at anvende snapchat, som en mulighed. Det er bare et eller andet ved selve SD sitet som er begrænsende. Så det er nok en god ide at skifte til et andet medie før eller siden. 

Det er en god ide at have et par scenarier udtænkt på forhånd. Eftersom SD er ret blandet hvad angår klientellet, eftersom konceptet er lidt vagt, er det nok bedst at have et par muligheder klar. Her er det nok bedst at være lidt skarp i replikken og handle hurtigt.

Hvor meget plejer du typisk at betale for et møde med sex, hvis jeg må spørge?

 

Har givet mellem 500-3000. Den til 500,- taler jeg helst ikke om ;-) 2500-3000 for en 12-14 timer seance med overnatning. Piger mellem 19-25 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, Lige nu:

Har givet mellem 500-3000. Den til 500,- taler jeg helst ikke om ;-) 2500-3000 for en 12-14 timer seance med overnatning. Piger mellem 19-25 år.

Det lyder som en helt fin pris. Men man skal uden tvivl have orden i økonomien hvis det er noget man skal have råd til at lave flere gange om måneden. Jeg ville automatisk være skeptisk hvis nogen tilbød et SD knald for 500kr. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, Lige nu:

Det lyder som en helt fin pris. Men man skal uden tvivl have orden i økonomien hvis det er noget man skal have råd til at lave flere gange om måneden. Jeg ville automatisk være skeptisk hvis nogen tilbød et SD knald for 500kr. :)

Hvis jeg siger : Bil og 10 minutter, har du et meget godt billede af hvad det gik ud på....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 14 minutter siden:

 men SD - i har min stemme :) 

Det er godt at høre at nogen har succes med SD. Jeg får næsten lyst til at forlænge mit abonnement. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg siger : Bil og 10 minutter, har du et meget godt billede af hvad det gik ud på....

Ha ha, ja det overrasker mig ikke. Så må man overveje om man ikke lige så godt kan gå til en GP i stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 15 timer siden:

Måske er der mange der simplethen ikke tør at give deres adresse ud til en fremmed person, når det kommer til stykket.

Med god grund. Lagt de fleste forudsætter du har/skaffer et mødested, så hvis du ikke er indstillet på det, så kan din sparsomme succes ikke undre mig.

Agent0037 skrev, for 14 timer siden:

Hvis jeg siger : Bil og 10 minutter, har du et meget godt billede af hvad det gik ud på....

Hehe, been there done that too.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer nok til at gentage lidt af det der er sagt længere oppe, men her er mine betragtninger om SD.

Første og fremmest: Jeg har været medlem 4x1 måned og alle gange haft oplevelser ingen GP ville kunne give, men brugt utrolig meget tid på det.

Min seneste oplevelse er en familiemoder, som havde brug for at der skulle ske noget nyt, det var en god aften helt uden sugar. Vi ses nok igen snart :) Derudover har jeg også 3 andre erfaringer uden sugar. Om alle 4 kan det siges at man skal gå lidt ned i niveau for at det kan lykkes, men jeg klager ikke ;)

Mine erfaringer med sugar involveret kan tælles til ca. 6-7 forskellige (typisk 1.000-1.500). Jeg går typisk efter studerende og at der skal være kemi, det kræver tid på at skrive og efterfølgende kemidates. Af de 6-7 har jeg 1½ dårlig oplevelse, den første var bare en kemidate, hvor jeg "forbarmede" mig over hende. Hun overnattede og jeg følte det som efter et dårligt ONS hvor jeg helst bare så at hun tog hjem. Den halvdårlige oplevelse var at første gang var så meget bedre og vores andet møde ikke kunne leve op til 1'eren, lidt ligesom Matrixtrilogien der blev ødelagt af fortsættelserne.

Endelig har jeg været på 2 kemidates, hvor jeg sendte pigen hjem med transportpenge.

Jeg foretrækker SD klart over GP oplevelsen fordi jeg ved, at jeg er et tilvalg og jeg ikke er nummer 5 i rækken samme dag. Men strategien med kemidates og lange personlige breve kræver samtidig at man har noget at byde på. Uden at være i model, så er jeg tiltrækkende nok til at pigerne tænder på mig fysisk (hvis de er til min type) og intelligent nok til at kunne føre en fornuftig samtale med dem. 

Konklusion: Når vi bevæger os i gråzoneprostitution, så gælder nogle af de regler som også er på det almindelige datingmarked. Og der skal man tage sig sammen, hvis man vil have noget særligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har aldrig været "nødvendigt" med kemi-møde for mig. Jeg har dog mødt nogen piger ude i byen, til en drink eller to, det er lige mig. Man kan således sidde og tænke lidt over hvad der venter. Mega fedt, og så får man en pils eller to, win/win. :) (man kan også nå at bakke ud, på en god måde, hvis det ikke er noget) ..

Jeg går, som dig, mest efter studerende, de har ofte bedre tid til hygge og er fleksible. Der er jo ofte, ingen børn og familie at tage hensyn til.

Jeg har ingen illusioner om at det ikke er "gråzone prostitution", men hvis jeg føler at begge parter kan stå inde for konceptet og at pigen ikke KUN gør det for pengene, er det bedst.

P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Med god grund. Lagt de fleste forudsætter du har/skaffer et mødested, så hvis du ikke er indstillet på det, så kan din sparsomme succes ikke undre mig.

Hehe, been there done that too.

Det kan jeg på sin vis godt forstå. Men det kræver jo under alle omstændigheder at en af parterne før eller siden oplyser deres addresse, og ikke mindst at telefon nr. udveksles. 

Hvad plejer du selv at gøre? Giver du din potentielle sugardate dit telefon nr. og din adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 11 timer siden:

Hvad plejer du selv at gøre? Giver du din potentielle sugardate dit telefon nr. og din adresse?

Ja. Længere er den sådan set ikke.

Jeg er også stødt på nogen semi-gp'er, som selv havde et sted. Og så en gang, hvor jeg egentlig bare skulle mødes for kemitjek og så endte det med en engangsforestilling i min bil. Men de rigtigt succesrige møder har indebåret at de fik fuld identitet og kontaktinfo på mig. Et specialtilfælde var et møde med en der ikke ville mødes privat (men heller ikke ville have betaling) - så det blev på hotel. Nogle føler sig mere trygge ved et hotel end et privat hjem, hvor de ikke ved, hvad de går ind til og hvordan de kommer væk igen ...

For de virkelige amatører er det jo i høj grad et tillids-spil, så hvis man fedter med det, så får man ikke succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

aktiveret mit medlemskab igen...

ud af de 10 piger jeg skrev til, har 9 af dem i en eller anden form forsøgt at sælge billeder, og dropper kontakten når man søger møder kun.

Det var langt lettere for et par år siden, at finde unge tøser, der var frisk på lidt sjov der inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 1 time siden:

ud af de 10 piger jeg skrev til, har 9 af dem i en eller anden form forsøgt at sælge billeder, og dropper kontakten når man søger møder kun.

Dem har du vel anmeldt til administratorerne af siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Dem har du vel anmeldt til administratorerne af siden?

selvfølgelig, men mange tøser er begyndt at blokere en, med det samme man kun søger møder. Sikkert for at undgå at man kan anmelde dem. Jeg åbner som regel bare 2 vinduer med profilen, og 2 med brevene, så jeg både kan ranke deres svar ned, og anmelde dem. Men efter den her omgang, sletter jeg min profil, til den pris, SD vil have er det blevet for useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 2 timer siden:

til den pris, SD vil have er det blevet for useriøst.

Vi kunne så håbe folk herinde ville tage bedre mod pigerne, så noget af den trafik kom herover, hvor vi alle giver samme pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...