Hop til indhold
Agent0037

Gode råd og anmeldelse af Sugardaters.dk

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg har skrevet dette indlæg, først som svar i en tråd, og nu som ny tråd, beklager dobbeltpost. Jeg mener dog at det er vigtige pointer, til evt. nye brugere af SD.

Jeg er ved at være ved enden af mit halvårlige medlemsskab af SD. Det er rigeligt med 2 x 1 måned om året for mig. (husk at slå automatisk fornyelse fra ;-) )

Jeg bliver mere og mere frustreret som tiden går og til sidst i de 30 dage har jeg fået rigeligt.

Det største problem er at man ikke kan få en ordentlig dialog med pigerne, der mangler simpelthen en chat-funktion. Man skriver og pigen logger på og svarer i 10% af tilfældene. Man føler sig som en vinder og håber på en god dialog der kan munde ud i en aftale. Man skriver et svar, og i mellemtiden er pige logget af og man hører sjældent mere til det, da ens svar forsvinder i 1000 andre henvendelser. MEGA tung måde at kommunikere på. Man føler sig tilbage i 90érne :-)

Der er sindsygt mange døde, falske, useriøse profiler, der dræner een for energi. Bloker, bloker, bloker.

Pigerne har ofte, når man endeligt kommer igennem til dem, urealistisk høje tanker om sig selv. Totalt turn-off, at man man skal bukke og skrabe for at få en aftale i hus. Det gør jeg så heller ikke. Deraf måske min manglende succesrate.. Det er i sandhed "sælgers marked".

Cirka 30% af profilerne (især de helt unge, her er det nok 75%) vil udelukkende sælge billeder. :-( KEDELIGT.

Nu skal det jo ikke være surt det hele, jeg har haft nogen fantastiske oplevelser, både GFE og noget mere grænsesøgende, med søde unge piger. :-)

Jeg er naiv, og vender med 90% sikkerhed tilbage, for trods ovennævnte udfordringer er det faktisk meget spændende, omend tidskrævende. Det er jo faktisk det eneste sted du kan komme i snak med "naboens smukke datter" (søn, hvis man er til det) 

God fornøjelse med SD - trods alt.

 

Pede

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis tanken omkring SD er at man finder en pige (til sammenligning med almindelig prostitution, en farvoritpige) så har jeg svært ved at se de store problemer i dit tråd oplæg. jeg kan godt se, at hvis man ønsker at bruge SD til at finde en ny pige hver gang man får kløe i bukserne, så egner en klassisk kæreste-lignende-portal nok ikke til at dække dette marked.

Og.....hvis man har det således forstår jeg slet ikke hvad man laver på SD. ????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, det at det er en klassisk kærestelignende - portal, er ikke et problem. Hvor har du det fra?

Der er 50% useriøse og teknikken stinker. Hvorfor skulle det være et problem at efterlyse en chat-funktion. 

Er du lidt en troll? Mener ikke det er hvad jeg bruger portalen til, der skal diskuteres.

Redigeret af Agent0037
stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 5 minutter siden:

Tja, jeg mener ikke det, at det er en klassisk kærestelignende - portal, der er et problemet. Hvor har du det fra?

Der er 50% useriøse og teknikken stinker. Hvorfor skulle det være et problem at efterlyse en chat-funktion. 

Er du lidt en troll?

Med det kærestelignende mener jeg "man søger efter en fast pige eller et par stykker". Konceptet ligger vel på den måde op til, at man ikke kontakter gud og hver man, men nogle særligt udvalgte. Er der gensidig interesse, forsvinder den næppe ved at man logger af, og på senere. 

Jeg søger ikke i dette segment så om det er rigtigt at 50% er useriøse, ved jeg ikke noget om. Hvis det er tilfældet bliver antallet af useriøse nok ikke mindre af, at man tilbyder en chatfunktion. Og nej jeg synes ej heller at det er et problem at efterlyse en chatfunktion.

Tja.... du kunne jo prøve at læse nogle at mine tidligere indlæg, hvis du ønsker at finde ud af, om jeg er en troll  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læste mit indlæg, er problemet jo netop at beskeder forsvinder, i bogstaveligt talt 100 vis af andre. (citat MANGE piger jeg har talt med) Det er ikke en hensigtsmæssig måde at føre en dialog på. Det virker netop mere som en her og nu aftale funktion. Det er min påstand. Du mener det modsatte. 

Jeg mente bare at du måske flueknepper lidt omkring formuleringer og ikke indhold?? Jeg er klar over at brugere med over 1000 indlæg er konger her. Det er med ikke at stikke snuden frem :-)

Tak for dit input, du er ikke en troll.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har læst din indlæg. Og det jeg får ud af det lidt provokerende forumuleret er. "Alle skriver til gud og hver mand, og når de logger af og på igen kan de ikke holde styr på hvem der er hvem".  

Sådan typer finder også på andre portaler, og her er det sådant set ikke softwarens skyld at nogle brugere er useriøse. Din hitrate bliver ikke anderledes af, at lave en masse ekstra funktioner.  

Jeg ved ikke om jeg flueknepper eller jeg bare på min egen måde forsøger at fortælle dig, at hvis du ikke får svar fra pigerne, skyldes det næppe at du drukner i mængden, nok snarere at du ikke har gjort et stort nok indtryk, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting er at du ikke bryder dig om konceptet derinde. Noget andet er vel at det er sådan det er. Måske du skulle prøve og skrive til dem og høre om dit ønske om en chat ku være muligt.. :) 

Og så vil jeg godt sige at der er nok lige så mange mænd der er useriøse som der nok er kvinder... Og desværre kommer vi nok ikke uden om det for de findes alle vegne.. Men min oplevelse er faktisk at der er flere derinde end her... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har da fået flere positive henvendelser på sugardating , end dating .dk , og skrevet til lige så mange, men haft kærestelignende forhold til mere end 10 i de over 3 år jeg har været der

måske skrive 10 % igen, nok lidt mindre, men på dating.dk skrive ingen igen, og de som gør, sviner en til , hvis man er 3 år ældre end dem så tja 

kan ikke rigtigt genkende det med 76& er der kun med fotos, det er nogle enkelte, og der har jeg da været på skype med et par søde små spillekusser ) det er da også sjovt, og en del billigere

ja det kan godt være nogen kontakt går tabt, fordi det ikke bliver svaret promte, men det er jo meget unge og impulsive piger derinde så det hører vel sammen

men så må man vente lidt og skrive igen , men man skal generelt være parat , til at mødes på dagen man skriver, ellers løber det let ud

nu har jeg en fast, så det er ikke så stort et problem, er der kun lidt af nysgerrighed
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sandeligt kommet med input til SD-admin, og de sagde (for et par år siden) at de arbejder på sagen. Det eneste nye der er sket siden opstarten, er den der bedømmelses-ting God/dårlig. 

Jeg har sandeligt intet imod konceptet, mere det at SD ikke er gode nok til at spotte svindlere og falskeprofiler. Det er nok svært at gøre noget ved, men det er meget voldsomt.

Tror der er mange useriøse blandt pigerne da det er gratis, for et fuldt medlemskab, hvor vi andre skal smide 250,- (tror jeg). Måske skulle man lave noget ID- tjek på en måde.

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 11 minutter siden:

En ting er at du ikke bryder dig om konceptet derinde. Noget andet er vel at det er sådan det er. Måske du skulle prøve og skrive til dem og høre om dit ønske om en chat ku være muligt.. :) 

Og så vil jeg godt sige at der er nok lige så mange mænd der er useriøse som der nok er kvinder... Og desværre kommer vi nok ikke uden om det for de findes alle vegne.. Men min oplevelse er faktisk at der er flere derinde end her... :) 

hm hvorfor ved du det, du er gp, hvad laver du på den side ?? men ja de jeg har snakket med , piger, er virkeligt trætte af at blive brændt af i sidste øjeblik og at manden ikke møder op, men om det er mere eller mindre ved jeg jo ikke, og du heller ikke , men det findes jo klart
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har sandeligt komme med input til SD-admin, og de sagde (for et par år siden) at de arbejder på sagen. Det eneste nye der er sket siden opstarten, er den der bedømmelses-ting God/dårlig. 

Jeg har sandeligt intet imod konceptet, mere det at SD ikke er gode nok til at spotte svindlere og falskeprofiler. Det er nok svært at gøre noget ved, men det er meget voldsomt.

Tror der er mange useriøse blandt pigerne da det er gratis, for et fuldt medlemskab, hvor vi andre skal smide 250,- (tror jeg). Måske skulle man lave noget ID- tjek på en måde.

de lever af svindlere og falske profiler, de har lige nu startet en blog , med en som hævder at være bruger af sugardating, og det er rent bluf og reklame for siden
de er fuldstændigt ublu overfor hvem som er der og hvad de skrive og gør, 
f eks så skrive nogle at de sælger fotos, allerede i deres profil, og det advares imod og skrives det er forbudt i følge dem selv , det er bare en moderne alfons, maskine 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

jeg har læst din indlæg. Og det jeg får ud af det lidt provokerende forumuleret er. "Alle skriver til gud og hver mand, og når de logger af og på igen kan de ikke holde styr på hvem der er hvem".  

Problemet er at brugerens mailboks sorterer beskeder med senest modtagne øverst. Dvs. når 100 mænd har skrevet til en pige siden jeg svarede hende i en  dialog, så skal hun scrolle langt ned for at finde vores korrespondance. Som Trold2 skriver skal man derfor have gjort et indtryk for at hun husker det næste gang hun logger på - hvis hun nu har haft gang i bare 3-4 dialoger og det hele tiden vælter ind med nye beskeder. Timing er derfor ret afgørende - hvilket er idiotisk. Frem for chat kunne man bare have en funktion, hvor enten brugere kunne sortere manuelt, ved fx at markere favorit-korrespondance eller ved simpelt hen at smide alle henvendelser man ikke selv har svaret på hen i en anden bunke end der hvor man har dem med to-vejs korrepondance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

jeg har læst din indlæg. Og det jeg får ud af det lidt provokerende forumuleret er. "Alle skriver til gud og hver mand, og når de logger af og på igen kan de ikke holde styr på hvem der er hvem".  

Sådan typer finder også på andre portaler, og her er det sådant set ikke softwarens skyld at nogle brugere er useriøse. Din hitrate bliver ikke anderledes af, at lave en masse ekstra funktioner.  

Jeg ved ikke om jeg flueknepper eller jeg bare på min egen måde forsøger at fortælle dig, at hvis du ikke får svar fra pigerne, skyldes det næppe at du drukner i mængden, nok snarere at du ikke har gjort et stort nok indtryk, 

Ha ha, det der er rigtig fin debat-stil. Lige at smide en lille personlig fornærmelse ind i legen. Det gider jeg sgu ikke, det er for plat. Du skriver selv at du ikke benytter SD, hvorfor kommer du så med lange og detaljerede udredeninger om hvor dan tinge fungerer derinde??? Jeg er forundret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 11 minutter siden:

jeg har da fået flere positive henvendelser på sugardating , end dating .dk , og skrevet til lige så mange, men haft kærestelignende forhold til mere end 10 i de over 3 år jeg har været der

måske skrive 10 % igen, nok lidt mindre, men på dating.dk skrive ingen igen, og de som gør, sviner en til , hvis man er 3 år ældre end dem så tja 

kan ikke rigtigt genkende det med 76& er der kun med fotos, det er nogle enkelte, og der har jeg da været på skype med et par søde små spillekusser ) det er da også sjovt, og en del billigere

ja det kan godt være nogen kontakt går tabt, fordi det ikke bliver svaret promte, men det er jo meget unge og impulsive piger derinde så det hører vel sammen

men så må man vente lidt og skrive igen , men man skal generelt være parat , til at mødes på dagen man skriver, ellers løber det let ud

nu har jeg en fast, så det er ikke så stort et problem, er der kun lidt af nysgerrighed
 

Absolut! Det samme har jeg, pigerne på både Dating.dk og egentligt også Scor.dk er nærmest umulige at komme i kontakt med. Jeg har dog haft en vis succes med chatten på scor. Derfor jeg mener det ville være en ide for SD. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 17 minutter siden:

hm hvorfor ved du det, du er gp, hvad laver du på den side ?? men ja de jeg har snakket med , piger, er virkeligt trætte af at blive brændt af i sidste øjeblik og at manden ikke møder op, men om det er mere eller mindre ved jeg jo ikke, og du heller ikke , men det findes jo klart
 

Fordi jeg er der af samme årsag som her... ja vi findes flere steder... Det jeg tilbyder kan jo være flere steder.... Ja det om brændt af og ikk møder op er lige det jeg mener... Det er virkelig meget derinde i forhold til her og ellers... Så jo lidt ved jeg faktisk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 7 minutter siden:

Ha ha, det der er rigtig fin debat-stil. Lige at smide en lille personlig fornærmelse ind i legen. Det gider jeg sgu ikke, det er for plat. Du skriver selv at du ikke benytter SD, hvorfor kommer du så med lange og detaljerede udredeninger om hvor dan tinge fungerer derinde??? Jeg er forundret.

Man behøver ikke at være bager for at forstå hvorledes en bagerforretning er indrettet. Jeg ved godt at det kan være svært at acceptere, at hvis man på nettet skal lave en aftale omkring købesex, og så er det sådant set underordnet om vi taler den ene eller anden form for prostituion,  så har mange piger det nu engang således, at de koncentrere sig om de mænd der virker afklarede og ikke behøver at skrive en masse  frem og tilbage.

Jeg er skam enig i, at set med mændenes øjne, så vil mange gerne have en dialog for bedre at kunne danne sig et indtryk af pigen. Omvendt kan jeg også godt forstå, at pigerne ikke gider at bruge hele deres sparsomme fritid på dialog, som en SD pige skrev for nylig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bageranalogien giver ingen mening Det mig der er kunde hos bageren, jeg er ikke bager. Du køber ikke brød ved bageren og aner derfor ikke noget om bageriet, andet end det du får fortalt. Ikk? :D

Se, det er fakta. Derudover, er det vel mere rart at få afsluttet en dialog, så man ved om man har en aftale eller ej. Det være sig et længere forhold eller en hurtig aftale?!

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg

På mig virker det som om, at mange mænd og piger får lavet fine og gode aftaler omkring SD, så et eller andet sted fungere det jo nok.

 Taler vi købesex handler det mere om, hurtigt at finde ud af, hvad skal der til få at få lavet aftaler med pigerne, end at forsøge at lave branchen om, således at den passer bedre til ens behov som "kunde".  Og.... så kan man jo debattere fra nu af og til juleaften, om at det ikke er rimeligt, men sådan er det nu engang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

På mig virker det som om, at mange mænd og piger får lavet fine og gode aftaler omkring SD, så et eller andet sted fungere det jo nok.

 Taler vi købesex handler det mere om, hurtigt at finde ud af, hvad skal der til få at få lavet aftaler med pigerne, end at forsøge at lave branchen om, således at den passer bedre til ens behov som "kunde".  Og.... så kan man jo debattere fra nu af og til juleaften, om at det ikke er rimeligt, men sådan er det nu engang. 

 

Jeg bestrider bestemt ikke at det virker. Det har jeg vist også nævnt flere gange. Jeg har nogen ankepunkter ift. SD hjemmesiden og brugerne. Det var det mit oprindelige indlæg gik ud på. Intet er perfekt, men jeg vender, som sagt, sikkert tilbage igen. Jeg har ingen illusioner om at det ikke er prostitution på næsten alle planer, men det var heller ikke det min "anmeldelse"  gik på. Ikke for at være træls, men jeg mener ikke at noget er perfekt, og tillader mig at komme med kritik når jeg føler det er rimeligt. Derfor mit indlæg, til folk, som dig Voice, der ikke har prøvet siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 1 minut siden:

Jeg bestrider bestemt ikke at det virker. Det har jeg vist også nævnt flere gange. Jeg har nogen ankepunkter ift. SD hjemmesiden og brugerne. Det var det mit oprindelige indlæg gik ud på. Intet er perfekt, men jeg vender, som sagt, sikkert tilbage igen. Jeg har ingen illusioner om at det ikke er prostitution på næsten alle planer, men det var heller ikke det min "anmeldelse"  gik på. Ikke for at være træls, men jeg mener ikke at noget er perfekt, og tillader mig at komme med kritik når jeg føler det er rimeligt. Derfor mit indlæg, til folk, som dig Voice, der ikke har prøvet siden.

 

Det er sådant set fint nok at komme med forslag til forbedringer. Omvendt hvis man oplever, at man drukner i pigernes henvendelser, handler det måske også om enten at komme med gode tips eller spørge andre om, hvordan det lykkes for dem.

Hvis man antager at de fleste første gangs henvendelser bliver læst, handler det måske nok også om

1) at få markedsført sig selv godt i første seriøse henvendelse

2) at foreslå qua mulighederne på sitet at få flyttet eventuel videre dialog til telefon, mail eller ligende.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nemlig lige præcis det der sker, når du får en i "nettet". Snapchat er populært til den videre dialog.

Tror ikke min succesrate er hverken bedre eller dårligere end andres. Det hele kommer, som du selv skriver, til at handle om tidsforbrug, og genfremsendelse af diverse henvendelser. Det er det min kritik går på. Tror ikke jeg kan uddybe yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sirene

Interessant debat:)

 

Jeg tror, at både sugarbabes og sugardaddies er jævnt trætte af det enorme tidsforbrug, man skal bruge på de mange useriøse henvendelser på sitet. Som sugarbabe oplever jeg mange mænd, som kun er der af nysgerighed og som sidder derhjemme og leger med tanken og flirten, og som egentlig bare vil chatte - høre om ens fantasier og evt se flere billeder osv. Mange dialoger kommer op på 30-100 beskeder frem og tilbage, førend man må erkende, at det vist aldrig bliver til et reelt møde, fordi manden bliver ved med at stille spørgsmål i een uendelighed. Derudover er der rigtig mange, som ikke har læst ens profil og derfor spørger om ting, der allerede står i profilen eller begynder at diskutere, hvorfor man fx ikke vil give sit nr ud, skype eller lign, selvom mam har skrevet i sin profil, at man ikke vil dette. Atter mange har ikke billede på sin profil - dem svarer jeg fx ikke. Så det er ikke kun mændene, men også os sugarbabes, der må bruge oceaner af tid på at få en aftale i hus. 

Jeg vil forsøge at svare på spørgsmålet om gode råd. Altså hvad kan gøre for nemmere at få sugarbabes på krogen. Jeg siger ikke hermed, at du ikke allerede gør det godt, det aner jeg intet om, og mit indlæg er KUN ment som en hjælp og slet ikke som kritik. Der skal selvfølgelig også tages forbehold for, at sugarbabes er forskellige, og jeg kan jo kun tale for mig selv.

1. Vær konkret og kom med et godt tilbud. Uanset om man søger et længerevarende forhold eller en enkelt god aften, så starter alt jo ved et første møde. Og man får lettest et første møde i stand ved at fortælle i første henvendelse præcis hvilken slags date, du ønsker, og hvad du tilbyder. Gør det rimelig kort og konkret - Skriv fx at du søger en date torsdag aften i Århus med en god middag og efterfølgende hygge på dit hotelværelse, og skriv også hvad du vil give i sugar for denne aften (fx 3000kr.) Skriv også hvis du ikke vil give penge og hvad du evt tilbyder i stedet. Det er noget, man kan forholde sig til ret hurtigt kvinde. Langt de fleste første henvendelser man får er desværre ikke andet end "Hej" eller "Hvad laver du" "Hvad søger du" eller i den dur. 

2. Åbn dit billede, før du henvender dig. Det sparer tid og gør det nemmere for modtageren at finde ud af, om hun er interesseret eller ej.

3. Læs pigens profil og respekter de regler/ grænser hun evt skriver her. 

4. Lad være med at gøre beskedkorrespondancen mere langsommelig end nødvendigt. Stil alle de spørgsmål, der er vigtige for dig i een besked hvis muligt i stedet for at skrive 20 beskeder med eet spørgsmål i hver. Hvis du skriver med mange på een gang, hvilket de fleste jo nok gør, så læs tråden igennem, før du svarer, så du undgår at stille de samme spørgsmål mange gange. Noget man desværre tit oplever, og det virker useriøst og er spild af tid. 

God jagt:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sirene skrev, for 10 minutter siden:

skriv også hvad du vil give i sugar for denne aften (fx 3000kr.)

Dine råd er gode nok, problemet er, at der er forskellige præferencer. Lige det her frabeder en del SB-profiler sig helt eksplicit.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sirene
Bebop skrev, for 33 minutter siden:

Dine råd er gode nok, problemet er, at der er forskellige præferencer. Lige det her frabeder en del SB-profiler sig helt eksplicit.

Ja, jeg ville egentlig også have skrevet "skriv eventuelt også..." 

Jeg vil dog mene, at hvis tilbuddet er godt og hvis det bliver formuleret ordentligt, vil de fleste sætte pris på det. Det jeg har frabedt mig derinde er dem der ikke skriver ANDET end fx "blow nu 500 okay?" Og dem er der også en del af - typisk de unge. Men det er trods alt noget andet end at skrive noget om god middag, hotel osv og så tilbyde et honorar. Jeg har kunne læse mig til, at det i hvert fald er nærmest umuligt at finde en sugardate, der vil mødes uden penge;) Men du har ret i at alle er forskellige, hvilket jeg også påpeger i mit indlæg. Personligt synes jeg bare, det er rarere at takke ja eller nej til et tilbud end selv at skulle kræve et beløb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også lige give mit besyv med, til et emne som også ligger mig lidt på sinde. 

Jeg har ikke haft den store success med SD. Jeg får sådan set svar og feedback det meste af tiden. Men ofte løber det hurtigt ud i sandet pga. at der efterhånden er rigtig mange billedsælgere, plattenslagere eller snik-snakkere på sitet. Jeg tror simpelthen at der er mange kvinder på sitet som bare skal have lidt spænding ved at dirty talke bag skærmen. Mange tør ikke at gå linen ud når det kommer til stykket.

Det hjælper heller ikke at en meget stor andel af mændene skyder med spredehagl og rask væk sender mere end hundrede ansøgninger afsted. Det får kvinderne til at tro at de er ekstremt attraktive og kan tage en hvilken som helst pris for nærmest ingenting.

En svaghed ved SD konceptet er at sitet ret hurtigt bliver til et kaotisk sted hvor alle mulige typer med forskellige motiver vælger at slå en profil op. Således har jeg læst profiler som søger rejsepartnere, shopping venner, eller ønsker at være en slags terapeut mod betaling. Og så er der naturligvis de ret trættende billedsælgere. Listen er lang. Det er uden tvivl tanken om at der sidder et gavmildt, men måske også et lidt naivt fjols, i den anden ende som er villig til at smide penge efter hvad som helst, som er tillokkende. Virkeligheden forholder sig naturligvis anderledes. Langt størsteparten af mænd er kun på sitet med det formål at opnå sex mod betaling. Og helst uden at betale alt for meget for det. 

En anden svaghed er at kvinderne kan oprette profiler gratis. Med denne valgte forretningsstrategi er man næsten helt sikker på at stedet vil blive fyldt op med dårlige profiler som der ikke er investeret noget som helst i. På den anden side afholder det jo ikke størsteparten af mændene fra at kontakte disse profiler. Så længe de er prydet med et kønt ansigt eller en fræk udklædning. 

Som trådstarter har bemærket, så er chat funktionaliteten ikke ligefrem den bedste. Det værste syntes jeg dog alle de ret useriøse profiler. Og min fornemmelse er klart at der er kommet flere af den slags i løbet af det års tid hvor jeg har været medlem.

 Alt i alt syntes jeg ikke at det er pengene værd. Og syntes egentlig at jeg har givet det en fair chance. Ønsker man blot sex, så er pengene investeret i en GPs ydelser bedre givet ud. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...