Hop til indhold

Recommended Posts

Link må i selv lede efter. De har ikke en hjemmeside og annoncerer ikke nogen steder(tror jeg). Jeg er kommet der en del gange over de sidste par år. Det der har været gennemgående, er disse meget søde ældre kvinder, der har lært den gode originale thai massage. Samtidig er de også glade og frække på den sjove måde. Dem af jer der kender stedet husker sikkert Nuud, som er i en klasse for sig - hun kommer der dog sjælden for tiden. Nu er der et par andre ældre damer, hvor den ene har været der et stykke tid - kan bare ikke lige huske navnet. Den anden er lige komme fra Thailand, og er også super til at massere. Ikke nogen sylfide - men sød og dygtig. Sidst jeg var der, var det op ad dagen og jeg var den første kunde - så de var meget glade for gensynet - dejligt! Det resulterede i en super four hand massage til samme pris, som helt sikkert kommer i top 10 over gode oplevelser. Man kan nok ikke garantere en four hand hver gang, men som de sagde, hvis de har tid, så hjælper de hinanden. Alle detaljer om ydelser, pris og villighed holder jeg for mig selv. Jeg kender dem trods alt lidt, og de ved jeg er en god og respektfuld kunde. Så der er ingen garanti for noget - men giv dem en chance. De mangler lidt kunder her i ferietiden, og det er bestemt anbefalelsesværdig at besøge dem, hvis man er til god massage og ikke går op i alder og udseende.   

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 8 minutter siden:

 

Det er pænt af dig at tale de søde ældre kvinders sag.

Men jeg foretrækker et stykke smørrebrød. :P

Det er lidt som at kommentere på en anmeldelse af en latinapige og sige du foretrækker østpiger. Hvad er pointen med det? Og hvor er dine anmeldelser af smørrebrødsforrettningerne?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
kunforsjov76 skrev, for 17 timer siden:

Link må i selv lede efter. De har ikke en hjemmeside og annoncerer ikke nogen steder(tror jeg). Jeg er kommet der en del gange over de sidste par år. Det der har været gennemgående, er disse meget søde ældre kvinder, der har lært den gode originale thai massage. Samtidig er de også glade og frække på den sjove måde. Dem af jer der kender stedet husker sikkert Nuud, som er i en klasse for sig - hun kommer der dog sjælden for tiden. Nu er der et par andre ældre damer, hvor den ene har været der et stykke tid - kan bare ikke lige huske navnet. Den anden er lige komme fra Thailand, og er også super til at massere. Ikke nogen sylfide - men sød og dygtig. Sidst jeg var der, var det op ad dagen og jeg var den første kunde - så de var meget glade for gensynet - dejligt! Det resulterede i en super four hand massage til samme pris, som helt sikkert kommer i top 10 over gode oplevelser. Man kan nok ikke garantere en four hand hver gang, men som de sagde, hvis de har tid, så hjælper de hinanden. Alle detaljer om ydelser, pris og villighed holder jeg for mig selv. Jeg kender dem trods alt lidt, og de ved jeg er en god og respektfuld kunde. Så der er ingen garanti for noget - men giv dem en chance. De mangler lidt kunder her i ferietiden, og det er bestemt anbefalelsesværdig at besøge dem, hvis man er til god massage og ikke går op i alder og udseende.   

Jeg har tænkt på at aflægge dem en 'visit' snart. Kan nemlig godt lide voksne kvinder/thaikvinder - som godt må være lidt buttede.

Så tak for en god anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Ja jeg smuttede faktisk hurtigt forbi.

Virkelig god - og hård - massage.

Og et rigtig rigtig godt håndjob. Bedste udløsning jeg har fået i lang tid.

Tomleren op herfra :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg smuttede faktisk hurtigt forbi.

Virkelig god - og hård - massage.

Og et rigtig rigtig godt håndjob. Bedste udløsning jeg har fået i lang tid.

Tomleren op herfra :)

 

 

Hvem fik du massage af? hr gladfordet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, den 29/6/2017 at 09:50:

Jeg har tænkt på at aflægge dem en 'visit' snart. Kan nemlig godt lide voksne kvinder/thaikvinder - som godt må være lidt buttede.

Så tak for en god anmeldelse :)

Så skal du spørge efter Hongthip. Hun er kraftig. Lægger vægt i massagen og lærte mig faktisk nye vinkler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
PeeHairy skrev, for 22 timer siden:

Hvem fik du massage af? hr gladfordet?

Ved ikke hvad hun hedder. Lille og ret spinkel og tja op i årene - men sgu stærk nok til massagen gjorde pænt ondt. Altså det var godt - men det gjorde nass...

Og som sagt - den sjove del af massagen havde hun styr på !

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 16 timer siden:

Ja, priserne er lidt højere nu - og damerne er mere end 17!

Jeg har ikke været der men flere og flere tilbyder en time for 300,- og konkurrencen er hård. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerBar skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har ikke været der men flere og flere tilbyder en time for 300,- og konkurrencen er hård. 

 

Jeg mener det var 350 jeg gav.

I Kbh synes jeg ikke der er så mange der tilbyder til 300,- efterhånden. Og det man får på Lyngbyvej er til gengæld en massage et pænt stykke over gennemsnittet. Det gælder endnu mere den afsluttende massage, efter min mening, men basismassagen holder altså også et pænt niveau. Men forskellige folk prioriterer forskellige ting, og det er ikke alle prioriteter, der kan opfyldes på Lyngbyvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 minutter siden:

På plejehjem...

.... hun har fået stuen lige ved siden af mig :D

Jeg var der en enkelt gang for nogle år siden, da stedet var relativt nyt. Massagen var ganske rigtigt over gennemsnittet, og svenskeren fejlede heller ikke noget – man kunne endda selv bestemme, hvad man ville give for den! Indretningen var derimod ikke lige min stil: Jeg blev anbragt bag et forhæng, og på den anden side var der et værre rend. Diskret beliggenhed kan stedet heller ikke prale med: Direkte ud til Lyngbyvej med en del gående og cyklende trafik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

.... hun har fået stuen lige ved siden af mig

Jeg var der en enkelt gang for nogle år siden, da stedet var relativt nyt. Massagen var ganske rigtigt over gennemsnittet, og svenskeren fejlede heller ikke noget – man kunne endda selv bestemme, hvad man ville give for den! Indretningen var derimod ikke lige min stil: Jeg blev anbragt bag et forhæng, og på den anden side var der et værre rend. Diskret beliggenhed kan stedet heller ikke prale med: Direkte ud til Lyngbyvej med en del gående og cyklende trafik.

Indretningen er forbedret med døre - men ja, Lyngbyvejen ligger stadig det samme sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jatak1000 skrev, for 4 timer siden:

Hvor er Nuud blevet af så??

Du kan jo tage ned og spørge dem - hun er i hvert fald ikke i en anden butik, hvis det er det du vil vide!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Indretningen var derimod ikke lige min stil: Jeg blev anbragt bag et forhæng, og på den anden side var der et værre rend. Diskret beliggenhed kan stedet heller ikke prale med: Direkte ud til Lyngbyvej med en del gående og cyklende trafik.

Indretningen: Bag ved den plads med forhænget er der et rum med en dør der kan lukkes. Begge gange har jeg modtaget behandling i rummet, men jeg ville heller ikke bryde mig om den anden.

Diskretion i indgangen: Hastigheden på det sted er så høj og trafikken så intens, så kørende trafikanter ikke ænser en fodgænger, der står og ringer på. Fodgængere er der ikke så mange af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Indretningen: Bag ved den plads med forhænget er der et rum med en dør der kan lukkes. Begge gange har jeg modtaget behandling i rummet, men jeg ville heller ikke bryde mig om den anden.

Diskretion i indgangen: Hastigheden på det sted er så høj og trafikken så intens, så kørende trafikanter ikke ænser en fodgænger, der står og ringer på. Fodgængere er der ikke så mange af.

Så har du ikke været der efter renoveringen - der er tre rum med lukkede døre nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 3 minutter siden:

Så har du ikke været der efter renoveringen - der er tre rum med lukkede døre nu :-)

Tak, det er jo godt at vide for mig og alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 12 timer siden:

Du kan jo tage ned og spørge dem - hun er i hvert fald ikke i en anden butik, hvis det er det du vil vide!?

Nuud lukkede mig ind i fredags. Jeg havde dog lyst til at lære Hongthip at kende så hende blev det. Sammen med de renoverede lokaler er Nuud begyndt at klæde sig noget fiksere. Så begge mine gamle ankepunkter er væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 36 minutter siden:

Nuud lukkede mig ind i fredags. Jeg havde dog lyst til at lære Hongthip at kende så hende blev det. Sammen med de renoverede lokaler er Nuud begyndt at klæde sig noget fiksere. Så begge mine gamle ankepunkter er væk!

Produktudvikling har aldrig skadet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 14 timer siden:

Du kan jo tage ned og spørge dem - hun er i hvert fald ikke i en anden butik, hvis det er det du vil vide!?

Så var det da godt jeg ikke tog derned alligevel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
shiny skrev, den 7/1/2017 at 22:34:

Så skal du spørge efter Hongthip. Hun er kraftig. Lægger vægt i massagen og lærte mig faktisk nye vinkler. 

"Kraftig" - betyder det dejlig buttet ? Eller mere end det ?

Tak

Glad

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...