Hop til indhold

Recommended Posts

Har også været på besøg der for snart et godt stykke tid siden (inden dørene), fik massage af en ret stærk, ret snaksaglig kvinde, hun tilbød mig også noget mad bagefter. Alt i alt en god oplevelse, dog ja som mange har opdaget er prisen ikke 300 men 350 ikke noget jeg tro de laver om ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, den 28/6/2017 at 16:45:

Link må i selv lede efter. De har ikke en hjemmeside og annoncerer ikke nogen steder(tror jeg). Jeg er kommet der en del gange over de sidste par år. Det der har været gennemgående, er disse meget søde ældre kvinder, der har lært den gode originale thai massage. Samtidig er de også glade og frække på den sjove måde. Dem af jer der kender stedet husker sikkert Nuud, som er i en klasse for sig - hun kommer der dog sjælden for tiden. Nu er der et par andre ældre damer, hvor den ene har været der et stykke tid - kan bare ikke lige huske navnet. Den anden er lige komme fra Thailand, og er også super til at massere. Ikke nogen sylfide - men sød og dygtig. Sidst jeg var der, var det op ad dagen og jeg var den første kunde - så de var meget glade for gensynet - dejligt! Det resulterede i en super four hand massage til samme pris, som helt sikkert kommer i top 10 over gode oplevelser. Man kan nok ikke garantere en four hand hver gang, men som de sagde, hvis de har tid, så hjælper de hinanden. Alle detaljer om ydelser, pris og villighed holder jeg for mig selv. Jeg kender dem trods alt lidt, og de ved jeg er en god og respektfuld kunde. Så der er ingen garanti for noget - men giv dem en chance. De mangler lidt kunder her i ferietiden, og det er bestemt anbefalelsesværdig at besøge dem, hvis man er til god massage og ikke går op i alder og udseende.   

Så enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...