Hop til indhold
Faceoff

Besøg af Trine Tease.

Recommended Posts

Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Nååå.......jooo jeg har mødt trunten, og kan kun bekræfte at alle hendes billeder er dybt manipulerede, og foto redigeringen har været hele vejen rundt, og som du og andre udtrykker det så er virkeligheden's skøn individuelt.

Du undlader aldrig at komme med en negativ kommentar om/til mig, når du har muligheden. Er det muligt at du kan komme frem Til simpelthen bare at ignorere min tilstedeværelse? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

Nååå.......jooo jeg har mødt trunten, og kan kun bekræfte at alle hendes billeder er dybt manipulerede, og foto redigeringen har været hele vejen rundt, og som du og andre udtrykker det så er virkeligheden's skøn individuelt.

Dybt og dybt? Hun skriver i annoncen, at tatoveringer er redigeret bort, så her lægges der ikke skjul på noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Du undlader aldrig at komme med en negativ kommentar om/til mig, når du har muligheden. Er det muligt at du kan komme frem Til simpelthen bare at ignorere min tilstedeværelse? 

 

 

Joooo....ren baby mode, hvis det ikke går din vej så kan man pisse ved en sten, du må komme til den konklusion at du ikke kan styre omgivelserne, vi har trods alt ytrings frihed her i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

Joooo....ren baby mode, hvis det ikke går din vej så kan man pisse ved en sten, du må komme til den konklusion at du ikke kan styre omgivelserne, vi har trods alt ytrings frihed her i landet.

Det er virkeligt rent Baby-mode at aldrig undlade at bruge en mulighed for at stikke til andre. Din opførsel er plat og umoden. 

Helt alternativt kunne du jo evt bare lade være med at kommentere ( igen og igen) på enten ting som omhandler mig eller ting som jeg skriver. Du har flere gange tilkendegivet din mening om mig - er det ikke nok ? Eller er din mission helt utrættelig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Det er virkeligt rent Baby-mode at aldrig undlade at bruge en mulighed for at stikke til andre. Din opførsel er plat og umoden. 

Helt alternativt kunne du jo evt bare lade være med at kommentere ( igen og igen) på enten ting som omhandler mig eller ting som jeg skriver. Du har flere gange tilkendegivet din mening om mig - er det ikke nok ? Eller er din mission helt utrættelig ?

 

Trine, Ignorer det fjols... Du er og forbliver en ener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Det er virkeligt rent Baby-mode at aldrig undlade at bruge en mulighed for at stikke til andre. Din opførsel er plat og umoden. 

Helt alternativt kunne du jo evt bare lade være med at kommentere ( igen og igen) på enten ting som omhandler mig eller ting som jeg skriver. Du har flere gange tilkendegivet din mening om mig - er det ikke nok ? Eller er din mission helt utrættelig ?

skid dog den ½ hjerne et langt stykke i denne sag og tilsvarende, jo mere opmærksomhed jo bedre har han det, bliver han ignoreret i sin infantilitet stopper det. 

knuz til dig trine - din lækre...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 14.7.2019 at 07:57:

Jeg tilbød superfransk med kondom. Jeg har faktisk fjernet det fra min profil tekst - netop fordi at superfransk i dag forstås som helt uden.

Et er, at vi er dem der takker ja til tilbud om fransk uden, men jeg forstår egentlig ikke, at sådan som jeg har set variationen over fransk uden beskrevet, som slik af skaftet med gummi på toppen, ikke anses som et brugbart kompromis, når man ikke får tilbudt fransk rent uden kondom.

Jeg tror da egentlig godt, at slik af skaft, kan være ret lækkert, uden at kalorius fra start til slut er rullet i bund af et kondom

Kondom kan vel bare rulles i bund, når penis skal helt ind i munden, og lige før udløsningen kommer.

Jeg har til gode at prøve det :)

Og selvfølgelig har Trine billeder hvor tatoveringer er fjernet, og hun gør også tydeligt opmærksom på det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Joooo....ren baby mode, hvis det ikke går din vej så kan man pisse ved en sten, du må komme til den konklusion at du ikke kan styre omgivelserne, vi har trods alt ytrings frihed her i landet.

Lad dog den narrehat sejle sin egen sø, manden må lide af et utroligt mindreværdskompleks

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Eller er din mission helt utrættelig ?

Min mission er at bidrage med erfariger som de fleste andre bidrager med , bestæber på at være realistisk samt holde sig til faktums, at det så ikke altid falder i god jord samt ikke altid er det populære at bidrage med....jaaa ikke mit problem, har valgt at være ærlig...så har hæren af riddere noget at bruge tiden på:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 17 minutter siden:

Min mission er at bidrage med erfariger som de fleste andre bidrager med , bestæber på at være realistisk samt holde sig til faktums, at det så ikke altid falder i god jord samt ikke altid er det populære at bidrage med....jaaa ikke mit problem, har valgt at være ærlig...så har hæren af riddere noget at bruge tiden på:D

Men skal du tilkendegive din mening om mig i hver gang du får muligheden ?

Jeg har tidligere prøvet at tage den med dig i Pb - men det hjalp åbenbart ikke synderligt meget. Måske du vil svare mig nu - Hvor og hvornår har du besøgt mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har tidligere prøvet at tage den med dig i Pb - men det hjalp åbenbart ikke synderligt meget. Måske du vil svare mig nu - Hvor og hvornår har du besøgt mig ?

Jooo...den PB har så lige 2 sider, prøvede der at argumentere på et plan hvor du burde fange faktums, hvilket ikke lykkedes men resulterede i at du tabte sutten og svinede mig til...never mind, mit besøg hos dig var inde og vende i PB'en, men den var du kun døv over for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 19 minutter siden:

Jooo...den PB har så lige 2 sider, prøvede der at argumentere på et plan hvor du burde fange faktums, hvilket ikke lykkedes men resulterede i at du tabte sutten og svinede mig til...never mind, mit besøg hos dig var inde og vende i PB'en, men den var du kun døv over for.

Ej det der er jo direkte Usandt. Faktisk har du aldrig svaret mig på hvor og hvornår. 

Jeg opsøger aldrig dig i debatter osv - kan jeg henstille til at du prøver på det samme? Jeg prøvede at tage den med dig i pb, netop fordi at det er dumt og upassende at diskuterer offentligt. Men der svarede du mig også i øst og vest. 

Du har adskillige gange ytret din mening om mig - har du ikke fået givet udtryk for den nok efterhånden ? Kan du ikke prøve at undgå mig - lige som jeg gør med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Ej det der er jo direkte Usandt. Faktisk har du aldrig svaret mig på hvor og hvornår.

Naaaa...har lige gennem læst den farce af en PB dialog, kan kun konstatere at du stadig er døv over for sandheder, og jooo min oplevelse blev fremstillet der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 20 minutter siden:

Naaaa...har lige gennem læst den farce af en PB dialog, kan kun konstatere at du stadig er døv over for sandheder, og jooo min oplevelse blev fremstillet der ;)

Det er ikke sandt!

Jeg gider ikke diskutere mere med dig. 

Jeg har sagt hvad jeg havde at sige - og du udstiller dig selv som smålig og forurettet. Det er simpelthen for dumt.

Lad mig være - lige som jeg gør med dig. 

Du har flere gange udtrykt din mening om mig. Så jeg tænker at nok må være nok.

Slut fra mig - og forhåbenligt det samme fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 38 minutter siden:

Naaaa...har lige gennem læst den farce af en PB dialog, kan kun konstatere at du stadig er døv over for sandheder, og jooo min oplevelse blev fremstillet der ;)

 

Trinetease skrev, for 13 minutter siden:

Det er ikke sandt!

Jeg tror på Trine.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, den 1.1.2019 at 17:28:

Ad 1: Ja

Ad 2: Ja

Øøøøøh det besvarer faltisk ikke spørgsmålet da der gives TO muligheder!!!!

Lad mig formulere det så det kan besvares med “ja/nej”: “er hendes superfransk med gummi på toppen?”  DET er det vi gerne vil vide:):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
People Pleaseren skrev, den 15.7.2019 at 13:46:

 

Jeg tror på Trine.;)

Trine er ren:)

 

og Rolf er ren!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 53 minutter siden:

Øøøøøh det besvarer faltisk ikke spørgsmålet da der gives TO muligheder!!!!

Lad mig formulere det så det kan besvares med “ja/nej”: “er hendes superfransk med gummi på toppen?”  DET er det vi gerne vil vide:):):)

Så lad mig formulere det, så det er helt klart: Hos Trine er ALT med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Så lad mig formulere det, så det er helt klart: Hos Trine er ALT med gummi.

Så er det hele klart:) TAK:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...