Hop til indhold
Faceoff

Besøg af Trine Tease.

Recommended Posts

Jeg havde besøg af Trine tease den anden aften.Det er et stykke tid siden jeg har haft fornøjelsen af Trines selskab,det var en stor fornøjelse som altid.
Selve sexen var som den altid er udsøgt.
Kys og nussen i overflod.
Fransk som ingen ander.
Dansk så man ikke tænker på sex de næste dage.
Men det er der jo ikke noget nyt i, det vil alle som har besøgt Trine skrive under på.
Det der virkelig slog mig, var hvor tynd hun er blevet. Dem som kender Trine er ikke i tvivl om
at Trine går meget op i sundhed,og man må sige hun selv er et godt exsempel på , hvor meget man kan med den rigtige kost.
Hun har total ingen mave og er rigtig fit, men det er så tilgengæld gået ud over hendes mås, for den er der ikke længer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Trine Tease på gæstevisit i Støvring op til flere gange, Trine Tease er altid en stor fornøjelse at være i selvskab med, hendes smukke smilende ansigt og gode humør gør jo en glad, samt hendes yderst veldrejede krop med et par velsiddende JJ skåls bryster, lige en blondine for mig fordi jeg er en babsoman og elsker hendes glatte mis.

Trine Tease giver den bedste sex kæreste oplevelse.

Trine Tease elsker Kys og kram og superfrank så man tror det er løgn.

Trine Tease elsker at røre og blive rørt ved - der er intet bedre end 2 kroppe tæt på hinanden. 

Trine Tease giver dansk i mange forskellige stillinger. 

Trine Tease gå meget op i at træne hendes krop og tænke på kost og sundhed.

Jeg er bare besat af hende , og vil snart besøge hende igen, håber i andre også tænker sådan :wub:




 





 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har besøgt Trine Tease på gæstevisit i Støvring op til flere gange, Trine Tease er altid en stor fornøjelse at være i selvskab med, hendes smukke smilende ansigt og gode humør gør jo en glad, samt hendes yderst veldrejede krop med et par velsiddende JJ skåls bryster, lige en blondine for mig fordi jeg er en babsoman og elsker hendes glatte mis.

Trine Tease giver den bedste sex kæreste oplevelse.

Trine Tease elsker Kys og kram og superfrank så man tror det er løgn.

Trine Tease elsker at røre og blive rørt ved - der er intet bedre end 2 kroppe tæt på hinanden. 

Trine Tease giver dansk i mange forskellige stillinger. 

Trine Tease gå meget op i at træne hendes krop og tænke på kost og sundhed.

Jeg er bare besat af hende , og vil snart besøge hende igen, håber i andre også tænker sådan :wub:
 

Jooh, det trækker da op til et besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet: Jeg er elendig til at planlægge og lægge min lyst i skema .. og endnu en lørdag stod jeg med kriller i maven og what-to-do dilemmaet kørende i hovedet.
Klokken var over middag. Trine Tease i Horsens? Hende har jeg alt for længe haft lyst til at møde, men glem det, med så kort varsel!
Eller hmm .. man kan jo da prøve ..

Heldet følger de småtumpede jyder. Trine havde fået et afbud, og kunne se mig kl. 15 :-D

Jeg gider ikke skrive så meget om mødet, da det blot vil være en gentagelse af andres beretninger. Men hold-nu-da-kæft hvor er hun dejlig ;-)
Jeg var bekymret for, om nogen kunne leve op til så megen ros, men Trine er bare sød, sjov, fræk og lækker. Dejlig at snakke med .. dejlig at kysse med .. dejlig at sexe med.
Så også MIN varmeste anbefaling!

Nu sidder jeg så en lørdag sen eftermiddag .. stadig med kriller i maven og i tilgift en anelse forelsket :wub:
Arh pis!   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa 

kan se at hun er i Vejle. Har aldrig været sammen med hende og vil høre om altid er svær at book en tid hos? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg besøgt Trine 4 gange over 2 år. Må sige hun er fantastisk, lækker og har et utroligt charmerende væsen. Alt det gør, at man får en fantastisk oplevelse. Noget af det bedste sex jeg har fået. 

Kan være man skulle se at få besøgt hende igen...hun kommer desværre ikke så tit i det sydjyske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror kun jeg har set positive anmeldelser af Trine. Det indikerer jo at hun leverer god "value for money" selvom hendes priser ikke er blandt de laveste.

Så det kan jo godt være at man skal begynde at spare sammen til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode anmeldelser. 

- Trines superfransk; er det ægte eller fake-varianten med gummi på toppen? 

- Trines bryster ser ret hårde ud. Ser jeg forkert? 

 

På forhånd tak for svarene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 minutter siden:

Tak for gode anmeldelser. 

- Trines superfransk; er det ægte eller fake-varianten med gummi på toppen? 

- Trines bryster ser ret hårde ud. Ser jeg forkert? 

 

På forhånd tak for svarene

Ad 1: Ja

Ad 2: Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 47 minutter siden:

Tak for gode anmeldelser. 

- Trines superfransk; er det ægte eller fake-varianten med gummi på toppen? 

- Trines bryster ser ret hårde ud. Ser jeg forkert? 

 

På forhånd tak for svarene

Det er den fake udgave med gummi på toppen og har ikke noget med superfransk at gøre.

Giver dig ret i de ser hårde ud, men de er faktisk overaskende bløde, af at være silikone....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Tror ikke at det inden for købesex branchen, er nogen hemmelighed at pigen's billeder er dybt manipulerede, samt at photoshop har været på overarbejde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 49 minutter siden:

Tror ikke at det inden for købesex branchen, er nogen hemmelighed at pigen's billeder er dybt manipulerede, samt at photoshop har været på overarbejde..

Hahahaha Godt nytår til dig! 

Mon ikke du skal sove den der brandert ud, før du  sviner mig yderligere til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

Tror ikke at det inden for købesex branchen, er nogen hemmelighed at pigen's billeder er dybt manipulerede, samt at photoshop har været på overarbejde..

Tjah, én ting er billeder, en helt anden ting er jo virkeligheden. I dette tilfælde synes jeg faktisk, at virkeligheden overgår billederne.

Virkeligheden er i virkeligheden meget sammensat.

Jeg kan særdeles godt forstå, hvis folk får reservationer over for billeder, især hvis de er stjålet, men billeder med positiv/negativ tilgang er jo ikke det eneste man får, når man besøger en glædespige – det er selve oplevelsen.

Jeg har herinde trykket på mange links til østeuropæiske piger for at følge med, og de ser jo ret smukke ud. Men lever de op til drømmene/ydelserne?

Jeg besøgte engang én, Sarah fra Polen i Hørdumsgade. Hun var guddommelig smuk, men havde haft et besøg lige før mig, hvorfor hun ikke var helt på toppen, faktisk ret slatten. Så billeder gør det ikke alene.

Jeg har også besøgt bedårende smukke thaipiger, som jeg så i annoncer, men hvor oplevelsen ikke viste sig værd at skrive hjem om, og jeg har omvendt også mødt thaipiger med et mindre fordelagtigt udseende – jeg kunne godt her nævne et navn eller to – men som til gengæld gav en super oplevelse.

Så jeg tror, at jeg sender dit indlæg til hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Tror ikke at det inden for købesex branchen, er nogen hemmelighed at pigen's billeder er dybt manipulerede, samt at photoshop har været på overarbejde..

Hm, ikke pænt skrevet, har du mødt Trine? Jeg har nydt Trinesselskab mere end flere gange, og virkeligheden overstiger fotos, hun er et superdejlgt besøg og lækker at være sammen med, og ja jegvhåber hun bruger  mange år i branchen endnu, for hun er også mægtig sød..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

Tror ikke at det inden for købesex branchen, er nogen hemmelighed at pigen's billeder er dybt manipulerede, samt at photoshop har været på overarbejde..

@Trinetease jeg er ked af det at en skriver sådan om dig,, det kan han bestemt ikke være bekendt, han burde skamme sig, Du er jo vores alle bedste GP knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis ikke mohammed vil komme til bjerget, så må bjerget komme til mohammed, så næste gang jeg har krydset Storebælt, vil jeg håbe på at få besøgt underskønne TT. Der er gået nogle år siden sidst, men har man først oplevet noget rigtigt godt, glemmer man det aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

 Godt nytår til dig! 

Tak....også et godt nytår til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 17 timer siden:

Hm, ikke pænt skrevet, har du mødt Trine? Jeg har nydt Trinesselskab mere end flere gange, og virkeligheden overstiger fotos, hun er et superdejlgt besøg og lækker at være sammen med, og ja jegvhåber hun bruger  mange år i branchen endnu, for hun er også mægtig sød..

Hej Alko

Jeg er helt enig i din beskrivelse af Trine. Hun er supersød og dejlig, og helt nede på jorden. Jeg havde fornøjelsen af hende kort før jul, og håber også hun bliver i branchen en årrække endnu, for jeg vil rigtig gerne besøge hende igen. Skøn, det er hun.

Niels6663

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fotos..... Trines fotos. Dem har jeg også set på meget ofte:rolleyes:

De serier hun har på sin side er alle rigtig gode, jeg tror jeg mest lod mig inspirere af den, hvor hun har shorts og snickers på. Og en cap på hovedet. Den er fræk på en frisk måde :P

En dag skulle det lykkes at møde Trine, det var jeg sikker på.

Da det blev til en aftale tilbage i september i Aarhus skulle det blive spændende at møde Trine live. Havde forsøgt at forestille mig hvordan hun var i virkeligheden.. brugt min fantasi:rolleyes:

På dagen : Det regnede. Jeg fandt hendes sted og parkerede ret tæt på. Det væltede ned... og jeg skyndte mig over gaden til bygningen og løb ned i en kælder opgang. Skulle lige have sekunderne til at gå så jeg kunne møde op helt rettidigt. 

Havde skiftet tøj efter mit møde i Aarhus og havde nu bare jeans og en T-shirt på.. og en hoodie. Trak hætten godt op over hovedet og løb de sidste meter hen til døren og fik ringet på. Tlf damen åbnede straks. Men tror det føltes som flere minutter:smile:

Jeg fik lov at vente et par minutter inde i rummet der var hyggeligt. Mit hjerte hamrede. Jeg er egentlig rimelig cool og har god selvtillid osv. Men kunne godt mærke på mig selv, at det her var noget specielt. Helt specielt. For om lidt ville døren gå op ... og Trinetease ville komme ind :wub:

Endelig kom hun .. jeg kunne slet ikke vente. Men DER var hun. :eek::eek::eek:

Flot, smuk, sexet. VIRKELIG. Fotos passer helt bestemt. Men egentlig tænkte jeg vist slet ikke på fotos mere, selv om det var alt hvad jeg havde haft at forholde mig til i lang tid. Og så hendes kommentarer på dette site, som man også kan drage noget ud fra om personlighed. Men alt det blev glemt med det samme. For HER var PERSONEN. 

Vi snakkede straks og pejlede os ind på hinanden. Det klikkede bestemt følte jeg. Så smuttede jeg lige hurtigt ud og blev helt frisket op i badet og så tilbage igen.

Altså jeg måtte bare kærtegne hende.. kysse... nyde synet, duften og nærheden. Hun var i den grad med.. Det var lækkert. 

:wub: så kom alt det rigtig frække. Vi havde 1,5 time sammen. Så skønt. Jeg tror også jeg fik kærtegnet Trine over alt.. kysset, nusset og krammet. Kunne slet ikke lade være... 

Det blev også til snak om andre ting. Tænker bestemt Trine også gerne ville lidt dybere ind sådan rent personligt.... men super dygtigt gjort, med god fornemmelse for, hvordan man kan gøre den slags, så man er tryg og rigtig godt tilpas. 

Pludselig skulle jeg i tøjet igen. Øv. Tiden var gået. Ud i regnen. Men det var skønne 1,5 time med en utrolig lækker kvinde. Som TILFULDE  (og mere til)levede op til mine fantasier om hvordan Trinetease mon ville være live :wub:  

Så fotos er supergode ...virkeligheden endnu bedre!  = Et gensyn !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Markild skrev, den 6/11/2017 at 18:35:

Jeg har besøgt Trine Tease på gæstevisit i Støvring op til flere gange, Trine Tease er altid en stor fornøjelse at være i selvskab med, hendes smukke smilende ansigt og gode humør gør jo en glad, samt hendes yderst veldrejede krop med et par velsiddende JJ skåls bryster, lige en blondine for mig fordi jeg er en babsoman og elsker hendes glatte mis.

Trine Tease giver den bedste sex kæreste oplevelse.

Trine Tease elsker Kys og kram og superfrank så man tror det er løgn.

Trine Tease elsker at røre og blive rørt ved - der er intet bedre end 2 kroppe tæt på hinanden. 

Trine Tease giver dansk i mange forskellige stillinger. 

Trine Tease gå meget op i at træne hendes krop og tænke på kost og sundhed.

Jeg er bare besat af hende , og vil snart besøge hende igen, håber i andre også tænker sådan :wub:




 





 

Hej - “superfransk” - Trine yder kun sikker sex er jeg ret sikker på - hvad består superfransk i ved hende? Slikke på skaft og boller? Jeg forestiller mig at hun ikke tager penishovedet i munden uden gummi?

 

Har ikke fået hende besøgt endnu, men det skal jeg helt sikkert:)

Redigeret af Gæst
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Loveyouladies skrev, for 1 minut siden:

Hej - “superfransk” - Trine yder kun sikker sex er jeg ret sikker på - hvad består superfransk i ved hende? Slikke på skaft og boller? Jeg forestiller mig at hun ikke tager penishovedet i munden uden gummi?

 

Har ikke fået hende besøgt endnu, men det skal jeg helt sikkert:)

Jeg tilbød superfransk med kondom. Jeg har faktisk fjernet det fra min profil tekst - netop fordi at superfransk i dag forstås som helt uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg tilbød superfransk med kondom. Jeg har faktisk fjernet det fra min profil tekst - netop fordi at superfransk i dag forstås som helt uden.

OK:) Det lyder godt - for sikker sex er vigtigt:) Har vildt meget lyst til at møde dig, har bare svært ved at få det til at passe med dine vagter:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Alkoholikeren skrev, den 1/1/2019 at 21:18:

Hm, ikke pænt skrevet, har du mødt Trine? Jeg har nydt Trinesselskab mere end flere gange, og virkeligheden overstiger fotos,

Nååå.......jooo jeg har mødt trunten, og kan kun bekræfte at alle hendes billeder er dybt manipulerede, og foto redigeringen har været hele vejen rundt, og som du og andre udtrykker det så er virkeligheden's skøn individuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...