Hop til indhold

Afrikansk sugarbabe Randers

Featured Replies

Skrevet

Pigen har en masse faste kunder og en stalker, hvorfor hun annoncerer on and off. Så det gælder om at gemme hendes tlf. ( inden folk skriver til mig, så kan jeg oplyse, at jeg ikke har hendes tlf)

@Ralle - Jeg har udboldet hendes røvhul. Hun tog det som en champ. Hun er kønnest set bagfra i en doggy.

Hun er en stille, rolig og sød voksen kvinde. Personligt syntes jeg ikke, at hun er køn, hvorfor jeg ikke kommer igen.

• Svar 77
  • Visninger 50.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Satans! Jeg har besøgt denne perle 12-15 gange, det sidste års tid.  Der har været lidt stille siden hun var omtalt negativt herinde, af en stalker...  Hun er en stjerne..  lækker og med på alt..

• Har prøvet hende for flere måneder siden. Hun er fræk og lækker og tåler bestemt gentagelse Jeg spurgte hende om hun er til to mænd på samme tid.. det er hun helt med på.. Er der en af de he

• Go´morn Jeg har prøvet denne mørke perle for flere måneder siden, jeg spurgte hende om hun var til 2 fyre på samme tid :)... Den er hun med på.. Er der en af jer der er frisk på dette ? http

Skrevet
Østjyden333 skrev, for 13 timer siden:

Hun er stoppet . Er forlovet med hende nu . Sorry boys 

Så skal du nok lige have en snak med hende.

For det er hun helt sikkert ikke:)

Skrevet

Hun har lige snakkede om et nyt stalker her ind igen, tror vi har mange psykisk kunde 

må vi har respekt for vores dejlig pigerne. Er det dig Ostjyden33?

Jeg er klar til hjælp hende:-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.