Hop til indhold
Sheiken

Afrikansk sugarbabe Randers

Recommended Posts

Jeg besøgte hende flere gange for 1/2-1 år siden og der var det ok at jeg tog bagdøren. Selvom der kun var en hoveddør i selve huset. ( Hvis i forstår sådan en lille fin en) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har besøgt hende igen og kom ind en halv time forsinket, fordi en ihærdig tilbeder ikke ville forlade stedet. Og hun er ikke god til at trække grænser. Han var der i 3 timer og tilbød hende nærmest ægteskab. Jeg fik lov til at bruge en buttplug på hende, men hun spænder for meget i ringmusklen til at jeg ville gå videre med analsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fingernem skrev, den 9/18/2017 at 04:37:

Ja har besøgt hende igen og kom ind en halv time forsinket, fordi en ihærdig tilbeder ikke ville forlade stedet. Og hun er ikke god til at trække grænser. Han var der i 3 timer og tilbød hende nærmest ægteskab. Jeg fik lov til at bruge en buttplug på hende, men hun spænder for meget i ringmusklen til at jeg ville gå videre med analsex. 

Det giver desværre ofte bagslag for hende, at hun er så sød, naturlig og virker så lidt proff. 

Dette gør det tilsyneladende let at forelske sig i hende, istedet for blot at tage det man betaler for.

Synd for hende, da hun nyder sin selvstændighed og overhovedet ikke er interesseret i faste forhold.

Jeg håber ikke, at hun skal til at trækkes med en ny stalker. Hvis det sker, møder jeg gerne op og tager en snak med vedkommende.

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogle gange for et par måneder siden forsøgt med en aftale nogle gange uden held, da hun havde andre gøremål. Okay, hun har jo et liv. Så i dag kom jeg i tanker om hende og fandt nummeret her i tråden. Nødvendigt, da jeg ikke har set een eneste annonce fra hende i godt to måneder.

Jeg forsøgte at sms'e hende, og minsandten om ikke der var bid denne gang. Hun skrev, at hun godt kan samme dag som mig i næste uge. Så bliver det spændende om denne gang bliver lykkens gang. Sidst meldte hun afbud aftenen før. Og det er sgi imponerende at hendes timepris stadig er under en thaipiges! For jeg kan jo læse her, at kvaliteten er i top. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Rooster skrev, for 2 timer siden:

Udviklingen med personnedsættende kommentarer skal stoppe! 

Helt enig – det syndes jeg osse ;)

Men hvor er de i denne tråd :huh: mener at de fleste indlæg er ret så positive – er der noget jeg har overset ? – eller bare ikke forstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 minutter siden:

Helt enig – det syndes jeg osse ;)

Men hvor er de i denne tråd :huh: mener at de fleste indlæg er ret så positive – er der noget jeg har overset ? – eller bare ikke forstået.

Jeg har slettet det. 

Lad os vende tilbage til sugarbaben som tråden jo handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har slettet det. 

Lad os vende tilbage til sugarbaben som tråden jo handler om.

Vil det sige, at vi ikke må læse det, som er rammet ind?

Eller hvad er det, som du mener ar have slettet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 3 timer siden:

Vil det sige, at vi ikke må læse det, som er rammet ind?

Eller hvad er det, som du mener ar have slettet? 

Jeg har slettet nogle person nedsættende kommentarer rettet mod anden bruger herinde. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad der var skrevet, da det intet har med hvad denne tråd burde dreje sig om! 

Hvis der er mere i vil, kan i henvende jer på pm. 

Fra nu af skal denne tråd handle om den mørke sugar babe - ellers kommer der lås på!

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en skøn og dejlig pige. Hun er simpelthen til et KÆMPE KÆMPE 10 TAL ++++ Har lige haft den bedste oplevelse nogensinde med denne skønne pige. Skøn massage med hånd mund og ... Efter massage stående i sengen iført lange røde støvler bøjede hun sig ned og tog den helt sig ned til roden, Helt vildt !!!  Og så er hun både en frisk, flot og fræk pige med en dejligt humør (+ skøn sangstemme)

Jeg kan kun give hende de allerstørste anbefalinger og glæder mig så meget til at se hende igen....  Pas godt på hende drenge. Hun er simpelthen guld værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er super sød og dejlig behagelig at være sammen med og yder en fantastisk service til billige penge. Hun er den eneste jeg har besøgt der kan tage min pik helt til roden uden besvær og hun suger som en Nilfisk så man ser måne og stjerner ( hun overgår Sabrina fra  Christiansfeld /Åbenrå ) som jo desværre ikke længere tilbyder hendes ydelser. Pas godt på denne skønne perle hun er guld værd.

19 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at det måske er lidt sent. Men er der en fyr eller 2 der vil med op og lege med hende sent i aften ?? Skriv PB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 4/3/2018 at 14:27:

Hun skriver at hun udføre afro-massage.

nogen der ved hvad det går ud på og man kan få rigtig massage ved hende også

Mon ikke det bare går ud på at man får massage udført af en afrikaner. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke det bare går ud på at man får massage udført af en afrikaner. :-)

Måske men det kunne jo være en speciel teknik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...