Hop til indhold

Afrikansk sugarbabe Randers

Featured Replies

Skrevet

Flot choko bb, lækre bryster og stram røv/fisse.

Sød og som på billederne, dejligt blow, tog spermen.

Lidt oprydning på stedet ville pynte

Redigeret af Sheiken
Manglende tekst

• Svar 77
  • Visninger 50.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Satans! Jeg har besøgt denne perle 12-15 gange, det sidste års tid.  Der har været lidt stille siden hun var omtalt negativt herinde, af en stalker...  Hun er en stjerne..  lækker og med på alt..

• Har prøvet hende for flere måneder siden. Hun er fræk og lækker og tåler bestemt gentagelse Jeg spurgte hende om hun er til to mænd på samme tid.. det er hun helt med på.. Er der en af de he

• Go´morn Jeg har prøvet denne mørke perle for flere måneder siden, jeg spurgte hende om hun var til 2 fyre på samme tid :)... Den er hun med på.. Er der en af jer der er frisk på dette ? http

Skrevet

Har du et link.... :P

Skrevet

Hende kunne de alle lære af. Super håndværk og en fantastisk pris

jeg kan godt forstå hun har travlt

Skrevet
Sheiken skrev, for 12 timer siden:

500 billigt

For hvad og hvor længe?

Skrevet

Jeg besøgte K... for lidt over en uge siden.

Hun er rigtig sød og elsker sex.

Et af højdepunkterne var da hun gav et super blow, samtidig med at hun brugte en dildo i sig selv.

Hun har travlt og er svær at få en aftale med, da hun har almindeligt arbejde ved siden af "fritidsarbejdet".

Der har været anmeldelser herinde, som har været lidt for afslørende angående lokalitet og tidspunkter for besøg, hvilket hun er ked af

Skrevet

Satans! Jeg har besøgt denne perle 12-15 gange, det sidste års tid. 

Der har været lidt stille siden hun var omtalt negativt herinde, af en stalker...  Hun er en stjerne..  lækker og med på alt... og jeg har aldrig 

aftalt pris eller givet penge inden bagefter.. drenge! Lad nu være med at spise hende af med håndører... nærige hunde... giv hende det hun forrjener... og det ved i prisbevidste liderbukke vist alt om.;-)   Hun fortjener det....dont spoil it!

Skrevet

jeg besøgte hende og kan kun tilslut mig alt hvad Luxuria siger. jeg var der et stykke og tror vi begge havde en god oplevelse :D fik aldrig spurgt om en pris men inde jeg giv spurgte jeg hvad jeg skyldte og det betalte jeg ( synes det var billigt ) 

Skrevet

Hun er simpelthen bare super at være sammen med. Bedste sex jeg har fået i laaaag tid. Håber hun snart har tid igen:)

Skrevet

Har prøvet hende for flere måneder siden. Hun er fræk og lækker og tåler bestemt gentagelse :)

Jeg spurgte hende om hun er til to mænd på samme tid.. det er hun helt med på..

Er der en af de herre her inde som er frisk på en treesome med denne mørke perle..?

• 4 weeks later...
Skrevet

Har lige besøgt K og kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser..

Hun er rigtig sød og elsker sex.

Hun elsker at give et super blow, samtidig med at hun brugte en dildo i sig selv..Hun var også til sorte kys..

Lækker krop og bryster..Ikke sidste gang jeg kommer der...fornuftige priser...

Skrevet

500 hvis du kan klare Det paa en halv time

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.