Hop til indhold
Sheiken

Afrikansk sugarbabe Randers

Recommended Posts

Flot choko bb, lækre bryster og stram røv/fisse.

Sød og som på billederne, dejligt blow, tog spermen.

Lidt oprydning på stedet ville pynte

Redigeret af Sheiken
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte K... for lidt over en uge siden.

Hun er rigtig sød og elsker sex.

Et af højdepunkterne var da hun gav et super blow, samtidig med at hun brugte en dildo i sig selv.

Hun har travlt og er svær at få en aftale med, da hun har almindeligt arbejde ved siden af "fritidsarbejdet".

Der har været anmeldelser herinde, som har været lidt for afslørende angående lokalitet og tidspunkter for besøg, hvilket hun er ked af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satans! Jeg har besøgt denne perle 12-15 gange, det sidste års tid. 

Der har været lidt stille siden hun var omtalt negativt herinde, af en stalker...  Hun er en stjerne..  lækker og med på alt... og jeg har aldrig 

aftalt pris eller givet penge inden bagefter.. drenge! Lad nu være med at spise hende af med håndører... nærige hunde... giv hende det hun forrjener... og det ved i prisbevidste liderbukke vist alt om.;-)   Hun fortjener det....dont spoil it!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hende og kan kun tilslut mig alt hvad Luxuria siger. jeg var der et stykke og tror vi begge havde en god oplevelse :D fik aldrig spurgt om en pris men inde jeg giv spurgte jeg hvad jeg skyldte og det betalte jeg ( synes det var billigt ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er simpelthen bare super at være sammen med. Bedste sex jeg har fået i laaaag tid. Håber hun snart har tid igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende for flere måneder siden. Hun er fræk og lækker og tåler bestemt gentagelse :)

Jeg spurgte hende om hun er til to mænd på samme tid.. det er hun helt med på..

Er der en af de herre her inde som er frisk på en treesome med denne mørke perle..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt K og kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser..

Hun er rigtig sød og elsker sex.

 Hun elsker at give et super blow, samtidig med at hun brugte en dildo i sig selv..Hun var også til sorte kys..

Lækker krop og bryster..Ikke sidste gang jeg kommer der...fornuftige priser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...