Hop til indhold
KraceiYaw

Thailisten Jylland-Fyn - Version 2

Recommended Posts

KraceiYaw skrev, for 3 timer siden:

@abc: Tak for info. Jeg har opdateret kortet.

Jeg kunne ikke finde nok info om "og længere nede ad Vesterbro (vist nok nummer 12 det ses tydeligt når man er der)", så denne har jeg ikke oprettet. Kan du komme med mere info?

Jeg kommer ikke til Aalborg foreløbigt, så jeg giver opfordringen videre til Aalborg bosatte skribenter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venus Thai Massage

Amaliegade 30 kld, 8700 Horsens

Tel: 5021 0086

Gammelkendt thaimassagested, der har været lukket i en periode.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nyt på thaifronten i Randers.

Hobrovej 15, Amilia thai massage, Tlf
42208604.

og en mere åbner i september i midtbyen.

(Det er jo dejligt, men lommepengene kan bare ikke slå til her i Randers)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ændring til Hobrovej 15: tlf nr er: 60212573, åbningstid 9.30-17.30. annonce i EB i dag, så mon ikke farven skal være rød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
abc skrev, den 30/7/2017 at 22:31:

Jeg kommer ikke til Aalborg foreløbigt, så jeg giver opfordringen videre til Aalborg bosatte skribenter.

 

Ja, det er korrekt, at der kommet et nyt sted på Vesterbro i Aalborg, men det er nr. 10

Navn: S&K Thai Massage & Spa

Adresse; Vesterbro 10, st. tv.

By: 9000 Aalborg

Tlf. 9197 7991

https://m.facebook.com/SK-Thai-massage-Spa-981550505314991/ 

Jeg har lavet en anmeldelse af stedet dags dato.

Vh. abdane

Del dette indlæg


Link til indlæg

På de røde steder, kan du ikke vide om de kun tilbyder massage, kun tilbyder svensk eller det hele. Der er også nogen steder, hvor der ikke tilbydes mere end massage eller fuld pakke for nogle kunder, mens andre kan få mere.

Det er derfor at den røde kategori er en smule diffus. Jeg har dog overvejet om vi skulle indføre en ny kategori til de steder, der åbentlyst annoncerer med sex. Hvad siger I til det? Farven gul er nok ikke så god, hvis vi vil være venlige over for de farveblinde.

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, den 1/9/2017 at 18:16:

På de røde steder, kan du ikke vide om de kun tilbyder massage, kun tilbyder svensk eller det hele. Der er også nogen steder, hvor der ikke tilbydes mere end massage eller fuld pakke for nogle kunder, mens andre kan få mere.

Det er derfor at den røde kategori er en smule diffus. Jeg har dog overvejet om vi skulle indføre en ny kategori til de steder, der åbentlyst annoncerer med sex. Hvad siger I til det? Farven gul er nok ikke så god, hvis vi vil være venlige over for de farveblinde.

Det er et meget uigennemskueligt marked hvad der er rødt/grønt/gult eller blåt. Steder jeg troede var helt og aldeles grønne har det sidste halve år vist sig, at hvis man kommer på bestemte tidspunkter, ja så vil de nok komme ind under den røde kategori. De der har været grønne i årevis begynder at mærke det enorme udbud af thai-klinikker, der er i øjeblikket, og i det små begynder nogle af dem, at tilbyde ekstra til stamkunderne, har endda fået fuldpakke med ejeren, et sted der for få måneder siden bare var helt grøn. Markedet er grumset :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første: Der er stadig nogen der snakker/skriver om "grønne" steder. Er det for forvirrende at jeg har ændret farven til blå? Det var for at være god mod dem, der er farveblinde...

Vil følgende ændring til kategorierne være en god idé eller vil det skabe mere forvirring end gavn?

  • Rød = Ændres fra "Ukategoriseret" til "Red light/Fræk massage": Steder, der officielt tilbyder mere end massage. Dvs. hånddjob/svensk, eller mere f.eks. fransk eller fuld pakke. Dette vil så kræve at stedet officielt reklamerer med sex på adressen
  • Sort = "Ukategoriseret": Som før - men sort i stedet for rød: Steder hvor det er ukendt eller forskelligt hvad der tilbydes. Måske tilbydes der kun massage, eller måske tilbydes der kun mere end massage for nogen og ikke for andre osv.
  • Gul = "Døgnåbent": Måske ny farve? Jeg hælder mest til at beholde farven igen pga. forvirring
  • Blå = "Kun massage": Skal vi ændre den tilbage til grøn?

Hvad siger I?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, den ‎16‎-‎06‎-‎2017 at 14:52:

Ny til listen:

Lotus Thai massage & Wellness

Silkeborgvej 4

7400 Herning

Tel 2023 4383

Formodentlig M/blå

http://www.herningmassage.dk/

https://www.facebook.com/herningmassage

 

 

 

Var på besøg på stedet i fredags og farven er 100% Blå , Der var sat seddeler op med hvilke områder der blev masseret og hvilke områder der ikke blev. Ellers en rigtig god og hår massage af ejeren selv pris 350 kr for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, den 12/9/2017 at 20:45:

For det første: Der er stadig nogen der snakker/skriver om "grønne" steder. Er det for forvirrende at jeg har ændret farven til blå? Det var for at være god mod dem, der er farveblinde...

Vil følgende ændring til kategorierne være en god idé eller vil det skabe mere forvirring end gavn?

  • Rød = Ændres fra "Ukategoriseret" til "Red light/Fræk massage": Steder, der officielt tilbyder mere end massage. Dvs. hånddjob/svensk, eller mere f.eks. fransk eller fuld pakke. Dette vil så kræve at stedet officielt reklamerer med sex på adressen
  • Sort = "Ukategoriseret": Som før - men sort i stedet for rød: Steder hvor det er ukendt eller forskelligt hvad der tilbydes. Måske tilbydes der kun massage, eller måske tilbydes der kun mere end massage for nogen og ikke for andre osv.
  • Gul = "Døgnåbent": Måske ny farve? Jeg hælder mest til at beholde farven igen pga. forvirring
  • Blå = "Kun massage": Skal vi ændre den tilbage til grøn?

Hvad siger I?

Rød = sex. hj, bj døgnåben kan evt stå i beskrivelse af stedet.

Grøn M = her kan man KUN få massage.

Alle andre farver skal droppes da de forvirre mere end de hjælper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny i Viborg

Baan Thai Massage

St. Sct.Mikkels Gade 10c

8800 Viborg

 telefon 71986686

Mandag-Fredag kl. 09.00-17,00

Weekend : Efter aftale

Jeg tror kun hun tilbyder massage og ikke andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den 9/21/2017 at 17:25:

Ny i Viborg

Baan Thai Massage

St. Sct.Mikkels Gade 10c

8800 Viborg

 telefon 71986686

Mandag-Fredag kl. 09.00-17,00

Weekend : Efter aftale

Jeg tror kun hun tilbyder massage og ikke andet. 

Tak. Den er tilføjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oprettet det nye sted i Aarhus:

Og ændret Winner til Dee Day:

Jeg har selv været forbi Dee Day, hvor jeg fik massage af Nicky. Hun fortalte mig hvor gammel hun var og hvis jeg husker rigtigt er det ca. 27. Hun ser godt ud, men er ikke en 10,er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

2 nye klinikker, en i Randers og en i Tønder

Sang Arun beauty  & thai massage - har facebookside, bare søg på navnet

gråbrødrestræde 8.1 sal, Randers

tlf. 5219 9226  - mon ikke den er blå.  Er der nogen som har besøgt stedet?

 

Www.karma-thaimassage.dk , har også en facebookside, bare søg på karma thaimassage

Jernbanegade 2, 1 sal, Tønder

tlf. 4242 2979

det ser lækkert ud på billederne, kender ikke stedet, men vil tro at den er blå.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Beklager er helt basalt spørgsmål: Hvordan bruger man thailisten? Hvordan tilgår man lettest oplysningerne?

Jeg har kigget i https://goo.gl/jUWQ4 men det ser lidt uoverskueligt ud. Jeg gætter på at det må være en lettere måde at se oplysningerne på? Er der et kort et sted, eller kan man søge efter geografiske områder?

Jeg kan heller ikke få øje på farvekoderne noget sted.

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Håber at nogen kan give lidt vejledning i hvordan Thailisten benyttes, og hvor man ser om de enkelte steder er røde eller grønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...