Hop til indhold
KraceiYaw

Thailisten Jylland-Fyn - Version 2

Recommended Posts

8000 skrev, for 54 minutter siden:

Ok det er dig der bestemmer. 

Denne sætning er det vigtigste i mit indlæg.

 Så har man bedre mulighed for at følge med i hvad der rør sig / hvem der byder ind og med hvad.

og der er også enkelte udvekslinger om hvad den enkelte kan købe de enkelte steder. Hvad der er rødt for dig kan godt være grønt for mig nogle steder.

Venligst 8000

 

Vi kan godt indføre at folk skal give sig til kende. Er der stemning for det? Jeg kan lave et obligatorisk felt, hvor man skal skrive sit "handle", som jo helst skal være fra Eroguide...

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Raeven skrev, den 6/16/2017 at 22:02:

Vestergade i Frederikshavn er lukket, hunner flyttet til Kirkegade

Rettet. Findes der et link til hjemmeside og/eller annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, den 6/16/2017 at 22:26:

Jeg besværede mig lige - faktisk ganske nemt

  • Telefon: 50132483
  • Adresse: Kirkegade 1
  • Postnr: 9900
  • By: Frederikshavn

Det er ikke så svært at finde, men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Raeven skrev, den 6/16/2017 at 22:06:

Smile i Hjørring er lukket, hun er flyttet til Nørregade 1a i Hjørring og hedder i dag Zen bodycare 

Rettet. Adressen på deres hjemmeside er dog "Nørre Torv 1A, 9800 Hjørring". Giv lige lyd, hvis det ikke er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 6 timer siden:

Hej @indokarami. Jeg har skam fået Thaimassage Risskov med over, men jeg har flyttet placeringen, fordi ifølge deres hjemmeside (http://www.thaimassage-risskov.dk/), er deres adresse: Randersvej 325, Lisbjerg, 8200 Aarhus N.

Du kan se i dette regneark, hvad jeg har ændret: https://goo.gl/jUWQ4D

De er simpelthen flyttet... det var gået min næse forbi. Super skarpt observeret! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 55 minutter siden:

Nogen der ved, hvorfor man pludselig skal logge in, for at se thailisten vest. Jeg foretrækker vanen tro at være anonym, og så har jeg i øvrigt ikke en "google-konto", og vil heller ikke have det

De oprindelige Øst/vest-lister af OrganDonor er ikke blevet opdateret i lang tid, så KraceiYaw har lavet en ny Vest-liste:

KraceiYaw skrev, den 14/6/2017 at 23:40:

Da der var interesse for fortsættelse af listen over Jylland-Fyn, har jeg kopieret @OrganDonors liste, og har opdateret den. Se denne tråd:

Har i nogle input/rettelser må i meget gerne bruge denne formular: https://goo.gl/forms/JKNJeds4hWMudhoA3

I er selvfølgelig også velkomne til bare at skrive i denne tråd. Jeg vil kigge begge steder.

For at vi ikke havner i samme situation som med den gamle liste, vil vi være minimum 2, der har adgang til at ændre den nye liste. Jeg regner med at give @paafuglen adgang.

Jeg har ændret den grønne farve til blå og med et "m"-ikon, da der var en der gjorde opmærksom på at mange farveblinde ikke kan se forskel på rød og grøn. Dette bliver ikke ændret igen, medmindre der er en meget god grund.

Link: https://goo.gl/VrR4Fd

Til sidst vil jeg sige mange tak til @OrganDonor for hans arbejde med den gamle liste, og jeg håber at der ikke er sket ham noget. Her er den gamle tråd:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den 6/21/2017 at 14:45:

 


Hej KraceiYaw!

Har du planer om at lave en Thailisten vs 2 ØST :)

Det har jeg svaret på i mandags i denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg åbner ovenstående link (https://goo.gl/VrR4Fd) i f.eks. "incognito mode" i Google Chrome (ctrl+shift+n) eller "InPrivate" i Microsoft Edge (Ctrl+Shift+P), så bliver jeg ikke bedt om at logge ind.

Jeg er derfor lidt uforstående overfor ovenstående problem. Kan I forklare nærmere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå. Jeg kan informere om at @OrganDonor eller en anden med adgang til den gamle vest-liste har lukket for adgangen til den, så den ikke er offentlig længere.

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg åbner ovenstående link (https://goo.gl/VrR4Fd) i f.eks. "incognito mode" i Google Chrome (ctrl+shift+n) eller "InPrivate" i Microsoft Edge (Ctrl+Shift+P), så bliver jeg ikke bedt om at logge ind.

Jeg er derfor lidt uforstående overfor ovenstående problem. Kan I forklare nærmere?

Det anonymiserer ikke de besøgende alligevel så det er omsonst. Google ved at du besøger eroguide, thailisten og 100 andre sites vha analytics.

Listen og formular burde måske ligge på en hjemmeside der ikke sporer besøgende på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering til Aalborg/Nørresundby!

Danmarksgade 49 kld, 9000 Aalborg, 

Rosenlundsgade 9 9000 Aalborg

Nygade 2 B, st.   9400 NØRRESUNDBY, 

Gammel Østergade 3b, st. th.,9400 Nørresundby
har alle været lukket i 1-3 år

 

nogle som ikke er på!

Vesterbro 26 Aalborg,

og længere nede ad Vesterbro (vist nok nummer 12 det ses tydeligt når man er der)

og hjørnet af Hadsundvej/Thorsgade Aalborg

og Vestergade 7 9400 Nørresundby

Del dette indlæg


Link til indlæg
abc skrev, den 03/07/2017 at 21:44:

Vesterbro 26 Aalborg

Det var nu ikke særlig venligt overfor KraceiYaw. Mener du han skal søge alle mulige steder fordi du ikke gider udfylde klinikkens navn, korrekt adresse, telefonnr og evt andet?

Efter min mening ubrugelig info.

TO. Jeg bemærker at http://www.massage24-7.dk/massage-list/ har gang i en anden måde at opdatere og søge i en thailiste på. Det skyldes nok den nye liste eller nærmere en kopi af massagelisten. Men interessant at der sker så meget på området her om sommeren selvom massage24-7s udgave er i en pre-beta udgave.

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 8 timer siden:

Det var nu ikke særlig venligt overfor KraceiYaw. Mener du han skal søge alle mulige steder fordi du ikke gider udfylde klinikkens navn, korrekt adresse, telefonnr og evt andet?

Efter min mening ubrugelig info.

TO. Jeg bemærker at http://www.massage24-7.dk/massage-list/ har gang i en anden måde at opdatere og søge i en thailiste på. Det skyldes nok den nye liste eller nærmere en kopi af massagelisten. Men interessant at der sker så meget på området her om sommeren selvom massage24-7s udgave er i en pre-beta udgave.

Vesterbro 26 havde tidligere en anden ejer, og jeg har blot erfaret ejerskifte, om den egentlig har et navn tror jeg ikke. Da jeg gik forbi mindes jeg blot sædvanlig Thaimassage Butiksrude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Saucy skrev, den 16/6/2017 at 00:22:

Samme søgninger på google giver ikke samme resultat da google tilpasser resultatet efter brugeren .

Når jeg søger efter "thailisten" , hos Google eller Bing, så får jeg bl.a massagelisten som bl.a indeholder en alternativ thailiste.  Bl.a den nye liste henter oplysninger herfra. Jeg får også massage24-7's meget omfattende liste men som mangler kort og funktionalitet.

Det der taler for KraceiYaw nye liste er at klinikkerne kan diskutteres her. Det har de alternativerne ikke.

 

Ha ha. Massagelisten som du omtaler og henviser til tjekkede jeg to gange den seneste uge. Begge de klinikker i Øst var lukket. Og den fyr påstår at listen er opdateret. Ha ha,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 2 timer siden:

Ha ha. Massagelisten som du omtaler og henviser til tjekkede jeg to gange den seneste uge. Begge de klinikker i Øst var lukket. Og den fyr påstår at listen er opdateret. Ha ha,

 

@Honda

Hvilke klinikker i Øst taler du om?  Ligenu er du over i vestlisten, hvis du er gået glip af det, og her drøfter vi kun fastlandet og de vesteliggende øer.

Men alt afhænger jo af brugerinput på den ene eller anden måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, den 20/7/2017 at 17:49:

Iflg dette indlæg er Suree, Viborg lukket:

 

Jeg kan bekræfte at stedet er lukket. Der sidder en seddel i vinduet hvor der står at stedet er lukket og der henvises til Oriental massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, den 7/5/2017 at 13:54:

Det var nu ikke særlig venligt overfor KraceiYaw. Mener du han skal søge alle mulige steder fordi du ikke gider udfylde klinikkens navn, korrekt adresse, telefonnr og evt andet?

Efter min mening ubrugelig info.

TO. Jeg bemærker at http://www.massage24-7.dk/massage-list/ har gang i en anden måde at opdatere og søge i en thailiste på. Det skyldes nok den nye liste eller nærmere en kopi af massagelisten. Men interessant at der sker så meget på området her om sommeren selvom massage24-7s udgave er i en pre-beta udgave.

@Saucy: Vil du ikke godt lade være med at komme med dine sure opstød? Det er altså ikke særlig venligt over for dem der faktisk kommer med brugbar information.

Selvom jeg er sikker på at folk herinde godt kan tåle det, så har jeg ikke lyst til at nogen ikke skriver og giver os oplysninger, fordi de så vil blive hakket ned for ikke at give nok oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
abc skrev, den 7/3/2017 at 21:44:

Opdatering til Aalborg/Nørresundby!

Danmarksgade 49 kld, 9000 Aalborg, 

Rosenlundsgade 9 9000 Aalborg

Nygade 2 B, st.   9400 NØRRESUNDBY, 

Gammel Østergade 3b, st. th.,9400 Nørresundby
har alle været lukket i 1-3 år

 

nogle som ikke er på!

Vesterbro 26 Aalborg,

og længere nede ad Vesterbro (vist nok nummer 12 det ses tydeligt når man er der)

og hjørnet af Hadsundvej/Thorsgade Aalborg

og Vestergade 7 9400 Nørresundby

@abc: Tak for info. Jeg har opdateret kortet.

Jeg kunne ikke finde nok info om "og længere nede ad Vesterbro (vist nok nummer 12 det ses tydeligt når man er der)", så denne har jeg ikke oprettet. Kan du komme med mere info?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldie69 skrev, den 7/19/2017 at 16:23:
Beautiful Spirit Thaimassage
Jens Baggesens Vej 3 8210 Aarhus V
 
Stedet er lukket og butikken ryddet og tom.

Tak. Jeg har selv været forbi og konstateret det samme. Den er slettet fra kortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...