Hop til indhold
KraceiYaw

Thailisten Jylland-Fyn - Version 2

Recommended Posts

Da der var interesse for fortsættelse af listen over Jylland-Fyn, har jeg kopieret @OrganDonors liste, og har opdateret den. Se denne tråd:

Har i nogle input/rettelser må i meget gerne bruge denne formular: https://goo.gl/forms/JKNJeds4hWMudhoA3

I er selvfølgelig også velkomne til bare at skrive i denne tråd. Jeg vil kigge begge steder.

For at vi ikke havner i samme situation som med den gamle liste, vil vi være minimum 2, der har adgang til at ændre den nye liste. Jeg regner med at give @paafuglen adgang.

Jeg har ændret den grønne farve til blå og med et "m"-ikon, da der var en der gjorde opmærksom på at mange farveblinde ikke kan se forskel på rød og grøn. Dette bliver ikke ændret igen, medmindre der er en meget god grund.

Link: https://goo.gl/VrR4Fd

Til sidst vil jeg sige mange tak til @OrganDonor for hans arbejde med den gamle liste, og jeg håber at der ikke er sket ham noget. Her er den gamle tråd:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morgen 

Personligt havde jeg helst set at Od selv havde taget tråden op. Men newer mind det gider jeg ikke være pigesur over.Så velkommen til de nye kræfter.

Personligt synes jeg at du skal slette formularen og kun bruge tråden til opdatering. Så har man bedre mulighed for at følge med i hvad der rør sig / hvem der byder ind og med hvad.

Har lige prøvet formularen og den virker lidt bøvlet for mig da jeg ikke nødvendigvis gider at finde adresse og tlf.nummer bare for at gøre klinikken rød eller grøn. Da det er samme adresse / telefon nummer eks. Chaba i Århus 

En tråd giver selvfølgeligt lidt støj / flueknepperi men det kan være yderst underholdende. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt fedt. Glimrende arbejde af OD tidligere - og godt arbejde af dig :D Tillader mig "kun" at sige godt, da det ikke ser ud til, at du har fået det hele kopieret med over ;)

(fx. Thaimassage Risskov)

Men thumbs up herfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Super godt initiativ – tak for det :)

Også en venlig tanke til OD som har lavet et flot stykke arbejde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så godt var OrganDonors arbejde med listerne nu heller ikke. Det har haltet i mindst 1 år med at opdatere listerne. Specielt Thailiste Vest har haltet gevaldigt og tydeligvis været et stedbarn.

Mht kritikken af at det hele ikke er kopieret så har OrganDonors lister masser af klinikker med der for længst er lukket. Så man bør måske bare hjælpe KracelYaw og paafuglen med at holde listerne konstant ved lige.
For øvrigt så kan man ved en simpel søgning på google finde et par lister der er mere aktuelle end Organ Donors og den nye liste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 2 timer siden:


For øvrigt så kan man ved en simpel søgning på google finde et par lister der er mere aktuelle end Organ Donors og den nye liste.

 

Hmm... Plejer ellers at være ferm til at vride alle relevante oplysninger ud af Google. Kunne du berige os med et eller to link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
KraceiYaw skrev, for 22 timer siden:

Da der var interesse for fortsættelse af listen over Jylland-Fyn, har jeg kopieret @OrganDonors liste, og har opdateret den. Se denne tråd:

Har i nogle input/rettelser må i meget gerne bruge denne formular: https://goo.gl/forms/JKNJeds4hWMudhoA3

I er selvfølgelig også velkomne til bare at skrive i denne tråd. Jeg vil kigge begge steder.

For at vi ikke havner i samme situation som med den gamle liste, vil vi være minimum 2, der har adgang til at ændre den nye liste. Jeg regner med at give @paafuglen adgang.

Jeg har ændret den grønne farve til blå og med et "m"-ikon, da der var en der gjorde opmærksom på at mange farveblinde ikke kan se forskel på rød og grøn. Dette bliver ikke ændret igen, medmindre der er en meget god grund.

Link: https://goo.gl/VrR4Fd

Til sidst vil jeg sige mange tak til @OrganDonor for hans arbejde med den gamle liste, og jeg håber at der ikke er sket ham noget. Her er den gamle tråd:

 

 

Rigtig godt initiativ. Dog har jeg et spørgsmål:

Betyder "M" at man kun kan få massage og de røde pile at der tibydes både massage og sex?

Mvh

"Nybegynder i thai verdenen "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes der er for mange der er røde uden der er beretninger andet end god massage

Specielt området mellem Vejle og Horsens ude på landet er meget rødt 

Burde de så ikke være markeret med farven blå 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 2 timer siden:

Hmm... Plejer ellers at være ferm til at vride alle relevante oplysninger ud af Google. Kunne du berige os med et eller to link ?

Samme søgninger på google giver ikke samme resultat da google tilpasser resultatet efter brugeren .

Når jeg søger efter "thailisten" , hos Google eller Bing, så får jeg bl.a massagelisten som bl.a indeholder en alternativ thailiste.  Bl.a den nye liste henter oplysninger herfra. Jeg får også massage24-7's meget omfattende liste men som mangler kort og funktionalitet.

Det der taler for KraceiYaw nye liste er at klinikkerne kan diskutteres her. Det har de alternativerne ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Raeven

Smile i Hjørring er lukket, hun er flyttet til Nørregade 1a i Hjørring og hedder i dag Zen bodycare 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raeven skrev, for 15 minutter siden:

Vestergade i Frederikshavn er lukket, hunner flyttet til Kirkegade

Ganske elendig information. Det var nok bl.a. det der fik den gamle liste til at gå i kludder.

Hvad med  nedenstående oplysninger?

Navn
Vejnavn vejnr
Postnr By
Tlfnr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 4 minutter siden:

Ganske elendig information. Det var nok bl.a. det der fik den gamle liste til at gå i kludder.

Hvad med  nedenstående oplysninger?

Navn
Vejnavn vejnr
Postnr By
Tlfnr.

 

Jeg besværede mig lige - faktisk ganske nemt

  • Telefon: 50132483
  • Adresse: Kirkegade 1
  • Postnr: 9900
  • By: Frederikshavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raeven skrev, for 10 timer siden:

Se på Thailisten !!

Hvilken thailiste? Der er mindst 3 stk 

Og Kirkegade 1 kan være både Siam og Pattaya. Så hvilken er det?

Vi mangler vist en Frederikshavner der kan opklare mysteriet :)

Det her viser bare at man skal være meget kritisk over de oplysninger man bliver fodret med. De skal valideres. Derfor er det nok bedre at bruge eroguide til dette .

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 6/15/2017 at 09:21:

Morgen 

Personligt havde jeg helst set at Od selv havde taget tråden op. Men newer mind det gider jeg ikke være pigesur over.Så velkommen til de nye kræfter.

Personligt synes jeg at du skal slette formularen og kun bruge tråden til opdatering. Så har man bedre mulighed for at følge med i hvad der rør sig / hvem der byder ind og med hvad.

Har lige prøvet formularen og den virker lidt bøvlet for mig da jeg ikke nødvendigvis gider at finde adresse og tlf.nummer bare for at gøre klinikken rød eller grøn. Da det er samme adresse / telefon nummer eks. Chaba i Århus 

En tråd giver selvfølgeligt lidt støj / flueknepperi men det kan være yderst underholdende. 

Venligst 8000

Jeg har nu ændret formularen, så det kun er Navn, hvad der skal ændres og kategori, der er obligatorisk.

Jeg kan godt se at det er nemmere, hvis det hele er her i tråden, og du ikke skal kigge to steder, men vil det nu også være det? Jeg har ikke umiddelbart tænkt mig kun at opdatere ting, der sker her i tråden - også hvis vi sletter formularen.

Hvis der f.eks. er nogen der skriver en anmeldelse af et nyt sted, så vil jeg naturligvis opdatere listen, hvis jeg tilfældigvis opdager at stedet mangler.

Jeg kan så skrive her i tråden at jeg har tilføjet stedet, og det tror jeg også jeg vil gøre, men jeg tror ikke vi kan holde alle ændringer til denne tråd kun.

Jeg vil dog sige at det ikke er umuligt at overtale mig til at fjerne formularen, men jeg synes ikke jeg er overbevist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, den 6/15/2017 at 10:00:

Fedt fedt. Glimrende arbejde af OD tidligere - og godt arbejde af dig :D Tillader mig "kun" at sige godt, da det ikke ser ud til, at du har fået det hele kopieret med over ;)

(fx. Thaimassage Risskov)

Men thumbs up herfra :D

Hej @indokarami. Jeg har skam fået Thaimassage Risskov med over, men jeg har flyttet placeringen, fordi ifølge deres hjemmeside (http://www.thaimassage-risskov.dk/), er deres adresse: Randersvej 325, Lisbjerg, 8200 Aarhus N.

Du kan se i dette regneark, hvad jeg har ændret: https://goo.gl/jUWQ4D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den 6/15/2017 at 11:01:

Alle tiders. Held og lykke til os alle sammen. Hvad med Øst? :)

 

Jeg har ikke tænkt mig at opdatere Øst i første omgang, men hvis der er nogen, der melder sig på banen, vil jeg gerne tilbyde at lave en kopi af kortet og give adgang til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pj773 skrev, den 6/15/2017 at 22:01:

Rigtig godt initiativ. Dog har jeg et spørgsmål:

Betyder "M" at man kun kan få massage og de røde pile at der tibydes både massage og sex?

Mvh

"Nybegynder i thai verdenen "

Ligesom på den gamle liste, er der en forklaring af de 3 forskellige kategorier i toppen af listen:

forklaring.png.aa5622970ee94a98a399c5107895b2df.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt almindelig skrev, den 6/15/2017 at 22:06:

Syntes der er for mange der er røde uden der er beretninger andet end god massage

Specielt området mellem Vejle og Horsens ude på landet er meget rødt 

Burde de så ikke være markeret med farven blå 

Rød betyder "ukategoriseret". Hvis du ved at de kun tilbyder massage, så fortæl os det gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
KraceiYaw skrev, for 5 minutter siden:

Rød betyder "ukategoriseret". Hvis du ved at de kun tilbyder massage, så fortæl os det gerne.

Tak..

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har nu ændret formularen, så det kun er Navn, hvad der skal ændres og kategori, der er obligatorisk.

Jeg kan godt se at det er nemmere, hvis det hele er her i tråden, og du ikke skal kigge to steder, men vil det nu også være det? Jeg har ikke umiddelbart tænkt mig kun at opdatere ting, der sker her i tråden - også hvis vi sletter formularen.

Hvis der f.eks. er nogen der skriver en anmeldelse af et nyt sted, så vil jeg naturligvis opdatere listen, hvis jeg tilfældigvis opdager at stedet mangler.

Jeg kan så skrive her i tråden at jeg har tilføjet stedet, og det tror jeg også jeg vil gøre, men jeg tror ikke vi kan holde alle ændringer til denne tråd kun.

Jeg vil dog sige at det ikke er umuligt at overtale mig til at fjerne formularen, men jeg synes ikke jeg er overbevist.

Ok det er dig der bestemmer. 

Denne sætning er det vigtigste i mit indlæg.

 Så har man bedre mulighed for at følge med i hvad der rør sig / hvem der byder ind og med hvad.

Og der er også enkelte udvekslinger om hvad den enkelte kan købe de enkelte steder. Hvad der er rødt for dig kan godt være grønt for mig nogle steder.

Der kunnes jo også glemmes en formular, dette ville aldrig ske i tråden da der sidder mange tusinde brugere og holder øje med om i gør det ordentligt :-)

Venligst 8000

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...