Hop til indhold
J@n38

Øv og dobbelt øv!

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Din sygdom forsvinder ikke af sig selv, så selvfølgelig skal du tage tabletterne !

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Tag tabletterne. Det er med høj sandsynlighed en kønssygdom hvis resultater tager mellem 3 - 7 dage at få svar på. Dvs. Klamydia, Gonore eller Herpes (størst sandsynlighed er Klamydia).

Hvis du fortæller mig hvilket medikament du har fået, kan jeg fortælle dig hvilket virksomt stof der er i og hvor stor sandsynligheden er for bivirkninger.

Men du bør tage medicinen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

" der skal to til tango " så ansvaret ,for ulykken er i vist fælles om. tag nu piller og bliv -fit for fight- tag det som en lærestreg,

og tænk dig om fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Kære J@n38:)

- jamen så fik du også prøvet det:P - den medicin du har fået skal du altså tage. Det er jo slet ikke sikkert du får nogle bivirkninger !!! -  vel ?? - når du allerede er sat i behandling tolker jeg det som at lægen er ret sikker i sin diagnose.

Men ellers velkommen i klubben !? - ja os der har haft "en dårlig"  - - man har sgu ikke været ung og vild hvis man ikke også har prøvet f.eks. en gonore eller klamydia.

Jeg har selv i mine unge år prøvet "en dryppert" - ja en gonore med det gulgrønne stads der drypper ud af urinrøret. Det er jeg glad for at jeg fik prøvet - en oplevelse rigere og tusind tak til hende der gav mig en lille souvenir hun havde hjembragt fra hendes bolleferie i Grækenland.

"Rigtige mænd har haft en dårligt" - husk det.

- - - og nu kommer så det sædvanlige hyyyyyylekor og prædiker moral overfor mig - gør i bare det - det tager jeg bare som et kompliment.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Nu fremgår det ikke af dit indlæg om du har orienteret GP om at du har været hos lægen, men du bør i hvert fald give hende besked. Så har du i hvert fald gjort dit.

Tag pillerne og op med hovedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Husk at fortælle pigen på en pæn måde, at du tror, at du har fået (eller givet - for du ved i princippet ikke, om du allerede var dårlig før besøget) en kønssygdom af hende, så hun også kan komme til lægen og undgå at sende smitten videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres svar. Jeg tager tabletterne. 

Og så tænker jeg mig om fremover. 

 

Jeg vil naturligvis kontakte pigen og fortælle hende det. 

 

Carnalwolf: De hedder Vibradox. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 3 minutter siden:

Tak for jeres svar. Jeg tager tabletterne. 

Og så tænker jeg mig om fremover. 

 

Jeg vil naturligvis kontakte pigen og fortælle hende det. 

 

Carnalwolf: De hedder Vibradox. 

Vibradox® anvendes til behandling af: 

  • Infektioner med bakterier, som kan påvirkes af tetracyclin, fx klamydia. Kan anvendes, hvis man er allergisk over for penicillin.
  • Ved alvorlige tilfælde af bumser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 4 minutter siden:

Tak for jeres svar. Jeg tager tabletterne. 

Og så tænker jeg mig om fremover. 

 

Jeg vil naturligvis kontakte pigen og fortælle hende det. 

 

Carnalwolf: De hedder Vibradox. 

4

Okay, det er ikke så voldsomt, det kan du sagtens tage. Det er en pencilin type af Tetracycliner. Normalt anvendes det til infektioner, acne og rosacea. Men det er også anvendeligt i forhold til Klamydia, så din læge har nok en stærk formodning om at det er du har. 

Tetracycliner skal helst tages 1 time før mad eller 2 timer efter, og du skal helst ikke indtage mælkeprodukter 3 timer før eller efter du har taget tabletterne. Mælk og mejeri produkter kan nemlig reducere effekten af det virksome stof  i tetracycliner (i dit tilfælde doxycyclin) med mellem 50 og 90% (og give dig ondt i maven).

Du bør tage dem, da din læge tydeligvis antager at din kønssygdom skal behandles med antibiotika, så du kan ligeså godt starte med det samme.

Bivirkninger i tetracyclin varierer en del, men som regel er de mest almindelige en smule mavekneb. Hvis du får en meget kraftig hovedpine og bliver svimmel, bør du kontakte lægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 13 minutter siden:

& hvad lære du forhåbentligt af det ???

Håber du har lært noget vigtigt - Husk nu det forbandede gummi 

 

 

Men altså hun vidste måske heller ikke at hun havde en kønssygdom, og troede at hvis noget, så var det hende som tog en risiko ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Nyder livet skrev, for 59 minutter siden:

"Rigtige mænd har haft en dårligt" - husk det.

Ja, ganske ligesom de "rigtige kvinder" - de der rider på mange forskellige hingste. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Men altså hun vidste måske heller ikke at hun havde en kønssygdom, og troede at hvis noget, så var det hende som tog en risiko ?

 

Det er da total lige gyldigt for mig hvem der tog en chance. Eller hvem som gjorde hvad...

Ufatteligt man ikke lære at dyrke sikker sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 5 minutter siden:

Det er da total lige gyldigt for mig hvem der tog en chance. Eller hvem som gjorde hvad...

Ufatteligt man ikke lære at dyrke sikker sex... 

De fleste folk er tossede, da de tager en eller anden form for risiko her i livet.

 

- Jeg går også ind for sikker sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Lad dog være med at pjevse. Du har selv bedt om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er dette for tråd? Skal jeg tage mine piller når jeg er syg?

Tetracycliner!!?? Det dør du jo ikke af hvis du ikke er hyperallergisk. Og hvis du var, var du sandsynligt allerede død.

I øvrigt reagerer de fleste af os på pencilliner. Især vores maver. Det onde med det gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
J@n38 skrev, for 21 timer siden:

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

mega uheldigt....men på den anden side, hvordan kan man blive medicineret overfor en unavngiven sygdom ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Madame I skrev, for 4 minutter siden:

Lægen har nok en formodning og ønsker at starte behandling hurtigst muligt

ja....undskyld mig, men håber godt nok aldrig at min læge udsteder medicin der er bygget på formodninger

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 4 timer siden:

ja....undskyld mig, men håber godt nok aldrig at min læge udsteder medicin der er bygget på formodninger

Det håber jeg for dig din læge faktisk gør, hvis det bliver nødvendigt.

Hvis man kommer ind med f.eks. tydelige meningitis-symptomer er der altså ikke tid til at vente på  prøvesvar, hvis patienten skal reddes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
slip skrev, for 37 minutter siden:

Det håber jeg for dig din læge faktisk gør, hvis det bliver nødvendigt.

Hvis man kommer ind med f.eks. tydelige meningitis-symptomer er der altså ikke tid til at vente på  prøvesvar, hvis patienten skal reddes.

 

Nu er det jo forhåbentligt ikke meningitis symptomer der er tale om, men en unavngiven kønssygdom hvor der ikke er stillet en diagnose.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg lige selv må svare. Så er det fordi symptomerne generer mig, at lægen har udskrevet antibiotika til mig.

Og når prøvesvaret er kommet tager vi den derfra. 

Lægen har skam undersøgt tingene inden han udskrev det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...