Hop til indhold
J@n38

Øv og dobbelt øv!

Recommended Posts

J@n38 skrev, for 3 timer siden:

Har så fået svaret i dag. Klamydia.

Når det nu skal være, er det nok bedre end mange af de andre typer. Da alle ikke kan mærke symptomerne er det særligt vigtig at pigen bliver kontaktet og kommer under behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja netop.

Ser frem til at få antibiotika behandlingen overstået. Og så hedder det sikker sex fremover. Det er helt sikkert. 

- Nogen der ved hvor lang tid der skal gå, før man må dyrke sex efter en overstået behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, for 25 minutter siden:

Ja netop.

Ser frem til at få antibiotika behandlingen overstået. Og så hedder det sikker sex fremover. Det er helt sikkert. 

- Nogen der ved hvor lang tid der skal gå, før man må dyrke sex efter en overstået behandling?

Spørg din læge:idea:

Undrer mig over at du ikke fik det oplyst:huh: Det vel din læge, som helt præcis ved hvilken behandling du er på;) Han ved vel også hvornår du må ha sex igen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
J@n38 skrev, den 8/6/2017 at 17:33:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Forstår slet IKKE at  nogen TØR at ha sex uden kondom,i leger med jeres liv...........

pas  Dog på det,og jer selv 

Det samme gælder alle de GP der tilbyder det uden......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Nu er det at have sex vel ikke blevet til at man ser spøgelser alle steder...har dyrket hæmningsløs sex igennem hele livet, og det foresætter ....ok, har haft besøg af nogle fladbukke....fy fy Græker skam dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, den 13/6/2017 at 16:49:

Spørg din læge:idea:

Undrer mig over at du ikke fik det oplyst:huh: Det vel din læge, som helt præcis ved hvilken behandling du er på;) Han ved vel også hvornår du må ha sex igen;)

Jeg har fået nærmere svar fra lægen. Han anbefaler at man ikke dyrker sex under behandlingen. Og at man dyrker sex med kondom indtil 1 uge efter afsluttet behandling (Jeg skal tage tabletterne til og med mandag). Der skal ikke en re-test til bagefter. 

Men det er nu også noget jeg vil huske frem over. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, den 8/6/2017 at 17:33:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Forstår ikke hvorfor du går til læge hvis du overhovedet overvejer ikke at følge hans/hendes råd.
Når det er sagt synes jeg ikke det virker særlig professionelt at bruge antibiotika før man ved, hvad patienten er inficeret med.
Det lyder også besynderligt at han/hun ved at du er smittet med en kønssygdom - uden at vide hvilken sygdom der er tale om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, den 8/6/2017 at 19:15:

Ufatteligt man ikke lære at dyrke sikker sex... 

"Sikrere" sex ...

Også utroligt som folk spiser, ryger og drikker. Kører bil eller på cykel uden hjelm! Euforiserende stoffer, tatovering med pigmenter ingen aner hvad er eller solbadning! Stopper det nogensinde, gør denne liste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
J@n38 skrev, den 8/6/2017 at 17:33:

Jeg har været på besøg hos en GP her for nylig. Jeg vil ikke nævne hende ved navn

Vi gjorde det uden kondom hvilket, jeg godt kan se nu, var ret dumt.

Men sket er nu sket - og jeg har været ved lægen og fået at vide, at jeg er blevet smittet med en kønssygdom. :( Hvilken får jeg svar på i næste uge. 

Jeg er så allerede sat i medicinsk behandling, men tør ikke rigtig tage tabletterne pga. de bivirkninger de kan give. Er lidt bange for at jeg kan få nogle af dem.

Men på den anden side, så er det nok bedst at tage dem, så jeg kan slippe for den kønssygdom. 

Jeg er ikke uden empati, men hvis man ikke råder over sund fornuft, så er det godt at lære det på den hårde måde.... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal skrive kvindens navn - og alle herinde skal da pakke deres moraliserende overbærenhed sammen; du er jo ikke idiot, og får intet nyt af vide, med undtagelse af læge-inputettet om din penicillin variant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, den 8. juni 2017 at 19:15:

Det er da total lige gyldigt for mig hvem der tog en chance. Eller hvem som gjorde hvad...

Ufatteligt man ikke lære at dyrke sikker sex... 

Er vel ikke dit problem at han har gjord det uden gummi?

og så luk da med det gummi, hvor mange har ikke gået tilfældig hjem med en de ikke kendte i en kæmpe brandert, og der er det vel heller ikke alle der lige huske gummi..

Sur røv at få en dårlig, men er sgu ingen grund til at slå folk i hovedet, han syntes jo nok ikke det særlig sjovt heller 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...