Hop til indhold
Jonathan1234

I orden at spørge GP om lægetjek?

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Han vil sikkert også se hendes eksamensbevis i dansk, fransk, spansk og græsk fra gymnasiet FØR han begynder at prutte om prisen ! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 5 timer siden:

Der findes 2 typer herpes virusser :) de er forskellige dem i underlivet og ved kyssetøjet:)

Det var " god latin " indtil starten af 90 'erne, type 1 nord for navlen og type 2 syd for navlen. Men det har senere vist sig at de uregerlige vira ikke kender forskel på nord og syd :(.

Personlig havde jeg engang en veninde med antydning af begyndende " forkølelsessår " på læben ( munden ), Kan hilse og sige at jeg fik en genital herpes der ville noget :(.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 3 timer siden:

Det var " god latin " indtil starten af 90 'erne, type 1 nord for navlen og type 2 syd for navlen. Men det har senere vist sig at de uregerlige vira ikke kender forskel på nord og syd :(.

Personlig havde jeg engang en veninde med antydning af begyndende " forkølelsessår " på læben ( munden ), Kan hilse og sige at jeg fik en genital herpes der ville noget :(.

Puha det lyder ikke sjovt! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...