Hop til indhold
Jonathan1234

I orden at spørge GP om lægetjek?

Recommended Posts

Hej allesammen og især hej til jer GP'ere, sexarbejder (kært barn har mange navne)

Jeg skal besøge min første GP om nogle dage og glæder mig til at prøve det. 

Jeg har læst op på hvordan man som kunde forventes at opføre sig, det er vigtig viden for mig, da jeg ikke er erfaren ud i sexkøb. 

Hvad er jeres holdning til at spørge/blive spurgt til kønssygedomme og sidste lægetjek? Jeg kunne forestille mig at det er et lidt ømtåleligt emne, da det nemt kan opfattes som en kritik af GP'ens hygiejne. Hvad er god stil? 

Kvinden jeg skal være sammen med tilbyder kys samt at man må slikke hende. Al sex og BJ er med kondom. 

Mvh, 

 

Jonathan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Jonathan.

Jeg synes ikke du skal spørge ind til lægetjek. Det er dårlig stil i mine øjne.

I det at sex og BJ er med kondom, så virker det til at helbredet betyder noget for den pågældende GP.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

At spørge om en læge attest og adgang til seneste laboratorie svar vil nok dræbe stemningen... Tænker at du skal opfører dig som et menneske der har modtaget en smule opdragelse hjemme fra, over for GP'en - og så skal det nok blive godt :) 

Hun er ikke interesseret i at smitte dig og slet ikke selv at blive smittet, det er lidt skidt for butikken med en sur smiley i vinduet ;) 

God fornøjelse, slap af og lad være med at være "underlig" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har helt klart tænkt mig at slappe af, definitionen på at være underlig er vist subjektivt ;-)

Godt argument med sur smiley i butikken... 

Klamydia og visse andre kønssygedomme kan jo også smitte fra halsen, så det er derfor jeg er lidt paranoid. En mulighed kunne selvfølgelig være at lade være med at kysse. 

Jeg har helt klart ikke tænkt mig at spørge om hendes sidste lægetjek efter at have hørt fra jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man må gå ud fra at piger på respekterede klinikker går til check, da INGEN bevidst ønsker problemer..

Slap af og nyd det og husk at 1. gang vil man sent glemme..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge sexlinien kan smitte igennem slimhinderne som også sidder i halsen :-( Så teoretisk: Hvis en kunde med klamydia slikker hende, kan han smitte hende igennem sine slimhinder. 

http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167 - den her skriver dog "Der er derimod næsten ingen risiko for at få sig en kønssygdom, hvis man går ned på en kvinde. Så der er ingen undskyldning, drenge." Hehehehehe :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jonathan1234 skrev, 1 time siden:

Ifølge sexlinien kan smitte igennem slimhinderne som også sidder i halsen :-( Så teoretisk: Hvis en kunde med klamydia slikker hende, kan han smitte hende igennem sine slimhinder. 

http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167 - den her skriver dog "Der er derimod næsten ingen risiko for at få sig en kønssygdom, hvis man går ned på en kvinde. Så der er ingen undskyldning, drenge." Hehehehehe :-) 

Ja, sandsynligheden er meget lille.

Hvis du er så bange for at blive smittet med en kønssygdom ( i dit tilfælde er risikoen minimal lav) så er det måske ikke en GP du skal besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Jonathan1234 skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har helt klart tænkt mig at slappe af, definitionen på at være underlig er vist subjektivt ;-)

Helt sikkert... Men at spørge efter læge attest ville være ret underligt, det tror jeg det brede flertal vil give mig ret i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 17 minutter siden:

Helt sikkert... Men at spørge efter læge attest ville være ret underligt, det tror jeg det brede flertal vil give mig ret i :) 

jeg havde en lang mail-frem-og-tilbage med en kunde gennem flere uger og endelig, endelig blev der lavet en aftale

til sidst spørger han så: bliver du tjekket jævnligt? for jeg vil gerne se attesten

ja selvfølgelig, det kan jeg da godt forstå. Tager du så også din egen attest med? 

han kom sjovt nok ikke til vores aftale :rolleyes:

 

Jonathan1234 skrev, 1 time siden:

Hvad er jeres holdning til at spørge/blive spurgt til kønssygedomme og sidste lægetjek?

hvad vil du synes om at hun spørger dig om det samme? hvad hvis hun gerne vil vide hvornår du blev tjekket? og hvornår du sidst havde en kønssygdom? og hvis nu hun spørger om du har fået din influenza-vaccination i det tilfælde at I skal kysse? 

jeg spørger dig bare af nysgerrighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg troede at stort set alle glædes piger havde kønssygdomme, ville jeg ikke besøge dem. Iøvrigt giver det ingen mening at stille den slags spørgsmål. Det svarer lidt til at spørge ens kæreste "Skat er du mig utro". Hun svarer selvfølgelig nej, men fjerner det ens frygt ? Næ, det samme glæder nok omkring sidste lægetjek og lignende.

Jeg kan berolige dig med, at udbredelsen af kønssygdomme hos GP´er er mindre end hos den unge generation der knepper ubeskyttet til højre og venstre. Det ville være en katastrofe af format, hvis pigerne i den pæne del af branchen tog let på beskyttelse med en deraf følgende stor udbredelse af kønssygdomme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jeg ikke finde på at spørge om. Hvis jeg var så nervøs for at få noget med hjem, ville jeg helt blive hjemme og ikke besøge en GP.
Har prøvet at møde en GP for første gange og fandt hedes personlige hygiejne så dårlige at jeg gik igen.

Men hvis i bruger gummi til det hele skulle du være dækket ind. Du kan jo også få en tagsten i hovdet på vej der hend osv.

Og lad nu være med at afsporer denne tråd med en diskution om sikkerhede ved brug af gummi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonathan1234 skrev, 1 time siden:

Hej allesammen og især hej til jer GP'ere, sexarbejder (kært barn har mange navne)

Jeg skal besøge min første GP om nogle dage og glæder mig til at prøve det. 

Jeg har læst op på hvordan man som kunde forventes at opføre sig, det er vigtig viden for mig, da jeg ikke er erfaren ud i sexkøb. 

Hvad er jeres holdning til at spørge/blive spurgt til kønssygedomme og sidste lægetjek? Jeg kunne forestille mig at det er et lidt ømtåleligt emne, da det nemt kan opfattes som en kritik af GP'ens hygiejne. Hvad er god stil? 

Kvinden jeg skal være sammen med tilbyder kys samt at man må slikke hende. Al sex og BJ er med kondom. 

Mvh, 

 

Jonathan

Kære Jonathan:)

Som andre har sagt så er det bare "dårlig stil", at indlede et besøg hos en GP med først at spørge til hendes aktuelle status mht kønssygdomme - det gør du bare ikke!!! - det vil meget sandsynligt ødelægge stemningen.

Hvis du i forvejen er så over forsigtig, at bruge gummi i alle mulige konstellationer med din GP - jamen så er du jo garderet i alle "ender og kanter" :)

Og en anden ting, - hold dig til pæredanske GPér, så går du i gode hænder. Hold dig fra de udenlandske GPér, for meget fup og svindel kan forekomme 

- eller sagt på en anden måde : hold dig til de danske GPér:wub: du støder på herinde i EG og er aktive herinde, så tror jeg du er i ekstra gode hænder og god fisse:P

Mange hilsner            -        og må du få nogle gode slaw fisse

Nyder livet

- -  og lige en anden ting, hvis du er i byen, og løber ind i godt hug af et hundyr, spørger du så også efter hendes aktuelle status på kønssygdomme!?!?!? - hva ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonathan1234 skrev, for 1 time siden:

Ifølge sexlinien kan smitte igennem slimhinderne som også sidder i halsen :-( Så teoretisk: Hvis en kunde med klamydia slikker hende, kan han smitte hende igennem sine slimhinder. 

http://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167 - den her skriver dog "Der er derimod næsten ingen risiko for at få sig en kønssygdom, hvis man går ned på en kvinde. Så der er ingen undskyldning, drenge." Hehehehehe :-) 

Som der også står så kan du fange klamydia eller pigen hvis hun vælger at gøre det uden kondom. Men ikke fra mund til kønsdele medmindre pigen gør dyb fransk :)

 

Og hvis du er så bange for at fange en kønssygdom, så skal du nok ikke hoppe ind i dette game som de andre også skriver :) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

hvad vil du synes om at hun spørger dig om det samme? hvad hvis hun gerne vil vide hvornår du blev tjekket? og hvornår du sidst havde en kønssygdom? og hvis nu hun spørger om du har fået din influenza-vaccination i det tilfælde at I skal kysse? 

jeg spørger dig bare af nysgerrighed

AAisha: Nej det kan jeg godt se, det ville jeg heller ikke have det fedt med. Jeg må stole på at kvinden har styr på sit shit og at der er en meget høj grad af tillid imellem kunden og sælgeren. Nu hvor jeg skriver det her kan jeg se at det burde jeg kunne have sagt mig selv, altså det  med tillid. 

 

Nyder livet skrev, for 39 minutter siden:

- -  og lige en anden ting, hvis du er i byen, og løber ind i godt hug af et hundyr, spørger du så også efter hendes aktuelle status på kønssygdomme!?!?!? - hva ?

Nyder livet: Jeg kunne aldrig finde på at dyrke ubeskyttet sex med én jeg ikke kender i forvejen, kald mig bare gammeldags... Jeg har sgu mødt mange mennesker der, hovsa, blev far 9 måneder efter. 

 

Mange tak for de fine svar allesammen! Jeg er glad for at der er et forum som dette, hvor man kan spørge til råds. 

 

Mvh, 

 

Jonathan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jonathan1234, du bekymrer dig alt for meget.
Spring ud i det - nyd det - slap af og så får du en god oplevelse.

Som Nik & Jay synger: Lev mens du gør det, elsk men du tør det

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Jonathan1234 skrev, 1 time siden:

Jeg kunne aldrig finde på at dyrke ubeskyttet sex med én jeg ikke kender i forvejen

Så er svaret jo det samme som ved et GP besøg? er det ikke?

aaisha skrev, for 2 timer siden:

ja selvfølgelig, det kan jeg da godt forstå. Tager du så også din egen attest med? 

Haha det er altså lidt fedt :) 

Jeg var på en date for et par år siden hvor hun nævnte den mulighed, altså at vi kunne have hver vores respektive attest med, det var vist med henblik på at præventionen kunne sparres... udover at det var en virkelig underligt, satte det også baby-alarm klokker igang i hoved på mig (foul me once...) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 time siden:

Jonathan1234, du bekymrer dig alt for meget.
Spring ud i det - nyd det - slap af og så får du en god oplevelse.

Som Nik & Jay synger: Lev mens du gør det, elsk men du tør det

... hugget fra Piet Hein... han kunne selvfølgelig også være deres bedstefar :D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 2 år siden så jeg en Sugardating to gange... hun var laborant og havde et helt almindeligt borgerligt liv ved siden af... det var temmelig hedt første gang; anden gang spurgte hun mig, om jeg havde lyst til at "sprøjte op i hende". Det tændte mig helt vildt...  endte i et kongeligt knald. Desværre fulgte der det med, at huden nærmest faldt af kalorius bagefter... og jeg fik små blæner på tungen. Det hele forsvandt I løbet af en uges tid. Jeg var på veneraklinik, men man fandt aldrig ud af, hvad det var, der var røget i mig...

Kilden var der nu ikke så megen tvivl om :wacko:.... et eller andet sted havde jeg jo været naiv. En laborant, og en ganske nydelig bolig. Det stod dog temmelig klart, at hun var en erfaren SD'er - hun havde klart prøvet det flere gange før, og det var engangsstilen. Men hun var meget tændt første gang, og det var nok det, de fik mig til at tabe hovedet anden gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonathan1234 skrev, for 6 timer siden:

 

Kvinden jeg skal være sammen med tilbyder kys samt at man må slikke hende. Al sex og BJ er med kondom. 

Mvh, 

Jonathan

Hvo intet vover, intet vinder ! Som står skrevet i en af de gamle islandske edda'er.

Hvis der går " hjerne" i det, så er slaget tabt på forhånd. !

 

Doktor skrev, for 1 time siden:

 

 

Doktor skrev, for 1 time siden:

Som Nik & Jay synger: Lev mens du gør det, elsk men du tør det

... hugget fra Piet Hein... han kunne selvfølgelig også være deres bedstefar :D:D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arhh det var vel Kumbel, om end de sov i samme seng  :-)

 

Angelina Angel skrev, for 6 timer siden:

eller for den sags skyld andre kønssygdomme :) 

Njaa , der er du lidt på vildspor. Herpes og Kondylomer smitter også ved kys.

Redigeret af powerpoint
fejlplacering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Vestegnen skrev, for 46 minutter siden:

Mener trådstarter det helt seriøst?

Det er der vist en overhængende fare for at han gør, det er vel også okay - om end en lidt sær bekymring når nu kondom er en del af legen ;) og så har han nok været lidt for aktiv på Google, hvilket ofte kan resultere i paranoia... Fx: Efter lidt symptom søgning på google er jeg ret sikker på at jeg har betændelse i mine æggeledere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 5 timer siden:

Hvo intet vover, intet vinder ! Som står skrevet i en af de gamle islandske edda'er.

Hvis der går " hjerne" i det, så er slaget tabt på forhånd. !

 

 

 

Njaa , der er du lidt på vildspor. Herpes og Kondylomer smitter også ved kys.

Der findes 2 typer herpes virusser :) de er forskellige dem i underlivet og ved kyssetøjet :) 

Og jeg havde glemt alt om de ulækre kønsvorter :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gonoré er også en risiko ved dyb og intens tungekys. Alle steder der er slimhinder kan der smittes med kønssygdomme. Slikker man en pige der har det og slikket går ud i et tongue- fucking så risikere man smitten i munden. 

Var i praktik på en vinerea klinik i 10-klasse og var med allround med diverse tjek. Har en fyr en pik der " savler" meget og det er en smule overdrevent megen presæd og anelse tykt og gulligt er det en "dryppert" som er betegnelse på gonoré. 

Just saying ;) 

Jeg tilbyder på

annonncen blow uden kondom. Men afgør det ved synet af hans værktøj. Det mindste der ser en smule mindre betryggende ud så er det på med kondom.. 

Men ønskes der DYB blow kan det kun fåes med brug af kondom. 

Ønsker heller ikke at blive slikket hvis Herren har sår eller plamager i ansigtet. Bakterier er også farligt ved oralsex. Der kan ske så meget men man skal altid som udgangspunkt lytte til din mavefornemmelse. ;) Peace out pepz. Og god nat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...