Hop til indhold
Rejsenetværk

En hyldest til brugeren CJ69

Recommended Posts

Brugeren CJ69 har med en samling grundige, omfangsrige og velskrevne beretninger, med vægt på super brugbare detaljer af stor værdi for alle læsere, der selv overvejer egne klub ture til Tyskland, tilført forum om Tyskland indhold af en karakter, der ikke har set sin lige siden dette forum tidligere havde sin storheds tid.
 
 
Jeg selv har tidligere udgjort en del af et netværk, som til sammen tilførte forum nye beretninger, med kortere intervaller, og som havde både et større publikum, og mere aktive tråd opfølgninger, end sådan som dette forum siden har udviklet sig til.
 
Pt synes forum at blive holdt i live af et fåtal engagerede skribenter, som i stor udstrækning skriver nye beretninger fra de samme, af dem selv foretrukne klubber.
 
Det er aldeles udmærket at de gør det, men jeg håber at CJ69 ved sit strålende eksempel, vil kunne inspirere flere til at skrive beretninger om andre og flere klubber, end de klubber der går igen i forum hele tiden.
 
Da interessen for Tyskland var på sit højeste, var beretningerne spredt på flere klubber, og de samme klubber gik ikke helt så entydigt igen som de tæt på eneste der blev omtalt, sådan som tilfældet er tæt på at være i forum nutildags.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg ikke selv dyrker det tyske marked læste jeg blot en enkelt beretning, men tænkte da "Der er nok mange guldkorn til dem der tager til Tyskland" Synes også det var et godt initiativ og stort engagement der blev udvist at det pågældende medlem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltager gerne i koret af rosende læsere.

Selv om jeg næppe tilhører dem, der nogensinde kommer på sådanne ture til Tyskland, så er det meget inspirerende at læse om.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må af bare begejstring tilføje en ny debutant til denne hyldest tråd :)

Acapulco - en begynders mange bekendelser

Startet af 2300AM, for 18 timer siden

Mon vi er vidne til en tilgang af nye skribenter, der kan løfte forum for FKK klubber til fordums storhed?

Ok mindre kan også gøre det, men I udgør i hvert fald en tiltrængt ny iltforsyning til dette forum - tak :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 10/7/2017 at 16:59:

Jeg må af bare begejstring tilføje en ny debutant til denne hyldest tråd :)

 

Jeg rødmer som en jomfruelig præstedatter i en høstak over al rosen.

Desværre har jeg ikke så meget aktuelt at gøre godt med, men i stedet kan I få en fortælling fra gamle dage i Paris.

Hvis der er interesse, har jeg også en historie fra Hamburg i fordums tider - der var det for en gangs skyld mig, der tog røven på systemet...

Tilbagemeldinger er som sædvanligt velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
2300AM skrev, den ‎11‎-‎07‎-‎2017 at 17:15:

Jeg rødmer som en jomfruelig præstedatter i en høstak over al rosen.

Desværre har jeg ikke så meget aktuelt at gøre godt med, men i stedet kan I få en fortælling fra gamle dage i Paris.

Hvis der er interesse, har jeg også en historie fra Hamburg i fordums tider - der var det for en gangs skyld mig, der tog røven på systemet...

Tilbagemeldinger er som sædvanligt velkomne.

Tak for den meget underholdende fortælling fra Paris.

Og jo tak, vi vil meget gerne høre historien fra Hamburg i fordums tider :D

Fortæl nu, onkel. Vi sidder og venter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 17 timer siden:

Tak for den meget underholdende fortælling fra Paris.

Og jo tak, vi vil meget gerne høre historien fra Hamburg i fordums tider :D

Fortæl nu, onkel. Vi sidder og venter :P

Kære Lubovnik

Jeg er et særdeles let offer for smiger som denne.

Jeg håber, at du - og måske også andre - vil skønne på dette gamle minde: https://www.eroguide.dk/forum/topic/75427-en-bekendelse-fra-hamburg/

Jeres

AM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...