Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt SB’en MTL94.  De unge danske piger som er non-pro SB’s  er lige noget der går i dolken. Jeg ankom til adressen til aftalte tid. Ikke særlig diskret men det genere ikke mig. Hun tog imod mig. Hun er lidt mere chubby end på billederne men ok og hendes alder som angiver til 23 virker rigtig. Selve agten var ikke noget at skrive hjem om, hun er meget passiv og hendes blæs var der heller ikke meget ved.  Afsluttede selve akten med en doggy. Alt i alt en acceptable oplevelse når der er tale non pro ung dansk øko sex.

Besøg igen? Nok ikke, er mere til et godt blæs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er med at være forsigtig derinde og hvis nogle babes pludselig melder fra er det tit fordi de vurderer at de rent faktisk skal sprede benene for at få sugar 

fuck der er mange snydere, fakes eller ældre/chubby singlemødre lige nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

En del af jer bliver nok ramt af betalingsmuren, men jeg deler alligevel linket med jer. Deres kynisme er stødende ...

http://ekstrabladet.dk/plus/Sex_og_samliv/sugarbabe-sophie-saadan-snyder-jeg-mine-sugardaddies/6690496

Kan du evt. give et kort resume af hvad der står i artiklen? 

Fordi man gider ikke være betalende medlem af EB, langt størstedelen af deres artikler er platte og ligegyldige.

Redigeret af Mikaell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Mikaell skrev, for 11 timer siden:

Kan du evt. give et kort resume af hvad der står i artiklen? 

Fordi man gider ikke være betalende medlem af EB, langt størstedelen af deres artikler er platte og ligegyldige.

Helt kort: Én af dem vil bare malke naive mænd for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 3 minutter siden:

Helt kort: Én af dem vil bare malke naive mænd for penge.

Puha, så længe det kun er en ...

Står der noget om en taktik?

Nu vurderer jeg ikke mange unge kvinder læser EB, så man kan håbe den ikke er alt for inspirerende til mange nye profiler ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konceptet synes at være betændt. Jeg skal i hvert fald nok holde mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Mikaell skrev, for 5 timer siden:

Wow dybt tak ;)

Jeg var faktisk i gang med at kopiere artiklen over i tråden, men så læste jeg din spydige kommentar. Så nej!

Del dette indlæg


Link til indlæg
banditten69 skrev, den 4/6/2017 at 17:59:

Så fik jeg besøgt SB’en MTL94.  De unge danske piger som er non-pro SB’s  er lige noget der går i dolken. Jeg ankom til adressen til aftalte tid. Ikke særlig diskret men det genere ikke mig. Hun tog imod mig. Hun er lidt mere chubby end på billederne men ok og hendes alder som angiver til 23 virker rigtig. Selve agten var ikke noget at skrive hjem om, hun er meget passiv og hendes blæs var der heller ikke meget ved.  Afsluttede selve akten med en doggy. Alt i alt en acceptable oplevelse når der er tale non pro ung dansk øko sex.

Besøg igen? Nok ikke, er mere til et godt blæs.

Du glemte linket https://sugardaters.dk/show?alias=mtl94

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 5 timer siden:

Jeg var faktisk i gang med at kopiere artiklen over i tråden, men så læste jeg din spydige kommentar. Så nej!

Undskyld :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, den 5/6/2017 at 18:05:

Jeg var faktisk i gang med at kopiere artiklen over i tråden, men så læste jeg din spydige kommentar. Så nej!

Jeg vil klart opfordre dig til at gøre det alligevel. Og jeg hører da til dem der helt sikkert sætter pris på at nogen gider at ulejlige sig. 

Må da også indrømme at SD på mig virker som et ret betændt sted. Er overbevist om at andelen af scammere og svindlere er voksende. Jeg syntes at jeg kan spore en tendens til at der kommer flere til som bare er ude på at skumme fløden. Så lette penge som muligt, helst uden at give noget som helst igen. Nogen lægger ikke engang skjul på det i deres profil at de søger a-seksuelle forhold hvor "daddy" bare skal betale for diverse oplevelser. gaver, etc. 

Jeg har meget svært ved at forstå, at der rent faktisk findes kvinder der er så naive at tro, at der findes mænd derude som vil gå med til denne slags ordninger. Og så er der dem som bare vil sælge billeder. Billedsælgerne er nærmest SDs svar på spammail. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
 
 
 
 

Sugarbabe-Sophie: Sådan snyder jeg mine sugardaddies

 
 
Nogle piger vælger at blive såkaldte Sugarbabes. Ekstra Bladet har talt med tre, der fortæller hvordan de går på dates med mænd mod at få penge eller gaver

Som prinsessen i H.C. Andersens eventyr ’Klods-Hans’ kan Sophie vælge og vrage blandt bejlere, der står i kø på tre forskellige sugar-dating-sites, som hun har tilmeldt sig. Dem, der vil have sex med det samme, får en ’dur ikke, væk’, mens de få, der kommer igennem nåleøjet, kan se frem til én date. Og kun én.

- Efter først date skriver de: ’Hey, jeg kunne godt tænke mig at se dig igen’. Men her ’ghoster’ (blokerer eller ignorerer red.) jeg dem, fortæller Sophie, som ønsker at være anonym af hensyn til sin familie.

Spil for galleriet
Hun siger altid til mændene, at de ikke skal forvente sex ved første møde. Så dukker hun op iført en stram sort top, store øreringe og en nederdel – hendes arbejdsuniform som hun selv kalder det – flirter og lader, som om hun er interesseret. Men mere bliver det ikke til, og det er der en særlig grund til: Hun er lesbisk. Sophie bruger mændene til at tjene penge - og booste sin selvtillid.

- Føler du ikke, at du udnytter dem, du tager på date med?
- Næ, det lyder måske meget koldt, men jeg kan ikke tage ansvar for, hvad mændene forventer, der skal ske. Jeg har ikke dårlig samvittighed over det.  Jeg forlanger ikke 5.000, er uhøflig eller går efter 20 minutter. Vi har begge en god aften.

Der er stort set ingen sugarmamas, der søger lesbiske sugarbabes. Men Sopie lægger ikke skjul på, at hun ville foretrække at date kvinder. Hun afviser heller ikke, at de dates kunne føre til sex: - Det kommer an på, hvem hun var. Hvis det kun var for pengene, så nej. Der skal være en oprigtig interesse. Foto: Stine Tidsvilde Der er stort set ingen sugarmamas, der søger lesbiske sugarbabes. Men Sopie lægger ikke skjul på, at hun ville foretrække at date kvinder. Hun afviser heller ikke, at de dates kunne føre til sex: - Det kommer an på, hvem hun var. Hvis det kun var for pengene, så nej. Der skal være en oprigtig interesse. Foto: Stine Tidsvilde

Sophies nysgerrighed for sugar-dating blev vakt, da hun skrev med folk i almindelige chatgrupper. Hun faldt i snak med en fyr på nettet, hvor de sexchattede frem og tilbage, og hun fandt ud af, at han gerne ville købe ting til hende.

- Jeg tænkte, det kan man jo udnytte.

En egobooster
I løbet af de seneste to måneder har Sophie tjent mellem 4.000 og 8.000 kroner på otte forskellige dates. Dates, der har budt på middage, café- og shoppingture. Hun får mellem 500 og 1000 kroner pr. date.

- Jeg har også fået gaver. Den yngste jeg har været på date med, var 21 år gammel. Vi tog på café og shopping. Jeg shoppede nok for et par tusinde kroner. Blandt denne taske, siger hun og viser en gul skuldertaske frem, der koster mellem 600 og 700 kroner.

- Første gang jeg var på en date, var jeg virkelig nervøs. Men jeg har altid en veninde med, som holder øje. Vi har lavet en aftale om, at jeg skal sende en smiley  hver halve time, så hun ved, at jeg er okay. Foto: Stine Tidsvilde - Første gang jeg var på en date, var jeg virkelig nervøs. Men jeg har altid en veninde med, som holder øje. Vi har lavet en aftale om, at jeg skal sende en smiley hver halve time, så hun ved, at jeg er okay. Foto: Stine Tidsvilde  

- Han var virkelig ung, og jeg var forvirret over, hvad han lavede der. Men han var lidt socialt akavet, og det virkede ikke til, at han kunne finde en kæreste på almindelig vis, fortsætter hun.

Selv gør hun det for at få bekræftelse. Hun nyder de mange komplimenter fra mændene, og det at folk vil betale for hendes selskab, er en kæmpe egobooster.

- Jeg har selv kæmpet med mange problemer. I en lang periode har jeg været ret langt nede, men nu har jeg fået det meget bedre af sugar-dating. Jeg er altid glad efter en date, siger Sophie.

Sophie er ikke hendes rigtige navn. Hendes faktiske identitet er redaktionen bekendt.

--------- EKSTRA SPLIT ELEMENT ---------

Sugarbabe-Alina: 'Jeg har datet mænd på 80 år'

20-årige Alina ved ikke, hvordan han ser ud. Bare at han er en 34-årig læge fra Dubai. Nu står hun i en lufthavn i Malaga og venter på at mødes en fremmed, som hun skal tilbringe tre dage med. Hun er ikke nervøs, men hun ved ikke heller ikke, hvad der dukker op.

- Heldigvis var han utrolig rar. Vi kørte bare rundt i tre dage og snakkede sammen. For ham handlede det bare om at finde en ung pige og tilbringe sin tid med, fortæller Alina til Ekstra Bladet om den første rejse som sugar-babe.

- Jeg har selvfølgelig nogle bekendtskaber, som gør det for penge. Men jeg tror, at der nogle, der bliver påvirket af det psykisk, hvis de sælger sig på den måde, og sådan vil jeg ikke have det. Foto: Tariq Mikkel Khan - Jeg har selvfølgelig nogle bekendtskaber, som gør det for penge. Men jeg tror, at der nogle, der bliver påvirket af det psykisk, hvis de sælger sig på den måde, og sådan vil jeg ikke have det. Foto: Tariq Mikkel Khan

I tre dage fik hun alt betalt, og hun fik tilmed lov til at shoppe på sin sugar-daddys kreditkort. Til gengæld tilbød Alina sit selskab. Og ikke andet.

- Jeg havde ikke sex med ham, for det overskrider min grænse. Det er ren selskab. Jeg tilbyder gerne kys, men ikke noget intimt.

Men forstår du godt, hvorfor folk kan have svært ved at tro på, at en sugar-daddy betaler en rejse uden at der er en aftale om sex til gengæld?
- Det forstår jeg godt, men folk må jo tro, hvad de vil, og på min profil står der klart og tydeligt, at jeg ikke tilbyder sex.

150 dates på halvandet år
Alligevel er der, ifølge Alina, masser af interesse fra mændene. Hun har ’arbejdet’ som sugar-babe i halvandet år og vurderer selv, at hun har været på op imod 150 forskellige dates.

- Og du har aldrig været fristet til at gå skridtet videre?
- Nej, det har jeg ikke.

- Heller ikke, hvis han var vildt sød og lækker?
- Det kunne man nok godt, men det har jeg ikke oplevet. Jeg fokuserer dog hele tiden på, at sugar-dating og sex er to forskellige verdener.

- Jeg har fået en lille smule følelser for en, men jeg vidste godt, at han ikke søgte en kæreste, så det kunne ikke blive til noget. Foto: Tariq Mikkel Khan - Jeg har fået en lille smule følelser for en, men jeg vidste godt, at han ikke søgte en kæreste, så det kunne ikke blive til noget. Foto: Tariq Mikkel Khan  

For Alina handler det primært om penge. Hun tjener mellem 800 og 1000 kroner pr. gang, og har flere faste sugar-daddies, som hjælper hende med månedlige udgifter som uddannelse og transport. Hun er ikke i tvivl om, at hun kunne tjene flere penge, hvis hun valgte at sprede benene.

- Men jeg tror, at det påvirker en psykisk, hvis de sælger sig selv på den måde, og sådan vil jeg ikke have det. Jeg har ikke gjort noget, som jeg ikke havde lyst til.

Ubehagelige episoder
Hun føler, at hun har været en del af gamet så længe, at hun ved, hvordan hun skal håndtere de ubehagelige episoder. For de opstår.
I november havde Alina aftalt med en mand, at de skulle på en date. Hun blev samlet op ved en adresse, men i stedet for én person sad der fire mænd i bilen. To af dem steg ud, og Alina reagerede prompte. Hun fandt en peberspray frem fra tasken og trykkede løs – og løb.

- Jeg fik lige nummerpladen og meldte det til politiet, men mere hørte jeg ikke.

De dårlige episoder kan også opstå, når Alina nægter at have sex med sine sugar-daddies. Hun er blevet antastet et par gange, men ifølge den 20-årige hører det til sjældenhederne.

- De fleste på sugardaters.dk er ude efter sex, men der er også nogle, der bare vil have ungt selskab. Og det er dem, der henvender sig til mig. Jeg har datet mænd på 60, 70 og 80 år, og de søger nærvær og godkendelse fra en yngre kvinde, som de normalt ikke kan få, fortæller Alina Maskaeva.

sugardating Sex og samliv Lars er sugardaddy: - I starten syntes bekendte, at jeg var ynkelig

--------- EKSTRA SPLIT ELEMENT ---------

Jeg overskrider hele tiden nye grænser

Snyd, sex og penge er bare nogle af ingredienserne i en af de hotteste trends i den danske samlivs-cocktail i øjeblikket. Sugar-dating får stadig flere yngre kvinder til at sælge sig selv til ældre mænd, men selv om de får gaver, rejser, middage, bekræftelse og sex, så er der også en bagside af dating-livet – det kan give ar på sjælen og sår på psyken. Ekstra Bladet har mødt fire mænd og kvinder til en snak om de gode og dårlige sider ved sugar-dating.

S-togets elektroniske trille lyder, og de automatiske døre lukker. Adrenalinet pumper, og tvivlen raser i Marias hoved. Den 18-årige pige læner sig endnu en gang tilbage i sædet og skyder trangen til at løbe ud af toget og væk fra sin første date som sugar-babe fra sig. 

Den unge pige kommer fra en forstad til København og er blevet en del af en voksende tendens, som nogle kalder gråzone-prostitution, men hun selv betegner som en win-win-situation. Antallet af unge danske piger, der dater ældre danske mænd for penge og gaver, er eksploderet de senere år; det kan man se af de stigende antal profiler på hjemmesiden sugardaters.dk, der alene det seneste år er gået fra 49.000 til 67.500. 

Selv om det er et halvt år siden, husker Maria stadig sin første sugar-date. 

- Første gang var virkelig grænseoverskridende. Jeg skulle mødes med en fyr, som jeg havde skrevet med i nogle dage. Hver gang, toget rullede ind, og dørene åbnede, så havde jeg allermest lyst til at stå af og vende om. Men jeg blev. For jeg tænkte på belønningen og den tillid, som han også viste ved at møde mig. Det kunne jeg ikke svigte. 

Luksusting gør hverdagen lidt sjovere
Ekstra Bladet møder den 18-årige pige i hendes i ungdomsbolig, der er pænt indrettet og kunne have tilhørt en hvilken som helst studerende fra det meste af Danmark. Maria er ikke hendes rigtige navn, da hendes familie ikke ved, at hun går ud med ældre mænd og også indimellem har sex med dem for gaver eller penge.

- Jeg er studerende og har et stramt budget. Det her hjælper mig til at få nogle af de luksusting, der gør hverdagen lidt sjovere. Jeg har også et almindeligt studiejob, men jeg kan ikke få vagter nok, og så giver det heller ikke helt den samme spænding som datingen, fortæller hun.

Hen over stoleryggen i ungdomsboligen hænger en sort kjole med prismærke på, og ved siden af hænger en sort designertaske. Maria fortæller, at hun aldrig selv ville have haft råd til tingene, hvis det ikke var for hendes dates. 

Gennem de seneste måneder har sugardating udviklet sig for Maria, der hele tiden tager nye skridt ind i en spændende og nogle gange skræmmende verden. Foto: Rasmus Flindt Pedersen Gennem de seneste måneder har sugardating udviklet sig for Maria, der hele tiden tager nye skridt ind i en spændende og nogle gange skræmmende verden. Foto: Rasmus Flindt Pedersen  

Sex starter ved 1000 kroner
Efter første date færdes hun nu mere hjemmevant på det grå prostitutions-marked, og hvor hun i begyndelsen skrev længe med mændene, før hun tog ud til dem, så møder hun dem nu efter kun en halv til en hel dags chat.

- Jeg har været sammen med omkring fem mænd. En kop kaffe koster 300 kroner, og sex starter ved 1000 kroner. Alligevel ser jeg det ikke som prostitution, for jeg kan selv vælge, hvem jeg vil være sammen med, fortæller hun.

Selv om Maria ikke har været sammen med så mange sugar-daddies, så har hun haft både gode og dårlige oplevelser. 

- Det er altid spændende at skrive med en ny profil og også lidt skræmmende. Jeg kan klart se, at jeg tør mere, efter jeg er blevet sugar-dater. Det har givet mig selvtillid i mange andre situationer. Jeg er blevet bedre til at springe ud i nye ting og tror mere på mig selv. Tidligere havde jeg svært ved at rejse mig op og sige ’her er jeg’. Det går meget bedre nu, fordi jeg hele tiden overskrider nye grænser, fortæller hun. 

Presset til intimbilleder
I skolen og på arbejdet, i familien og i de fleste situationer følger dog en konstant bekymring for at blive afsløret som sugar-dater, fortæller den unge pige. Hun har kun fortalt om sin profil som sugar-dater til sine nærmeste veninder.

- De blev bare nysgerrige. Men jeg er hele tiden bange for, at nogen finder ud af det. For det er meget tabu. Jeg tror også, at jeg vil have svært ved at fortælle en fremtidig kæreste om det. Jeg har egentlig kun haft én dårlig oplevelse, og det var en mand, der pressede mig til at sende intim-billeder. Da jeg så sendte ham nogle, hvor jeg heldigvis var påklædt, så blokerede han mig sekunder senere. Det var ubehageligt, selv om det jo ikke skete noget, siger hun. 

Ekstremt nervøs
Første date startede også ubehageligt, men endte godt. Da Maria skulle mødes med sin 28-årige sugar-daddy ude foran et stort hotel, var hun ekstremt nervøs. Han havde prøvet det før, så han guidede hende gennem middagen og frem til finalen på hotelværelset.

- Første gang, vi skulle have sex, var jeg ved at stå af flere gange. Jeg både lå og sad og var tæt på at springe fra. Men jeg ville ikke skuffe hans tillid. Sex var ikke som med en kæreste, men han respekterede mine grænser, og der var god stemning bagefter. Han spurgte mig hele tiden undervejs, om jeg var okay. Det var rart, og derfor fortsatte vi også med at ses i fire måneder, fortæller hun.

--------- EKSTRA SPLIT ELEMENT ---------

Psykolog:– Ens kusse er mere værd end en Louis Vuitton-taske

Sugar-dating kan være som narko: Dejligt, stærkt vanedannende – og farligt for psyken. Et af tidens hotteste sexfænomener spreder sig med eksplosiv hast, men tendensen er et tveægget sværd, vurderer psykolog og sexolog Sanne Neergaard.

- Jeg er ikke moralsk oppe at køre over prostitution. Det er et fag. Men det er klart, at der er en forside og en bagside ved alting, siger hun.

Foto: All Over Press/Claus Boesen Foto: All Over Press/Claus Boesen

Unge kvinder, som er sammen med ældre mænd, kan blive afhængige af den dyre og luksuriøse livsstil, der følger med tilværelsen som sugar-babe. Og det kan have konsekvenser for dem.

- Ens kusse er mere værd end en Louis Vuitton-taske for at sige det ligeud. Pigerne kan blive følelsesmæssigt forrået, hvis de bliver nødt til at lukke af for deres følelser for at kunne være sammen med de her mænd. Så bliver det svært for dem at komme tilbage igen følelsesmæssigt. Det er en alvorlig konsekvens at betale i en ung alder, fortæller psykologen. 

Skaber en distance
Det kan også være en indikation på noget problematisk, når de færreste af pigerne ønsker at fortælle omverdenen om deres hemmelige liv.

- Hvis du skammer dig så meget over en del af dit liv, så skaber det en distance over for dine omgivelser. De færreste piger fortæller nok til deres nærmeste eller en fremtidig kæreste, at de sælger sig selv som en vare. 

- Sex i dag er, i modsætningen til i 60’erne, syltet ind i forestillingen om den eneste ene og romantisk kærlighed, så det er tabuiseret, hvis man deler ud af det til flere på den måde. Og det kan blive et problem, hvis de vil ud af det igen på et tidspunkt, siger Sanne Neergaard.

--------- EKSTRA SPLIT ELEMENT ---------

Kønsforsker: Gavens magt skaber et pres

Medlemstallet på sugardaters.dk er steget eksplosivt på få år, hvilket har skabt en heftig debat. Dette skyldes lighederne mellem sugar-dating og prostitution, hvor især unge kvinder sælger dem selv for gaver eller penge. Men på trods af lighederne, mener kønsforsker Christian Groes, der som en af de få danskere har forsket i sugar-dating, at der er klare kontraster mellem sugar-dating og prostitution.

- Den største forskel er graden på intimitet. Nogle udvikler også følelser mellem hinanden, og det er nærmest forbudt ved prostitution. Sugar-dating bliver mere personligt, og man taler om private ting. Det er ikke bare en arbejdsrelation.

Gavens magt
Men sugar-dating udvisker grænselandet mellem prostitution og ikke-prostitution, da det er en blanding af forhold og prostitution. Christian Groes pointerer, at det ikke er alment accepteret at sugar-date i Danmark. 

- Ved sugar-dating bliver der lagt op til, man giver noget til gengæld for penge og gaver. Sådan er det ikke, når man dater på ’almindelig’ vis med middage og drinks. Men der er stadig en forventning om det. Det betegner man som gavens magt. Gaven skaber et pres eller en forventning om, at man får noget.

Christian Groes forklarer, at det minder om det udvidede begreb ’escort’, som handlede om, at man blev transporteret til et selskab eller en fest, hvor man agerede selskabsdame.

- Det behøver ikke at omfatte noget seksuelt, men det kan det jo også gøre, og det tror jeg også i mange tilfælde sker i mere eller mindre grad.

Ældgammel fantasi
Han mener, at der er mange årsager til, sugar-daddies og -babes gør brug af det nye fænomen. For mændene kan det handle om, at man som mand gør oprør med den ligestillingsdebat, der hersker i øjeblikket.

- Nu er vi blevet så ligestillede, at vi savner nogle gamle strukturer i forholdet.

For kvinderne drejer det sig om især to ting. Der er det åbenlyse økonomiske aspekt idet, hvor man som eksempelvis studerende kan tjene penge uden, det kræver så meget.

- En anden vigtig ting er spændingen i det. Det er nyt, forbudt og spændende. Det er jo en ældgammel fantasi med en ældre mand og en unge kvinde.

--------- EKSTRA SPLIT ELEMENT ---------

sugardaters.dk: Vi gør meget for at dæmme op for gråszone-prostitution

 Marketing-assistent Cæcilie Sander fra sugardaters.dk mener, at de gør meget for at dæmme op for gråzone-prostitution.

- Nogle beskylder jer for at tjene penge på gråzone-prostitution og utroskab, som har store konsekvenser for de unge piger. Hvad siger I til det?
- Vi bruger mange ressourcer på at skabe et sikkert community, der handler om sugar-dating og ikke gråzone-prostitution. Vi godkender billeder og tekster manuelt, vi har et rapporteringssystem på vores hjemmeside, og vi udelukker brugere, der misbruger vores side. Vi samarbejder gerne med både politikere, fagfolk og andre med interesse i sugar-dating for at forebygge, at vores platform kan benyttes til noget uhensigtsmæssigt. Vores forsøg på at være behjælpelig med vores viden har indtil videre mødt en mur af tavshed, siger Cæcilie Sander.

sugardaters-website

- Gør I noget for at forebygge, at brugerne af jeres site får psykiske eftervirkninger af deres flirten med den her gråzone-prostitution?
- Det er vigtigt at understrege, at vi ikke ser vores site som gråzone-prostitution. Vi har netop retningslinjer, der modarbejder det, og vi gør, hvad vi kan for at udelukke og blokere profiler, som promoverer gråzone-prostitution. Når det er sagt, så kan alle platforme misbruges på den ene eller anden måde, og ligesom man kan bruge Facebook til at sælge en ydelse, så kan man også benytte vores platform til noget, som ikke er hensigten, siger Sander.

- Hvorfor tror I, der er så enorm en stigning i antallet af brugere?
- Vores danmarkshistorie er et bevis på, at de trends og retninger, der er i samfundet, har affødt mange modreaktioner. I Danmark i dag er der stort fokus på ligestilling. Kvinder og mænd skal være så ens som muligt på så mange punkter som muligt. For mange dør romantikken i forholdet, når kvinder og mænd begynder at ligne hinanden for meget og har samme ansvarsområder i forholdet. Mange af brugerne på sugar-daters er mænd, der gerne vil have lov til at være mændene i forholdet, og kvinder, der gerne vil være kvinderne i forholdet. Mændene i de traditionelle sugar-dating-forhold vil gerne vise, at de har penge og magt til at forsyne deres partner og blive set op til af en kvinde. Kvinderne vil gerne have rum til at blive forført, forsørget og lade sig give hen uden at skulle tage stilling til hvor og hvordan, slutter Cæcilie Sander.

Sugardating

Sugardating bygger på et forhold mellem en sugardaddy og en sugarbabe. Her er det manden, der forsørger og forsøder sin date. Mod betaling tilbyder kvinden til gengæld sit selskab.

En sugardaddy er ofte en ældre mand, der har et økonomisk råderum og lyst til at dele det, han har, med en ofte yngre kvinde.

I nogle situationer kan kønsrollerne være byttet rundt. Her det så kvinden, der er en sugarmama, og manden er et boytoy.

 
 
 
 
 
Redigeret af Vestegnen
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kindhesten80 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg vil klart opfordre dig til at gøre det alligevel. Og jeg hører da til dem der helt sikkert sætter pris på at nogen gider at ulejlige sig. 

Må da også indrømme at SD på mig virker som et ret betændt sted. Er overbevist om at andelen af scammere og svindlere er voksende. Jeg syntes at jeg kan spore en tendens til at der kommer flere til som bare er ude på at skumme fløden. Så lette penge som muligt, helst uden at give noget som helst igen. Nogen lægger ikke engang skjul på det i deres profil at de søger a-seksuelle forhold hvor "daddy" bare skal betale for diverse oplevelser. gaver, etc. 

Jeg har meget svært ved at forstå, at der rent faktisk findes kvinder der er så naive at tro, at der findes mænd derude som vil gå med til denne slags ordninger. Og så er der dem som bare vil sælge billeder. Billedsælgerne er nærmest SDs svar på spammail. 

Se artiklen andetsteds i tråden. Kun for din skyld!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 19 timer siden:

Se artiklen andetsteds i tråden. Kun for din skyld!! :-)

Takker mange gange.

Meget oplysende må man sige. Det bekræfter uden tvivl nogen af de mistanker jeg har haft om SD. Særligt om de typer som fx. den første kvinde der bliver interviewet.

Denne udtalelse er ret afslørende syntes jeg:

"- Føler du ikke, at du udnytter dem, du tager på date med?
- Næ, det lyder måske meget koldt, men jeg kan ikke tage ansvar for, hvad mændene forventer, der skal ske. Jeg har ikke dårlig samvittighed over det.  Jeg forlanger ikke 5.000, er uhøflig eller går efter 20 minutter. Vi har begge en god aften."

Hun har ingen skrupler med at skabe falske forventninger.  Hun mener ikke hun har ansvar for at føre mændene bag lyset. Det er ren ansvars fralæggelse, og vidner desværre nok om en person der har stærke anti-sociale tendenser, nærmest blottet for empati. Det er naturligvis forståeligt at SD vil have en tendens til at tiltrække typer som hende. På trods af en umiddelbar stigning i antallet af profiler(vi ved dog ikke hvor mange af dem er seriøse, og de er desuden gratis at oprette for kvinderne), så spår jeg at stedet vil have svært ved at overleve i længden, hvis andelen af hendes type bliver for stor . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PIS: --- "en stram sort top, store øreringe og en nederdel", YEPS virker også for mig, er vi alle bare ens når det kommer til stykket ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan jo sige nej

og se på , at det er godt nogle tænker over hvad de bruger deres krop og psyke til

jeg har da ofte rådet nogle fra at være på siden og været noget bekymret over hvad jeg kan høre de har gjort/rodet sig ud i for penge uden tanke på e v t følger

så alt i alt en god artikel for os og for dem ? oplysende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Kindhesten80 skrev, den 12.6.2017 at 19:36:

Takker mange gange.

Meget oplysende må man sige. Det bekræfter uden tvivl nogen af de mistanker jeg har haft om SD. Særligt om de typer som fx. den første kvinde der bliver interviewet.

Denne udtalelse er ret afslørende syntes jeg:

"- Føler du ikke, at du udnytter dem, du tager på date med?
- Næ, det lyder måske meget koldt, men jeg kan ikke tage ansvar for, hvad mændene forventer, der skal ske. Jeg har ikke dårlig samvittighed over det.  Jeg forlanger ikke 5.000, er uhøflig eller går efter 20 minutter. Vi har begge en god aften."

Hun har ingen skrupler med at skabe falske forventninger.  Hun mener ikke hun har ansvar for at føre mændene bag lyset. Det er ren ansvars fralæggelse, og vidner desværre nok om en person der har stærke anti-sociale tendenser, nærmest blottet for empati. Det er naturligvis forståeligt at SD vil have en tendens til at tiltrække typer som hende. På trods af en umiddelbar stigning i antallet af profiler(vi ved dog ikke hvor mange af dem er seriøse, og de er desuden gratis at oprette for kvinderne), så spår jeg at stedet vil have svært ved at overleve i længden, hvis andelen af hendes type bliver for stor . 

hun skriver jo hun ikke ligger op til sex på første date, det er da klart og ordentligt
det er en fin oplysende artikel, 
jeg har haft to dates uden sex, med den samme, og 3 gang var det fuld monty  og næste og næste osv. Det er da ordentligt , at man som ikke pro, passer på sig selv og sit følelsesliv, og ikke ender med at have brug for psykologhjælp. Der er jo en del som har oplevet grimme ting fra mænds side, på den side. 
der er ingen problemer med at finde nogle som vil sex, jeg har fundet 5 på en uge
så tag en tudekiks, og vær glad for at det er så helt gennemskueligt hvad der søges og tilbydes
 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har alle dage været et trix visse piger har brugt til at få betalt for en tur i byen. For så at brænde den håbefulde liderlige mand af når gælden ellers skulle indfries. Mænd er dumme som en gymnasieveninde jeg hende engang altid sagde. 

Der findes et godt gammelt dansk ord for det: N......... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 53 minutter siden:

Det har alle dage været et trix visse piger har brugt til at få betalt for en tur i byen. For så at brænde den håbefulde liderlige mand af når gælden ellers skulle indfries. Mænd er dumme som en gymnasieveninde jeg hende engang altid sagde. 

Der findes et godt gammelt dansk ord for det: N......... 

Men hvis du er på en alm date, så kan du jo ende med den samme situation, og at du er den der ikke vil andet end kaffe )  Hele forskellen ligger i at du tror du får noget på den dumme, men ikke er lovet det. Og så mener du du er snydt, nej alle har haft et valg. men det er jo nemt at sige , jeg ikke giver noget for kemi tjek, så afslører det sig jo af sig selv, om de vil mødes eller ej
jeg har i øvrift, sendt i hvertfald 5 babes retur, da jeg ikke tændte på dem, de fik så lidt til transport, og måske et par hundrede for deres tid. Det blev de noget overraskede over. men sådan er det jo

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen skrev, den 4.6.2017 at 18:27:

En del af jer bliver nok ramt af betalingsmuren, men jeg deler alligevel linket med jer. Deres kynisme er stødende ...

http://ekstrabladet.dk/plus/Sex_og_samliv/sugarbabe-sophie-saadan-snyder-jeg-mine-sugardaddies/6690496

Jeg synes egentlig ikke at den “kynisme” er værre end den kynisme og mangel på respekt, der bliver udvist af mange mænd her på siden. 

Hvor ville det dog være forfriskende, hvis sugardaters rent faktisk gjorde noget ved den åbenlyse prostitution og udelukkede alle de mænd, der har misforstået sugardatingkonceptet og bruger sugardaters som escortguide 2.0. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...