Hop til indhold
19517

Hvem er den bedste glædespige - Lige NU!!!

Recommended Posts

Bananas skrev, for 13 timer siden:

En sjov idé. Hvis vi på samme gang laver en afstemning af hvem som giver kvinderne de fleste og bedste orgasmer. Hvis vi alle fortæller om hvor dygtige vi er og hvor meget GP'erne nyder og lyksaligt råber Hallelujah når vi er der - hvilket vi jo allerede antyder i vores magnifikke anmeldelser af pigernes kroppe og vores præstationer - så skal jeg siden lave en afstemning.

Jeg tror desværre i vil få det svært med at overtræffe mig, men byd ind nu så må vi se til sommeren. Vinderen får en gratis tur med motorsav og svampekurv i de svenske skove sammen med mig. Livets egentlige kerne, når det kommer til stykket.

Jeg syntes godt nok det er hårde betingelser, ....bare fordi man gerne vil en tur i skoven med Bananas og samle svampe....tænk at gå der bagved ham og se ham samle svampe og have fri adgang til at smække lidt på hans mås :wub::wub::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

Jeg syntes godt nok det er hårde betingelser, ....bare fordi man gerne vil en tur i skoven med Bananas og samle svampe....tænk at gå der bagved ham og se ham samle svampe og have fri adgang til at smække lidt på hans mås :wub::wub::wub:

Kun dét, og kun dét? Han hedder vel for pokker ikke Bananas for ingenting :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes godt nok det er hårde betingelser, ....bare fordi man gerne vil en tur i skoven med Bananas og samle svampe....tænk at gå der bagved ham og se ham samle svampe og have fri adgang til at smække lidt på hans mås :wub::wub::wub:

Bananas er hård imod de hårde. Og du er jo en synderligt hård kvinde. Selvom du også har bløde detaljer.

Men selvfølgelig er du velkommen over når du vil, min mås er din anytime ... eller noget :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, for 18 timer siden:

 Vinderen får en gratis tur med motorsav og svampekurv i de svenske skove sammen med mig. Livets egentlige kerne, når det kommer til stykket.

Enig...

Så lægger du altså ikke kun kvinderne ned herinde, men også træerne i det svenske...:P

Svampekurv - super, elsker da Karl Johan, eller allerbedst, synes jeg, hvis der er Punktstokket Indigo-Rørhatte...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Bananas skrev, for 19 timer siden:

En sjov idé. Hvis vi på samme gang laver en afstemning af hvem som giver kvinderne de fleste og bedste orgasmer. Hvis vi alle fortæller om hvor dygtige vi er og hvor meget GP'erne nyder og lyksaligt råber Hallelujah når vi er der - hvilket vi jo allerede antyder i vores magnifikke anmeldelser af pigernes kroppe og vores præstationer - så skal jeg siden lave en afstemning.

Jeg tror desværre i vil få det svært med at overtræffe mig, men byd ind nu så må vi se til sommeren. Vinderen får en gratis tur med motorsav og svampekurv i de svenske skove sammen med mig. Livets egentlige kerne, når det kommer til stykket.

Jeg kan faktisk være lidt bekymret for størrelsen på de svenske svampe hvis en motorsav er påkrævet :-o

Har faktisk engang i min pure ungdom arbejdet som skovarbejde og har aldrig set svampe jeg ikke var i stand til at fælde med min gamle partner 5000 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan faktisk være lidt bekymret for størrelsen på de svenske svampe hvis en motorsav er påkrævet :-o

Har faktisk engang i min pure ungdom arbejdet som skovarbejde og har aldrig set svampe jeg ikke var i stand til at fælde med min gamle partner 5000 ;)

Skovarbejde?? I Danmark??? Du driller mig.

Partner??? Seriously??? Ja, jo ... en Partner kan vel klare svampe. Men siden er det stop. Skal vi klare at fælde træerne for at nå svamperne er en ordentlig Husqvarna påkrævet. Og Cherie skal jo have nogle rigtige mandmåse at kigge på. En lækker mandmåse får man sgu ikke af en Partner, sorry to say.

Men nok er det sjovt hvor en tråd kan udvikle sig...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Skovarbejde?? I Danmark??? Du driller mig.

Partner??? Seriously??? Ja, jo ... en Partner kan vel klare svampe. Men siden er det stop. Skal vi klare at fælde træerne for at nå svamperne er en ordentlig Husqvarna påkrævet. Og Cherie skal jo have nogle rigtige mandmåse at kigge på. En lækker mandmåse får man sgu ikke af en Partner, sorry to say.

Men nok er det sjovt hvor en tråd kan udvikle sig...;)

Nu fandt jeg endelig ud af hvor filmen blev optaget :D5914196733ba2_svenskesvampeskove.jpg.2cdb43d708ad8abe17dbe17abe241d48.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Skovarbejde?? I Danmark??? Du driller mig.

Partner??? Seriously??? Ja, jo ... en Partner kan vel klare svampe. Men siden er det stop. Skal vi klare at fælde træerne for at nå svamperne er en ordentlig Husqvarna påkrævet. Og Cherie skal jo have nogle rigtige mandmåse at kigge på. En lækker mandmåse får man sgu ikke af en Partner, sorry to say.

Men nok er det sjovt hvor en tråd kan udvikle sig...;)

Ja, tråde herinde har det med at stikke af...

Skovarbejde i DK gør jeg lidt i af og til - vi kan jo ikke nøjes med svenskernes gran og fyr :D

Når folket nu absolut også vil have løvtræ i husene...og asketræet skal sendes til Kina for siden at komme retur som køkkenlåger m.v....;)

Jeg har altid lyttet til de svenske og selvfølgelig altid brugt en rigtig sav i skoven - p.t. Husqvarna 560 XPG.

Min numse ser i øvrigt også skide godt ud i de der skærebukser fra Husqvarna, just saying, Cherie...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Ja, tråde herinde har det med at stikke af...

Skovarbejde i DK gør jeg lidt i af og til - vi kan jo ikke nøjes med svenskernes gran og fyr :D

Når folket nu absolut også vil have løvtræ i husene...og asketræet skal sendes til Kina for siden at komme retur som køkkenlåger m.v....;)

Jeg har altid lyttet til de svenske og selvfølgelig altid brugt en rigtig sav i skoven - p.t. Husqvarna 560 XPG.

Min numse ser i øvrigt også skide godt ud i de der skærebukser fra Husqvarna, just saying, Cherie...:P

En Husqvarna 560 XPG! En rigtigt god en. Nu voksede du lidt i mine øjne. Men sig mig en ting: Hvordan kan en mand med sådan en sav, og til lige sexede skærebukser, snakke så meget vrøvl herinde? Intelligent vrøvl, men alligevel?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Min numse ser i øvrigt også skide godt ud i de der skærebukser fra Husqvarna, just saying, Cherie...:P

Det kan et diamantbor vel ændre på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, for 13 timer siden:

En Husqvarna 560 XPG! En rigtigt god en. Nu voksede du lidt i mine øjne. Men sig mig en ting: Hvordan kan en mand med sådan en sav, og til lige sexede skærebukser, snakke så meget vrøvl herinde? Intelligent vrøvl, men alligevel?;)

Vrøvl er vrøvl...sådan er det - men intelligent vrøvl er jo straks noget andet...;)

Fordi han øjensynligt altid har været udstyret med en kæft, der går som en motorsav...:P

Borende X skrev, for 12 timer siden:

Det kan et diamantbor vel ændre på :D

Muligvis...

Skæreindlæggene i bukserne er af noget fibermateriale af en art - fidusen er at det omgående vikler sig fuldstændig omkring drivhjul og savkæde og propper så meget til, at savkædens drift stoppes.

Såfremt diamantboremaskinen har moment nok, vil dit forslag ikke være helt tosset B.X.

Mon Cherie ligger inde med sådan en djævel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...