19517 575 Skrevet 8. Maj, 2017 Skriv navnet eller link til hende du ser som din absolut favorit. Regel - hun skal stadig arbejde som glædespige Når jeg har en masse piger laver jeg en afstemning. så byd gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 8. Maj, 2017 19517 skrev, Lige nu: Skriv navnet eller link til hende du ser som din absolut favorit. Regel - hun skal stadig arbejde som glædespige Når jeg har en masse piger laver jeg en afstemning. så byd gerne Hvad synes du selv? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Maj, 2017 Nej for en nederen tråd at starte..... En afstemning.....seriøst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 8. Maj, 2017 Vi trænger da vist også til at få en afstemning om den bedste og den værste profil her på lille EG. Hmmmm....... Husk glimtet i øret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 8. Maj, 2017 19517 skrev, for 6 minutter siden: Har ingen DU er vist noget af et fund for EG ! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 8. Maj, 2017 Mon ikke bedste og værste GP er noget individuelt ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 8. Maj, 2017 jp skrev, for 10 minutter siden: DU er vist noget af et fund for EG ! Fundet på et kræmmermarked i Nordjylland 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 8. Maj, 2017 Arj come on mand, vi skal sgu ikke ned på det der se mig se mig jeg mangler opmærksomhedsniveau som så ofte ses på det sociale medie facebook. Det er den slags alle de opmærksomhedshungrende og alle de med både lavt selvværd og manglende selvtillid fedter rundt i. Ja jeg hoppede i med begge ben og svarede en troll men hvad, jeg er jo også kun et menneske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Maj, 2017 Afstemning? Er vi så ikke ved at være tilbage på et slavemarked i Sydstaterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 8. Maj, 2017 Urimeligt dårlig ide, det er mennesker ikke produkter, afstemning ville have meget ringe værdi for nogen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Maj, 2017 Sparkster skrev, for 13 minutter siden: Urimeligt dårlig ide, det er mennesker ikke produkter, afstemning ville have meget ringe værdi for nogen... Netop. Og dét, som den ene fandt fantastisk ved A, vil den anden slet ikke kunne genkende, men sværger i stedet til B. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 8. Maj, 2017 Nej - jeg vil hellere have C. Man kan lave afstemninger om ting. Hvilket rugbrød smager bedst. Nu er det så sagt flere gange, man kan ikke lave afstemninger om personer. Vi har hver især vores præferencer og de deles nødvendigvis ikke af andre. Død syg idé Godaften og sov godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catja Skrevet 8. Maj, 2017 Sætter lige pludselig stor pris på, at "man" på det her forum "kender" hinanden... sort of Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 8. Maj, 2017 Tvivler på nogen har prøvet at være sammen med alle trunterne så hvordan skulle man kunne stemme fair..? Underligt indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 9. Maj, 2017 Ok ok.. Det var måske ikke den bedste tråd at starte. I har ret, der ALT for individuelt og for gang til gang. Slet!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 9. Maj, 2017 (edited) 19517 skrev, for 3 timer siden: Ok ok.. Det var måske ikke den bedste tråd at starte. I har ret, der ALT for individuelt og for gang til gang. Slet!!!! Jeg synes at tråden skal have lov at blive, mest for underholdningsværdien, i at ville starte en så fjollet afstemning. Redigeret 9. Maj, 2017 af Iscenesat Virkelighed 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 9. Maj, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden: Jeg synes at tråden skal have lov at blive, mest for underholdningsværdien, i at ville starte en så fjollet afstemning. ENIG, og for øvrigt så ville du jo være den klare vinder, under alle omstændigheder I.V.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 9. Maj, 2017 En sjov idé. Hvis vi på samme gang laver en afstemning af hvem som giver kvinderne de fleste og bedste orgasmer. Hvis vi alle fortæller om hvor dygtige vi er og hvor meget GP'erne nyder og lyksaligt råber Hallelujah når vi er der - hvilket vi jo allerede antyder i vores magnifikke anmeldelser af pigernes kroppe og vores præstationer - så skal jeg siden lave en afstemning. Jeg tror desværre i vil få det svært med at overtræffe mig, men byd ind nu så må vi se til sommeren. Vinderen får en gratis tur med motorsav og svampekurv i de svenske skove sammen med mig. Livets egentlige kerne, når det kommer til stykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FindHolger 15 Skrevet 10. Maj, 2017 (edited) Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden Redigeret 10. Maj, 2017 af Ledvogter Rigtig navn nævnt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Maj, 2017 FindHolger skrev, for 4 timer siden: Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden Jeg tror nok, at det er "afstemningen", der får folk til at vende tommelfingeren nedad i denne tråd. Jeg kan nemlig dårligt forestille mig, at ingen gider høre om andres "bedste oplevelse" – det er jo en af grundpillerne i EG's eksistens. Selv har jeg haft flere "bedste oplevelse", så det er svært at vurdere kvalitativt. Måske har jeg endda haft "allerbedste oplevelse". I så fald har jeg måske skrevet om den, måske har jeg holdt den for mig selv? Men som sagt: Det er nok "afstemningen" på helt ikke-sammenlignelige parametre, der p..... folk af. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FindHolger 15 Skrevet 10. Maj, 2017 FindHolger skrev, for 6 timer siden: Hvis tråden er for at vi hver især kan fortælle om vores bedste oplevelse, så kan jeg godt følge TS Jeg har et par piger, i nyere tid, så er det hende i Sdr. Omme I "gamle" dage, var det nok Tinna i Randers, ellers var der en pige på Ndr. Fasanvej i Kbh, hun havde morgen vagter fra kl 7, var tit forbi og få et morgenput inden arbejde, men hun er stoppet for mange år siden Sjovt som nogle navne er tilladt, andre ikke - jeg ved jo ikke om hun hedder det der er fjernet i den virkelige verden???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. Maj, 2017 FindHolger skrev, for 36 minutter siden: Sjovt som nogle navne er tilladt, andre ikke - jeg ved jo ikke om hun hedder det der er fjernet i den virkelige verden???? Og så længe du ikke ved det, så er det måske smart at undlade. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FindHolger 15 Skrevet 10. Maj, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 25 minutter siden: Og så længe du ikke ved det, så er det måske smart at undlade. Tror du at der er nogle af jer piger, der bruger jeres rigtig navn? Så har du godt nok et underligt navn! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 10. Maj, 2017 FindHolger skrev, 1 time siden: Sjovt som nogle navne er tilladt, andre ikke - jeg ved jo ikke om hun hedder det der er fjernet i den virkelige verden???? Jeg indrømmer blankt at det var mig som anmeldte dit indlæg og bad om at få fjernet nogle oplysninger. Ingen af dine oplysninger om pigen har hun på sin annonce. Du har i øvrigt ikke evnet at linke til hendes rigtige annonce – havde du bare gjort det og undladt de andre hvor der ikke er navn eller bynavn som du så friskt offentliggjorte her ville det være noget andet. Prøv nu at forstå det – man kommer ikke med oplysninger her som pigen ikke selv har på sin annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg