Hop til indhold
Brutus

Til pigerne: Lyst og afhængighed

Recommended Posts

Tak for "likeren", Liv. Den viser jo, at jeg ikke er helt galt afmarscheret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Borende X jeg må erklærer mig enig i din sidste post.. Sådan helt og aldeles faktisk.. 

Og tak for komplimentet.. For mig har det noget at gøre med at være mig selv værdig.. Og ærlig.. Min familie ved alle hvad jeg laver (på nær mine børn som på ingen måder er gamle nok til at forstår noget som helst.. Hahaha).. Jeg ville ikke kunne leve i en branche hvor jeg fandt det nødvendigt at skamme mig over mig selv og hvad jeg laver så det gør jeg ikke.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

@Borende X jeg må erklærer mig enig i din sidste post.. Sådan helt og aldeles faktisk.. 

Og tak for komplimentet.. For mig har det noget at gøre med at være mig selv værdig.. Og ærlig.. Min familie ved alle hvad jeg laver (på nær mine børn som på ingen måder er gamle nok til at forstår noget som helst.. Hahaha).. Jeg ville ikke kunne leve i en branche hvor jeg fandt det nødvendigt at skamme mig over mig selv og hvad jeg laver så det gør jeg ikke.. Hehe..

Det med at du ikke skjuler det for familie, er vist mere undtagelsen en hovedregelen.  Og i den forbindelse vil jeg i en generel sammenhæng tro, at det faktisk har en positiv indvirkning, da man sletter for en masse spekulationer: Hvad nu vist jeg bliver afsløret - hunger familien hånden af en - Vil de skamme sig over det jeg laver osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det med at du ikke skjuler det for familie, er vist mere undtagelsen en hovedregelen.  Og i den forbindelse vil jeg i en generel sammenhæng tro, at det faktisk har en positiv indvirkning, da man sletter for en masse spekulationer: Hvad nu vist jeg bliver afsløret - hunger familien hånden af en - Vil de skamme sig over det jeg laver osv osv.

Helt sikkert er det sjældent.. Og vores situation er sådan lidt "vi ved godt hvad du laver men vi lades bare alle sammen som om at vi tror på du babysitter".. Hahaha.. Det betyder at jeg slipper for at bilde dem noget ind og skulle forklarer men tillader mig følelsen af at jeg ikke har skuffet dem.. Fordi jeg ved som mor at mit største ønske for min datter er da ikke at hun skal arbejde som GP.. Hun skal da blive et eller andet stort.. Og det er på ingen måder for at underminerer min branche.. Jeg tror det er uanset hvad jeg selv lavede så ønsker man vel altid bedre for sine børn.. Selv hvis jeg havde siddet ved kassen i Netto..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Helt sikkert er det sjældent.. Og vores situation er sådan lidt "vi ved godt hvad du laver men vi lades bare alle sammen som om at vi tror på du babysitter".. Hahaha.. Det betyder at jeg slipper for at bilde dem noget ind og skulle forklarer men tillader mig følelsen af at jeg ikke har skuffet dem.. Fordi jeg ved som mor at mit største ønske for min datter er da ikke at hun skal arbejde som GP.. Hun skal da blive et eller andet stort.. Og det er på ingen måder for at underminerer min branche.. Jeg tror det er uanset hvad jeg selv lavede så ønsker man vel altid bedre for sine børn.. Selv hvis jeg havde siddet ved kassen i Netto..

Nu rammer du både GPer og Netto kassedamer :o :) ... men jeg forstår din pointe. Jeg ville nu sige, at man vil give sine børn bedre muligheder end man havde, og så lade dem selv vælge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Helt sikkert er det sjældent.. Og vores situation er sådan lidt "vi ved godt hvad du laver men vi lades bare alle sammen som om at vi tror på du babysitter".. Hahaha.. Det betyder at jeg slipper for at bilde dem noget ind og skulle forklarer men tillader mig følelsen af at jeg ikke har skuffet dem.. Fordi jeg ved som mor at mit største ønske for min datter er da ikke at hun skal arbejde som GP.. Hun skal da blive et eller andet stort.. 

Det lidt kompliceret :)

Med hensyn til eksempelvis mine børn - Håber jeg bare, at de er lykkelige og glade, hvad de så vil ernære sig ved, er sgu ligeglad med, sålænge det er lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det lidt kompliceret :)

Med hensyn til eksempelvis mine børn - Håber jeg bare, at de er lykkelige og glade, hvad de så vil ernære sig ved, er sgu ligeglad med, sålænge det er lovligt. 

Jeg har altid sagt at så længe de bliver gode mennesker med nogle smukke sjæle så jeg fuldstændig ligeglade med hvad de laver.. Men derfor kan man jo stadig godt ønske dem bedre end hvad man selv har opnået.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Fordi jeg ved som mor at mit største ønske for min datter er da ikke at hun skal arbejde som GP.. Hun skal da blive et eller andet stort.. Og det er på ingen måder for at underminerer min branche.. Jeg tror det er uanset hvad jeg selv lavede så ønsker man vel altid bedre for sine børn.. Selv hvis jeg havde siddet ved kassen i Netto..

 

JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg har altid sagt at så længe de bliver gode mennesker med nogle smukke sjæle så jeg fuldstændig ligeglade med hvad de laver.. Men derfor kan man jo stadig godt ønske dem bedre end hvad man selv har opnået.. Hehe..

Nogle gode betragtninger du kommer med i dine indlæg, Jennifer...

Du er en ligeså fornuftig og afklaret kvinde i dette her game som @StudineMILF - det lyser jo langt væk, når vi har skrevet sammen herinde...;)

Det jeg citerer af dine indlæg, har handlet og handler stadigvæk for mig personligt om præcis det samme, som jeg har haft og har nogle gevaldige kvaler over...

Jeg er ikke i den samme form for familiære relation som du, men har blot automatisk den samme medmenneskelige omsorg og tanke, om at GP´en kunne og burde gøre noget andet med hendes liv end hun gør...

Det kan jeg ikke rigtig lave om på, uden samtidig i så fald oppe i mit eget hovede at betragte mig selv som en afstumpet mand uden holdninger til det han går rundt og gør...

Men hvorfor føles det så alligevel egentlig lidt forkætret at sige og mene som mand herinde ?

Hvorfor kobles det herinde næsten pr. automatik sammen med, at så er man som GP altid et offer man skal have ondt af o.s.v.?

Det er vel blot udtryk for at der er forskel på mennesker - også på mænd i forhold til det at købe sex og at forholde sig til det...

Man kan så naturligvis undres over, hvad jeg laver på EG, hvis jeg synes hele konceptet købesex er forkert som @Liv skrev i går, og som en del herinde efterfølgende har liket...

Det kan også være rigtigt, men er ikke nødvendigvis sandt alligevel...For det ene udelukker vel ikke det andet, som jeg også svarede Liv.

Til de der har liket indlægget fra Liv - Hvorfor synes i så det at være herinde er uforeneligt med det at bevæge sig rundt blandt det modsatte køn ude i den anden del af verden ?

I har vel, alle som en, et andet liv ved siden af det herinde, det uanset om i er mænd eller GP ´er - ganske som jeg...

Sandheden er, at jeg ved at købe mig til omgang med et andet menneske, derved samtidig lukkede op for en del af mig selv og skabte nogle læsioner, der ikke er helet op, endnu.;)

Jeg vil i den forbindelse gerne søge bekræftelse på at mine tanker ikke nødvendigvis er forkerte...

Ja,  jeg higer efter at blive klogere på mig selv og er glad for muligvis at kunne blive det - bl.a. via debatten herinde...:)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 7 minutter siden:

... Sandheden er, at jeg ved at købe mig til omgang med et andet menneske, derved samtidig lukkede op for en del af mig selv og skabte nogle læsioner, der ikke er helet op, endnu.;)

Har Liv så ikke ret?

For mig lyder det altså som om du – i overført betydning – nærmest snitter i dig selv med en kniv, når du besøger en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, Lige nu:

Har Liv så ikke ret?

For mig lyder det altså som om du – i overført betydning – nærmest snitter i dig selv med en kniv, når du besøger en glædespige.

Nej...

For i så fald "snitter" alle mødre og fædre også i sig selv ved at mene det samme, som Jennifer lufter...

Ærlig talt, så ved jeg jo ikke om det samme ville ske påny, såfremt jeg besøgte en GP...

Måske jeg blot skal prøve og i så fald se om jeg kan lære at blive et "dumt og koldt svin"...;)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 minutter siden:

Nej...

For i så fald "snitter" alle mødre og fædre også i sig selv ved at mene det samme, som Jennifer lufter...

Ærlig talt, så ved jeg jo ikke om det samme ville ske påny, såfremt jeg besøgte en GP...

Måske jeg blot skal prøve og i så fald se om jeg kan lære at blive et "dumt og koldt svin"...;)

 

 

 

 

Jeg synes bare du skal droppe og besøge en GP. Find dig en sød kæreste. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 33 minutter siden:

... Ærlig talt, så ved jeg jo ikke om det samme ville ske påny, såfremt jeg besøgte en GP...

Var det så ikke bedre at lade være?

Ligesom der er piger, der aldrig burde have været i branchen, er der måske også kunder?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Hvorfor synes i så det at være herinde er uforeneligt med det at bevæge sig rundt blandt det modsatte køn ude i den anden del af verden ?

I har vel, alle som en, et andet liv ved siden af det herinde, det uanset om i er mænd eller GP ´er - ganske som jeg...

Sandheden er, at jeg ved at købe mig til omgang med et andet menneske, derved samtidig lukkede op for en del af mig selv og skabte nogle læsioner, der ikke er helet op, endnu.;)

Jeg vil i den forbindelse gerne søge bekræftelse på at mine tanker ikke nødvendigvis er forkerte...

Ja,  jeg higer efter at blive klogere på mig selv og er glad for muligvis at kunne blive det - bl.a. via debatten herinde...:)

 

 

 

Du har købt sex, og gør det ikke længere - Du holder af at debattere og udveksle meninger - jeg fandt engang en kæreste på dating efter en del dates. i Forløbet deltog jeg i debatter på Dating. dk.  Da jeg havde fundet eb kæresten, skrev jeg på min profil, at jeg ikke længere var søgende, men nød at deltage i debatterne. 

Bortset fra et fåtal, var der såmænd ikke mange der syntes det var underligt eller uforligneligt med at have en kæreste og et privatliv.  Så.... for mit vedkommende kan jeg ikke få øje på noget problem.  Jeg holder selv af at debattere og udveksle meninger og holdninger, og jeg er sådant set ligeglad med om de øvrige profiler køber sex eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

Helt sikkert er det sjældent.. Og vores situation er sådan lidt "vi ved godt hvad du laver men vi lades bare alle sammen som om at vi tror på du babysitter".. Hahaha.. Det betyder at jeg slipper for at bilde dem noget ind og skulle forklarer men tillader mig følelsen af at jeg ikke har skuffet dem.. Fordi jeg ved som mor at mit største ønske for min datter er da ikke at hun skal arbejde som GP.. Hun skal da blive et eller andet stort.. Og det er på ingen måder for at underminerer min branche.. Jeg tror det er uanset hvad jeg selv lavede så ønsker man vel altid bedre for sine børn.. Selv hvis jeg havde siddet ved kassen i Netto..

Nu er vi jo tit fra dig blevet tudet ørerne fulde af hvor fantastisk et arbejde som GP du har, hvor fantastiske kunder du har og hvordan det hele bare er fantastisk, mændene har klappet i hænderne og spist dine indlæg råt, og som du selv skriver andre steder så er dine på ingen måde reklame herinde. Så forstår jeg ikke at du skriver at du ønsker det bedste for din datter og det betyder så at du ikke ønsker hun skal være GP. Du har jo det bedste job der findes ik, og hvis du ønsker din datter skal blive noget stort så burde du da ønske at hun blev en succesrig GP. Det er jo et fantastisk job i en superbranche ik - det har jeg da selv læst herinde på Eroguide og så passer det jo ;);)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever også delvist det dilemma bl. a. @Anilingus beskriver.
Men det har en lidt anden drejning.
Lige umiddelbart har jeg ikke s-å store forbehold mod at besøge en pige .. 
Jeg har indtil nu besøgt nogle stykker, og jeg oplever stort set dem alle som voksne, rimelig stærke piger der godt kan træffe deres egne valg .. 
Det der kan bekymre mig i den forbindelse, er langtidsvirkningerne ... 

Mit dilemma ligger mere generelt i mit forhold og mine følelser for det andet køn ... ;) 
Jeg elsker kvinder.
Forstået sådan, at jeg oplever jeg svinger godt sammen med kvinder .. bedre end med andre mænd, på mange måder ... 
Derfor er der en masse følelser i luften for mig, venskab, ømhed, personlig interesse ... 
Men også meget 'fritflyvende' og allestedsnærværende erotiske følelser, der filtrer sig ind i alt det andet .. jeg synes, kvinders forskellighed også omkring erotisk udstråling er fantastisk ... 

Det er også een af grundene til, at jeg er 'kronisk kæresteløs', som jeg før har skrevet .. 
Jeg tror - eller er ret bevidst om - at jeg er typen der for en kvinde kan være en god ven, men en dårlig kæreste (især i vores kultur, med de meget strenge krav om et monogamt følelsesliv)

Huh, det er en følelsesmæssig at navigere rundt i ... 
Jeg holder meget af kvinder .. og så besøger jeg glædespiger ... øhmmm ... :wacko:
Jeg oplevede paradokset for fuld udblæsning ved en pige jeg har besøgt et par gange inden for det sidste år ... 
O-o-o-o-j, hun er sød ...
Sådan på den måde at jeg har enorm lyst til at give hende knus og kram (hvilket hun så heldigvis også tog godt imod) og være rigtig god ved hende ...
Og samtidig kan jeg ikke modstå fristelsen for at gøre helt andre ting ved hende ... :wub::oops:
Kort sagt, beskyttertrang så det gør noget, og erotisk begær i een pærevælling ... :D 
 .. jamen, jeg véd godt at det virker selvmodsigende .. og det er som sagt g-o-d-t nok lidt af et terræn at balancere i, følelsesmæssig ...

Det gør det ikke nemmere, at jeg oplever at kropskontakten med en kvinde har en fysik healende virkning på mig ... 
Det virker som en stor vitaminindsprøjtning, måske fordi jeg får 'lov' til at udtrykke min fascination for fuld udblæsning ... :-P 
Det kan være det om en stor udladning af indestængte følelser ... I don't know ... 

Ved ikke omdet jeg skriver er for 'mystisk', 
Men jeg er faktisk lidt nysgerrig på om nogen af pigerne har vinkler på det ... ??




 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 2 timer siden:

Nu er vi jo tit fra dig blevet tudet ørerne fulde af hvor fantastisk et arbejde som GP du har, hvor fantastiske kunder du har og hvordan det hele bare er fantastisk, mændene har klappet i hænderne og spist dine indlæg råt, og som du selv skriver andre steder så er dine på ingen måde reklame herinde. Så forstår jeg ikke at du skriver at du ønsker det bedste for din datter og det betyder så at du ikke ønsker hun skal være GP. Du har jo det bedste job der findes ik, og hvis du ønsker din datter skal blive noget stort så burde du da ønske at hun blev en succesrig GP. Det er jo et fantastisk job i en superbranche ik - det har jeg da selv læst herinde på Eroguide og så passer det jo ;);)

 

Er man lidt spydig i dag.? Hahaha..

Jeg troede egentlig jeg havde gjort min mening ganske klar ved at skrive at man altid ønsker bedre for sine børn uanset hvad man selv har opnået her i livet.. Jeg er næsten sikker på at selv A.P Møller ønskede bedre for sine børn.. Det vel derfor man gør sig umage.. Altså for at skabe noget der er bedre, større og stærkere end en selv.. 

Og nej jeg bruger ikke mine indlæg som reklame.. Jeg finder det bare fantastisk at sådan en tabuiseret branche har sådan et sted her.. Og derfor benytter jeg mig af det..

Som @Borende X skriver i et tidligere indlæg så vil sådan nogle mennesker som dig altid findes.. Folk der mener de kender branchen eller pigerne bedre end de selv gør.. Jeg føler lidt du bevidst læser ting ind i mit indlæg uden lige at læse og samtidig forstår og det er helt okay.. Fordi hvis man ikke kan finde en sørgelig sjæl så må man jo skabe den eller hvad er vi uden i.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg udtaler mig ikke om branchen som du skriver. Jeg forholder mig til dine indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Hej @Anilingus

Der er en artikel i Bt, der handler om at der er flere psykopater, der søger ind på økonomi og business. Ville du blive ked af at dine børn søgte ind dér? Det lyder jo ikke helt godt.. Man hører at mange i tvbranchen går ned med stress. Det lyder ikke godt, hva.. Jeg har mødt folk i alle befolkningsgrupper gnm mit virke og der er nogle ret hårde brancher. Var det ikke 50cent- ham den tidligere pusher, der fortalte at de største røvere var dem i habit. Altså en benhård branche.. Skal vi dele alle psykologiske kasser ind i bestemte grupper og 'forbyde' visse grupper, da det ikke er lyst nok. Mange, ikke alle, grupper med samme timeløn som vores, er på mange måder lidt 'hårde'. http://www.bt.dk/danmark/ny-dansk-forskning-denne-uddannelse-tiltraekker-flest-psykopater

Jeg er dog tilhænger af at være en 'etisk forbruger' og synes da at det er klædeligt, at du undersøger markedet inden..

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
sneræven skrev, for 8 timer siden:

Jeg oplever også delvist det dilemma bl. a. @Anilingus beskriver.
Men det har en lidt anden drejning.
Lige umiddelbart har jeg ikke s-å store forbehold mod at besøge en pige .. 
Jeg har indtil nu besøgt nogle stykker, og jeg oplever stort set dem alle som voksne, rimelig stærke piger der godt kan træffe deres egne valg .. 
Det der kan bekymre mig i den forbindelse, er langtidsvirkningerne ... 

Mit dilemma ligger mere generelt i mit forhold og mine følelser for det andet køn ... ;) 
Jeg elsker kvinder.
Forstået sådan, at jeg oplever jeg svinger godt sammen med kvinder .. bedre end med andre mænd, på mange måder ... 
Derfor er der en masse følelser i luften for mig, venskab, ømhed, personlig interesse ... 
Men også meget 'fritflyvende' og allestedsnærværende erotiske følelser, der filtrer sig ind i alt det andet .. jeg synes, kvinders forskellighed også omkring erotisk udstråling er fantastisk ... 

Det er også een af grundene til, at jeg er 'kronisk kæresteløs', som jeg før har skrevet .. 
Jeg tror - eller er ret bevidst om - at jeg er typen der for en kvinde kan være en god ven, men en dårlig kæreste (især i vores kultur, med de meget strenge krav om et monogamt følelsesliv)

Huh, det er en følelsesmæssig at navigere rundt i ... 
Jeg holder meget af kvinder .. og så besøger jeg glædespiger ... øhmmm ... :wacko:
Jeg oplevede paradokset for fuld udblæsning ved en pige jeg har besøgt et par gange inden for det sidste år ... 
O-o-o-o-j, hun er sød ...
Sådan på den måde at jeg har enorm lyst til at give hende knus og kram (hvilket hun så heldigvis også tog godt imod) og være rigtig god ved hende ...
Og samtidig kan jeg ikke modstå fristelsen for at gøre helt andre ting ved hende ... :wub::oops:
Kort sagt, beskyttertrang så det gør noget, og erotisk begær i een pærevælling ... :D 
 .. jamen, jeg véd godt at det virker selvmodsigende .. og det er som sagt g-o-d-t nok lidt af et terræn at balancere i, følelsesmæssig ...

Det gør det ikke nemmere, at jeg oplever at kropskontakten med en kvinde har en fysik healende virkning på mig ... 
Det virker som en stor vitaminindsprøjtning, måske fordi jeg får 'lov' til at udtrykke min fascination for fuld udblæsning ... :-P 
Det kan være det om en stor udladning af indestængte følelser ... I don't know ... 

Ved ikke omdet jeg skriver er for 'mystisk', 
Men jeg er faktisk lidt nysgerrig på om nogen af pigerne har vinkler på det ... ??
 

Jeg forstår alt hvad du skriver - du er ikke spor mystisk for mig... ikke spor selvmodsigende...

Ja, det du anfører passer faktisk meget godt, også ift. mig...;)

For det jeg har oplevet, er netop en pærevælling af mange følelsesmæssige ting på en gang - tror jeg jeg vil sige...

Vi er alle mennesker med forskellige tilgange...dette er ene og alene min historie - alle andre må selv fortælle deres...

Det nytter jo intet, at jeg udemærket godt forstår, at kvinderne er stærke, selvstændige og med suveræn ret til at bestemme over deres eget liv, når jeg samtidig ser mig selv være smeltet mere eller mindre ned i dette her...

Min egen optik er muligvis præget af at jeg aldrig har mødt svigt på de tider og steder, hvor man særligt har behov for tryghed, og i øvrigt selv er god til at give tryghed til andre end mig selv. Jeg har også altid i høj grad interessereret mig for den menneskelige psykologi og handlemåde...

Jeg er i høj grad bekymret for langtidsvirkningerne, som du beskriver - for mig selv, altså...

Jeg elsker også kvinder...har intet problem med at knytte en relation til dem, tværtimod...

Jeg elsker da notorisk sex og at lege og eksperimentere - men har nok blot brug for den anden og langt større andel, det at knytte en ralation til et andet menneske også rummer - nemlig ægte kærlighed, tryghed, nærhed, omsorg...

Jeg har måttet sande, at jeg på nogle områder bliver superlykkelig ved at knytte en købt relation til et andet menneske, mens andre afkroge af min sjæl græder og er læderet når det samme er sket...

Men før jeg købte mig omgang med et andet menneske vidste jeg ikke hvilke mulige konsekvenser der ville være- det ved jeg lidt bedre nu.:)

JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Er man lidt spydig i dag.? Hahaha..

Jeg troede egentlig jeg havde gjort min mening ganske klar ved at skrive at man altid ønsker bedre for sine børn uanset hvad man selv har opnået her i livet.. Jeg er næsten sikker på at selv A.P Møller ønskede bedre for sine børn.. Det vel derfor man gør sig umage.. Altså for at skabe noget der er bedre, større og stærkere end en selv.

Jeg opfatter det du skriver om dine børn, Jennifer, således at man naturligvis aldrig kan ønske at prostitution skal være førstevalget...

Men at man aldrig som forældre kan udelukke at det alligevel ender med at blive valget - og det er også fint nok, blot forudsat at man er lykkelig som menneske ved det man gør...

Det er i den kontekst jeg læser dig, men korreks mig endelig, hvis det ikke er det du mener...

Sara25 skrev, for 6 timer siden:

Hej @Anilingus

Der er en artikel i Bt, der handler om at der er flere psykopater, der søger ind på økonomi og business. Ville du blive ked af at dine børn søgte ind dér? Det lyder jo ikke helt godt.. Man hører at mange i tvbranchen går ned med stress. Det lyder ikke godt, hva.. Jeg har mødt folk i alle befolkningsgrupper gnm mit virke og der er nogle ret hårde brancher. Var det ikke 50cent- ham den tidligere pusher, der fortalte at de største røvere var dem i habit. Altså en benhård branche.. Skal vi dele alle psykologiske kasser ind i bestemte grupper og 'forbyde' visse grupper, da det ikke er lyst nok. Mange, ikke alle, grupper med samme timeløn som vores, er på mange måder lidt 'hårde'. http://www.bt.dk/danmark/ny-dansk-forskning-denne-uddannelse-tiltraekker-flest-psykopater

Jeg er dog tilhænger af at være en 'etisk forbruger' og synes da at det er klædeligt, at du undersøger markedet inden..

Jeg sætter ikke andre i kasser eller bås - alene mig selv...

Lige indenfor dette her, er jeg svag og elastisk...

I min daglige metier udenfor, er jeg iskold og stanghamrende kynisk...uden at det menneskeligt har sat sig varige spor hos mig endnu - såsom at jeg ligger søvnløs når jeg har truffet nogle valg eller beslutninger der sommetider har haft ganske store konsekvenser for andre mennesker også...Jeg har tidligt i mit liv lært ikke at se mig tilbage...

Ja, sådan er den menneskelige verden sommetider så mærkeligt indrettet...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

Lysten driver værket, ellers blir det mærkeligt og pengene er rare, ikke noget der.
Jeg møder SÅ mange skønne mænd og det er totalt uforpligtende, hvilket jeg er kæmpe fan af, og jeg får så mange gode sexoplevelser og gode grin og livshistorier.... ja jeg er afhængig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...