Hop til indhold
Brutus

Til pigerne: Lyst og afhængighed

Recommended Posts

Guest Sara25
trold2 skrev, for 1 time siden:

det er måske også bare nok at gå fuldt ind for det,  det er ihvertfald det de to jeg har mødt , som fik problemer , gjorde , se iøvrigt det link 

https://www.b.dk/nationalt/ung-kvinde-om-sugardating-jeg-holdt-op-med-at-taelle-da-jeg-naaede-de-100

Det var den artikel, der åbnede øjnene op for mig, at Sugardaters eksisterede og gjorde at jeg fik en profil:)  Var i forvejen gp'er der. 

Tanja Rahm skriver; Prostitution kan ikke sammenlignes med et arbejde i Netto eller det at være massør, for seksualiteten er en del af vores identitet. Den knytter sig til følelser, tillid, nærhed og intimitet. Derfor kan man ikke sætte den på et menukort«

Som så mange andre skriver, så er sex med os piger et ekstra krydderi til konen derhjemme. Det er ikke anderledes med os- sex med en man føler kærlighed til, er mere intens og skøn end en tilfældig. Jeg vil sige, at man kan have en rigtig god kemi sammen og rent faktisk have 'ægte kærestesex', hvis det spiller og især hvis man kender hinanden gnm et stykke tid. Nogle piger synes at orgasmer på en vagt er ulækkert og grænseoverskridende, personligt ville jeg finde det kedeligt uden. Desuden, må kvinder kun have sex med en kæreste? Hvem bestemmer det? Hvis du ikke er afklaret omkring din seksualitet, så drop faget- hvis du har ondt i maven over ditten og datten- drop det. 

Jeg så en udsendelse forleden om en peruviansk shamandrik, hvor man kunne komme i kontakt og få ro med tidligere traumer. Der var en fyr, som var blevet voldtaget som lille. Selvom at han nu var en stor voksen gut, så var hans selvbillede stadig en krænket lille dreng. Han kunne gennem den oplevelse pludselig skelne ml hans indre sårede dreng og sig selv som fuldvoksen familie far. Jeg kan se nu, hvad Birgitte Lieberkind mener med hendes artikel.. At så er prostitution netop en dobbelt krænkelse...  Hvis man har været udsat for incest som lille, så skynd dig at få det bearbejdet..!

Tanja Rahm er incestoffer og jeg føler med hende. Det er vi heldigvis ikke alle.

Sex for mig er ikke begrænset til een person og nyder faktisk at få sex, når jeg er ude på vagt og som jer andre, så er sex forskellige ting alt efter hvem jeg dyrker det med. Men mit sexliv er mit eget. Det styrer jeg sådan set selv. Jeg ved hvad jeg kan lide og tilbyder kun det.

 

/Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sara25 skrev, for 11 minutter siden:

Det var den artikel, der åbnede øjnene op for mig, at Sugardaters eksisterede og gjorde at jeg fik en profil:)  Var i forvejen gp'er der. 

Tanja Rahm skriver; Prostitution kan ikke sammenlignes med et arbejde i Netto eller det at være massør, for seksualiteten er en del af vores identitet. Den knytter sig til følelser, tillid, nærhed og intimitet. Derfor kan man ikke sætte den på et menukort«

Som så mange andre skriver, så er sex med os piger et ekstra krydderi til konen derhjemme. Det er ikke anderledes med os- sex med en man føler kærlighed til, er mere intens og skøn end en tilfældig. Jeg vil sige, at man kan have en rigtig god kemi sammen og rent faktisk have 'ægte kærestesex', hvis det spiller og især hvis man kender hinanden gnm et stykke tid. Nogle piger synes at orgasmer på en vagt er ulækkert og grænseoverskridende, personligt ville jeg finde det kedeligt uden. Desuden, må kvinder kun have sex med en kæreste? Hvem bestemmer det? Hvis du ikke er afklaret omkring din seksualitet, så drop faget- hvis du har ondt i maven over ditten og datten- drop det. 

Jeg så en udsendelse forleden om en peruviansk shamandrik, hvor man kunne komme i kontakt og få ro med tidligere traumer. Der var en fyr, som var blevet voldtaget som lille. Selvom at han nu var en stor voksen gut, så var hans selvbillede stadig en krænket lille dreng. Han kunne gennem den oplevelse pludselig skelne ml hans indre sårede dreng og sig selv som fuldvoksen familie far. Jeg kan se nu, hvad Birgitte Lieberkind mener med hendes artikel.. At så er prostitution netop en dobbelt krænkelse...  Hvis man har været udsat for incest som lille, så skynd dig at få det bearbejdet..!

Tanja Rahm er incestoffer og jeg føler med hende. Det er vi heldigvis ikke alle.

Sex for mig er ikke begrænset til een person og nyder faktisk at få sex, når jeg er ude på vagt og som jer andre, så er sex forskellige ting alt efter hvem jeg dyrker det med. Men mit sexliv er mit eget. Det styrer jeg sådan set selv. Jeg ved hvad jeg kan lide og tilbyder kun det.

 

/Sara

Hej Sara25.

Jeg synes det lyder til at du er meget optaget af dette her...

Derfor har jeg også lyst til at dele den oplevelse jeg har haft i forhold til det at lære en GP at kende, bedre end de fleste af hendes øvrige engangsknaldskunder...jeg skriver dig en PM, hvis det er OK.

Vi er vidt forskellige mennesker, med vidt forskellige begrundelser for at gøre det vi gør - vigtigst er det, at vi respekterer hinanden og ikke dømmer på forhånd.;)

Dog synes jeg tit det overses, at en tanke fra et udefrakommende menneske(f.ex.kunden) som minimum bør give anledning til refleksion hos den GP det siges til - vi bør vel alle som mennesker kunne tåle at få spørgsmål her i tilværelsen, til det vi går og gør...

Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 13 timer siden:

Tak, kære Voice.

Det er fandenmig kloge ord, du skriver...;)

For mig gir de megen mening...

Måske fordi jeg selv har været der, hvor man som mandlig tilskuer langsomt føler at man er ved at blive ædt op indefra af de tanker man som den fyr jeg nu en gang er gør sig om, hvorfor den GP man har lært at kende bedre end de fleste af hendes øvrige kunder, rent faktisk har valgt at gøre det hun gør...

Sikkert er det, at der er ligeså mange forskellige grunde på begge sider, som der er mennesker i denne verden.

Jeg har meget lyst til påny at besøge en GP - f.eks. @StudineMILF eller @JenniferRomantica, som jeg har skrevet lidt med herinde. Men samtidig er jeg stadigvæk der, hvor jeg egentlig er bange for, om jeg i så fald ville kunne håndtere, at de gør det, som de har valgt at gøre...

 

 

 

 

Hej @Anilingus

Tak fordi du nævnte mig. Det var sødt. :wub:

Ud fra dine skriverier i denne tråd er min mening at du skal lade være med at gå til en GP. Især når du  ikke er afklaret med det. Jeg har desuden ikke leget i 2 md snart, så hvis du valgte sådan en som mig,ville du få din sag for. :P

Dildoerne blir udskiftet jævnligt, da de tager skade, men tror jeg vil investere i en holdbar en i fremtiden :)

Rigtig god Weekend ;)

Kh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

 

Derfor har jeg også lyst til at dele den oplevelse jeg har haft i forhold til det at lære en GP at kende, bedre end de fleste af hendes øvrige engangsknaldskunder...jeg skriver dig en PM, hvis det er OK.

 

Hvad f.... er det nu for noget med dig - Vi andre blive sgu pisse nysgerrige nu. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Dog synes jeg tit det overses, at en tanke fra et udefrakommende menneske(f.ex.kunden) som minimum bør give anledning til refleksion hos den GP det siges til - vi bør vel alle som mennesker kunne tåle at få spørgsmål her i tilværelsen, til det vi går og gør...

Anilingus

Det er fint at stille spørgsmål, men ingen er forpligtet til at svare ;) 

Når det er sagt, så undrer det mig, at du bruger tid herinde. Hvis du ikke mener, at du har godt af købesex (jeg er enig) og du ønsker en varig relation uden betaling (den finder du ikke herinde), hvad afholder dig fra at gå ud i verden og finde det du søger? 

Du behøver ikke svare....

Redigeret af Liv
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 3 timer siden:

Det var den artikel, der åbnede øjnene op for mig, at Sugardaters eksisterede og gjorde at jeg fik en profil:)  Var i forvejen gp'er der. 

Tanja Rahm skriver; Prostitution kan ikke sammenlignes med et arbejde i Netto eller det at være massør, for seksualiteten er en del af vores identitet. Den knytter sig til følelser, tillid, nærhed og intimitet. Derfor kan man ikke sætte den på et menukort«

Som så mange andre skriver, så er sex med os piger et ekstra krydderi til konen derhjemme. Det er ikke anderledes med os- sex med en man føler kærlighed til, er mere intens og skøn end en tilfældig. Jeg vil sige, at man kan have en rigtig god kemi sammen og rent faktisk have 'ægte kærestesex', hvis det spiller og især hvis man kender hinanden gnm et stykke tid. Nogle piger synes at orgasmer på en vagt er ulækkert og grænseoverskridende, personligt ville jeg finde det kedeligt uden. Desuden, må kvinder kun have sex med en kæreste? Hvem bestemmer det? Hvis du ikke er afklaret omkring din seksualitet, så drop faget- hvis du har ondt i maven over ditten og datten- drop det. 

Jeg så en udsendelse forleden om en peruviansk shamandrik, hvor man kunne komme i kontakt og få ro med tidligere traumer. Der var en fyr, som var blevet voldtaget som lille. Selvom at han nu var en stor voksen gut, så var hans selvbillede stadig en krænket lille dreng. Han kunne gennem den oplevelse pludselig skelne ml hans indre sårede dreng og sig selv som fuldvoksen familie far. Jeg kan se nu, hvad Birgitte Lieberkind mener med hendes artikel.. At så er prostitution netop en dobbelt krænkelse...  Hvis man har været udsat for incest som lille, så skynd dig at få det bearbejdet..!

Tanja Rahm er incestoffer og jeg føler med hende. Det er vi heldigvis ikke alle.

Sex for mig er ikke begrænset til een person og nyder faktisk at få sex, når jeg er ude på vagt og som jer andre, så er sex forskellige ting alt efter hvem jeg dyrker det med. Men mit sexliv er mit eget. Det styrer jeg sådan set selv. Jeg ved hvad jeg kan lide og tilbyder kun det.

 

/Sara

det er ikke kun hende tanja,d et er mange andre som får samme oplevelser, jeg har faktisk mødt to derinde , 
og ja , man skal kunne skelne f'ølelser og sex fra hinanden, og i længden bliver man syg af det, eller får problemer , det vil de fleste også sunde få , ved at seperere deres følelser fra det de udsætter sig selv for
men tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 7 minutter siden:

det er ikke kun hende tanja,d et er mange andre som får samme oplevelser, jeg har faktisk mødt to derinde , 
og ja , man skal kunne skelne f'ølelser og sex fra hinanden, og i længden bliver man syg af det, eller får problemer , det vil de fleste også sunde få , ved at seperere deres følelser fra det de udsætter sig selv for
men tak for svaret

Med den holdning undrer det mig, at du stadig sugardater?

Med venlig hilsen Liv - voksen, afklaret, selvstændig erhvervsdrivende i en anderledes branche ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Som jeg har forstået det, så er trold2 ikke aktivt besøgende mere? :)

Tror at man skal lave en del research før man blander sig i andres valg. Og som Liv siger, så er man ikke forpligtet til at tage imod folks råd osv. Jeg ville dog nok blande mig lidt, hvis folk er ude på det dybe vand...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Med den holdning undrer det mig, at du stadig sugardater?

Med venlig hilsen Liv - voksen, afklaret, selvstændig erhvervsdrivende i en anderledes branche ;) 

det var så uforståeligt, at jeg som netop tænker mig om , over hvad jeg udsætter andre for, og er god til at læse andres signaler, og snakke om tingene

skulle gøre jeg skulle stoppe , ??? kan  forstå at folk som mangler de egenskaber skulle stoppe ?

og det er fint du har det som du skriver, men der er mange grunde til at være gp, eller sb , og mange forskellige baggrunde for det

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 14 minutter siden:

Som jeg har forstået det, så er trold2 ikke aktivt besøgende mere? :)

Tror at man skal lave en del research før man blander sig i andres valg. Og som Liv siger, så er man ikke forpligtet til at tage imod folks råd osv. Jeg ville dog nok blande mig lidt, hvis folk er ude på det dybe vand...

næe har ikke været besøgende af gp i over 3 år, men sugardatet , faste piger i de år, og mødt og snakket med en del
men bliver da mere og mere skeptisk, og vælger mere og mere , hvad jeg ønsker i f m at mødes og springer over hvor det ikke bliver opfyldt
men nu bliver det for langt 
jeg har ikke givet råd , det er ihvertfald ikke min mening, men fortalt hvad jeg faktisk har mødt og hvad man iøvrigt kan læse sig til , i f t hvordan det kan gå galt

og i min erfaring , så er der ingen som tager imod ens råd, med mindre rådene er de som de selv ville vælge , men bare ikke tør udføre og som de mangler opbakning til at følge )

jeg har arbedsmæssigt i mere end 25 år rådgivet andre, så min ressearch er rimelig ok ) , og netop derfor rådgiver jeg ikke ) men oplyser

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 20 minutter siden:

det var så uforståeligt, at jeg som netop tænker mig om , over hvad jeg udsætter andre for, og er god til at læse andres signaler, og snakke om tingene

skulle gøre jeg skulle stoppe , ??? kan  forstå at folk som mangler de egenskaber skulle stoppe ?

og det er fint du har det som du skriver, men der er mange grunde til at være gp, eller sb , og mange forskellige baggrunde for det

Hvis du reelt mener man tager skade, ja så undrer det mig at du stadig sugardater. Jeg ville ikke udsætte andre mennesker for noget, jeg mener de tager skade af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hvis du reelt mener man tager skade, ja så undrer det mig at du stadig sugardater. Jeg ville ikke udsætte andre mennesker for noget, jeg mener de tager skade af ;) 

nogle tager skade, og jeg tænker mig om , og er opmærksom i situationen, som du jo kan læse , og ja hvis jeg mente man udelukkende tog skade af det så har du ret
men har reelt mødt 4 som måtte søge hjælp, og som jeg har skrevet med, to har jeg mødtes med af dem , og talt med dem om de erfaringer de havde, ud over det kan du jo bare google sugardaters, og læse de beretninger som der er at læse der
og jeg vil ikke udsætte nogen for noget jeg mener de tager skade af, derfor søger jeg kun enkelte relationer, med piger som ser mig udelukket, så jeg kan være sikker på , hvad der sker når vi er sammen, og jeg har oplevet enkelte sige stop , og så stopper vi , og det pointerer jeg allerede inden mødet at det er sådan det er, og afklarer ønsker og grænser inden mødet, samt spørger og er opmærksom , hvis det bliver til sex
jeg har også oplevet nogle få selvtillid og styrke til at tro på sig selv og sige fra, bl a ved min hjælp, og det har resulteret i at de er stoppet , med at være på siden, og det er jo godt 
men du har ret, jeg overvejer hele tiden hvad jeg gør, og om det føles rigtigt , for begge parter , og overvejer også at stoppe ind i mellem
når jeg får beskedder som , nu om en time på p pladsen ved ballerup station, som jeg fik som besked i dag , og tænker hvad er det jeg e v  t deltager i , og siger fra 

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 6 timer siden:

Hej @Anilingus

Tak fordi du nævnte mig. Det var sødt. :wub:

Ud fra dine skriverier i denne tråd er min mening at du skal lade være med at gå til en GP. Især når du  ikke er afklaret med det. Jeg har desuden ikke leget i 2 md snart, så hvis du valgte sådan en som mig,ville du få din sag for. :P

Dildoerne blir udskiftet jævnligt, da de tager skade, men tror jeg vil investere i en holdbar en i fremtiden :)

Rigtig god Weekend ;)

Kh

StudineMILF

Selvtak StudineMILF - du har jo ikke just gjort et dårligt indtryk på mig indtil nu, tværtimod.

Jeg har kørekort til mange ting og elsker specielt at lege og eksperimentere - selv med kvinder der har kørt længe siden den sidste rasteplads...:P

Mht dildoerne, så kan jeg anbefale dig en i glas...du skal godt nok selv gøre arbejdet manuelt, men den er fandenmig svær at slide op...:D

Men som du nok så klogt skriver, så skal man, selv som mand:-o, være afklaret med det at besøge en GP. Jeg kan sagtens have lyst til blot at knalde - har lysten ganske ofte faktisk - så jeg kunne jo blot gå i krig med dig og de andre piger herinde...

Men jeg er også klog nok til at kende mig selv til, at jeg på et eller andet tidspunkt i så fald ville nå dertil, hvor det eneste jeg relaterer sex og nærvær med er og bliver en betalt relation.;)

Når jeg samtidig mangler ægte kærlighed, nærvær og omsorg som ikke kan købes for penge herinde - og endnu har valget, så er det, omend i er dejlige hver og en af pigerne herinde, en nem beslutning...

Jeg synes så også det er et godt forum, hvor vi snakker om meget andet end sex, gulerødder f.eks.:D og deler med de andre herinde, som Voice sagde til mig på et tidspunkt.

Omend weekendvejret jo tegner tørt, kunne jeg håbe på en på alle måder våd en af slagsen for dig - du lyder til at trænge til at komme af med agressionerne:P, så også god weekend herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 5 timer siden:

Det er fint at stille spørgsmål, men ingen er forpligtet til at svare ;) 

Når det er sagt, så undrer det mig, at du bruger tid herinde. Hvis du ikke mener, at du har godt af købesex (jeg er enig) og du ønsker en varig relation uden betaling (den finder du ikke herinde), hvad afholder dig fra at gå ud i verden og finde det du søger? 

Du behøver ikke svare....

Jeg vil gerne svare dig Liv, netop fordi du stiller spørgsmål til det jeg gør...;)

For det er ikke en kritik af dig eller andre piger i branchen for pokker...

Det er fint at du skriver at du er voksen, afklaret, selvstændig erhvervsdrivende i en anderledes branche, men det kan jeg da sagtens se at du er...alene i kraft af at du vælger at debattere emnet.

Personligt har jeg blot mødt lidt det modsatte - men hvis lykken findes der for pigen i øjeblikket, så fint med mig for det.

Nogle kan klare det, andre ikke - statistisk set...

Du har evig ret med at ingen er forpligtet til at svare når de konfronteres...det er kun vort eget liv vi skal leve, ikke andres...

Jeg stiller blot altid spørgsmål til mine medmenneskers adfærd, jeg kan simpelthen ikke lade være...det er godt og skidt på en gang, det ved jeg alt om.

Jeg ville også blande mig hvis jeg så der blev begået uret i form af tilfældig vold o.l. på gaden - for sådan er jeg, mens andre har det modsat(og no bad feelings for det).

Mht min forbliven herinde udelukker det ene for mig at se ikke det andet.

Der findes jo også mænd herinde...som det er godt at sparre med, også om livet udenfor EG. Du har vel også veninder eller hur? :)

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 21 minutter siden:

Selvtak StudineMILF - du har jo ikke just gjort et dårligt indtryk på mig indtil nu, tværtimod.

Jeg har kørekort til mange ting og elsker specielt at lege og eksperimentere - selv med kvinder der har kørt længe siden den sidste rasteplads...:P

Mht dildoerne, så kan jeg anbefale dig en i glas...du skal godt nok selv gøre arbejdet manuelt, men den er fandenmig svær at slide op...:D

Men som du nok så klogt skriver, så skal man, selv som mand:-o, være afklaret med det at besøge en GP. Jeg kan sagtens have lyst til blot at knalde - har lysten ganske ofte faktisk - så jeg kunne jo blot gå i krig med dig og de andre piger herinde...

Men jeg er også klog nok til at kende mig selv til, at jeg på et eller andet tidspunkt i så fald ville nå dertil, hvor det eneste jeg relaterer sex og nærvær med er og bliver en betalt relation.;)

Når jeg samtidig mangler ægte kærlighed, nærvær og omsorg som ikke kan købes for penge herinde - og endnu har valget, så er det, omend i er dejlige hver og en af pigerne herinde, en nem beslutning...

Jeg synes så også det er et godt forum, hvor vi snakker om meget andet end sex, gulerødder f.eks.:D og deler med de andre herinde, som Voice sagde til mig på et tidspunkt.

Omend weekendvejret jo tegner tørt, kunne jeg håbe på en på alle måder våd en af slagsen for dig - du lyder til at trænge til at komme af med agressionerne:P, så også god weekend herfra...

Våd bliver min weekend, da jeg kommer til at hyle over min eksamensforberedelse :lol: 

Dildoer af glas er et NO GO :(. Jeg vil kun have noget op hvis det er en PIK, men Jeg klarer mig med de vibrerende moves fra mine dildoer udenpå missen. :-P

Hvad angår nærvær, så får jeg kun det her nærvær og GFE, når jeg laver en aftale og vil jo helst faste, da jeg så kender dem, og nærværet og sexen bliver tit bedre med tiden. Du kan hvis du holder meget af den GP du er sammen med godt opleve den der nærhed som du normalt kun oplever med en du er kæreste med. Noget andet er. Jeg synes også det er hyggeligt af og til og smutte ind og tale om andet end SEX. 

Håber at du finder ud af det uden noget pres fra dig selv eller andre. :)

Rigtig god weekend

Kh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Våd bliver min weekend, da jeg kommer til at hyle over min eksamensforberedelse :lol: 

Dildoer af glas er et NO GO :(. Jeg vil kun have noget op hvis det er en PIK, men Jeg klarer mig med de vibrerende moves fra mine dildoer udenpå missen. :-P

Hvad angår nærvær, så får jeg kun det her nærvær og GFE, når jeg laver en aftale og vil jo helst faste, da jeg så kender dem, og nærværet og sexen bliver tit bedre med tiden. Du kan hvis du holder meget af den GP du er sammen med godt opleve den der nærhed som du normalt kun oplever med en du er kæreste med. Noget andet er. Jeg synes også det er hyggeligt af og til og smutte ind og tale om andet end SEX. 

Håber at du finder ud af det uden noget pres fra dig selv eller andre. :)

Rigtig god weekend

Kh

StudineMILF

Jeg synes, det virker som om I to kunne få rigtig meget ud af at mødes, så mit bedste råd er: GO FOR IT! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTL skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes, det virker som om I to kunne få rigtig meget ud af at mødes, så mit bedste råd er: GO FOR IT! 

Jeg leger ikke gratis :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Våd bliver min weekend, da jeg kommer til at hyle over min eksamensforberedelse :lol: 

Dildoer af glas er et NO GO :(. Jeg vil kun have noget op hvis det er en PIK, men Jeg klarer mig med de vibrerende moves fra mine dildoer udenpå missen. :-P

Hvad angår nærvær, så får jeg kun det her nærvær og GFE, når jeg laver en aftale og vil jo helst faste, da jeg så kender dem, og nærværet og sexen bliver tit bedre med tiden. Du kan hvis du holder meget af den GP du er sammen med godt opleve den der nærhed som du normalt kun oplever med en du er kæreste med. Noget andet er. Jeg synes også det er hyggeligt af og til og smutte ind og tale om andet end SEX. 

Håber at du finder ud af det uden noget pres fra dig selv eller andre. :)

Rigtig god weekend

Kh

StudineMILF

Du ska dal ikke hyle - eksamen er en festdag for den der er velforberedt...:P

Kun vibes udenpå - så anskaf dig en passion pointer o.l., de er vel rimelig holdbare...ellers kan jeg anbefale sådan en svend her:

Stavvibrator.jpg

Den benyttes normalt til at vibrere beton ifm. støbningen for at undgå luftbobler - men er også set brugt af beton-lebber.:D

Den er i hvert fald holdbar, selv til dig...

Jeg har været et stykke nede af den vej du beskriver med en meget fast GP relation...

Problemet er for mig at se, at det er forbandet svært at skelne hvad der egtl. betyder noget til sidst i en sådan realtion - når pengene har været og er imellem, i hvert fald.

Pengene er nødvendige, men samtidig møghamrende giftige på en og samme tid...;)

Jeg skal nok hitte ud af det - jeg håber du opfatter at jeg er en fornuftig fyr...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Jeg er sikker på, at I nok skal finde ud af den økonomiske side af sagen, men hvis Milfen savner er pik og Anilingus savner kvindeligt nærvær, så burde det ikke være svært at finde ud af at mødes. Jeg venter i spænding på at høre nyt

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTL skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er sikker på, at I nok skal finde ud af den økonomiske side af sagen, men hvis Milfen savner er pik og Anilingus savner kvindeligt nærvær, så burde det ikke være svært at finde ud af at mødes ...

Du er vist en rigtig Kirsten Giftekniv :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTL skrev, 1 time siden:

Jeg er sikker på, at I nok skal finde ud af den økonomiske side af sagen, men hvis Milfen savner er pik og Anilingus savner kvindeligt nærvær, så burde det ikke være svært at finde ud af at mødes. Jeg venter i spænding på at høre nyt

Du venter bare :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Du ska dal ikke hyle - eksamen er en festdag for den der er velforberedt...:P

Kun vibes udenpå - så anskaf dig en passion pointer o.l., de er vel rimelig holdbare...ellers kan jeg anbefale sådan en svend her:

Stavvibrator.jpg

Den benyttes normalt til at vibrere beton ifm. støbningen for at undgå luftbobler - men er også set brugt af beton-lebber.:D

Nå, jeg syntes ved første blik, at det lignede en tryk(s)puler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay lidt langt indlæg fra min side med en masse tankemylder så håber i bære over med mig.. Ellers så hop over at læse det.. Hehe..

Debatten omkring købesex irriterer mig ganske enkelt tit.. Jeg undre mig altid over hvorfor vi kun altid skal hører om de triste skæbner.? For mig afspejler det på ingen måder min realitet.. Måske jeg bare ikke har oplevet bagsiden af medaljen endnu.. For selvom min første vagt var mindre god så spiller elementet "intention" en rigtig stor rolle hos mig.. Jeg nægter at tro på at de mænd på min første vagt havde intentioner om at gøre mig ondt.. Jeg tror til gengæld bare at de måske havde andet i tankerne end lige at aflæse mine signaler eller måske jeg som ganske ny i branchen endnu ikke havde forstået at signalerer tydeligt nok.. For det siger jo sig selv at når det er fremmede man skal signalere til så må man være meget klar i mæglet og ellers svarer det lidt til at skulle lave røgsignaler til en blind.. 

Som sagt betyder intentioner faktisk mere for mig end selve gerningen.. Dette viser sig også i min måde at vælge at takle min barndom som har været, lad os kalde det, alternativ som jeg også har skrevet om i andre tråde.. Jeg tror inderligt på at mine forældre havde de bedste intentioner og gjorde det bedste med hvad de nu kunne frem mønstre og derfor har jeg netop aldrig båret nag.. Så længe intentionen ikke er at skade så kan jeg fint bo i min lille boble hvor alle mennesker er gode og dejlige.. Hahaha.. Nogen vil nok vælge at tro det er en måde at distancerer sig på men for mig har det noget at gøre med at tage ens skæbne og forstand i egen hånd.. 

Alle mennesker vil opleve situationer hvor de ikke har nogen kontrol men man vælger helt selv hvordan man reagerer på situationen.. Man kan vælge at være et offer eller man kan vælge at ikke være et offer.. Man vælger selv hvordan tingene påvirker en og hvad man tager med sig videre i livet.. 

Jeg har bestemt mødt min fair share af idioter som alle andre nogenlunde åbne og sociale personer har.. Jeg vælger bare at de ikke skal være en del af min historie.. De skal ikke have magt over min psyke.. 

Når men tilbage til spørgsmålet omkring sexkøbs debatten for svaret på spørgsmålet om hvorfor vi altid kun skal hører om de sørgelige sjæle der har 4-5 snotnæsede unger derhjemme og som er nødt til at sælge sig selv for at kunne fodre sit afkom eller de ødelagte piger er rimelig indlysende.. Vi som mennesker elsker når tingene passer ind i vores forestillinger.. Og så elsker vi en god tragisk historie.. Jeg har tit tænkt at hvis man satte et kamera op i pigernes rum på en klinik ville hele billedet af vores branche blive ændret for vi er sku stortset alle sammen nogle fornuftige piger med ben i næsen og som ikke finder sig i hvad som helst.. Jeg griner og hygger mig på hver evig eneste af mine vagter.. Sådan helt ærligt.. Jeg har fundet min niche i den her branche og føler at jeg er placeret på den rette hylde..

Jeg nyder at kunne være mig selv hvilket jeg faktisk føler jeg kan være.. Nogen vil sige "jamen det er jo en rolle du spiller og du kan jo ikke tænke på alle dine problemer fordi så leverer man en dårlig service og det er ikke det mændene kommer for og bla bla bla" men jeg er ikke sådan en type der spekulerer på ting.. Jeg tænker altid sådan her "kan jeg ændre tingene.?" Og hvis svaret er ja så ændre jeg det.. Er svaret nej så tænker jeg bare ikke mere på det.. Hahaha.. 

For mig handler det nok også en smule omkring en afhængighed af at føle at jeg passer ind.. Og det gør jeg i den her branche.. Og jeg føler en enorm stolthed over mit fag og mine evner og netop også derfor ved størstedelen af mine venner og bekendte hvad jeg laver.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

... Debatten omkring købesex irriterer mig ganske enkelt tit.. Jeg undre mig altid over hvorfor vi kun altid skal hører om de triste skæbner.?

.... Når men tilbage til spørgsmålet omkring sexkøbs debatten for svaret på spørgsmålet om hvorfor vi altid kun skal hører om de sørgelige sjæle ....

For mig handler det nok også en smule omkring en afhængighed af at føle at jeg passer ind.. Og det gør jeg i den her branche.. Og jeg føler en enorm stolthed over mit fag og mine evner og netop også derfor ved størstedelen af mine venner og bekendte hvad jeg laver.. 

Det har været et spørgsmål, der har jævnligt har været stillet lige så længe, EG har eksisteret.

Jeg har selv spekuleret over det og er nået frem til, at det dels kan være, fordi victoriansme og bornerthed stadig lever i bedste velgående, dels fordi dårlige/sørgelige nyheder er bedre end gode nyheder. Kigger man f.eks på nyhedsudsendelserne i fjernsynet, er det forbavsende sjældent, at der er deciderede gode nyheder. Udgangspunkterne er som regel negative.

Det sidste, du skriver, har også været diskuteret herinde lige siden EGs fødsel. Trods mange indlæg om branchen fra piger, der føler sig godt hjemme i den, har der altid været hårdhudede kritikere, som påstod, at man som glædespige ikke kunne være lykkelig og tilfreds med dén tilværelse. Der er blevet skrevet meget om glædespigernes virkelighedsfornægtelse.

Det har altid været lidt mystisk for mig, hvordan teoretikere mente at kunne vide meget bedre end praktikere, der stod med begge ben samt en dagligdag i branchen. 

Personligt har jeg ikke svært ved at identificere, hvilken af de to grupper, der er de virkelige virkelighedsfornægtere.

Dels har jeg i tidens løb læst mange positive indlæg om branchen fra piger herinde, dels har jeg selv oplevet dem ude i virkeligheden – altså den virkelighed, der findes på klinikkerne samt i P/D og ikke den, der findes på gaderne. Jeg har således aldrig mødt en decideret sørgelig skæbne – højst nogle uengagerede udøvere.

Hermed siger jeg også, at branchen ikke er problemfri, for det er den slet ikke. Men altid at hive de sørgelige skæbner frem og lade dem gælde for hele branchen er vitterligt proportions- og virkelighedsforvrængende.

Du er arketypen på de piger, jeg selv har mødt i branchen, og som teoretikerne benægter eksistensen af – det er atter dén med humlebien, der ikke kan flyve.

Sluttelig synes jeg, at det er utroligt modigt af dig at turde stå ærligt frem for dine nærmeste. Nok mere modigt end at gå nøgen ned igennem en indremissionsk landsby i Vestjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...