Hop til indhold
Brutus

Til pigerne: Lyst og afhængighed

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Kære The Voice

Jeg har altid opfattede dig, som mandlig medlem? har jeg ret?....eller er det sådan lidt "os tøser imellem snak" :D:D 

Jeg kan godt lide, du er enig med Jennifer...hæhæ :D 

I øvrigt, så tal, lige kun om dit eget sex på hjemmefronten....vores andres, kan altså godt være spændene (min fantasi spænder bredt) hihihihihi :D:D:D 

 

Ps. I øvrigt sidder jeg selvfølig på håndklæde, så jeg ikke pletter på stolen, af liderlighed, og jeg sidder og stønner bare, når jeg skriver ordet pik....eller savl ååååååååh pik pik pik......*LOOOOOOOOOOOOOOOOL*

HOST....

Så tager vi os lige sammen ik?

:D 

Hej bette cherry kirsebær.

Rigtige mænd er indimellem i kontakt med sin feminine side, som idag, hvor jeg havde lidt "tøsesnak" med Jennifer. Har man tøsesnak er det vigtig at være enig. ;) Med hensyn til sex på hjemmefronten skrev jeg da vist kun at der var forskel samt at det er ikke sådan lige kan sammenlignes. Så... det kan sagtens være spændende. Lige nu sidder jeg uroligt på stolen iført mine silke shorts, og får stiv blyant bare ved at skrive dette indlæg - Se nu er vi også enige. :-P

Klokken er mange nu, og jeg har lige lagt en ansigtmaske, men imorgen tager jeg mig sammen. 

Knuzzer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 1 time siden:

For glædespigerne, handler det mere om pengene. Det er hurtigere penge på bordet. Så det er ikke fordi at glædespigerne elsker at ha sex med mange forskellige mænd, its all about the money :D.

Du lyder sgu som min ex - Hun vidste altid hvorfor jeg gjorde hvad eller hvad jeg i virkeligheden mente når sagde noget. Kort sagt det var lidt underligt at være sammen med en der kendte mig bedre end mig selv. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Silkeshorts....uuuuuuuh...jeg kan allerede, mærke...ja nu stiger mundvandet sku....tænker straks på at lade et par forsigtige negle løbe langs med silke kanten....af "tingene....

....ja nu må jeg sku hente badekaret og sætte under stolen eller logge af.... :D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

jeg kan godt få øje på "fælden". Det handler jo om at skabe en fin balance imellem det virkelige liv, og det frække og eventyrlige univers, der som oftest føltes lettere, mere interessant.m.v  Og så kommer alle følge gevinsterne såsom: begær, komplimenter, selvtillid, frihed, og..........en rimelig god løn osv.

Nogen ønsker jo efter en del år at stoppe, men vender tilbage igen, vel sagtens fordi det kan efterlade et tomrum, som kan være svært at udfylde eller erstatte. 

 

Jae, havde et job ved siden af studierne med rengøring- fik 800 om ugen for rengøring i to villaer. Så det er på mange måder nemmere.. Men ja, har aldrig faste vagter, så derfor smutter jeg kun afsted, når jeg vil. Jeg siger heller ikke ja til alt- det er den frihed jeg vil have- penge er ikke alt, vil gerne have det godt mentalt og fysisk osv. 

Branchen er underholdning, eskapisme og sikkert meget andet. Synes at det er vigtigt at vide hvad man selv har lyst til og klart melde det ud. Man vil altid blive presset og af samme grund vigtigt at mærke efter hvad man selv vil. Men sådan er jeg bare indrettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rart pigerne snakker med her :)

Det er rart at høre at i kan få fornøjelse af forskellig slags :)

Men alligevel synes jeg i glider lidt let af på den om pengene....

Næsten alle mennesker falder i den fælde at sætte forbrug efter indtægt, ikke?

Næsten alle har ret hårdt ved pludselig at gå ned i indtægt!

Så selv om det er fornøjeligt kunne det måske tænkes at i også var lidt " nødt " til det, for at opretholde den standart i har vænnet jer til.

Er det helt forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
T.Hansen47 skrev, for 9 minutter siden:

Det er rart pigerne snakker med her :)

Det er rart at høre at i kan få fornøjelse af forskellig slags :)

Men alligevel synes jeg i glider lidt let af på den om pengene....

Næsten alle mennesker falder i den fælde at sætte forbrug efter indtægt, ikke?

Næsten alle har ret hårdt ved pludselig at gå ned i indtægt!

Så selv om det er fornøjeligt kunne det måske tænkes at i også var lidt " nødt " til det, for at opretholde den standart i har vænnet jer til.

Er det helt forkert?

De fleste fyre forlanger at pigerne er cvr-registreret, men formår ikke at anerkende at det er et erhverv.. sjovt.. Og når man pointerer bagmænd hos nogle udenlandske piger, så er der andre undskyldninger, da den billigere pris jo pludselig er mere interessant. :shock:

Synes vi alle kommer ind på økonomien? 

Personligt er jeg ret god til at omstille mig økonomisk, så jeg regner ikke med nogen speciel indkomst. Men jo, er vildt god til at bruge penge, hvis det skal være..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 minutter siden:

Synes vi alle kommer ind på økonomien?

Den er ikke uvigtig, hverken for dig eller mig. :)

TV2 news idag : Det er Tabu at tale om indkomst i Danmark...men ingen kan rigtigt forklare hvorfor...

Men 1000 tak for svaret :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 23 minutter siden:

 

TV2 news idag : Det er Tabu at tale om indkomst i Danmark...men ingen kan rigtigt forklare hvorfor...

 

 

Mon ik, det hovedsageligt skyldes at det skaber missundelse, når andre tjener mere end en selv. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Mon ik, det hovedsageligt skyldes at det skaber missundelse, når andre tjener mere end en selv. ?

Jo, måske. Men det er en af de største grunde til løn ulighed. F. eks blandt mænd og kvinder, mener de.

Man kan ikke lønforhandle når man ikke kan få kollegaen til at fortælle hvad han / hun tjener...

Folk bilder endda sig selv og hinanden ind at det er ulovligt at tale om det. Det er det IKKE!

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
T.Hansen47 skrev, for 9 timer siden:

Den er ikke uvigtig, hverken for dig eller mig. :)

Fair nok ;) Var på frokost restaurant forleden og kokken klagede over kommende konkurrence, konkurrenters manglende kompetencer ift hendes udd osv. Det er et lækkert badehotel hun har. Hun formåede ikke at skabe buzz og nok opmærksomhed på det hun kunne byde på- kvalitet. Hvorfor aflure konkurrenter så meget,  stirre sig blind på hinanden og lade det presse ind? En overfor har et B&B, det er ved at blive udbygget- hun er kreativ og igang med nye tiltag og passer og plejer sit eget.. Personligt undrer jeg mig vildt meget over den hurtige ændring i branchen. Jeg har ikke set det før fornylig, da jeg ikke glor på andre annoncer- det var kun fordi at en nævnte at han havde set en gammel efterlysning herinde af mig, at det faktisk er gået op for mig, da jeg lige tog en lurer :)

Men ja, 'etik', hurtige penge og hurtig sex hører måske bare ikke sammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 12 timer siden:

Kære Gerog

Jeg har skuda en spand stående under stolen....til løbende LIDERLIGHED :D:D:D 

Er den stor nok? Jeg tænker på hvis liderligheden hurtigt tager fart :D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 3 timer siden:

Men ja, 'etik', hurtige penge og hurtig sex hører måske bare ikke sammen :)

Ohh, det gør de for de fleste af os.....

Jeg selv har aldrig besøgt en GP før i fik status af Selvstændige ( og hold op hvor har jeg hygget mig siden :P )

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
T.Hansen47 skrev, for 1 time siden:

Ohh, det gør de for de fleste af os.....

Jeg selv har aldrig besøgt en GP før i fik status af Selvstændige ( og hold op hvor har jeg hygget mig siden :P )

 

 

Det samme her ^_^:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 1/5/2017 at 20:12:

Du glemte en valgmulighed! Det kan også skabe en afhængighed, som ikke handler om økonomi, men en afhængighed af den bekræftelse der er i at være luder. - Det er jeg i hvert fald skyldig i, at være afhængig af mænds lyst og begær efter mig... :D 

det kan jeg godt følge, og ønsker om at den næste er lige det man søger, men så tar man en til og en til og håber det bliver godt
problemet er , at din selvtillid vil blive mindre og mindre, da du jo godt, inderst inde ved, at du får bekræftigelse fordi du giver sex , og ikke fordi

du er den du er
så tja , løsningen er at stoppe en leg som ikke virker , tænker jeg , og jeg tænker virkeligt meget , om hvad det gør ved mig som bruger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 12 minutter siden:

t din selvtillid vil blive mindre og mindre, da du jo godt, inderst inde ved, at du får bekræftigelse fordi du giver sex , og ikke fordi

Det er da vist i bedste tilfælde noget sludder det der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 20 minutter siden:

det kan jeg godt følge, og ønsker om at den næste er lige det man søger, men så tar man en til og en til og håber det bliver godt
problemet er , at din selvtillid vil blive mindre og mindre, da du jo godt, inderst inde ved, at du får bekræftigelse fordi du giver sex , og ikke fordi

du er den du er
så tja , løsningen er at stoppe en leg som ikke virker , tænker jeg , og jeg tænker virkeligt meget , om hvad det gør ved mig som bruger 

Hvis man skelner i mellem GP univers og den almindelige verden, er det nu mit indtryk at pigernes selvtillid i GP universet er top - De er jo kort salt alle et godt knald, ellers stoppede festen nok hurtigt. 

Hvor deres selvtillid og selvværd er ude i den almindelige verden skal jeg ikke kunne sige noget om - Det er jo ikke sikkert at de oplever samme intense interesse som når de modtager kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 16 timer siden:

Kære Gerog

Jeg har skuda en spand stående under stolen....til løbende LIDERLIGHED :D:D:D 

Har du aldrig overvejet at få indlagt et dræn? :D

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Hvis man skelner i mellem GP univers og den almindelige verden, er det nu mit indtryk at pigernes selvtillid i GP universet er top - De er jo kort salt alle et godt knald, ellers stoppede festen nok hurtigt ...

Hos de fleste er den vel i top. Ellers ville man nok have svært ved at begå sig i branchen. De bedste oplevelser har været med piger, der har kendt deres (menneskelige) værd.

Jeg har mødt enkelte med et lavt selvværd, og det smittede tydeligvis af på sexen: Den var fra middelmådig og nedefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, 1 time siden:

det kan jeg godt følge, og ønsker om at den næste er lige det man søger, men så tar man en til og en til og håber det bliver godt
problemet er , at din selvtillid vil blive mindre og mindre, da du jo godt, inderst inde ved, at du får bekræftigelse fordi du giver sex , og ikke fordi

du er den du er
så tja , løsningen er at stoppe en leg som ikke virker , tænker jeg , og jeg tænker virkeligt meget , om hvad det gør ved mig som bruger 

Næh, jeg oplever ingenlunde at min selvtillid bliver mindre eller behovet for bekræftelse større, det er muligt at det er tilfældet for dig? Det skal jeg ikke kunne sige. 

Det virker fint for mig, jeg er også bevidst om at jeg sådan helt grundlæggende er et fint og dejligt menneske, men derfor er det stadig et fix, en leg og dejligt at hører, om de så fortæller mig det fordi at jeg sutter deres pik på en dejlig måde, eller fordi de virkelig mener at kunne fornemme noget rart i mig som menneske, det gør ikke en forskel, når det er et menneske jeg alligevel flygtigt kender, begge dele gør mig glad og... sært stolt. :D 

Hvad mine nære relationer siger og mener, det betyder unægteligt noget ganske andet for mig.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 19 minutter siden:

Næh, jeg oplever ingenlunde at min selvtillid bliver mindre eller behovet for bekræftelse større, det er muligt at det er tilfældet for dig? Det skal jeg ikke kunne sige. 

Det virker fint for mig, jeg er også bevidst om at jeg sådan helt grundlæggende er et fint og dejligt menneske, men derfor er det stadig et fix, en leg og dejligt at hører, om de så fortæller mig det fordi at jeg sutter deres pik på en dejlig måde, eller fordi de virkelig mener at kunne fornemme noget rart i mig som menneske, det gør ikke en forskel, når det er et menneske jeg alligevel flygtigt kender, begge dele gør mig glad og... sært stolt. :D 

Hvad mine nære relationer siger og mener, det betyder unægteligt noget ganske andet for mig.

Her er en like ikke nok, Rigtigt godt indlæg! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 18 timer siden:

Det er rart pigerne snakker med her :)

Det er rart at høre at i kan få fornøjelse af forskellig slags :)

Men alligevel synes jeg i glider lidt let af på den om pengene....

Næsten alle mennesker falder i den fælde at sætte forbrug efter indtægt, ikke?

Næsten alle har ret hårdt ved pludselig at gå ned i indtægt!

Så selv om det er fornøjeligt kunne det måske tænkes at i også var lidt " nødt " til det, for at opretholde den standart i har vænnet jer til.

Er det helt forkert?

Spørgsmålet lød jo fra Trådstarter om vi blev afhængige af andet end pengene^_^.. Så jeg tror egentlig ganske simpelt at vi bare har svaret på hans spørgsmål.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Spørgsmålet lød jo fra Trådstarter om vi blev afhængige af andet end pengene^_^.. Så jeg tror egentlig ganske simpelt at vi bare har svaret på hans spørgsmål.. 

Den  snak omkring penge bliver sgu også hurtigt kedelig - GPér har omkostninger som alle vi andre - Jeg har aldrig hørt om nogen GP´er der svømmer i penge, så alt afhængig af lysten til at tage imod gæster, skal man vel nogen gange holde lidt igen på pengene, og andre gange er man måske lidt mere aktiv og kan bruge lidt flere penge eller spare flere op.

Alt i alt er mekanismerne ved at styre sin privat økonomi vel de samme som for alle andre.  Alt afhængig af hvor stor en del af indtægterne der skal dække leveomkostningerne, er de jo ikke mere afhængige af penge end alle vi andre. Der er jo ingen der spekulere specielt meget i, om vi arbejder fordi vi er afhængige af pengene eller om vi har valgt vores job fordi vi kan lide kombinationen - Sådan er det jo nok også for pigerne, altså kombinationen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 timer siden:

Du lyder sgu som min ex - Hun vidste altid hvorfor jeg gjorde hvad eller hvad jeg i virkeligheden mente når sagde noget. Kort sagt det var lidt underligt at være sammen med en der kendte mig bedre end mig selv. :D

Rolig nu, det er bare noget jeg har hørt læst eller set. Men det sandt nok :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Næh, jeg oplever ingenlunde at min selvtillid bliver mindre eller behovet for bekræftelse større, det er muligt at det er tilfældet for dig? Det skal jeg ikke kunne sige. 

Det virker fint for mig, jeg er også bevidst om at jeg sådan helt grundlæggende er et fint og dejligt menneske, men derfor er det stadig et fix, en leg og dejligt at hører, om de så fortæller mig det fordi at jeg sutter deres pik på en dejlig måde, eller fordi de virkelig mener at kunne fornemme noget rart i mig som menneske, det gør ikke en forskel, når det er et menneske jeg alligevel flygtigt kender, begge dele gør mig glad og... sært stolt. :D 

Hvad mine nære relationer siger og mener, det betyder unægteligt noget ganske andet for mig.

det lyder godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...