Hop til indhold
Guest Nemtøs

Tantra massage søges - Østjylland

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Dellepude1970 skrev, for 9 minutter siden:

Mums et lækkert billede, den krop ville jeg da MEGET gerne massere (er 47) : - )

Søger  ikke  længere.. går  til  en  professionel  tantra massør  når  jeg  har  er  par  tusinde  jeg  ikke  kan  bruge  til  andet  fornuftigt. 

Tak  for  tilbuddet og  ros  af  min  krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Nemtøs. 

Må også komplimentere dit dejlige billed ;-)  

er der mulighed for at lave en en aftale med dig ? Jeg tænker selvfølgelig her på at det er mig som betaler dig ;-)

 

knus Fræk fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
FrækFyr skrev, 1 time siden:

Hejsa Nemtøs. 

Må også komplimentere dit dejlige billed ;-)  

er der mulighed for at lave en en aftale med dig ? Jeg tænker selvfølgelig her på at det er mig som betaler dig ;-)

 

knus Fræk fyr

Hej  fræk fyr 

Skriv  meget  gerne  til  mig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hej 

 

Jeg  tror  ikke  jeg  har  læst  din  mail  endnu.. skal  nok  få  svaret  på  den 

 

Kys  Nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hej 

Hvis  du  ikke  har  hørt  fra  mig  er  det  fordi  jeg  enten  ikke  har  modtaget  en  besked  fra  dig  eller jeg  har  valgt  at  slette  din  besked 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mthom skrev, for 27 minutter siden:

Noget arrogant at spørge efter en mail, og så bagefter ikke gide svare på den ik

Er  det mig  du  mener  er  arrogant i mit  svar??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mthom skrev, for 3 minutter siden:

Ja du skriver at du har valgt at slette beskeden efter først at have bedt efter en

Hvis  du  læser  hele  min  besked  - så  har  jeg  enten  ikke  modtaget  en  mail  fra  manden  eller også  har  beskeden  været  så  useriøs  at  jeg  har  slettet  den  uden  at  svare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs skrev, den 25.4.2017 at 20:10:

Nej  det  gør  det ikke  endnu....

Hejsa 
Du har gjort min dag god. 
Jeg plejer og starte med en snak her, hvor vi snakker forløbet igennem. 
Hvor vi finder roen sammen. Du skal være helt tryk i dette forløb. Når du er klar tager du et bad, hvis du ønsker kan jeg deltag og vaske dig. Hvilken kan være rart. 
Derefter sidder vi sammen overfor hinanden, og finder igen trygheden i og være nøgen. 
Hele massagen er det dig og kun din rejse. Der ingen sex, selv om jeg ikke kan undgå og få rejsning. Hvilken er naturligt, ikke en indbydelse til sex. 
Vi taler sammen om hvad der sker og du kan sige til og fra. 
Igen dine grænser er vigtig for mig. Jeg massage din ryg ben fødder og nakke øre dine bryster mave og hvis du ønsker din skede, udvendig og indvendig. Igen op til dig. 
Muligvis er det 4 gang du ønsker det, det helt fint. 
Når det hele massage er i gus lægger vi sammen tæt og vores kroppe afslutter turen. Jeg lægger et silke over dig, ogbdu lægger nu i 10 min. Og slapper af. 
Så tager du et bad, jeg bruger meget olie. 
Og vi sidder sammen og snakke om hvad der skete
 Hvis du underforløbet blive bange ked af det stopper vi op og tager tiden. 
Til dig vil jeg gerne sætte 3 timer af, hvis det åbner op for nået grimt i dig, kan vi altid snakke sammen. Okay. Hvor boer du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs skrev, den 20.6.2017 at 17:09:

Hvis  du  læser  hele  min  besked  - så  har  jeg  enten  ikke  modtaget  en  mail  fra  manden  eller også  har  beskeden  været  så  useriøs  at  jeg  har  slettet  den  uden  at  svare. 

Hvordan kan han vide, om du ikke har modtaget mailen eller du mener han er useriøs? Det er jo nemt at svare uanset hvad.

Havde ikke lige set, at det var en gammel tråd….men alligevel er et svar på en mail altid godt

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
fila skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan kan han vide, om du ikke har modtaget mailen eller du mener han er useriøs? Det er jo nemt at svare uanset hvad.

Du spørger på et 6 år gammelt indlæg, fra en bruger der er slettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...