Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2017 Søger en pæn og velholdt mand der kan give mig tantra massage. Han skal have stedet. Alder 45 år eller ældre. Nogen gode bud? Her er jeg - så han ved hvad han skal røre ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 25. April, 2017 Hey - det vælter sikkert ind med tilbud :-).. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2017 Dezmodevil skrev, for 18 minutter siden: Hey - det vælter sikkert ind med tilbud :-).. Nej det gør det ikke endnu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voelaner 36 Skrevet 25. April, 2017 Skal man være +45? Jeg er god til massage, og ville elske det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. April, 2017 Hej Jeg foretrækker en mand der er ældre end mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 25. April, 2017 Det må næsten være ydmygende for @Nemtøs hvis hun ikke får et tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. April, 2017 Vestegnen skrev, for 5 timer siden: Det må næsten være ydmygende for @Nemtøs hvis hun ikke får et tilbud Hvorfor skulle det være ydmygende for mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 26. April, 2017 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor skulle det være ydmygende for mig? Næh, hvorfor i alverden skulle det være det?? Jeg har desværre ikke stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 26. April, 2017 Lyder som et super dejligt set-up. Jeg har lang erfaring i det tantriske, er ældre end du og absolut pæn og velholdt, men har desværre ikke stedet. Fortsat god jagt...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 26. April, 2017 @Nemtøs Prøv at lave en søgning på nettet med tantra massage jylland. Der findes faktisk en del mænd, der kan udføre behandlingen på den rigtige måde. Og rigtig god fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. April, 2017 mannings skrev, for 6 timer siden: Lyder som et super dejligt set-up. Jeg har lang erfaring i det tantriske, er ældre end du og absolut pæn og velholdt, men har desværre ikke stedet. Fortsat god jagt...:) Tak skal du have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 26. April, 2017 Jeg har ikke selv stedet i Østjylland, men jeg kan låne et sted i Brædstrup, hvis du er interesseret. Jeg er dog lidt bange for at blive for brystfikseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klør5 Skrevet 26. April, 2017 (edited) http://peterhjeds.dk/ Du kan prøve her. Han lever af det. Og er over 45....... Redigeret 26. April, 2017 af klør5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 26. April, 2017 Der er altså også en tantramassage byttegruppe på fb, hvor man godt kan melde sig ind og sige, at man bare ikke har erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 27. April, 2017 Hej, jeg vil da gerne byde ind - har sendt dig en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Maj, 2017 Tak til jer der er kommet med reele og seriøse forslag . Jeg har desværre ikke fundet det jeg søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 13. Maj, 2017 Måske det her sted? http://www.tantra-universet.dk/jens/ jeg har prøvet tantra en enkelt gang, det var superfedt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. Maj, 2017 Nemtøs skrev, den 25/4/2017 at 20:38: Hej Jeg foretrækker en mand der er ældre end mig Det er jeg med garanti (men jeg bor ikke i Jylland)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friske 15 Skrevet 14. Maj, 2017 Hej jeg byder gerne ind med massage. har stedet og er 48 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Maj, 2017 Friske skrev, for 3 timer siden: Hej jeg byder gerne ind med massage. har stedet og er 48 år Kære Friske Tak for dit tilbud.. jeg søger helt konkret efter en erfaren tantra massør. Alt andet har jeg en forventning om sugar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friske 15 Skrevet 14. Maj, 2017 Hvor gammel er du? Hvad tilbyder du som sugar? Pris ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Maj, 2017 Hej Jeg er 43. Er stort set til alt der er lovligt.. bare der er kemi og respekt for hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 14. Maj, 2017 Nemtøs skrev, for 46 minutter siden: Hej Jeg er 43. Er stort set til alt der er lovligt.. bare der er kemi og respekt for hinanden. det kan jeg , er uddannet soft touch massør, som også kan bruges til det, men bor ik i østjylland desværre men nordsjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Ranger Skrevet 25. Maj, 2017 Hej Nemtøs Har du fundet det du søger ? Mand 49 år herfra Østjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 27. Maj, 2017 (edited) Nemtøs skrev, den 25/4/2017 at 20:38: Hej Jeg foretrækker en mand der er ældre end mig Mums et lækkert billede, den krop ville jeg da MEGET gerne massere (er 47) : - ) Redigeret 27. Maj, 2017 af Dellepude1970 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg