Hop til indhold
Caya6

Aftaler der bliver væk

Recommended Posts

Kamilla K skrev, for 33 minutter siden:

men hvis du ved at det er typisk at din mobil løber tør for strøm, og hvis dette er grundlaget for at du misser en aftale 

 burde man så ikke gøre som man gør ved alt andet i livet ?

Tage sine forbehold og gardere sig mod de ting som man selv kan gøre, for at forhindre problemerne  ? 

i dit tilfælde skaffe dig en oplader til din bil eller en såkaldt "powerbank " ? ;) 

For det er da en elendig undskyldning at komme med, at ens mobil løb tør for strøm ? Det kan jo næsten ikke ske , med alle de hjælpemidler man i dagens danmark kan skaffe sig til at oplade sin mobil med ? 

 

Eller har jeg misforstået dit skriv ? I så fald, så beklager jeg for min kommentar...

 

 

det var deres undskyldning for ikke at møde op , til den tid og det sted vi havde aftalt , jeg har altid strøm

har iøvrigt oplader i min bil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
trold2 skrev, for 1 minut siden:

det var deres undskyldning for ikke at møde op , til den tid og det sted vi havde aftalt , jeg har altid strøm

har iøvrigt oplader i min bil

Åh okay det er deres - ikke din undskyldning - så forstår jeg :)

Helt enig med dig , så :) 

beklager for misforståelsen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Åh okay det er deres - ikke din undskyldning - så forstår jeg :)

Helt enig med dig , så :) 

beklager for misforståelsen :) 

ja det er helt om , og tro det, det er piger som jeg har mødtes med måske 4 gange, og hentet det samme sted og haft en aftale om f eks kl 2

som ikke møder op med sådanne undskyldninger, men der er kold luft hvis jeg skriver at det ikke er ok )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Jeg tænker lidt, at det her både kan bruges af en evt ny GP, men også lidt et svar på, hvad man kan gøre for at udelukke mange useriøse "kunder".

Nu ved jeg ikke om det alene er derfor, men da jeg startede ud som GP, der havde jeg kun en mailadresse. Jeg var alt for "bange" for, at en bekendt skulle ringe og genkende min stemmer eller lignende. Jeg fik derved ufattelig mange mails og rigtig mange af dem meget useriøse og også trusler osv. Det fik mig til at gå lidt i "tænkeboks" omkring mit valg. Nu er jeg mor til 2 dejlig unger og selvom jeg er meget afklaret med mit job, så er omverdenen stadig utrolig nådesløs, når det kommer til piger i den her branche og jeg ville ikke udsætte mine kære små, for de utrolig mange "hetz" der kunne udvikle sig. Jeg besluttede dengang, at jeg er en stor pige og at jeg faktisk godt kunne li det jeg lavede og at det var det værd, at tage alle "bivirkningerne" og risikoerne med, men at der skulle ændringer til. Meget har jeg skulle lære undervejs, også fordi jeg selv startede ud fra den ene dag til den anden og ikke rigtig kendte til branchen, udover hvad jeg havde set i tv og læst mig til på nettet. Det har været nogle dyre lærepenge for sjælen undervejs, men siden her fx, har også hjulpet meget, når man kan se hvad mænd egentlig er interesseret i og efterspørger. Mange ting jeg troede var vigtige, er faktisk ikke så vigtige som jeg troede. 

Jeg har gjort det til en fast del af jobbet, at jeg KUN har en telefon nu og har ligesom Kamilla K skriver, en app hvor jeg kan smide alle de useriøse beskeder i en spam-mappe. Er nummeret først registreret som spam, så kan de ringe og skrive lige så tosset de vil, det er ikke noget jeg får med, med mindre jeg går derind og kigger. Jeg ser faktisk helst nu, at folk de ringer. Der skal alligevel noget mere "mand" til at ringe, end at sende en anonym sms eller mail. Samtidig synes jeg, at det har hjulpet og skrive i mine annoncer, at jeg helst ser de er over 30. Det er en uskyldig linje, men den har givet pote her.

Min opfattelse af folk der laver en aftale og ikke dukker op, er selvfølgelig også at det er træls, men jeg more mig faktisk efterhånden meget over det. Tænk at spilde sin tid, på at spilde andres. Det har adrig givet mening for mig. Tid er dyrbart og man skal altid få det bedste ud af den. I kender jo nok efterhånden alle til "Bjarne", som desideret er ondskabsfuld og han er også en fast gæst i min spam-mappe.

Jeg har lavet et regelsæt for mig selv der hedder, at kunder der ikke dukker op (uden besked), kommer direkte i mappen, kunder der melder af 3 gange (uden at jeg har mødt dem før) kommer i mappen. Jeg tror på ingen måde at det kan undgås, at nogle bare ikke dukker op, men man kan prøve sig lidt frem, med hvad man nu synes er rigtig for en selv. Jeg synes at det har gået rigtig godt i en lang periode nu, med kun telefon og så den kære linje omkring alderen. Jeg bruger også meget min mavefornemmelse, men det skal man også passe på med. Jeg er faktisk blevet overrasket nogle gange.

Det med forudbetaling tror jeg man skal passe på med. Jeg høre og læser oftere og oftere at de kære mænd bliver snydt og hvis vi først begynder at kræve forud, så tror jeg en meget stor kundekreds vil forsvinde. Det skal man selvfølgelig gøre op med sig selv, hvor stor en kreds man vil have, men for mig er forudbetaling ikke en løsning. Det synes jeg alligevel er lidt for meget. 

Må i alle have en fantastisk dag derude. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...