Hop til indhold
Caya6

Aftaler der bliver væk

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

De dage hvor jeg ikke har en skid at lave er mit service niveau klart lavere end de dage hvor jeg har travlt.. De dage hvor jeg ikke har noget at lave er mine tanker helt andre steder f.eks "fuck en lorte vagt og ej nu skal telen betales af egen lomme" og bla bla bla.. Når jeg har siddet i en sofa i 5 timer uden at have en eneste gæst er mit energi niveau lig med ikke eksisterende i forhold til hvis jeg lige har skulle være på og stadig har kroppen fuld af adrenalin.. Fremgang i forretningen (som i alle andre brancher) giver glade chefer og da jeg er min egen chef er det jo mig der bliver glad.. Ingen bliver gladere af at have intet at lave.. Jeg vil vove og påstår at din hypotese er lidt forkert lige der.. 

det kan være du har ret .... men jeg har bare oplevet det et par gange og kan se herinde er der flere kunder som har oplevet det samme ....

at efter et par gode anmeldelser ... som har gjort en pige populær .... så falder service niveauet efter nogle uger .... for der kommer jo rigeligt med kunder ! 

men det kan være at det er sådan en blød mellem vare ....... sikker på at du også kan blive træt af dit arbejde engang imellem .. og det så bliver lidt rutine præget, hvis du har for travlt .... det sker nok inden for alle brancher ....

nu gik jeg lige ind og så din profil .... kan dårligt tro du sidder i 5 timer unden en eneste gæst det ser du alt for godt ud til  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

 

nu gik jeg lige ind og så din profil .... kan dårligt tro du sidder i 5 timer unden en eneste gæst det ser du alt for godt ud til  :P 

Finder lige min feminine side frem

"Vil det så sige, at de piger der har vagter uden så mange gæster er for grimme" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

det kan være du har ret .... men jeg har bare oplevet det et par gange og kan se herinde er der flere kunder som har oplevet det samme ....

at efter et par gode anmeldelser ... som har gjort en pige populær .... så falder service niveauet efter nogle uger .... for der kommer jo rigeligt med kunder ! 

men det kan være at det er sådan en blød mellem vare ....... sikker på at du også kan blive træt af dit arbejde engang imellem .. og det så bliver lidt rutine præget, hvis du har for travlt .... det sker nok inden for alle brancher ....

nu gik jeg lige ind og så din profil .... kan dårligt tro du sidder i 5 timer unden en eneste gæst det ser du alt for godt ud til  :P 

Altså jeg har fået masser af gode anmeldelser men jeg tror da ikke mit service niveau er faldet.. Hehe..

Jeg er typen der kommer voldsomt op at kører når jeg bliver ramt af det der adrenalin sus.. Det gør jeg især når jeg har travlt.. Så lige der er jeg nok lidt af en maneater.. Hahaha.. Hvis jeg selv skal sige det altså..

Jeg tog ikke på arbejde hvis jeg følte jeg var træt af det.. Jeg har en indtægt ved siden af også.. Jeg har endnu ikke holdt fri en eneste gang pga arbejdet men pga andre ting i privatlivet..

Jeg takker for dit fine kompliment..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 11/4/2017 at 16:21:

Finder lige min feminine side frem

"Vil det så sige, at de piger der har vagter uden så mange gæster er for grimme" :P

næ... det tror ikk,  at det var det jeg sagde......

men jeg gav hende bare et kompliment fordi hun ser top lækker ud .... og kan forestille mig at hun må ha mange stamkunder når hun har en vagt :) 

 

men det kan da ikk udelukkes at der er nogle piger som ikk har så mange kunder, fordi de måske bruger fake fotos / langt fra den faktiske pige / og måske heller ikke har en god velholdt krop....og/eller et kønt ansigt ..... 

om Du  vil kalde dem grimme sådan helt generelt, så er det for din egen regning - ikke min ;) 

 

ps. men ja ... jeg tror da alle har oplevet at komme ud til en hvor man tænker ..... "du egner dig bedst til et glory hole :P "

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 16 timer siden:

næ... det tror ikk,  at det var det jeg sagde......

men jeg gav hende bare et kompliment fordi hun ser top lækker ud .... og kan forestille mig at hun må ha mange stamkunder når hun har en vagt  

 

men det kan da ikk udelukkes at der er nogle piger som ikk har så mange kunder, fordi de måske bruger fake fotos / langt fra den faktiske pige / og måske heller ikke har en god velholdt krop....og/eller et kønt ansigt ..... 

om Du  vil kalde dem grimme sådan helt generelt, så er det for din egen regning - ikke min  

 

ps. men ja ... jeg tror da alle har oplevet at komme ud til en hvor man tænker ..... "du egner dig bedst til et glory hole  "

Fordi man er top lækker er ikke ensbetydende med at du får en super oplevelse/service eller at pigen har mega travlt.

At yde en super god service er altafgørende for om du har en god forretning så er det udseenet ikke alt afgørende.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, for 22 timer siden:

ps. men ja ... jeg tror da alle har oplevet at komme ud til en hvor man tænker ..... "du egner dig bedst til et glory hole :P "

Undskyld, men jeg synes faktisk, at det er en grim kommentar. En pige, der ikke ligner en supermodel, kan altså godt levere super dejlig sex :-)

Det kan jo være, at hun virkeligt leverer varen, hvis du giver hende chancen. 

Vi kunder ligner jo heller ikke alle sammen George Clooney :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det er er seriøst dårlig stil ikke at melde afbud hvis man fortryder eller bliver forhindret.

Det gælder i alle livets facetter ikke kun mht. GP besøg.

Faktisk har jeg afbrudt et ellers langt og på mange måder godt venskab pga. af konstante aftalebrud, manglende svar når man forhørte, kort sagt: respektløshed for både min tid og min person.

Egentlig er jeg meget large overfor familie og venner, men når min tid betyder så lidt for andre, at de gentagne gange  ikke engang magter at sende en SMS, så gider jeg dem simpelthen ikke.

Så jeg forstår godt pigernes frustrationer mht gæster, der bare bliver væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, den 11/4/2017 at 18:01:

De dage hvor jeg ikke har en skid at lave er mit service niveau klart lavere end de dage hvor jeg har travlt.. De dage hvor jeg ikke har noget at lave er mine tanker helt andre steder f.eks "fuck en lorte vagt og ej nu skal telen betales af egen lomme" og bla bla bla.. Når jeg har siddet i en sofa i 5 timer uden at have en eneste gæst er mit energi niveau lig med ikke eksisterende i forhold til hvis jeg lige har skulle være på og stadig har kroppen fuld af adrenalin.. Fremgang i forretningen (som i alle andre brancher) giver glade chefer og da jeg er min egen chef er det jo mig der bliver glad.. Ingen bliver gladere af at have intet at lave.. Jeg vil vove og påstår at din hypotese er lidt forkert lige der.. 

Søde Jennifer

kan sagtens sætte mig ind i hvor træls, det er, ikke at have nok at lave. (En gang i mellem)

Men så berømt og elsket, du er herinde, så burde du have nok at lave. Du er jo super lækker. 

Jeg tror, at du skal udvide dine jagtmarker lidt, således at flere herinde, fik tilgang til dig. Måske tage en dag en gang i mellem i f.eks. Vejle, bording, Aalborg eller andre steder. 

Der er en GP herinde (dina), som kun er i Vejle 1-2 dage om måneden, som jeg har været vild efter. Men ikke har kunnet få aftale med på kort sigt (på dagen), da hun har været booket godt ud. 

Blot mit input :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

 

Der er en GP herinde (dina), som kun er i Vejle 1-2 dage om måneden, som jeg har været vild efter. Men ikke har kunnet få aftale med på kort sigt (på dagen), da hun har været booket godt ud. 

 

 

Er man interesseret nok, kan de fleste nok finde ud af at booke tid et par dage før eller hvad der er nødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Er man interesseret nok, kan de fleste nok finde ud af at booke tid et par dage før eller hvad der er nødvendigt. 

Ikke enig. Som gift, som jeg er, kan man altså ikke altid planlægge den slags forud. 

Selvom det ville være rart, hvis man kunne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 7 timer siden:

Undskyld, men jeg synes faktisk, at det er en grim kommentar. En pige, der ikke ligner en supermodel, kan altså godt levere super dejlig sex :-)

Det kan jo være, at hun virkeligt leverer varen, hvis du giver hende chancen. 

Vi kunder ligner jo heller ikke alle sammen George Clooney :-) 

ja... det var jo egentlig heller ikke det jeg sagde... var det ??? 

men tror da ikke jeg er den eneste der har vendt om i døren da jeg har set at der ikke ligefrem var overenstemmelse mellem foto og beskrivelse og den virkelige verden 

så kan det da godt være du er lige glad og bare hopper på hende ... det må du gerne for min skyld ....

men jeg vil gerne ha en der tænder mig ...  som jeg også har skrevet i andre anmeldelser og andet herinde ... så foretrækker jeg da helt klart selv en pige som har charme og sexet og giver et smil - end en kold super model ... 

men derfor kan der jo godt være nogle som jeg har tænkt det kommer bare ikke til at ske ...  og nu er tanken med et gloryhole jo egentlig også at "få leveret varen" som du siger ... og det kan jo være at hun gør, men det er jo noget andet når man har set hvem der levere den   :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 timer siden:

Fordi man er top lækker er ikke ensbetydende med at du får en super oplevelse/service eller at pigen har mega travlt.

At yde en super god service er altafgørende for om du har en god forretning så er det udseenet ikke alt afgørende.

 

 

 

nej..nej ... men nu ved jeg ikke om jennifer leverer end god service .. jeg syntes hun ser toplækker ud og jeg gav hende bare et kompliment ...og hun virker nu meget sød !! 

nu har jeg jo ved flere lejligheder skrevet et par anmeldelser ... og der kan du jo se at jeg ikke foretrækker en perfect 10 .. men langt heller vil hygge med en 6  eller 7 som har charme og indlevelse .....

 

 

ja ja ... så gi' mig da bare nogle verbale tæsk ... fordi jeg nu måler piger på en skala ...  :)) hehe 

men inden du og andre feminister går helt amok... så gør I det jo også selv ..og en sådan skala er jo altid subjektiv ..... der er nogle der vil kalde en for top lækker og andre ja ja ... hun er ok ... nogle kan li moderen andre datteren .... og nogle af os tager gerne dem begge to :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Lars Boca skrev, den 4/13/2017 at 15:00:

Vi kunder ligner jo heller ikke alle sammen George Clooney :-) 

:D hahah... jeg var i hvert fald seriøst på den, hvis GP'erne kun modtog Clooney kloner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, for 13 minutter siden:

:D hahah... jeg var i hvert fald seriøst på den, hvis GP'erne kun modtog Clooney kloner. 

Der er nok en grund til at der opkræves penge. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
JenniferRomantica skrev, den 11/4/2017 at 13:47:

For mig er det logik for burhøns (no offence til ham der kom med den anden påstand).. Jo flere penge jo gladere bliver man for sit arbejde.. Dem der har en højere timeløn end andre vil jeg også tro generelt er gladere for deres arbejde end dem med en lavere timeløn.. Og en succesfuld forretning er vel altid at foretrække i hvertfald for forretningsindehaveren.. Hahaha..

Der vil jeg postulere, at det ikke altid gør sig gældende. Jeg havde et meget vellønnet job, som jeg valgte at sige op og skifte til et job, hvor jeg tjener 2/3, men den dag i dag er jeg langt gladere og har meget mere overskud i hverdagen, til trods for at jeg arbejder mere til færre penge. Så penge er så absolut ikke alt for alle mennesker. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 23 minutter siden:

Der vil jeg postulere, at det ikke altid gør sig gældende. Jeg havde et meget vellønnet job, som jeg valgte at sige op og skifte til et job, hvor jeg tjener 2/3, men den dag i dag er jeg langt gladere og har meget mere overskud i hverdagen, til trods for at jeg arbejder mere til færre penge. Så penge er så absolut ikke alt for alle mennesker. ;)

Havde det været dit eget firma havde du vel været gladere for at det kørte som smurt i stedet for det gik dårligt.. Penge er skam heller ikke på nogen måder alt for mig.. Men nu elsker jeg mit arbejde.. Jeg arbejder kun når jeg tjener penge.. Altså kommer der ingen gæster så arbejder jeg jo ikke.. 

Og nu sagde jeg også generelt.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Havde det været dit eget firma havde du vel været gladere for at det kørte som smurt i stedet for det gik dårligt.. Penge er skam heller ikke på nogen måder alt for mig.. Men nu elsker jeg mit arbejde.. Jeg arbejder kun når jeg tjener penge.. Altså kommer der ingen gæster så arbejder jeg jo ikke.. 

Og nu sagde jeg også generelt.. Hehe..

Ah, men du startede med at skrive "Jo flere penge jo gladere...", men fred være med det - vi skal jo heller ikke hænge os i petitesser, og du har ret i, at for nogle mennesker er det afgørende, for andre knap så meget.

 

Og jo selvfølgelig vil jeg da gerne, at min egen forretning kører godt, men så længe jeg har nok til dagen og vejen, så betyder det ikke det store, om jeg tjener lidt mere. Så ville jeg hellere udnytte muligheden for mere frihed. ;)

 Jeg kan dog sagtens følge at på din side af "hegnet", så er det pænt deprimerende med dage uden gæster. Der er heller ikke noget, jeg bryder mig mindre om arbejdsmæssigt end dage, hvor der ikke er noget at lave, for jeg keder mig ganske enkelt noget så utrøsteligt. De dage er dog heldigvis sjældne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Havde det været dit eget firma havde du vel været gladere for at det kørte som smurt i stedet for det gik dårligt.. Penge er skam heller ikke på nogen måder alt for mig.. Men nu elsker jeg mit arbejde.. Jeg arbejder kun når jeg tjener penge.. Altså kommer der ingen gæster så arbejder jeg jo ikke.. 

Og nu sagde jeg også generelt.. Hehe..

man kan også vende den om og sige .... - du tjener kun penge når der er kunder i butikken ... !!! basta ;) 

derfor er det jo træls at være på arbejde i 5 timer uden en kunde.....eller som tråden jo handler om at man siger nej til en kunde men en anden udebliver fra sin aftale - for vente tiden er jo en del af dit arbejde :) 

jeg syntes da også det er super træls hvis jeg skal vente 20 min på at en kunde kommer hjem, hvis jeg har aftalt kl 14 og så de kommer kl 14:20 ... så tænker jeg da " nu kunne jeg være færdig og ovre hved den næste"  men tror alle sammen vi har prøvet at sidde derhjemme og vente fordi en eller anden kommer mellem kl.09 og 17 og det kan jo bare ikke lade sig gøre at sende en sms når de er 30 min fra dig ... hvad jeg skrev tidligere var noget med at det med at I er trætte af kunder som udebliver fra aftaler er super irriterende for jer (det har min fuldeforståelse ) men nogle gange kan man også som kunde også opleve det modsatte,  at I lige presser en ekstra 1000 kr ind... selvom man har lavet en aftale om at man er på vej og vil være hos hende om 20 min respekten skal jo gerne gå begge veje !!! 

- det jo det tråden handler om, så måske det var mere det vi skulle snakke om  !!!  

 

 

nu er det jo åbentbart ikke dig Jennifer, jeg tænkte på, da jeg skrev som jeg gjorde for nogle dage siden 1. jeg har aldrig besøgt dig 2. det var bare en generel betragtning fra mit synspunkt og hvad jeg kan læse mig til andre også har oplevet....

vi er ved at få fastslået at du giver en dejlig service og du elsker dit arbejde ligegyldigt, hvem der banker på din dør !!! (sikker på at de nok skal gi sig udslag i flere nye kunder til dig  ;) )

men hvis du læser mange af de anmeldelser som er skrevet herinde af mange andre erfarne brugere af piger inden for dit erhverv .... så bliver der ofte skrevet, "servicen er ikke hvad den har været " ..." det er hurtigt ud af døren igen idag ..... " ...." jeg skulle gøres hurtigt færdigt så den næste kunde kunne komme til ..."  ... " nu er stedet blevet populært, hvilket kan mærkes - det er et rent car-wash sted nu " ....  

hvor piger eller steder er blevet populære .... og derfor er der ingen grund til at leverer en god service for der kommer jo masser af kunder .... så kan det være du tænker .... ja, det er udenlandske piger eller thai steder .... men det har altså også gjort sig gældende for danske piger jeg har mødt !!!

du ser det samme i andre brancher fx. meget turist præget steder .... hvor man ofter får dårlig mad, service osv ... fordi der kommer masser af nye kunder hele tiden .... og de tjener sgu masser af penge, så det gælder om at få nye ind i butikken !!!

 

PENGE er meget generelt et meget vigtigt grundlag for piger i din branche...(ligesom i andre brancher - selv alle de velgørenheds organisation som sælger medlemsskaber på strøget, de gør det også for at tjene penge - masser af penge - det er big business men det er en anden historie  )...og det var vel også derfor I startede i første omgang ....pga Penge !!!

(kom bare med det, " nej nej jeg elsker mit arbejde" - men i gør det ikke gratis og som du kan se på mange annoncer prisen er FAST .... så gider I heller ikke prutte om prisen ... altså ingen rabat !!!  så der er ingen velgørenhed over din butik ....som en dejlig dansk koreaner piger i din branche sagde til mig for mange år siden " jeg skal ha penge til at fyre af ....LV tasker, mit yachtmaster  og frokoster på cafe - aftensmad på sushi restaurant osv og jeg gider ikk gå på arbejde 37 timer for en 20.000 jeg skal skal betale skat af "....

det var i 2008 , tror ikke det har ændret sig så meget idag - du kan jo tjene væsentlig flere penge på en dag, en nogle piger gør på 10 dage i en tøjbutik - men det er jo også en anden type arbejde ) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@thomas 123 jeg har på intet tidspunkt påstået at jeg ikke arbejder for penge.. Hehe.. Ellers havde jeg da givet det væk gratis.. Hvilket jeg da brugte en stor del af min ungdom på.. Hahaha.. Ej joke for helved.. Jeg var jomfru inden jeg startede:D..

Inden for alle brancher sker der et slid.. Især i vores branche er sliddet placeret på det psykiske.. Dette kan nok også tilskrives de mindre flatterende anmeldelser over tid.. Man bliver træt af branchen eller har ikke passet godt nok på sig selv muligvis..

Og ja jeg tænker generelt at der hvor i gæster ser den største forskel på oplevelse fra gang til gang er de udenlandske piger fordi de måske er endnu dårligere til at passe på sig selv.. Evt arbejder mange flere timer end hvad de burde fordi tankegangen måske er "jeg er her kun lige i 14 dage og så kan jeg jo godt arbejde igennem i døgndrift".. Nu kender jeg ganske enkelt ikke noget til de udenlandske piger andet end hvad jeg læser herinde.. Men jeg kan se at de skal have i gennemsnit 2 gæster for at tjene det samme som jeg gør på 1 gæst selvfølgelig medfører det noget mere slitage af sjælen.. Det kombineret med at de er langt væk fra deres familie, børn og mand hjælper nok ikke synderligt.. plus det faktum at de ikke skal leve på de tilbagevendende gæster på samme måde som vi danske piger f.eks skal.. Der er stamgæster vores faste indtægt..

Og ja det er skide irriterende at vente på en gæst og ja det er garanteret lige så irriterende for jer hvis pigen presser en ekstra gæst ind 5 min før jeres tid.. Det er endnu ikke sket for mig.. Jov så er der kommet en gæst 20 min før min næste tidsbestilling og så har jeg selvfølgelig taget imod ham.. Han er så måske bare voldsom langsom til at komme i tøjet bagefter eller virkelig snakkesalig.. Jeg ser tit gæster der fumler med snørrebåndet fordi de stresser "for der er banket på for 3 gange" hvor jeg altid siger "Hey ingen stress.." og så sætter jeg mig ned igen og snakker videre fordi jeg gerne vil have alle gå fra mig med den fede oplevelse i tankerne ikke stresset til slut.. Og jeg regner med at den gæst der så måske har ventet 5 min kan sætte pris på at han få samme behandling når vi kommer til slutningen af vores tid sammen.. 

Hvis min tidsbestilling til gengæld ikke har givet besked om at han er forsinket og klokken bliver 5 min over hans bestilte tid og der har siddet en gæst i venteren i 20 min så hilser jeg også på den gæst og tager imod ham.. Så er i forsinket så giv for fulan da besked.!

thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

vi er ved at få fastslået at du giver en dejlig service og du elsker dit arbejde ligegyldigt, hvem der banker på din dør !!! (sikker på at de nok skal gi sig udslag i flere nye kunder til dig  ;) )

Ja så længe gæsten respekterer mig og opfører sig ordentligt så gør jeg det samme;).. Og så skal vi nok få en hyggelig stund sammen.. Jeg tror tit brugerne herinde overvurderer EG's betydning.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 7 timer siden:

Ah, men du startede med at skrive "Jo flere penge jo gladere...", men fred være med det - vi skal jo heller ikke hænge os i petitesser, og du har ret i, at for nogle mennesker er det afgørende, for andre knap så meget.

Hvis dit nuværende arbejde gav flere penge havde det nok heller ikke gjort dig mindre glad for det tænker jeg;).. Hvis man laver noget man elsker at lave er det jo kun et plus hvis lønnen også er rimelig god.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis dit nuværende arbejde gav flere penge havde det nok heller ikke gjort dig mindre glad for det tænker jeg;).. Hvis man laver noget man elsker at lave er det jo kun et plus hvis lønnen også er rimelig god.. 

Nej, det havde jeg selvfølgelig værdsat, og der er da også en smertegrænse for, hvor langt ned jeg vil gå i løn, selvom det er et godt job. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, den ‎15‎-‎04‎-‎2017 at 09:49:

Hvis man laver noget man elsker at lave er det jo kun et plus hvis lønnen også er rimelig god.. 

mon ikke det er et større plus hvis man får en rimelig god løn, og samtidig laver noget som man kan leve med...kan det ikke forekomme i denne branche :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 18 minutter siden:

mon ikke det er et større plus hvis man får en rimelig god løn, og samtidig laver noget som man kan leve med...kan det ikke forekomme i denne branche :rolleyes:

Jeg vil sku ikke lave noget jeg kun "kan leve med".. Jeg vil lave noget jeg er passioneret omkring og som jeg føler giver mig en tilfreds følelse i sjælen.. Men vi er jo alle sammen forskellige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
trold2 skrev, den 11/4/2017 at 08:35:

er blevet brændt af 4 gange på en weekend ) 

men det er heldigvis undtagelsen, men at der kommer nogen i vejen, typisk min mobil løb tør for strøm sker ofte desværre

men hvis du ved at det er typisk at din mobil løber tør for strøm, og hvis dette er grundlaget for at du misser en aftale 

 burde man så ikke gøre som man gør ved alt andet i livet ?

Tage sine forbehold og gardere sig mod de ting som man selv kan gøre, for at forhindre problemerne  ? 

i dit tilfælde skaffe dig en oplader til din bil eller en såkaldt "powerbank " ? ;) 

For det er da en elendig undskyldning at komme med, at ens mobil løb tør for strøm ? Det kan jo næsten ikke ske , med alle de hjælpemidler man i dagens danmark kan skaffe sig til at oplade sin mobil med ? 

 

Eller har jeg misforstået dit skriv ? I så fald, så beklager jeg for min kommentar...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Caya6 skrev, den 11/4/2017 at 01:06:

Nu har jeg læst mange ting her inde og må lige give mit opråb med, vi bliver tit i stærke negative vendinger omtalt så nu er det jer der får lidt.

Jeg oplever tit at en aftale både på tlfnr og SMS, aftaler et møde de får add og ringer og siger at nu er de på vej men kommer ikke uden at melde afbrud.

Inden min aftale skal komme skal jeg være klar.

1. Gør hus rent

2. Tjækker om alt er der ,såsom kondolerer,  sprit, glidecrem, mm

3. Går i bad 

4. Være liderlig 

5. Og klar mentalt

Så vi piger skal altså være klar til jer, så hav for h.... den respekt at komme eller meld fra eller slet ikke lave aftalen 

VI ER IKKE ROBOTTER, VI ER MENNESKER 

For lige at komme tilbage til trådens emne, så tror jeg det er en rigtig dårlig ide at tage forudbetaling for nye gæster. 

man er bare nødt til at affinde sig med at folk brænder en af . Der er stor forskel på, at brænde folk at , og så på at aflyse. 

Dem der aflyser hos mig , har altid mulighed for at få en tid en anden dag 

Dem der ligefrem brænder mig af, bliver ganske enkelt blokeret og disse får aldrig nogensinde mulighed for at få en ny tid - selvom mange er så fjollede at de ofte forsøger igen, og ikke helt har forstået at de ikke kan komme i kontakt med mig , fordi de er blevet blokeret. 

Det siger lidt sig selv, at man ikke kan få en ny tid når man har brændt nogen af (og her mener jeg igen IKKE hvis man har meldt afbud) 

Har dog oplevet enkelte der ikke har forstået at der altså er grænser for hvor respektløs man har lov at være ved at vise , hvor naive man tror at vi piger er, og som fint har kunne skrive utal af sms både før og efter aftalen er lavet , men som pludselig melder afbud i INDENFOR SAMME MINUT, som  de får adressen til det sted som de skal holde og ringe til mig på 

Dem giver jeg INTET for - for det er lidt indlysende hvor useriøse de er, omend de selv påstår noget andet. 

hvis man ønsker at blive taget seriøst, så kræver det jo, at man viser seriøsitet og ikke kun påstår at man er det . Men det forstår mange desværre ikke 

og dem kan man ikke undgå, for de findes ganske rigtigt overalt .

men du kan gøre det, kære @Caya6 ,at du kan kigge dig selv i spejlet imens du klapper dig selv på skulderen over, at du ikke er lige så lavt og sølle et menneske, som dem der brænder dig af 

og så kan du takke alle de sølle mennesker for, at de får dig til at indse, HVOR godt og ordenligt et menneske du er <3;):) 

Tro mig, det er langt mere værd , end de åndsvage penge som de paphoveder der brænder dig af, kan give dig på mobilpay ;) 

Værdi har mange ansigter. Og den værdi , som man mange gange bliver mindet om at man selv besidder ,  fra alle de fjollehoveder der for eksempel brænder en af 

den er større , end alverdens penge kan betale ;) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...