Hop til indhold
FlowerPower

Sex uden.....

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg er enige i at vi har hver hvor definition.. Det hvis ikke sværere end det;)..

Men så må I jo have den samme definition, og altså kan du ikke være enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 50 minutter siden:

Du kunne lige så godt have skrevet: "Lige så snart jeg køber lotto er der en sandsynlighed for at jeg vinder, men chancen er ikke særlig god."

Den eneste forskel på ordene er, at "sandsynlighed" er neutralt, mens "chance" oprindeligt kun bruges om et udfald, som er gunstigt. Man kan altså ikke tale om "chancen for at dø" (medmindre man går i selvmordstanker). Imidlertid bruger folk, herunder dig, "chance" i flæng også om ugunstige udfald, så det er ved at blive lige så neutralt som "sandsynlighed." Det rigtige ord om sandsynlighed for ugunstige udfald er "risiko."

 

Bebop, er du dansk lærer til daglig, siden du går så meget op i hvert enkelt ord og komma ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder nede på vaskeriet og tænkt lidt  -  bare lidt.

Der må på en eller anden måde være en forskel:

Han er chanceløs            

eller 

Han er sansynlighedsløs! 

Værsgod d' herrer og damer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 6 timer siden:

Bebop, er du dansk lærer til daglig, siden du går så meget op i hvert enkelt ord og komma ?

Næ, jeg går heller ikke op i hvert enkelt ord og komma. Det fremstod umiddelbart som en misforståelse i sandsynlighedsregning, men viste sig måske mere at handle om forståelse af dansk.

Jeg prøver at hjælpe, når folk helt har misforstået noget, hvilket du kan se af mine omhyggelige forklaringer i tråden. Og så trigger det mig, når folk bliver "postfaktuelle" og tror det bare handler om synspunkter. Det er en skrækkelig syge, at folk tror det giver mening at mene et eller andet tilfældigt vrøvl som er i strid med alt og alle, fordi "alle har ret til deres egen mening". Der er nogle ting som det ikke giver mening at have en privat mening om, og en af dem er sprog.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 5 timer siden:

Sidder nede på vaskeriet og tænkt lidt  -  bare lidt.

Der må på en eller anden måde være en forskel:

Han er chanceløs            

eller 

Han er sansynlighedsløs! 

Værsgod d' herrer og damer. 

Det er andre ord ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Og hvad har alt det med "sex uden..." at gøre? 

Sex uden er statistik og sandsynlighedsregning, ganske enkelt ;)

Enten forbliver man usmittet:)

Eller bliver smittet:(

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 13 minutter siden:

Sex uden er statistik og sandsynlighedsregning, ganske enkelt ;)

Enten forbliver man usmittet:)

Eller bliver smittet

 

Ja  - statistisk set er chancen tilstede for sandsynligheden for at blive smittet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Ja  - statistisk set er chancen tilstede for sandsynligheden for at blive smittet. 

Jeg gider ikke ødelægge tråden med noget yderligere i den henseende...muligvis er statistik og sex - som olie og vand;)

Det kunne lyde, som om, du er en af dem, der har det bedst med at blive hjemme under dynen med hænderne over dynen...

:P

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Hahaha.. Er du lidt kontrær.? 

- -  når det tager ham er han lidt af en "pindehugger" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 12 timer siden:

Jeg gider ikke ødelægge tråden med noget yderligere i den henseende...muligvis er statistik og sex - som olie og vand;)

Det kunne lyde, som om, du er en af dem, der har det bedst med at blive hjemme under dynen med hænderne over dynen...

 

 

 

Jeg gør høfligt opmærksom på,  at lille EG ikke er nogen lægebrevkasse.

Det er slået fast flere gange af Mod.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 14 timer siden:

Jeg gider ikke ødelægge tråden med noget yderligere i den henseende...

 

Der er flere indlæg siden du sørgede for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
AalborgLook skrev, for 21 timer siden:

Der er flere indlæg siden du sørgede for det. 

Kan du så ikke lige sige mig, hvornår min ødelæggelse af tråden efter din opfattelse begyndte - så har jeg mulighed for at blive klogere...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Kan du så ikke lige sige mig, hvornår min ødelæggelse af tråden efter din opfattelse begyndte - så har jeg mulighed for at blive klogere...;)

Med de litterære færdigheder du fremviser herinde, er jeg overbevist om  at du godt selv kan finde det - især da der er sket flere gange. 

Ellers er jeg sikker på at Administrator gerne vil hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Ellers er jeg sikker på at Administrator gerne vil hjælpe dig.

Du er godt klar over, hvilket forum vi befinder os I? Det er meget svært at afspore en tråd her, men den kan lukkes med personangreb og fnidder, som du præsterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Med de litterære færdigheder du fremviser herinde, er jeg overbevist om  at du godt selv kan finde det - især da der er sket flere gange. 

Ellers er jeg sikker på at Administrator gerne vil hjælpe dig.

Ingen er ufejlbarlig, ej heller jeg - færdigheder eller ej.

Jeg bliver aldrig for gammel til at lære - specielt da ikke, hvis jeg har gjort noget forkert.;)

Men ærlig talt hvorfor dog ulejlige Admin. med noget, som vi som voksne mennesker burde kunne løse selv - han har sikkert travlt nok herinde i forvejen?

Vis mig, som jeg har spurgt dig pænt og ordentligt om, konkret hvor jeg efter din mening er gået over stregen, har ødelagt debatten, afsporet den o.s.v., og lad os i så fald tage den videre derfra...

Det er vel ikke svært for dig at påpege, hvis det som du skriver er sket flere gange...

Jeg skal blot påny gentage, at jeg synes tråden er alt for vigtig til at blive forplumret - specielt af personangreb og fnidder, som Bebop så udemærket anfører...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu er emnet uden kondom endnu en gang fremme. Ingen tvivl om det er bedre uden. 

Når der advares imod dette er det ikke moral og heller ikke fordi man kun har ansvar for sig selv. Det er derimod fordi det er i alles interesse at undgå sygdomme, hvorfor der optres til adfærd med mindre risiko for spredning. 

Jeg har også blevet lokket sex uden kondom med en gp og er efterfølgende testet, unden at blive smittet. Derfor kan jeg godt forstå at lysten sejrer over fornuften. 

I denne tråd syntes jeg der er flere forsvar for sex uden kondom en jeg tidligere har set. I samme periode er der også påvist flere tilfælde af kønssygdomme. Jeg har også set markant flere annoncer fra piger som tilbyder sex uden.

Derfor en opfordring til at tænke sig om, ikke kun for ens egen skyld, men også for ikke at smitte andre.

Man kan vaksinere for meget men ikke for gunnerre elle syfilis.  Dette ville ændre meget, da dt godr kan være alvorlige sygdomme som først opdages sent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 20 minutter siden:

I denne tråd syntes jeg der er flere forsvar for sex uden kondom en jeg tidligere har set.

Hvaba? Der er 1 (en) der er tæt på indirekte at forsvare det. Har tallet været nul i alle tidligere tråde (ikke dem jeg har set)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen1999 skrev, for 2 timer siden:

jeg fortrækker også sex uden kondom    hader kondom

 

Især hvis de er for små og strammer over det hele..

Omvendt er de røde kondomer fede og der er også lidt til pigen hvis hun er lækkersulten:

chocolate-condom-333071.jpg

Hvis hun hellere ville have været i byen og nippe drinks, kan det også ordnes:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8fkZmkMKx4ha1TG6dyzshkG452CvkBFotfXvcn3h7pJVSsL5oJA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...