Hop til indhold
Sofiala

Besøge en GP der bløder?

Recommended Posts

Ville I besøge en GP på den røde tid på måneden? Hvordan ville I have det med at en GP bløder lidt? Vil I kunne tænde på det? Synes I det er ulækkert? Er I ligeglade? Vil I give oral? Skriv gerne ærligt hvad I synes. Jeg skal nok lade være med at svine jer til, hvis det ikke lige er jer 

Hilsen en sød ung GP som er rimelig uerfaren med sex den tid på måneden <3

Redigeret af Sofiala
Smiley :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Der skal nok være en flok mænd herinde som tager pussyhatten på mens de slikker dig. 

Jeg er ikke én af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har prøvet det , hun undskyldte , hun var lige startet, og gav mig et langt blow med slug i stedet for det vi havde gang i )

vi opdagede det da vi skiftede stilling og der var blod på jernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Intet problem fra min side med at knalde en med russerbenzin på tanken, det er jo en naturlig ting. Omend jeg elsker at slikke, så duer jeg ikke lige til den del hvis der er blod blandt hendes andre sekreter.

Men så kan jeg jo heldigvis slikke hende bagi, hvis jeg får lov - for det er jeg osse glad for.

Ak ja, sommetider må man jo nøjes.:D

Typisk vil jeg tro at hun ikke ligefrem skilter med det, og måske også benytter en af dissehersens skumgummisvampe, der sættes helt op i bunden af skeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sofia,

interessant spørgsmål der helt sikkert er blevet debatteret en del gange før tænker jeg...

Jeg har lagt mærke til at der ind imellem er nogle mænd der ligefrem annoncerer efter piger med russere i lysthuset, så markedet er der selvfølgelig. Smag og behag er som bekendt forskelligt og der findes mennesker det tændes af mange forskellige "mærkelige" ting. 

 

For mit eget vedkommende er jeg ikke interesseret i at dyrke sex med en pige der har menses, jeg ved ikke om jeg synes det er direkte ulækkert at knalde , men jeg kan rigtig godt lide at slikke og det er ikke så lækkert, med alt det røde. Så hellere vente. 

Det gælder for øvrigt også hjemme hos min egen søde kone. 

Jeg havde en gang en kæreste som ofte var mere liderlig end normalt i den periode hvor hun havde mens, så det var jeg selvfølgelig nødt til at hjælpe hende med:-P men lækkert synes jeg egentlig ikke det var.

 

Hvis du selv synes det kunne være spændende at prøve, skal du da bare kaste dig ud i det. Blod kan jo vaskes af igen...

/

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@Sofiala Nogen gange kan man ikke helt styre biologien. Hvis du kommer i bekneb og ikke kan aflyse et møde, er der et lille trick du kan benytte dig af. Lige før mødet laver du en grundig udskylning af skeden med vand og så sætter du en lille intimsvamp helt op i bunden af skeden. Med mindre du får en grundig gang oralsex, vil de færreste overhovedet opdage noget!  :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sofia

Skriv det blot i annoncen, så er der ingen problemer :-) folk kan vælge til og fra. Og evt bare bestille blow  

Jeg har oplevet det mange gange, oftest efter :-) når man trækker sig ud og ingen problem i det. 

Meen vil ikke dykke ned på dig under perioden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg holder mig væk G forventer at GP oplyser om menstruation, det er sådan jeg har det, andre kan have det anderledes og ok for mig, jeg er nemlig tolerant :) som Lars skriver så skriv i annoncen at det er tid for de mænd der tænder på mensuration, herunder fransk til dig så får du de kunder der tænder på mensturation.

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine gymnasiekammerater sagde man ikke var rigtig mand før man havde slikket en pige som har det røde :)

Personligt er jeg helst fri, og vil i hvert fald sætte pris på at vide det i forvejen - dvs. inden jeg evt. møder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også jeg synes ikke om det. 

Jeg ville synes det var noget træls at opdage mit i seancen. Altså hvis pigen altså havde det før vi gik i gang  

Klart et turn OFF for mig

 

Hilsen

Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er vel jeg den eneste der ikke bakker ud, rødt eller anden kulør bekommer mig ikke det mindste. For mig er det røde bare endnu en facet av de mange dejlige en kvinde kan invitere mig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 9 timer siden:

Ville I besøge en GP på den røde tid på måneden? Hvordan ville I have det med at en GP bløder lidt? Vil I kunne tænde på det? Synes I det er ulækkert? Er I ligeglade? Vil I give oral? Skriv gerne ærligt hvad I synes. Jeg skal nok lade være med at svine jer til, hvis det ikke lige er jer 

Hilsen en sød ung GP som er rimelig uerfaren med sex den tid på måneden <3

Oplever det som noget naturligt, at have sex også når det "er den tid på måneden". Oral sex er også ok, der skal lige vaskes og skylles inden.

Helt klart ikke noget problem. Jeg har det ikke sådan at jeg tænder ekstra på menses, men nyder sexen og nogle piger er jo ekstra tændte under menstruation, det gør det lidt frækkere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Hvis kvinden kan overvinde hendes forfængelighed. Og er det virkelig god sex, de kærester jeg har haft, har været markant mere liderlig og kom og knep agtig den tid på mdr. Så det kun dejligt. Min ingen oral

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du/pigen selv har det godt med det og tænder lidt på det, ville jeg syntes det var lidt frækt ;-) Hey der bruges jo kondom og man kan vaske det af... No problem! Oralt så skulle det nok være en kæreste eller en man kendte rigtigt godt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke have noget problem med det - og ofte bruger pigerne jo lyserøde kondomer i forvejen - oral ville jeg dog afstå fra, men forstår ikke dem, der synes det er lækkert at slikke røv, men som ikke vil slikke en pige med menses.

Men et fif til pigerne kunne være at sætte det på menuen - og så tage et par hundrede kroner ekstra, når de har menses ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Men et fif til pigerne kunne være at sætte det på menuen - og så tage et par hundrede kroner ekstra, når de har menses ;-)

 

:rolleyes: .......Men husk nu at opdatere annoncen! Ellers vil der blive en frygtelig ballade fra skuffede mænd, der har fået en lang næse og ingen rød pik!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Jernsvinet

Så vil Anilingus(det betyder røvslikker på latin ;)), da godt lige træde til med lidt info.

For jeg elsker at slikke en pige i hendes numse, naturligvis forudsat at den er fin og ren (skriver ikke 100 % ren, men 99,5 %, da det jo er en naturlig ting vi taler om - ingen er fuldkommen). Men altså, helst en numse lige fra badet,  ingen dingleribs, og ligeledes helst ingen større hæmorider og da slet ingen kondylomer, selvfølgelig.:P

Anus har langt flere nerveender end de ca. 8000 der findes omkring klitoris, så det er et rigtig godt sted at supplere sit mundarbejde, hvis man kan få lov til det - det kan jeg love dig for.

Prøv at spørge de piger, der har det på menuen, for den ydelse der hedder modtager "sorte kys" findes nemlig allerede, i modsætning til menses.:D

Kan du få kvinden med på at slikke din numse er det ligeledes ekstremt dejligt, synes jeg. Ligeledes kan vi mænd få forrygende orgasmer ved at få en kvindes finger eller to mod prostata.

Ganske ligesom du ikke kan forstå hvorfor nogle kan lide at slikke numse, kan jeg sige at heller ikke alle kvinder tænder på disse ideer. Men de der gør, får en ofte en forrygende gensidig oplevelse.;)

Jeg er heller ikke så kategorisk, at jeg helt vil afvise at slikke en kvinde der har mens. Men i så fald absolut ikke en GP( som var det TS spurgte til) i forhold til smitterisikoen. Men med en kvinde jeg har været i forhold med længere og fastere, måske - for ja, du kan jo nok høre, at jeg har en bred smag. :lol:

Alt i alt så respekterer jeg den forskellighed vi mennesker hver især kan have. Med åbenhed og tillid kommer man langt med hinanden i den gensidige nydelses navn.

Jeg håber du er blevet lidt klogere, men beder dig ikke om at forstå, at jeg gør det jeg godt ka li.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder

Hej sofia.

Jeg vil godt besøge dig på den røde tid , det vil jeg ikke have noget imod , jeg synes det er lidt frækt at dyrke sex imen en pige har det røde det  kan godt tænde mig . Men vil sigføldig gøres opmærksom på at du har det røde . Men nu har jeg os besøgt dig før , så for mig ingen problem for , alm, sex eller oral . Men var det en jeg ikke kendte/besøgt før så nej tak ....

Redigeret af stifinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 19 timer siden:

 

:rolleyes: .......Men husk nu at opdatere annoncen! Ellers vil der blive en frygtelig ballade fra skuffede mænd, der har fået en lang næse og ingen rød pik!

 

Så får de vel bare pengene tilbage ;-)

Og har man kondom på - er der ikke megen forskel. Det er da kun hvis man gerne vil promonere med en rød pik hende i swingerklubben, at der ligesom mangler noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Fandme nej. Jeg har stadig trauma fra dengang i 9.klasse hvor jeg bollede en pige fra 3.år på Gym der lige pludselig begyndte at bløde .. Har aldrig trukket mig ud så hurtigt og hoppet i bad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Altså jeg vil ikke slikke en kvinde den tid på måneden, men sex genere mig ikke det mindste.

Kommer der blod osv omkring skridtet, så kan man jo vaske sig inden man tager tøj på igen. Værre synes jeg ikke at det er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...