Hop til indhold
Sofiala

Besøge en GP der bløder?

Recommended Posts

wishbone32 skrev, for 5 timer siden:

Altså jeg vil ikke slikke en kvinde den tid på måneden, men sex genere mig ikke det mindste.

Kommer der blod osv omkring skridtet, så kan man jo vaske sig inden man tager tøj på igen. Værre synes jeg ikke at det er :)

Man kan vel også bare vaske sig om munden hvis man har givet en ordentlig omgang slik :) 

Er godt med på, at det skal være en som bare ikke kan undvære at slikke, der også nyder rødt slik. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor er der endnu ingen der har nævnt lugten? Det er jo i virkeligheden det værste ved menstruation. :D

Jeg har slikket mere end et par stykker under menstruation og har egentlig aldrig tænkt over lugten, men der har også været skyllet inden vi har lagt os på lagnet, men ikke sådan at der er blevet slikket med det samme. 

Nydelsen ved at slikke overgår lugtesansen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er der endnu ingen der har nævnt lugten? Det er jo i virkeligheden det værste, ved menstruation. :D

Jeg tror nu man skal være en hund efter blod(ikke nødvendigvis en blodhund), hvis det du siger er helt rigtigt.:D

Men har da sommetider oplevet, at en hund kan være mere end almindelig interesseret i at "komme i bukserne" på en kvinde på den tid af cyklus. Men det kunne jo selvfølgelig også være pga. sved eller tårer.;)

Vi er vel ikke derhenne, hvor du ligesom salig Saddam Hussein måtte mene,  "at kvinden bør vaske sig flere gange om dagen, fordi hendes lugt er mere markant", som han engang, før han blev klynget op, så bramfrit udtrykte det. :lol:

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle glædespiger ved da, at man propper en natursvamp op under perioden og bruger rigeligt med glidecreme ;-) I langt de fleste tilfælde går det jo meget godt og manden opdager intet. 

Jeg har da prøvet, at jeg troede, perioden var sluttet eller måske dårligt begyndt, og at samlejet derfor fremkaldte lidt blødning, der kom bag på mig. Det tog gæsten meget pænt og jeg tror ikke, det ødelagde helhedsoplevelsen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 8 timer siden:

Vi er vel ikke derhenne, hvor du ligesom salig Saddam Hussein måtte mene,  "at kvinden bør vaske sig flere gange om dagen, fordi hendes lugt er mere markant", som han engang, før han blev klynget op, så bramfrit udtrykte det. :lol:

Nej, jeg er faktisk ret usart og har et naturligt forhold til min krop og dens duft, bortset fra min menstruationslugt. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citronmelisse skrev, for 3 timer siden:

Alle glædespiger ved da, at man propper en natursvamp op under perioden og bruger rigeligt med glidecreme ;-) I langt de fleste tilfælde går det jo meget godt og manden opdager intet. 

Jeg har da prøvet, at jeg troede, perioden var sluttet eller måske dårligt begyndt, og at samlejet derfor fremkaldte lidt blødning, der kom bag på mig. Det tog gæsten meget pænt og jeg tror ikke, det ødelagde helhedsoplevelsen :-) 

Når jeg har mit lort, så leger jeg ganske enkelt ikke. Hvis jeg skulle være sammen med en kvinde og hun havde sit lort, så ville jeg takke pænt nej til sex. Jeg bruger desuden ALDRIG glidecreme. Jeg har det et eller andet sted henne, men det har jeg ikke brug for. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 58 minutter siden:

Nej, jeg er faktisk ret usart og har et naturligt forhold til min krop og dens duft, bortset fra min menstruationslugt. :D 

Det havde jeg næsten regnet ud I.V. Du er en dejlig naturpige fra Jylland, i Hunter røjsere,eller var det Aigle, du foretrak? :D

Jeg skatter højt, at du sommetider revser dine medsøstre for at være for selvkritiske kropsligt set, og det endda i en tid hvor alting handler om stram, strammere, strammest...Det er sgu godt gået - respekt for det.;)

Men så længe det kun er dig selv der bemærker din egen kropslugt på den tid af cyklus, ja så er det vel ikke noget problem. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til den, herovre endnu da. Men det er jo også i Jylland. :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Når jeg har mit lort, så leger jeg ganske enkelt ikke. Hvis jeg skulle være sammen med en kvinde og hun havde sit lort, så ville jeg takke pænt nej til sex. Jeg bruger desuden ALDRIG glidecreme. Jeg har det et eller andet sted henne, men det har jeg ikke brug for. :)

"Når jeg har mit lort" - :-o Fantastisk charmerende beskrivelse af en helt naturlig kvindelig kropfunktion der indikerer ungdom, vitalitet, frugtbarhed og videregivelse af liv  - helt på niveau med min svigermors: "skide en unge" for at føde et barn . :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 6 minutter siden:

"Når jeg har mit lort" - :-o Fantastisk charmerende beskrivelse af en helt naturlig kvindelig kropfunktion der indikerer ungdom, vitalitet, frugtbarhed og videregivelse af liv  - helt på niveau med min svigermors: "skide en unge" for at føde et barn . :-( 

Det siger jeg faktisk for det meste, så måske er der lidt maskulint i mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Det siger jeg faktisk for det meste, så måske er der lidt maskulint i mig :D

For nogen kvinder er det faktisk ikke særlig rart og have menstruation, og jeg er så en af dem og derfor kalder jeg det for det meste "Mit Lort", uden at tænke videre over det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

For nogen kvinder er det faktisk ikke særlig rart og have menstruation, og jeg er så en af dem og derfor kalder jeg det for det meste "Mit Lort", uden at tænke videre over det. ;)

Åhh, jeg troede et øjeblik at den sarkastiske undertone i min kommentar ikke var slået igennem :huh:- udtrykket er bare et totalt "turn-off" for mig:-(  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 3 minutter siden:

Åhh, jeg troede et øjeblik at den sarkastiske undertone i min kommentar ikke var slået igennem :huh:- udtrykket er bare et totalt "turn-off" for mig:-(  

Vi er så forskellige og det da helt ok for mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 22/3/2017 at 19:37:

 

Hilsen en sød ung GP som er rimelig uerfaren med sex den tid på måneden <3

Jamen hvorfor så ændre på det ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal ikke undervurderes.

"Smerte er en oplevelse, som foregår oppe i hjernen og er svær for andre at kvalificere. Det system, som registrerer smerte generelt, er et andet end det, der registrerer smerte i livmoderen, og kan være ledsaget af en masse andre symptomer, som kvalme og hovedpine,"

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-27-saa-voldsomme-er-menstruationssmerter-og-det-kan-de-sammenlignes-med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg har et par gange oplevet at blive overrasket af min menstruation midt i en vagt. 2 gange midt i sexen eller de indledende øvelser. Gutterne tog det pænt men en fravalgte så at slikke mig og en valgte at ændre sin ordre til kun blow. En gang kom den i en pause og der blev hurtigt skrevet ud til resten af dagens aftaler med undskyldning og løfte om rabat, alle aflyste. Men det var jo også mænd der alle oprindeligt havde ønsket en blod-fri oplevelse, såeh... 

Hvis det er noget du selv synes er frækt synes jeg helt klart du skal give det et forsøg, men du skal nok lige overveje at du nok ikke kun kommer til at få gæster der er ligeglade, men også nogle deciderede fetischister - altså nogle der tænder på selve blodet og gerne vil smøre det ud over dig og få dig selv til at smage på det osv. 

Hvis du aldrig har haft sex under din menstruation skal du også lige være OBS på at livmoderen under menstruation er lidt hævet og spændt, hvilket betyder at de dybe og hårde stød eller store pikke godt kan gøre mere ondt end normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...