Hop til indhold
Guest Kamilla K

Gratis dyt til dig der er forårsliderlig

Recommended Posts

Guest Kamilla K

På søndag går vi over til sommertid. 

Derfor har jeg fået den fremragende ide, at vi alle dytter foråret ind på mandag den 27. Marts

Er du forårsliderlig?  Så lad os lave en "happening" sammen  :)

Dyt i hornet på mandag i næste uge, hver gang du ser en lastbil hvor der er noget blåt på. 

Det er ligemeget hvad på lastbilen der er blåt, omend det kun er skriften på lastbilen, førerhuset , eller andet

Bare husk dette på mandag :

Båt , når du ser en lastbil med noget blåt :D 

Jeg vil naturligvis gøre det samme :) 

Så kør ud på de danske veje på mandag og få et gratis dyt sammen med mig :) 

Er I med  på den piger og drenge , ærede medlemmer af Eroguide ?:) 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev så skuffet over den rubrik at jeg kræver et gratis dyt, og det er ikke af hornet på en bil!!!
Kamilla K brude få en advarsel af Admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er liderlig, så kør ud og dyt af en blå lastbil.... hvis det er blevet sommertid. Det gi'r jo go' mening altsammen og hver sin lyst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Bevares , jeg havde ikke forventet at være nødsaget til, at skære tingene ud i pap .

Hører man nogen dytte, så holder man naturligvis ind til siden sammen med den medtrafikant som også har dyttet

 

Og så har man sex ;) 

Man kan selvfølgelig også bare vælge som @AalborgLook og @Johnsonrocks tilsyneladende blot vælger : at køre videre og gå glip af sex med sin medtrafikant

Det vælger man jo selv? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Curiosity skrev, for 5 minutter siden:

Det gi'r jo go' mening altsammen og hver sin lyst.

Det gir da i hvert fald og uden tvivl Reklame

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes faktisk det er en morsom lille gemik ( staves )

Jeg vil gerne have en undervogns behandling, men det er sidst på måneden så... damn

Men sidder faktisk i blåt

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Synes omvendt godt, at Kamilla K kunne tilbyde et gratis dyt i tidsrummet fra 02.00 - 02.00, når  vi går fra sommetid til vintertid til oktober.

Så kunne de interesserede stille sig i kø, og så kunne de, der kunne nå det indenfor den ekstra time, få et gratis dyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 5 minutter siden:

Hører man nogen dytte, så holder man naturligvis ind til siden sammen med den medtrafikant som også har dyttet

Og så har man sex ;) 

Man kan selvfølgelig også bare vælge som @AalborgLook og @Johnsonrocks tilsyneladende blot vælger : at køre videre og gå glip af sex med sin medtrafikant

Det vælger man jo selv? 

 

Jeg ville gerne 'dyttes af' af dig Kamilla og kaste din lille sprøde krop rundt i en lille fiat 500, eller i en blå lastbil ;) skønne tøs

Jeg bliver bare lidt bange for at køre ud nu, tænk hvis lastbil chaufføren dytter.... måske han har puttet sand i vaselinen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 14 minutter siden:

Hører man nogen dytte, så holder man naturligvis ind til siden sammen med den medtrafikant som også har dyttet

Og så har man sex ;)

Hmm... ved nu ikke rigtig...
Hvis jeg kommer kørerende på vej hjem fra arbejde og dytter efter en blå lastbil fra Danske Fragtmænd, og ud stiger Børge på 57 år i sin netundertrøje, som engagn var hvid, og 102 kg. Ham er jeg ikke interesseret i at få et dyt i bamsen af...

Men ellers en god idé ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kigger på kønsfordelingen blandt dem der er på EG, så håber jeg at man er til "man-on-man" sex når man er kørt ind til siden ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er genialt fundet på af Kamilla K :) 

Tror ikke et øjeblik på at hun havde ventet andet end at vi mænd ville klikke ind, straks der stod noget med gratis og dyt :rolleyes:

Endnu en gang blev det bevist, hvordan vi mænd tænker, og at mænd er nemme.

Selvfølgelig bør vores logik sige os, at den overskrift er for god til at være sand, altså hvis der mentes det som vi alt for hurtigt tænkte på, og som vi selvfølgelig mod enhver sandsynlighed absolut skulle have be eller afkræftet ;)

10 nul til Kamilla K, og 0 til alle os mænd.

Ja AalborgLook pas på med dytten, og diverse signaler visse steder.

Rastepladser og offentlige toiletter tiltrækker et righoldigt klientel, herunder sikkert også Børge på 57 år i sin netundertrøje, der sikkert gerne giver et gratis dyt i bamsen.

Men det er nok for meget forventet at Kamilla K gør det :P 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, 1 time siden:

Bevares , jeg havde ikke forventet at være nødsaget til, at skære tingene ud i pap .

Hører man nogen dytte, så holder man naturligvis ind til siden sammen med den medtrafikant som også har dyttet

 

Og så har man sex ;) 

Man kan selvfølgelig også bare vælge som @AalborgLook og @Johnsonrocks tilsyneladende blot vælger : at køre videre og gå glip af sex med sin medtrafikant

Det vælger man jo selv? 

 

Måske AalborgLook og Johnsonrocks dytter til hinanden :P

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 23 minutter siden:

Måske AalborgLook og Johnsonrocks dytter til hinanden :P

 

Der er nok nogen der er misundelig!!!
Og nej, vi vil ikke være med til en 3kant :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Johnsonrocks skrev, for 2 timer siden:

haha...jo - 3kant - os to og Kamilla K i midten. Det var en tanke værd - og Kamilla du gør det måske ub? når du nu har sat hele denne diskussion i gang ?? hehe....

jeg er da også et menneske uden for branchen . Jeg dater, skal snart i svingerklub , jeg spiser hotdogs , ja jeg gør faktisk alt det som andre også gør. 

Og på mandag har jeg fri 

Så selvfølgelig dytter jeg og knalder ub på mandag 

Gør du måske ikke det :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Det Løse missil skrev, for 4 timer siden:

 

Synes omvendt godt, at Kamilla K kunne tilbyde et gratis dyt i tidsrummet fra 02.00 - 02.00, når  vi går fra sommetid til vintertid til oktober.

Så kunne de interesserede stille sig i kø, og så kunne de, der kunne nå det indenfor den ekstra time, få et gratis dyt.

Udmærket foreslag - men det kræver at man næsten er nekrofil...

For jeg sover altså altid på det tidspunkt :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 16 minutter siden:

jeg er da også et menneske uden for branchen . Jeg dater, skal snart i svingerklub , jeg spiser hotdogs , ja jeg gør faktisk alt det som andre også gør. 

Og på mandag har jeg fri 

Så selvfølgelig dytter jeg og knalder ub på mandag 

Gør du måske ikke det :) 

 

Swingerklub og hotdogs, er det tæt på, eller langt fra hinanden i emne? :D  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...