Hop til indhold
intim-massage-Sara

Manden ''kommer'' før tiden er gået...

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Jeg synes, Sara med sin eftertænksomhed kommer med nogle gode input og ideer, som andre glædespiger også kunne tage ved lære af.

Jeg kunne godt ønske mig at man betalte et startgebyr for f.eks. den første ½ time - og så havde mulighed for at forlænge med intervaller på 10 - 15 min til en bestemt pris, som så skal afregnes efter seancen.

45 min. kunne jeg også godt ønske mig flere piger havde på menuen - pigerne siger godt nok, at der ikke er ret mange mænd, der efterspørger det, men det mener jeg så er, fordi det ikke er på menuen :rolleyes:

Jeg kan godt forstå, at du kunne ønske dig et interval system, hvilket jeg jo også tilbyder et langt stykke hen ad vejen, når man kan vælge mellem 30 min. 45 min. 1 time. 1,5 time og 2 timer... jeg tilbyder så ikke 1 time og 15 min. Kun fordi jeg tænker, at man vil fare vild i alle de tider.... !!! Men det kunne jo egentlig være en god ide med et interval system på 15 min. Så var man ud over den med at der stadigvæk er 15/20 min. Tilbage af tiden...

Det er netop der, det er gået galt for mig. Når en mand har bestilt 1,5 time og han så er hos mig 1 time og 15 min.

Jeg forstår udemærket din gode ide, at manden selv kan bestemme hvor lang tid, han har LYST :rolleyes:men da der vil være alt for meget udsving i kalenderen, holder den desværre ikke.... der er af og til mænd der siger, at de gerne vil have 1 time eller måske 1,5 time...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 10/3/2017 at 22:40:

Jeg er ikke helt enige i din præmis med man vælger at gå før tid, og du giver penge tilbage. De fleste mænd er nok ligeglade men i min verden, er det logisk at give penge tilbage hvis man går før tid, man går da hellere ikke ned og købe for 150 kroner i netto og betale med 200 og ikke får 50 kroner igen.

Det her kan jo ikke samlignes med netto. Det kan vær kynisk at tænke det var i grunden let tændte penge og han gik efter en halv time og havde bestilt en time.

På massageklinikker er priserne lidt kyniske, ikke at forstår at det skal være billigt. 2100 det er dyrt ved ikke hvorfor det lige er stigede på 100 kroner. 2100 kroner for en time 1100 for en halv. rent logisk skal den anden halve time være lige intens som den første, for at man får noget for pengene, det er der nok nogen få der kan, den sidste halve time er hvor lige puster ude trækker vejret og takker. så 1500-1600 for en time er passende og mindre kynisk 1000 kroner for sex og 500-600 til kærtegn.

og igen de høje priser så tænker jeg er der nogen der et det værd? er der nogen der er så gode til det. det er jo standardpiser på kliniker og det er ingen garanti for en god oplevelse man kan får den fedeste oplevelse for den samme pris som at møde en pige der ingenting vil ingenting kan og ikke vil dig, man er magtesløs for dem er penge altafgørende man er blot en nummer i rækken. dårlig dag det kan man ikke tillade sig i denne branche  

Det var da den dårligste sammenligning til dato.

hvis du går til tja, ved ikke. Alm massage eller frisør eller noget helt andet og køber en ydelse. Og hvis du så vælger at gå tidligere fordi du er tilfreds beder du så også om rabat? Jeg gør ikke. Jeg betaler hva det koster.

vælger du at gå efter kort tid pga du ikke har lyst så kan du be om at få penge tilbage men ikke sikker på alle vil give penge tilbage.

det op til den enkelte GP.

hun smider dig jo ikke ud og du vælger at gå tidligt og det er dit valg. I biffen får du jo heller ikke penge tilbage fordi du vælger at gå inden filmen slutter.

men igen. Dum sammenligning.

jeg har givet fyre penge tilbage. Og bedt dem gå og ikke komme igen. Ved nogen mænd kan prisen ikke blive høj nok. Altså mener jeg har grænser for hvem jeg ønsker have sex med. Så stopper jeg det hele og gir dem deres penge igen.   Men uanset hva så skal trådstarter ikke have dårlig samvittighed og jeg synes ikke hun skal give penge retur☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

Svarene er jo netop kommet ud fra eftertænksomheden, fra alle de gode indput :)

Jeg oplever da ofte også at manden så drøn stang liderlig at han kommer Quick men en go snak, massage, lidt vand og evt en smøg eller kaffe og så ender det altid med vi er ready for sex igen og blir sommetider mere hot og godt i anden omgang :wub::Pspise lidt chokolade eller smøre cremefraiche på babser og pik og ik mindst fløde der flyder ja så swinger akten igen total hot vildt:P;-);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

der er af og til mænd der siger, at de gerne vil have 1 time eller måske 1,5 time..

Så kan du foreslå dem at betale for 1.5 time up-front, men kan du så ikke få dem til at holde sig/blive i mere end 1 time - så får de betalingen for den sidste ½ time tilbage, hvis de ønsker det - fremfor at få lidt massage, tage bad eller hyggesnakke - så er det op til dig at få dem til at blive lidt længere :P

NB. jeg synes egentlig godt du kan forlange betaling for den tid folk bruger i dit bad, da du jo ikke kan servicere andre kunder i mellemtiden - og folk kan jo bare tage bad hjemmefra/når de kommer hjem, gå i den lokale svømmehal eller besøge en tankstation, hvor de tilbyder chaufførvask. Mest regulært er det selvfølgelig, om du går med i badet og "hjælper" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 9 timer siden:

Det var da den dårligste sammenligning til dato.

hvis du går til tja, ved ikke. Alm massage eller frisør eller noget helt andet og køber en ydelse. Og hvis du så vælger at gå tidligere fordi du er tilfreds beder du så også om rabat? Jeg gør ikke. Jeg betaler hva det koster.

vælger du at gå efter kort tid pga du ikke har lyst så kan du be om at få penge tilbage men ikke sikker på alle vil give penge tilbage.

det op til den enkelte GP.

hun smider dig jo ikke ud og du vælger at gå tidligt og det er dit valg. I biffen får du jo heller ikke penge tilbage fordi du vælger at gå inden filmen slutter.

men igen. Dum sammenligning.

jeg har givet fyre penge tilbage. Og bedt dem gå og ikke komme igen. Ved nogen mænd kan prisen ikke blive høj nok. Altså mener jeg har grænser for hvem jeg ønsker have sex med. Så stopper jeg det hele og gir dem deres penge igen.   Men uanset hva så skal trådstarter ikke have dårlig samvittighed og jeg synes ikke hun skal give penge retur☺

Ja det er en dum sammenligning, det har du helt ret, jeg gjorde den dum altså sammenligning for at sætte tingene lidt på spidsen. Tænker kun strengt logisk det er svært at forklare.

Jeg tænker også at jo mere tingene koster jo mere kan man tillade sig at gå på kompromi for de færreste i Danmark tjener trods alt 2000 kroner i timen, det er bare sådan jeg tænkte. så laver jeg nogen halvdumme sammenligninger.

Synes bare det burde virke helt logisk at hvis gæsten ikke er tilfreds så skal man ikke bare tage alle pengene, men hvis gæsten er ligeglad, de er nok som regelt ligeglad, men har flere gange følelsen af at smide en to tre ugers madbudget ud af vinduet, men får jo intet ud af det hvis jeg brokker mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 10/3/2017 at 20:01:

... Jeg er aldrig næsten aldrig gået før tid, jeg holder meget af selskabet, hvis det er en sød eller smuk kvinde. Har oplevet nogen bliver forbavset over at jeg vil mere end sex. jeg kommer for nærvær, med sexen i forkus men alt det andet er også vigtigt for mig, snakke om stort og småt og måske endda flirte. Det gælder om at hengive sig til et andet menneske ...

Jeg er meget enig.

M.h.t. problemet med overskudstid, står jeg lidt uforstående over for, manden yderst sjældent gider massage efter sex. Det er da en megaskøn måde at komme ned i en lidt mere normal puls på. Jeg tager det som en bonus.

En anden god ting er at gå i bad sammen. Et langt, varmt bad, hvor sæbe og strygninger over kroppen er ren velvære for sjælen også. Det er desværre ikke så mange piger, der er med på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 10 timer siden:

Det var da den dårligste sammenligning til dato.

hvis du går til tja, ved ikke. Alm massage eller frisør eller noget helt andet og køber en ydelse. Og hvis du så vælger at gå tidligere fordi du er tilfreds beder du så også om rabat? Jeg gør ikke. Jeg betaler hva det koster.

vælger du at gå efter kort tid pga du ikke har lyst så kan du be om at få penge tilbage men ikke sikker på alle vil give penge tilbage.

det op til den enkelte GP.

hun smider dig jo ikke ud og du vælger at gå tidligt og det er dit valg. I biffen får du jo heller ikke penge tilbage fordi du vælger at gå inden filmen slutter.

men igen. Dum sammenligning.

jeg har givet fyre penge tilbage. Og bedt dem gå og ikke komme igen. Ved nogen mænd kan prisen ikke blive høj nok. Altså mener jeg har grænser for hvem jeg ønsker have sex med. Så stopper jeg det hele og gir dem deres penge igen.   Men uanset hva så skal trådstarter ikke have dårlig samvittighed og jeg synes ikke hun skal give penge retur☺

Tak for dit input Trinemuz.

Som du dog kan formulere dig direkte ;) jeg kan i bagspejlet godt se, at jeg har været alt for god af mig, ved at give lidt penge 100 kr. Retur, hvis manden er gået lidt før tiden er gået. Faktisk føler jeg mig nu lidt til grin.

Jeg havde jo indtil dags dato bare set anderledes på sagen, at man betalte for den tid man var hos mig. Men realiteten er jo noget andet, at man har booket den tid han ønsker og om han vælger at gå gør tiden, er jo helt op til ham. Jeg beder ham ikke om at gå.

Nu håber jeg sandelig ikke, at der er nogen mænd derude, der tror at mig kan man behandle efter deres godtbefindende, for det kan man ikke.

Jeg er et retfærdigt og godmodigt menneske, men når folk træder mig gevaldig over tæerne, får jeg et meget heftigt temperapent.

Jeg har dog til dags dato i de 4 år jeg har givet massage m.m heldugvis kun oplevet få gange ubehageligheder, som jeg hurtig kunne ryste af mig, for jeg er ikke så sart :rolleyes: jeg synes at 98 % af mine gæster opfører sig meget pænt overfor mig og det samme gør jeg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

NU har jeg fulgt lidt med i debatten herinde ...

Jeg tænker da at , man skal betale for den tid man bestiller , så bestiller man 1 time , så betaler man for den time , hvis så manden "kommer" efter 30 min og som sådan IKKE kan komme mere , jamen så kan han vælge at gå eller sludre om løst og fast..

Har selv ofte tænkt over om , man betalte for en time eller pr gang man "kommer" for som man umiddelbart kan læse mange steder er der mange der holder på det er tiden man betaler for og ikke selve akten.

Derfor kan det også undre mig at man ofte ser hvad er med i prisen ,,  danske , svensk , fransk etc etc og så kommer der forresten liiiiige noget på ekstra hvis man ønsker superfransk eller andet ,,  
Ville det ikke være SÅ meget nemmere at skrive i sin annonce ,,  "dette kan du opleve hos mig" og spørg ikke om andet ..  agtigt , for det er tiden man betaler for ...

Kan man så komme 1-2-3 gange på den time , så er det jo det ..

Er jeg helt ude i hampen her ???  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Så kan du foreslå dem at betale for 1.5 time up-front, men kan du så ikke få dem til at holde sig/blive i mere end 1 time - så får de betalingen for den sidste ½ time tilbage, hvis de ønsker det - fremfor at få lidt massage, tage bad eller hyggesnakke - så er det op til dig at få dem til at blive lidt længere :P

NB. jeg synes egentlig godt du kan forlange betaling for den tid folk bruger i dit bad, da du jo ikke kan servicere andre kunder i mellemtiden - og folk kan jo bare tage bad hjemmefra/når de kommer hjem, gå i den lokale svømmehal eller besøge en tankstation, hvor de tilbyder chaufførvask. Mest regulært er det selvfølgelig, om du går med i badet og "hjælper" :P

Jeg plejer at gøre det på den måde, at manden først får massage, oliemassage og især oliesvensk er dejligt (jeg bruger babyolie uden duft) derefter et bad, inden vi kaster os ind i sengen... de fleste ønsker også bad bagefter, bare en hurtig skyller som mændene plejer at give udtryk for og de holder deres ord, for det tager ik meget længere tid end 1 minut, så det synes jeg er helt ok.

Jeg kan hurtigt lure den ad med de få tidsrøvere... for når man er langsom til at komme af tøjet og bruger lang tid i badet efter massagen, må jeg regne med, at han mindst bruger 10 min. Efter sex inden han er ude af døren og så bliver de 10 min. Medregnet i tiden....:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 20 minutter siden:

bare en hurtig skyller som mændene plejer at give udtryk for

Så har de sikkert også været i bad fornylig og det er kun naturlig sved og duft fra at have kørt langt i bil, der lige skal skylles af de ædlere dele + bagtil - det tyder på at de har respekt for også at give dig en god oplevelse - og har du en god oplevelse - så er chancen for at de også får en en god oplevelse noget større ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 10 minutter siden:

NU har jeg fulgt lidt med i debatten herinde ...

Jeg tænker da at , man skal betale for den tid man bestiller , så bestiller man 1 time , så betaler man for den time , hvis så manden "kommer" efter 30 min og som sådan IKKE kan komme mere , jamen så kan han vælge at gå eller sludre om løst og fast..

Har selv ofte tænkt over om , man betalte for en time eller pr gang man "kommer" for som man umiddelbart kan læse mange steder er der mange der holder på det er tiden man betaler for og ikke selve akten.

Derfor kan det også undre mig at man ofte ser hvad er med i prisen ,,  danske , svensk , fransk etc etc og så kommer der forresten liiiiige noget på ekstra hvis man ønsker superfransk eller andet ,,  
Ville det ikke være SÅ meget nemmere at skrive i sin annonce ,,  "dette kan du opleve hos mig" og spørg ikke om andet ..  agtigt , for det er tiden man betaler for ...

Kan man så komme 1-2-3 gange på den time , så er det jo det ..

Er jeg helt ude i hampen her ???  

Hejsa. Jeg synes IKKE, at du er helt ude i hampen. Jeg havde også overvejet at skrive i min annonce, at man ikke behøver at spørge om andet...

Jeg har før skrevet i mine annoncer, at efterspørgsel på MÅSKE tider kan min kalender ikke klare....men uanset hvad man end skriver, så ''husker'' man(d) ikke alt, hvad der står....!!!

Egentlig siger det vel også sig selv, at det der står i ens annonce, er det man nettop tilbyder, meeen derfor får jeg alligevel mange andre spørgsmål...

Jeg har før tilbudt ekstraydelser oveni massagen og det gjorde det hele bare endnu mere besværligt. Så det har jeg taget væk.

Nu har jeg også lige lyst til at lave sjove sammenligninger.... tænk hvis man stod på en restaurant og ville have buffet, den første række af dejligt mad var med i startprisen, men række 2,3,4 osv stod der ekstrapriser ved.... og man skulle til at regne ud om man nu også havde lyst til det ekstra, man mister bogstaveligt lysten, for så vil man hellere undvære, med mindre man på forhånd har besluttet sig på den lækre ret :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 5 minutter siden:

Hejsa. Jeg synes IKKE, at du er helt ude i hampen. Jeg havde også overvejet at skrive i min annonce, at man ikke behøver at spørge om andet...

Jeg har før skrevet i mine annoncer, at efterspørgsel på MÅSKE tider kan min kalender ikke klare....men uanset hvad man end skriver, så ''husker'' man(d) ikke alt, hvad der står....!!!

Egentlig siger det vel også sig selv, at det der står i ens annonce, er det man nettop tilbyder, meeen derfor får jeg alligevel mange andre spørgsmål...

Jeg har før tilbudt ekstraydelser oveni massagen og det gjorde det hele bare endnu mere besværligt. Så det har jeg taget væk.

Nu har jeg også lige lyst til at lave sjove sammenligninger.... tænk hvis man stod på en restaurant og ville have buffet, den første række af dejligt mad var med i startprisen, men række 2,3,4 osv stod der ekstrapriser ved.... og man skulle til at regne ud om man nu også havde lyst til det ekstra, man mister bogstaveligt lysten, for så vil man hellere undvære, med mindre man på forhånd har besluttet sig på den lækre ret :P

 

Lige Præcis ....  
For mit vedkommende har jeg jo ting som tænder på som ikke er ud over normalen ..  
Lad os nu antage jeg ønskede et HJ . Og hende som skulle give mig det , havde særdeles gode skills ;)
Så kunne det jo godt være jeg kommer efter 20 min ...  hvis jeg så havde bestilt 1 time , så ville der måske være hmmm  30 min tilbage efter lidt sludren .. 
SÅ ville jég for mit vedkommende være i tvivl om jeg havde "ret" til endnu et HJ .... og det ville jo ikke være Kvindens skyld hvis jeg så ikke kunne komme igen , 
Tror måske mange er i tvivl, om de måske endda MÅ komme endnu engang ..
Ville jeg ihvertfald være , 
Dette skyldes jo også at der er så mange der skriver Man må komme to gange ...  i de tilfælde virker det jo som om det er Udløsningen og ikke tiden man betaler for:

Det kan ihvertfald godt afholde undertegnede fra at komme afsted og få én på opleveren :)

Men er glad for du IKKE mener jeg er Helt ved siden af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår udenærket din tvivl, for vi piger tilbyder alverdens ting og sager på hver vores måde. 

Men skriv i en sms, eller ved opkald at du kun har en ting du er i tvivl om, nemlig det du her beskriver så fint. Tænker da at pigen vil svare...det er straks værre, hvis man bliver bombadereret med en masse spørgsmål og især dem man kan læse i ens annonce, så står man af...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det er en gammel tråd svarer jeg alligevel.. Hehe..

Jeg snakker.. Og jeg snakker utrolig meget.. Så det gå tiden normalt med.. Hvis gæsten ligger op til at han kan en gang mere så gør jeg alt hvad jeg kan for at det lykkes.. Og tit gå jeg så også over tiden for at han skal når at komme en gang mere.. 

I dag havde jeg en gæst og da han er kommet ligger vi og nusser.. Jeg begynder så den sædvanlige smalltalk og siger "når så det bare hjem og holde weekend" hvorefter gæsten rejser sig op og siger "når ja det er det" og begynder at tage tøj på.. Han var åbenbart ny på sådan et sted og jeg tror han misforstod min smalltalk som en måde at fortælle ham på at han skulle smutte.. Hahaha.. Det var sku lidt spøjst.. Især når man tænker på hvor glad jeg er for at snakke så var det lidt en underlig afslutning på et ellers rigtig dejlig besøg.. Så jeg har da overvejet at ændre min metode en smule.. Hahaha..

Men det korte af det lange er at jeg snakker eller knalder en ekstra gang.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Selvom det er en gammel tråd svarer jeg alligevel.. Hehe..

Jeg snakker.. Og jeg snakker utrolig meget.. Så det gå tiden normalt med.. Hvis gæsten ligger op til at han kan en gang mere så gør jeg alt hvad jeg kan for at det lykkes.. Og tit gå jeg så også over tiden for at han skal når at komme en gang mere.. 

I dag havde jeg en gæst og da han er kommet ligger vi og nusser.. Jeg begynder så den sædvanlige smalltalk og siger "når så det bare hjem og holde weekend" hvorefter gæsten rejser sig op og siger "når ja det er det" og begynder at tage tøj på.. Han var åbenbart ny på sådan et sted og jeg tror han misforstod min smalltalk som en måde at fortælle ham på at han skulle smutte.. Hahaha.. Det var sku lidt spøjst.. Især når man tænker på hvor glad jeg er for at snakke så var det lidt en underlig afslutning på et ellers rigtig dejlig besøg.. Så jeg har da overvejet at ændre min metode en smule.. Hahaha..

Men det korte af det lange er at jeg snakker eller knalder en ekstra gang.. Hehe..

Du fik forhåbentligt hevet ham ned i sengen igen :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Du fik forhåbentligt hevet ham ned i sengen igen :P 

Nope.. Jeg blev sku lidt forvirret og forfjamsket.. Og tænk nu hvis han egentlig bare havde lyst til at gå eller havde travlt.? Jeg dur slet ikke til at være uhøflig.. Det lidt ligesom at jeg f.eks heller ikke dur til at ligge op til nummer to runde fordi tænk nu hvis han ikke kan og jeg så gør ham pinlig berørt ved at han skal sige nej eller fortælle at han ikke kan.? Arghmen for fulan.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Nope.. Jeg blev sku lidt forvirret og forfjamsket.. Og tænk nu hvis han egentlig bare havde lyst til at gå eller havde travlt.? Jeg dur slet ikke til at være uhøflig.. Det lidt ligesom at jeg f.eks heller ikke dur til at ligge op til nummer to runde fordi tænk nu hvis han ikke kan og jeg så gør ham pinlig berørt ved at han skal sige nej eller fortælle at han ikke kan.? Arghmen for fulan.. 

Øv da... men ja man ved jo aldrig om han havde travlt, eller han måske ikke var til hyggesnak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk er jo forskellige og ønsker noget forskelligt, men hvis vi taler om at man køber fx en halv eller en hel time, så må man som kunde kunne forvente at man bliver serviceret den fulde tid, men det er jo svært, hvis der fx ikke tilbydes massage, for de fleste af os vil trods alt ikke opfatter det som den store nydelse at skulle i gang igen lige med det samme.

Hvis man som glædespige ikke har overskud, fantasi eller lyst til at håndtere kunder, der ikke lige får en konkret seksuelt ydelse, så synes jeg at man skal nøjes med at tilbyde enkeltydelser og cocktails og droppe hele og halve timer, da jeg forestiller mig at de fleste kunder, der køber dette, nok forestille sig lidt GFE eller som minimum lidt massage udover den gode tid.

Jeg har selv for nogle år siden besøgt en pige, som egentlig var rigtig god, men absolut ingen GFE. Jeg bestilte altid en halv time, og hver gang stod jeg ude på gaden igen efter 10-15 minutter – og så følte jeg mig selvfølgelig lidt snydt, selvom oplevelsen ikke havde været dårlig. Så sagde jeg det til hende, og vi blev enige om, at jeg bare skulle betale for dansk og fransk, og så var alle glade.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Evt find nogle handske-dukker og giv ham en teaterforestilling han sent vil glemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...