Hop til indhold
intim-massage-Sara

Manden ''kommer'' før tiden er gået...

Recommended Posts

Jeg oplever af og til, at manden ''kommer'' før tiden er gået...

Hos mig betaler man jo for tiden og alle mine ydelser er med i tiden og prisen.

Hvis en mand fx. Har bestilt 1 time, så gælder tiden først, når han har lagt sig på massagebriksen eller sengen.

Men vupti, så sker det, at han får udløsning ca 5 - 10 min. Før hans tid er gået.... det er jo hvad der kan ske, når han ikke vil/kan trække sig i baggear og så er han jo selv ''ude om det''

Synes det er straks værre, når han ikke vil/kan trække sig i baggear og bare vil have udløsning, selvom der er 15 min. Eller lidt mere tilbage af hans tid...det sker at jeg påpeger det, da man kan miste tidsfornemmelse, når det lige er så dejligt og man bare må komme af liderlighed....

Så er det jeg nærmest klør mig selv i håret og tænker, hvad gør jeg så lige nu!!! For hos mig betaler man jo for tiden og jeg er bestemt ikke ude på, at gøre manden færdig og så ud ad døren med ham... jeg prøver altid at være forsigtig, så han ikke kommer for hurtigt, men det sker nogle gange alligevel.

Jeg forsøger at gøre mig til vane, at spørge manden, om jeg skal være forsigtig i fald han kommer hurtigt, eller om jeg kan give den lidt mere gas...

Ligeledes prøver jeg også på at strukturere tiden ift. Hvad og hvor længe manden ønsker massage, sprøjteorgasme osv... 

Den med at tilbyde mere massage efter sex gider manden yderst sjældent.

Det sker at nogle åbner sig mere op med deres privatliv efter sex og her er da muligheden for hyggesnak og lidt nussen, for at få de sidste par minutter til at gå på en dejlig afslutning.

Men selvom det ikke er min skyld, at manden får udløsning før hans tid er gået og selvom manden bestemt heller ikke bebrejder mig, så får jeg det altid alligevel underligt, at skulle lade ham gå ud af døren 15 min. Før eller lidt mere...Jeg føler nærmest at jeg stjæler hans penge, hvilket jeg ikke ønsker.

Så det er sket nogle gange, at jeg har givet manden 100 kr. Tilbage...nogle mænd takker forbløffet af hele deres hjerte og andre siger nej tak, det er min egen skyld, at jeg ikke kunne holde mig tilbage med at få udløsning.

Hvis man så vender den på hovedet... at det sker, og det kan af og til ske, at manden ikke  kan få udløsning og jeg så giver ham ca 5 min. eller lidt mere gratis tid oveni...det giver manden da mig ikke ekstra penge for og det forlanger jeg bestemt heller ikke. Det er en service jeg giver. 

Det er dog sket meget få gange, at jeg kan se at manden prøver at trække tiden gevaldig ud, og så har jeg sagt, at han er velkommen til at blive 15 min. Længere eller mere, hvis jeg har tid, men jeg så påpeger at det så koster lidt ekstra.

Hvad gør i andre piger, hvis manden har fået udløsning ca 15 min. Før hans tid er gået... ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jo an på hvem han er. Hvis han er en fast så får han måske lidt ekstra tid næste gang. Hvis han ikke er fast, så kunne du jo tlbyde ham lidt dejlig rygmassage og måske har han lyst igen. Kan godt se den kan være svær, især hvis man ikke kender hinanden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Det kommer jo an på hvem han er. Hvis han er en fast så får han måske lidt ekstra tid næste gang. Hvis han ikke er fast, så kunne du jo tlbyde ham lidt dejlig rygmassage og måske har han lyst igen. Kan godt se den kan være svær, især hvis man ikke kender hinanden. :)

Jeg så godt at du skrev at det er sjældent, at han vil have massage efter sex, men så spørg om du kan gøre noget andet for ham. 

Redigeret af StudineMILF
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du selv går til massør og måske har bestilt 90minutter, hvad gør du så, hvis du beslutter at gå efter 30minutter? :)

Hvis manden får tidlig udløsning kan det vel være at han kan igen efter lidt tid, eller måske han bare vil ligge og nyde massagen? Det må du vel spørge ham om? :)  (men man betaler selvfølgelig for den tid man bestiller) 

hvis han er glad og tilfreds og gerne vil gå, skal du ikke ha dårlig samvittighed :) 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg så ikke lige den store knalde-fyr...men mon ikke at mange tænker, "hellere komme før tid", end at komme mens teletubbien banker på døren, eller en eller anden alarm ringer :D ( lidt erfaring har jeg trods alt ).

Det bedste tror jeg er at spørge hvad I skal bruge den sidste tid på. Så slipper du for at gætte, og han slipper for at du har gættet forkert :) 

Men en snak og lidt nusseri synes jeg personligt er en god afslutning på et besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min lille ven + vedhæng ELSKER opmærksomhed - også selv om der er skudt af, så hvis det var mig, så fortsæt bare med at give "opmærksomhed" :) 

Men ellers syntes jeg det er rigtig flot at du giver lidt tilbage hvis tiden ikke bliver udnyttet fuldt ud <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 24 minutter siden:

Når du selv går til massør og måske har bestilt 90minutter, hvad gør du så, hvis du beslutter at gå efter 30minutter? :)

Hvis manden får tidlig udløsning kan det vel være at han kan igen efter lidt tid, eller måske han bare vil ligge og nyde massagen? Det må du vel spørge ham om? :)  (men man betaler selvfølgelig for den tid man bestiller) 

hvis han er glad og tilfreds og gerne vil gå, skal du ikke ha dårlig samvittighed :) 

Så godt udtrykt. Hvis det falder naturligt at komme efter 20 / 30 / 40 min, så nyd det og "kom", i stedet for at kigge på klokken og tænke "det skal holde en time". Resten af tiden - snak, nus, masser,  eller smut - hvad der nu end fungerer. Men selvfølgelig betaler man for den tid der er bestilt. 

Claire - jeg måtte lige gi mit besyv med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha' et stort, tydeligt ur hængende, så kunden aldrig er i tvivl om, hvor han er i forløbet. Og opfordrer ham selv til at melde ud, hvor han selv er 'i forløbet'. Så er det jo kunden selv som styrer og du har ikke noget at bebrejde dig selv. Tilbyd massage til sidst! Så er geden i hvert fald glatbarberet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
intim-massage-Sara skrev, for 45 minutter siden:

Jeg oplever af og til, at manden ''kommer'' før tiden er gået...

Hos mig betaler man jo for tiden og alle mine ydelser er med i tiden og prisen.

Hvis en mand fx. Har bestilt 1 time, så gælder tiden først, når han har lagt sig på massagebriksen eller sengen.

Men vupti, så sker det, at han får udløsning ca 5 - 10 min. Før hans tid er gået.... det er jo hvad der kan ske, når han ikke vil/kan trække sig i baggear og så er han jo selv ''ude om det''

Synes det er straks værre, når han ikke vil/kan trække sig i baggear og bare vil have udløsning, selvom der er 15 min. Eller lidt mere tilbage af hans tid...det sker at jeg påpeger det, da man kan miste tidsfornemmelse, når det lige er så dejligt og man bare må komme af liderlighed....

Så er det jeg nærmest klør mig selv i håret og tænker, hvad gør jeg så lige nu!!! For hos mig betaler man jo for tiden og jeg er bestemt ikke ude på, at gøre manden færdig og så ud ad døren med ham... jeg prøver altid at være forsigtig, så han ikke kommer for hurtigt, men det sker nogle gange alligevel.

Jeg forsøger at gøre mig til vane, at spørge manden, om jeg skal være forsigtig i fald han kommer hurtigt, eller om jeg kan give den lidt mere gas...

Ligeledes prøver jeg også på at strukturere tiden ift. Hvad og hvor længe manden ønsker massage, sprøjteorgasme osv... 

Den med at tilbyde mere massage efter sex gider manden yderst sjældent.

Det sker at nogle åbner sig mere op med deres privatliv efter sex og her er da muligheden for hyggesnak og lidt nussen, for at få de sidste par minutter til at gå på en dejlig afslutning.

Men selvom det ikke er min skyld, at manden får udløsning før hans tid er gået og selvom manden bestemt heller ikke bebrejder mig, så får jeg det altid alligevel underligt, at skulle lade ham gå ud af døren 15 min. Før eller lidt mere...Jeg føler nærmest at jeg stjæler hans penge, hvilket jeg ikke ønsker.

Så det er sket nogle gange, at jeg har givet manden 100 kr. Tilbage...nogle mænd takker forbløffet af hele deres hjerte og andre siger nej tak, det er min egen skyld, at jeg ikke kunne holde mig tilbage med at få udløsning.

Hvis man så vender den på hovedet... at det sker, og det kan af og til ske, at manden ikke  kan få udløsning og jeg så giver ham ca 5 min. eller lidt mere gratis tid oveni...det giver manden da mig ikke ekstra penge for og det forlanger jeg bestemt heller ikke. Det er en service jeg giver. 

Det er dog sket meget få gange, at jeg kan se at manden prøver at trække tiden gevaldig ud, og så har jeg sagt, at han er velkommen til at blive 15 min. Længere eller mere, hvis jeg har tid, men jeg så påpeger at det så koster lidt ekstra.

Hvad gør i andre piger, hvis manden har fået udløsning ca 15 min. Før hans tid er gået... ?

 

Hej Sara.

Mange tak for et super godt indlæg her på EG.

Jerg håber inderligt, at mange af dine "søstre" kunne/ville tage ved lære af din fantastiske måde at behandle dine kunder på, i stedet for bare at sige "det var det" og så ud af døren igen.

Ærgerligt jeg ikke har besøgt dig, hvilket jeg godt kunne tænke mig, men desværre er der alt for langt fra Aalborg og ned til dig.

Jeg håber mange af dine gæster værdsætter dit fantastiske initiativ.

Hvor kan jeg i øvrigt finde en web-site eller yderligere info om dig? Di kan evt. sende en PM....

Go` weekend.

Knus fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med ur det ville stresse mig, og jeg bryder mig hellere ikke om at hvis der er et ur der tikker ( æggeur f.eks. )

Jeg er aldrig næsten aldrig gået før tid, jeg holder meget af selskabet, hvis det er en sød eller smuk kvinde. Har oplevet nogen bliver forbavset over at jeg vil mere end sex. jeg kommer for nærvær, med sexen i forkus men alt det andet er også vigtigt for mig, snakke om stort og småt og måske endda flirte. Det gælder om at hengive sig til et andet menneske og det lyder mærkeligt jeg betaler en høj pris for at være søde ved kvinder, kvinder som jeg ikke møder særligt meget til hverdag, jo det jeg men her til og ikke længere man skal vist være i min virkelighed for at vide hvad jeg snakker om, betaler for at føle at man lever, med nogen der er ligeværdige... det er grunden absurd! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd - som ung led jeg frygteligt af overdreven ophidselse og kom ofte, så snart jeg trængte op i en dejlig våd og stram mis. Sådan lidt a la "Fuck den er inde og hov nej ikke endnu Ahh støn ralle jeg kommer":wacko: Det er blevet meget bedre med tiden. Har en skøn elskerinde, som er noget yngre end jeg selv. Hun tænder mig meget, men jeg holder alligevel nemt lang tid med hende. Det er en meget anderledes situation med en GP, som man måske ikke kender og er lidt nervøs ved at være samme med.

Jeg kommer til at tænke, at der jo nemt er pres på manden om at præstere og blive stiv både privat og sammen med en GP. Ofte har man gået og taget mod til sig, inden man besøger en GP. Måske har man lyst, men ikke haft tid og så pludselig tiden, men er måske uoplagt eller optaget af andre ting i sit sind. Arbejde, problemer, konen, som man elsker, men ikke længere har sex med. Der er jo mega komplekst. Mange ting spiller ind. Og hermed også en stor respekt for den empati og indlevelse I piger leverer.

Tror mange af os har oplevet vores bedste ven svigte os fx. ved påsætning af kondom eller hvis man er samme med en GP med enten overdreven unaturlig og mekanisk attitude eller "jeg er bare en krop uden kontakt" attitude. 

Har både prøvet ikke at kunne få rejsning med en GP, fordi hun ikke tændte mig og lavede irriterende lyde, men også at det gik fint. Sidst, men ikke mindst: En slap pik kan godt bringes til orgasme! Så man kan altid kæle for pikken, hvis manden kommer for hurtigt. Var for nylig sammen med en fantastisk GP, som fik mig gjort klar på maks fem min efter min første orgasme, som ikke var mere end måske 6-8 min inde i forløbet.

Iøvrigt har de fleste mænd og pikke en ca. 20 min lang periode, hvorefter pikken afslappes. Det skyldes ganske enkelt, at stofskiftet presser sig på og vil skifte blodet i pikken ud med frisk blod...

Nå, men bare lidt refleksioner. Håber det giver mening..

Del dette indlæg


Link til indlæg

når den er gået er tiden gået , sådan er det , medmindre man har aftalt flere udløsninger

lidt forbløffet over at tiden starter, når man ligger på madressen, har kun oplevet den startede når jeg kom ind af døren til værelset , og ve besøg hos mig

når hun kom ind af min dør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er et sted hvor det er muligt kan du tilbyde noget at drikke, et bad eller noget.

Hvis alt er inkl i den tid de betaler for bør du ikke give penge tilbage. Du kan jo ikke sælge den tid igen.

hvis de vælger at gå så det jo deres valg. 

Jeg beder aldrig folk gå før tiden er gået. Men synes det sjældent jeg ikke kan finde på noget at få tiden til at gå med. 

Så snakker vi om dem, ligger og nusser, krammer, kysser. Drikker lidt vand eller hva jeg nu har. Går i bad han alene eller jer sammen. 

Ellers tilbyd lidt frugt, nødder, chokolade, vand, sodavand, kaffe eller øl. Hvis det noget du tit synes sker så spørg dine kunder hva de kunne tænke sig at i skulle udfylde resten af tiden med.

du bør ikke have dårligsamvittighed uanset hvad.

god weekend❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
StudineMILF skrev, for 3 timer siden:

Jeg så godt at du skrev at det er sjældent, at han vil have massage efter sex, men så spørg om du kan gøre noget andet for ham. 

Hvis man får dig på besøg, kan man så få dig til at støvsuge, hvis man kommer tidligt? :lol:

Men i forhold til dit dilemma @intim-massage-Sara, så skal du nu ikke have dårlig samvittighed over, at "gøre ham færdig" 15 minutter før tid. Synes du lyder som en helt utrolig serviceminded kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du er et sted hvor det er muligt kan du tilbyde noget at drikke, et bad eller noget.

Hvis alt er inkl i den tid de betaler for bør du ikke give penge tilbage. Du kan jo ikke sælge den tid igen.

hvis de vælger at gå så det jo deres valg. 

Jeg beder aldrig folk gå før tiden er gået. Men synes det sjældent jeg ikke kan finde på noget at få tiden til at gå med. 

Så snakker vi om dem, ligger og nusser, krammer, kysser. Drikker lidt vand eller hva jeg nu har. Går i bad han alene eller jer sammen. 

Ellers tilbyd lidt frugt, nødder, chokolade, vand, sodavand, kaffe eller øl. Hvis det noget du tit synes sker så spørg dine kunder hva de kunne tænke sig at i skulle udfylde resten af tiden med.

du bør ikke have dårligsamvittighed uanset hvad.

god weekend❤

Jeg er ikke helt enige i din præmis med man vælger at gå før tid, og du giver penge tilbage. De fleste mænd er nok ligeglade men i min verden, er det logisk at give penge tilbage hvis man går før tid, man går da hellere ikke ned og købe for 150 kroner i netto og betale med 200 og ikke får 50 kroner igen.

Det her kan jo ikke samlignes med netto. Det kan vær kynisk at tænke det var i grunden let tændte penge og han gik efter en halv time og havde bestilt en time.

På massageklinikker er priserne lidt kyniske, ikke at forstår at det skal være billigt. 2100 det er dyrt ved ikke hvorfor det lige er stigede på 100 kroner. 2100 kroner for en time 1100 for en halv. rent logisk skal den anden halve time være lige intens som den første, for at man får noget for pengene, det er der nok nogen få der kan, den sidste halve time er hvor lige puster ude trækker vejret og takker. så 1500-1600 for en time er passende og mindre kynisk 1000 kroner for sex og 500-600 til kærtegn.

og igen de høje priser så tænker jeg er der nogen der et det værd? er der nogen der er så gode til det. det er jo standardpiser på kliniker og det er ingen garanti for en god oplevelse man kan får den fedeste oplevelse for den samme pris som at møde en pige der ingenting vil ingenting kan og ikke vil dig, man er magtesløs for dem er penge altafgørende man er blot en nummer i rækken. dårlig dag det kan man ikke tillade sig i denne branche  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Ja - det smager måske en lille smule af "pudse glorien" denne tråd. Jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om, hvordan GPen har det med tiden og det leverede; men personligt må jeg erkende, at det kan være svært at nå mere end en runde på 60 minutter. Hvis oplevelsen har været perfekt/svarer til forventningerne - så er det for mig ret ligegyldigt om jeg står på gaden efter 45 minutter - selvom jeg har betalt for 1 time (måske skal den fratrækkes det akademiske kvarter).

Keep up the good work girls :)

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Prisliste:
30 min. 800 kr
45 min. 1000 kr.
1 time 1200 kr.
1,5 time 1500 kr.
2 timer 1800 kr

Til de priser har jeg måske lidt svært ved at se problemet. Køber man en time og er færdig efter 45, mon så ikke de fleste er lidt ligeglad med 200 kr. For mit vedkommende ville jeg enten bruge tid på at tunge-forkæle pigen eller blot sludre og løst og fast. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Hvis man får dig på besøg, kan man så få dig til at støvsuge, hvis man kommer tidligt? :lol:

Men i forhold til dit dilemma @intim-massage-Sara, så skal du nu ikke have dårlig samvittighed over, at "gøre ham færdig" 15 minutter før tid. Synes du lyder som en helt utrolig serviceminded kvinde. 

Ja i min stuepige uniform :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 21 timer siden:

Hvis en mand fx. Har bestilt 1 time, så gælder tiden først, når han har lagt sig på massagebriksen eller sengen.

Men vupti, så sker det, at han får udløsning ca 5 - 10 min. Før hans tid er gået.... det er jo hvad der kan ske, når han ikke vil/kan trække sig i baggear og så er han jo selv ''ude om det''

Formålet med at bestille tid, fremfor enkeltydelser/cocktails er for mit vedkommende, at jeg så normalt får lov til selv at styre tiden og tilrettelægge seancen - og efter måske 25 eller 45 min, kan jeg måske godt mærke at enten skal det være nu - eller også må jeg melde pas, gå igen eller nyde at se på at pigen ser på, mens jeg selv laver lidt intensivt håndarbejde, hvor hun så evt. får lov til at give de sidste strøg.

Får jeg udløsning i god tid før tiden er udløbet, ville jeg ikke forlange eller forvente penge tilbage - det vil jeg hellere betragte som drikkepenge til pigen for god behandling - altså forudsat hun har givet en god behandling - måske var det netop så godt, fordi det var så kort :P - har jeg derimod fået en dårlig og upersonlig behandling, hvor jeg straks efter betalingen har følt mig uvelkommen - eller pigen har forsøgt at fyre sit indstuderede og uvedkommende standardprogram af - så man bare har tænkt på at få en hurtig udløsning, banke den i bund og komme væk igen - eller hun har brugt "dirty tricks" for at få mig til at komme hurtigt og ud af vagten - der burde man måske stille sig op og forlange penge tilbage - men oftest vil det kun føre til en endnu dårligere oplevelse.

Jeg har aldrig oplevet, at en pige har givet mig lov til at trække tiden ud og komme i det sidste minut - snarere tværtimod, bortset fra enkelte piger, hvor vi bare har glemt tid og sted og det er gået over tiden - ellers har vi udfyldt de sidste minutter med hyggesnak, massage, bad mv. - og jeg mener heller ikke man kan tillade sig at beslaglægge mere af pigens tid, end man har betalt for og derfor må se at blive færdig før tiden udløber, så der er lidt tid i overskud - men kan man mærke at pigen virkelig nyder samværet og ikke giver udtryk for noget tidspres - og man ellers ikke har andre aftaler - så lader jeg gerne tiden løbe og pigen om at sige stop - giver drikkepenge og/eller kommer gerne igen en anden gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for alle jeres meget konstruktive svar :) som jeg har taget til efterretning...

Jeg er som menneske meget retfærdig anlagt, det gælder både i privatlivet og som i kan læse også i arbejdslivet.

Jeg er ikke ude på at pudse min glorie, eller gøre mig til noget særligt ved at fremstå som noget ekstraordinært ift. At give manden penge tilbage, hvis han går før sin tid er gået...

Jeg stod i det dillemma, at jeg jo netop skriver i min annonce, at man betaler for tiden og blev nysgerrig på, hvad andre piger gør i lign. Situation som min....

Som en skriver, at hvis jeg havde bestilt 90 min. Hos en massør og jeg så selv vælger at gå efter 60 min. Så er det jo min egen beslutning...det er helt korrekt. Og ligeledes, den tid manden har booket, og han går før tid, den tid jeg har i overskud, gør at jeg på så kort tid ikke kan nå at booke en anden ind...han har jo ligesom booket min tid.

Mine faste kunder kender sig selv så godt efterhånden, at de nogenlunde godt ved, hvor lang tid de kan ''holde sig'' 

Jeg har endnu aldrig oplevet, at en mand kan nå at få en ekstra udløsning, hvis han skal nå det indenfor ca 15 min. Og det vil jeg heller ikke forsøge på...for vupti, så får han lige pludselig 15 min. Ekstra tid gratis oveni den tid han har bestilt, for at kan nå det og så går gavmildheden over gevind. 

Jeg har haft kunder der har bestilt fx. 1,5 time og efter 1time kan han ikke styre sin liderlighed længere og ønsker at få udløsning, så er det jeg gør ham klart, at han har rigeligt med tid endnu...så ja det må blive hans beslutning.

Jeg har aldrig oplevet, at der har været nogen mand, der har efterspurgt om han kunne få nogle af sine penge retur, fordi han har fået udløsning før hans tid er gået...

Der har været nogle som har sagt, at de er godt tilfredse, det er hovedsagen, det er ikke tiden der er det afgørende og det kan de jo have ret i. For hvad nytter det, hvis jeg skulle give fx. 15 min. Ekstra tid gratis oveni og manden ikke var tilfreds, så er tiden vel underordnet...

Ja mine priser er fornuftige, så jeg kunne måske forestille mig, at skulle manden gå ca 15 min. Før tid, så havde han ikke tabt penge ift. Hvad andre piger tager for 1 time.

Vil lige skynde mig at sige, at mine priser er sat udfra at jeg lever af mit arbejde og jeg er ikke særlig tålmodig, hvis jeg skulle vente for mange timer på den næste kunde...

Da jeg tilbyder lige fra 30 min. Op til 2 timer, så er der rigeligt med tider at vælge imellem, så manden er nok klar over, om det er en fræk halv time han ønsker, eller 2 timers god tid til bla. Massage osv....

Som en skriver, så er det som om, at gamet er over, efter udløsningen...og det er det også for en hel del mænd. De har lynhurtig arbejdet i hovedet og andre ting, så de er hurtige ude af døren...og så er der også dem, som meget gerne vil snakke bagefter...

Der er faktisk flere mænd, der har givet udtryk for, at de hellere vil booke noget ekstra tid, så de ikke lider under tidspres, så skidt med at der er tid tilovers...

Stort set alle ønsker bad, men bad er ud over tiden man har bestilt. Medmindre man snøvler... tænk dem der har bestilt 30 min. Og tiden starter fra man kommer ind ad døren...man skal lige snakke lidt og så i bad og efter sex så i bad igen... så er der ca kun 15-20 min. Sex. Det er dyre penge at skal betale for at gå i bad synes jeg.

Jeg synes der efterhånden går længe mellem tidsrøverne, som tager 1000 år om at lige skal fortælle om dit og dat og tager sit tøj meget langsomt af og et bad som også tager laaaaang tid, så kan jeg altså ikke være så barmhjertig og bare give yderligere 20 væk af min tid. Så indgår det i tiden...

Jeg har efter situationen, altid vurderet, om manden skulle have lidt penge retur, men jeg har nu besluttet mig for, at der i fremtiden ikke er nogen, der får lidt penge retur, for når han har booket en tid, så må det være helt op til ham, hvad han vil bruge resten af den resterende tid, han har i overskud... enten at tage et længere bad...ligge og nusse...hyggesnakke.... lidt at drikke...eller skynde sig videre på job...:rolleyes: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 15 minutter siden:

Du har jo alle svarene selv, så hvorfor egentlig denne tråd :huh:

Jeg synes, Sara med sin eftertænksomhed kommer med nogle gode input og ideer, som andre glædespiger også kunne tage ved lære af.

Jeg kunne godt ønske mig at man betalte et startgebyr for f.eks. den første ½ time - og så havde mulighed for at forlænge med intervaller på 10 - 15 min til en bestemt pris, som så skal afregnes efter seancen.

45 min. kunne jeg også godt ønske mig flere piger havde på menuen - pigerne siger godt nok, at der ikke er ret mange mænd, der efterspørger det, men det mener jeg så er, fordi det ikke er på menuen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Jeg synes, Sara med sin eftertænksomhed kommer med nogle gode input og ideer, som andre glædespiger også kunne tage ved lære af.

Jeg kunne godt ønske mig at man betalte et startgebyr for f.eks. den første ½ time - og så havde mulighed for at forlænge med intervaller på 10 - 15 min til en bestemt pris, som så skal afregnes efter seancen.

45 min. kunne jeg også godt ønske mig flere piger havde på menuen - pigerne siger godt nok, at der ikke er ret mange mænd, der efterspørger det, men det mener jeg så er, fordi det ikke er på menuen :rolleyes:

:D jeg er i hvert fald før blevet "genkendt" på at jeg bookede 45 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...