Hop til indhold
Guest Anilingus

Opråb til GP´erne og deres kunder !

Recommended Posts

Guest Anilingus
underdog40 skrev, 1 time siden:

Det er jo ret oplagt at det vil blive intime anmeldelser. Nu er det jo ikke flødekarameller de sælger...hvorfor nævne det åbenlyse? Det er jo slet og ret dem selv de sælger. Eller dele af dem selv, om man vil. Ergo kommer en anmeldelse til at omhandle netop det. Du kan da heller ikke anmelde en bog og kun skrive om omslaget og hvad du skal betale for den hos din lokale bogpusher. C´mon.  

Men hvor intime anmeldelser har folk egentlig brug for, og hvad før EG, klarede man sig så ikke udemærket alligevel ?

Jeg vil vove og påstå, at jeg sagtens kan udvælge mig en GP alene ud fra hendes annonce alene, forudsat den er fuldt ud dækkende, god, grundig og troværdig. Så er jeg sådan et menneske, at jeg godt vil betale for at lære hende at kende inden jeg fordømmer hende.

Og hvad hvis anmeldelserne som Trinetease siger medvirker til at grænserne for hvad, der engang var normalt forrykkes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

Men hvor intime anmeldelser har folk egentlig brug for, og hvad før EG, klarede man sig så ikke udemærket alligevel ?

Jeg vil vove og påstå, at jeg sagtens kan udvælge mig en GP alene ud fra hendes annonce alene, forudsat den er fuldt ud dækkende, god, grundig og troværdig. Så er jeg sådan et menneske, at jeg godt vil betale for at lære hende at kende inden jeg fordømmer hende.

Og hvad hvis anmeldelserne som Trinetease siger medvirker til at grænserne for hvad, der engang var normalt forrykkes.

Nu er det vel ikke ligefrem "Breaking News" at grænserne hvad sex angår, rykker sig. Det bliver vel mere og mere hardcore. Den måde far og mor har sex på i dag, er ligeledes forandret. Det er blot en afspejling af samfundet. Og det er bestemt ikke kun mændene som løber offside der.  

Nu eftersøgte du jo selv mindre romaner fra gperne i deres annoncestil. Når det så ikke altid er tilfældet, må en anmeldelse vel være det tætteste du kan komme på et alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
underdog40 skrev, Lige nu:

Nu er det vel ikke ligefrem "Breaking News" at grænserne hvad sex angår, rykker sig. Det bliver vel mere og mere hardcore. Den måde far og mor har sex på i dag, er ligeledes forandret. Det er blot en afspejling af samfundet. Og det er bestemt ikke kun mændene som løber offside der.  

Nu eftersøgte du jo selv mindre romaner fra gperne i deres annoncestil. Når det så ikke altid er tilfældet, må en anmeldelse vel være det tætteste du kan komme på et alternativ.

Grænserne rykker sig ganske rigtigt, det er dem der ønsker dette så glade for, mens atter andre er kede af det, eller måske bliver det. Jeg har selv meget vide grænser udi det seksuelle  i forhold til mig selv, jeg presser aldrig, men er en GP med på at få nogle fede oplevelser på denne konto er jeg ikke den der siger nej. Men altid sikker sex!

Jeg foretrækker ikke nødvendigvis romaner, bare gode, grundige, retvisende og opdaterede annoncer - thats all.

Kan du ikke forstå, at en anmeldelse ikke siger mig noget, jo i de objktive elementer, som jeg skrev.

Så længe jeg ikke har mødt hende og hun ikke har mødt mig, så ved jeg jo ikke om det swinger - det er så en lidt dyr erfaringsopsamling kan du sige, ja OK, men den pris er jeg så villig til at betale, modsat mange mænd herinde måske.

Alle vil så gerne i dag have afdækket alt inden de træffer en beslutning, sommetider må man tage chancen, man kan så blive negativt eller positivt overrasket, nogle bliver nok aldrig helt tilfredse, uanset hvad. Men hvad, jeg er nok en dino.:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Grænserne rykker sig ganske rigtigt, det er dem der ønsker dette så glade for, mens atter andre er kede af det, eller måske bliver det. Jeg har selv meget vide grænser udi det seksuelle  i forhold til mig selv, jeg presser aldrig, men er en GP med på at få nogle fede oplevelser på denne konto er jeg ikke den der siger nej. Men altid sikker sex!

Jeg foretrækker ikke nødvendigvis romaner, bare gode, grundige, retvisende og opdaterede annoncer - thats all.

Kan du ikke forstå, at en anmeldelse ikke siger mig noget, jo i de objktive elementer, som jeg skrev.

Så længe jeg ikke har mødt hende og hun ikke har mødt mig, så ved jeg jo ikke om det swinger - det er så en lidt dyr erfaringsopsamling kan du sige, ja OK, men den pris er jeg så villig til at betale, modsat mange mænd herinde måske.

Alle vil så gerne i dag have afdækket alt inden de træffer en beslutning, sommetider må man tage chancen, man kan så blive negativt eller positivt overrasket, nogle bliver nok aldrig helt tilfredse, uanset hvad. Men hvad, jeg er nok en dino.:) 

Nu skal vi måske også prøve at styre os. Så undgår vi "jeg synes, du synes, jeg synes, du synes..." Og der er jo ikke et facit døbt i vievand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Nu skal vi måske også prøve at styre os. Så undgår vi "jeg synes, du synes, jeg synes, du synes..." Og der er jo ikke et facit døbt i vievand.

Præcist skrevet.

Godt at vi så er enige om at være uenige, indtil vi en dag måtte blive enige, hvis muligt.

Glad for at du gider at blande dig i debatten, det er der mange herinde der ikke gør, desværre.

Skal vi lukke den der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25

Hej Anigilus,

Det virker på mig, som om at du prøver at putte vores rolle ind i en samfundsmæssig kontekst-agtig ting, og det da kun ok. Du prøver at sætte dig ind i hele den skygge side/underverden, der hersker, og du synes at det kræver brede skuldre og at vi udfylder en stor rolle i hele dette spil. Når jeg og andre er ærlige og bringer ting frem i lyset, så er det jo for at klargøre ens grænser - og også få en debat om det dobbelt moralske i, at fyre herinde gerne vil have at vi har tingene på det rene, men måske i virkeligheden ikke stiller samme krav til sig selv.

En ting er den ærlige annonce, som fyre nok sætter meget pris på, en anden ting er respekten for en gp's tid osv og skal man absolut rumme nogle fyres weird tendenser- own it. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Sara25 skrev, for 7 timer siden:

Hej Anigilus,

Det virker på mig, som om at du prøver at putte vores rolle ind i en samfundsmæssig kontekst-agtig ting, og det da kun ok. Du prøver at sætte dig ind i hele den skygge side/underverden, der hersker, og du synes at det kræver brede skuldre og at vi udfylder en stor rolle i hele dette spil. Når jeg og andre er ærlige og bringer ting frem i lyset, så er det jo for at klargøre ens grænser - og også få en debat om det dobbelt moralske i, at fyre herinde gerne vil have at vi har tingene på det rene, men måske i virkeligheden ikke stiller samme krav til sig selv.

En ting er den ærlige annonce, som fyre nok sætter meget pris på, en anden ting er respekten for en gp's tid osv og skal man absolut rumme nogle fyres weird tendenser- own it. :)

Hej Sara25.

Det er fordi i er en del af samfundet, længere er den sådan set ikke.

Men sommetider er det som om at nogen af jer tror dette ikke er tilfældet, og det ville da ved gud sikkert være rart, hvis det på mange måder ikke var tilfældet, fx. med stønnere osv, at de ikke fandtes, ligesom hvis spritbillister ikke fandtes ude i trafikken o.s.v.

Når hele samfundet skrider, ja så skrider jeres verden naturligvis med. Men det betyder jo ikke at det er OK, og at man så bare skal se passivt til og lade tingene ske, synes jeg.

I skal selvfølgelig have lov til at bringe alt det frem i vil, ingen tvivl om det, i har også er et tryk der skal lettes sommetider. Debatten skal tages, deri er jeg enig.

Men for eksempel kunne det jo være en god ide at i sørger for at få dokumentation på de trælse henvendelser der måtte cirkulere iblandt jer.

Organiser det, og få samlet beviser nok sammen på at det ikke kun er sket en gang med en pige, men mange gange med mange forskellige- så er der et mønster og så vil relevante myndigheder, politi m.v. nok bedre kunne handle , hvis de kan. Men ja, som næsten alt andet her i verden så koster det en indsats, og det må i gøre op med jer selv hver især om i vil bidrage til.

Hvis ingen gør noget, så får de forrykte tilstande lov til at herske. I det civile samfund er vi også nødt til at handle og vidne hvis vi ser noget der er galt. Vidner vi for eksempel ikke mod kriminelle, ja så har de jo vundet. Og så er det jo ikke politiets skyld.

Det koster at opretholde minimum status quo, sådane har det altid været og sådan vil det altid være. Spørgsmålet er om man er klar til at betale prisen det koster, og hvad der sker hvis ingen er det?

Mht. mændenes rolle i det her, ja så kan jeg jo ofte få det skidt med min stand, når jeg læser det de og i skriver.

Jeg kan bare ikke lade det ødelægge mit liv, men opfordre til at de kort og godt opfører sig ordentligt. Jeg kan også forsøge at råbe op, som jeg har gjort, og jeg synes godt at jeg kan se at nogen tager noget af det til sig, men igen det er en vanskelig verden med vidt forskellige individer spredt for alle vinde. I har for eksempel ikk en fagforening hvor tingene kunne debatteres.

Om i skal rumme det er et godt spørgsmål. I skal i hvert fald være bevidste om at problemet næppe bliver mindre fremover, og derfor handle nu fremfor når det er løbet endnu mere af sporet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 8 timer siden:

I har for eksempel ikk en fagforening hvor tingene kunne debatteres.

Tidligere havde man en aktiv forening S.I.O. Hjemmesiden eksistere SIOhjemmeside men som der  står har de ikke længere en talsmand. At bevægelsen er gået i stå, skyldes sikkert flere forhold, men man kommer nok ikke uden om, at lysten til at stå sammen og kæmpe for forandringer kan ligge på et meget lille sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

There are girls who supply sex – boys who demand it – and in between are EG.

Dette lille ordspil, med inspiration fra Jim Morrison, er skrevet som indledning.

Mit indlæg var et opråb - ikke en facitliste fra min side.

Jeg blev umiddelbart lidt ked af det da du, Claire, forleden skrev at jeg var godt på vej til at blive smidt ud pga. det jeg har skrevet. Jeg havde læst de skrevne spilleregler herinde på EG, men måske ikke på de uskrevne, hvis de da findes.

Jeg tror måske at du misforstod hvad jeg skrev, men samtidig sporede jeg også en vis berøringsangst og frygt for, at dette her kommer frem, for sommetider er sandheden jo ilde hørt.

GP ´erne skal på bedst mulig måde, hver især, tackle de udfordringer jobbet måtte give, på godt og ondt.

I skal ligesom vi mænd have lov til at få ”lettet trykket” her på EG, når i har haft en dum dag, også uden at dumme uvidende Anilingus blander sig og spørger ind til jer, så undskyld til Studinebabe, hvis jeg du synes jeg har været træls at høre på, lige den dag.

Hvis i har det bedst med helt at ignorere stønnere, tidrøvere o.s.v., og det fungerer for jer, så gør i bare det. I har valgt at være GP´er og ikke et socialkontor.

Hvis andre har styrken til at hjælpe med at det måske kunne blive anderledes, så har jeg sgu den dybeste respekt for det.

LadyCherie, Trinetease, Sara25, tak fordi i har blandet jer.

I er blandt de stærke på holdet, tror jeg – ja, i har i hvert fald lukket munden op, og det kan jeg godt li !

Måske har i været i gamet gennem mange år og har set at tingene skrider. I sætter måske også en ære i at sikre at fremtidens GP´er ikke ender endnu længere ude end i dag ift. de mænd der ikke ved,  hvordan man behandler en kvinde respektfuldt. Hatten af for det.

I piger skal aldrig glemme, at huske jeres værd og selvværd. Her ser jeg af og til nogen der på kønnets vegne er kede af, når i kommer til at tale dårligt om jer selv, og som rent faktisk siger, at det f.eks. er OK, at se ud som man nu engang ser ud. Kæmpe ros til de der ikke er ligeglade med medmennesket.

Der ligger en stor sandhed i at de trælse kunder næppe bliver færre og at de vil cirkulere rundt blandt alle, indtil de på en prægnant måde finder ud af, at det ikke er OK.

Ryk nu sammen piger og gør denne verden bedre. I kan godt , i gider godt…ja, i skal bare gøre det.

EG gør et stort arbejde i at søge tingenes tilstande forbedret.

Men de kan jo ikke være det allestedsnærværende panoptikon ( = øjet der ser alt), for det er jo ikke ren filantropi, men også en forretning dette her. De ansvarlige medlemmer, der evner og gider, gør i denne sammenhæng et stort arbejde med at indberette de handlinger der går over stregen.

Jeg ser, at EG sommetider opfordrer jer GP´er til at samle jeres dokumentation ind således at det muligt kan dokumenteres, at det der foregår, er systematisk og ikke bare en tilfældig enlig svale.

Rigtigt set. Det er desværre den tunge vej frem, hvis de værste lus skal fjernes fra skindpelsen.

Hvorvidt de relevante myndigheder, f.eks. politiet så tager sig af det når det kommer til stykket er en anden og langt mere principiel diskussion.

Jeg ved ikke hvad der sker bag linjerne, så derfor kan det godt være at det jeg skriver her, allerede sker.

Kunne man i EG regi, under skyldig hensyntagen til overholdelsen af dansk lovgivning, herunder om registre m.v. oprette en form for database over ”trælse” henvendelser?

Er det de samme personer der generer igen og igen, så er der ofte et mønster heri - telefonnummer, stemme, tekstgengivelser, fremgangsmåde o.s.v.

Pigerne får henvendelserne umiddelbart, men hvis EG var tovholder, så kunne de måske systematiseres mhp. senere anmeldelse til relevant myndighed.

Kunne man gøre retningslinjerne for brug af specielt anmeldelserne mere skarpe end de er?

En GP´er skrev, at grænserne skrider, bl. a. fordi anmeldelserne muliggør og accelererer dette. At anmeldelser der omhandler noget uden gummi, f. eks. burde være forbudt.

Jeg bryder mig ikke selv om at læse anmeldelserne, og anmelder aldrig selv for øvrigt. For tit og ofte går de bare alt for tæt på...

Personligt har jeg selv oplevet det at flytte grænser sammen med en GP, fordi det skete i gensidig forståelse mellem os to…fordi vi havde den tillid og tid til hinanden der skulle til. Det har altid været en god oplevelse fordi vi har forstået at nyde og respektere hinanden…og det er vel hvad god sex handler om, basalt set.

Og nej, jeg er så nok heller ikke, i denne del af verden, mr. frikadelle med sovs og kartofler, hvad angår sex, men glæder mig sgu bare over at der så findes nogle, som sammen med mig, vil afprøve min brede smag og mine vide grænser her.

Skulle jeg så anmelde hvad jeg havde oplevet? Fanden mig NEJ.

Hendes grænser har hun sat, og så er det hendes valg, om hun muligvis en anden gang har lyst til at udforske disse med en anden end mig.

De mange der skriver ”pas nu godt på hende” o.s.v. mener jo i virkeligheden nok det samme, som jeg her skriver.

Men så lad dog være med at anmelde hende for pokker. Den gode oplevelse kan det jo være er din, og kun din, fordi du er den du er(den subjektive oplevelse i dens reneste form).

Det er ikke egoisme, men simpel respekt!

Nogle af pigerne frabeder sig direkte anmeldelser… fordi de ender i hat og briller.

Hvad med at give dem muligheden for ikke at blive anmeldt på EG?

Sommetider kører tingene af sporet fordi pigen skal forsvare sig i en håbløs diskussion om ting og sager, der alligevel næppe ville kunne indtales ved en dansk domstol, hvis det kom dertil.

Man kan, for min skyld, godt anmelde alt det objektive som jeg skrev. At pigen ikke er fake, at den angivne alder ca. er overensstemmende med det oplyste, stedet, og i det hele taget hvis noget ikke svarer overens med det hun har skrevet i sin annonce, forudsat at det hviler på en objektiv bedømmelse, og ikke på en rent subjektiv. Hvis pigen ikke er reel i sin markedsføring, så skal det selvfølgelig frem.

At ”tage en for holdet”, som det vist hedder, er fint, men husk objektiviteten. Retsstatens principper tilsiger, at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist – det skal i mandfolk huske at være glade for og værne om, også i denne parallelle verden.

Når det bliver subjektivt, ja så er det som navnet siger subjektivt, og afhænger af øjnene der ser.

Så kunne man sige, at det subjektive lige præcis er det alle gerne vil have, og at hele EG´s eksistensberettigelse ville forsvinde, hvis dette ikke også fremgik. Muligvis, men så objektiviser da i det mindste jeres subjektive bedømmelser så meget, som overhovedet muligt. Ingen er fuldkommen, heller ikke engang jer selv.

For mig at se handler det i hvert fald om, at de der anmelder er bevidste om, at der er mennesker bag dette her, og ikke bare en vare, ligesom dem vi køber alle andre steder. Den samme bevidsthed gælder naturligvis de der læser anmeldelserne, derved at de er kritiske og siger fra, hvis noget bliver for subjektivt. Tit tror jeg at man kan nå at fange op på sagerne inden det hele afspores, hvis man er ansvarlig og siger til i tide.

Jeg er medlem, uden aktier i EG og siger tingene som de er.

Hvis man kan latin vil man vide hvad Anilingus betyder, men jeg er alene A, når jeg er sammen med en kvinde - ikke i øvrigt.

Pigerne er i en dobbeltrolle her. For pdes. vil de måske gerne ytre sig kritisk herom, men pdas. har de også deres forretning i EG regi at tage hensyn til.

Men EG har vel også en fødekæde at tage hensyn til fremtidigt set, synes jeg.

Jeg tager gerne diskussionen med kunder og GP´er, men også gerne med administrator og moderatorer.

Men i så fald er det jo alene mine synspunkter der kommer frem og det er egentlig synd, for det er ikke kun mig der lever og fremover skal leve i og med dette her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke skrevet at du var på vej til at blive smidt ud.

Hej Claire.

Sådan forstod jeg det ellers, når jeg læser 4. indlæg i tråden fra mandag kl 21.00. Men undskyld, hvis jeg ikke kan læse eller hvis du har ment det på en ironisk måde.

Helt OK, jeg håber at du synes vi kan bruge debatten til noget.

Jeg har ikke været udepå bare at genere jer piger, det er der rigeligt der gør i forvejen kan jeg forstå.

God torsdag aften til dig og dine.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ok.

Nu har du skrevet en del, lange indlæg siden min første kommentar, hvilket selvfølgelig giver en ny forståelse af dine skriverier.
Jeg gætter at du har en form for autisme, ikke? Det kan nogen gange være en god idé, at man lige gør folk opmærksomme på, at der er ting ved en (som f.eks. autisme) der gør at man måske tænker lidt anderledes og også muligvis har rigtigt, rigtigt mange tanker kørende og ens skriverier derfor tiltider kan opfattes anderledes end hvad hensigten var?

Og så tror jeg, at du skal "slappe lidt af", det er ikke så stort et problem som du gør det til, for det første bruger du studinebabe som eksempel, men har du overhovedet læst hendes annonce? Eller gætter du bare på, at den ikke er fyldestgørende?
Alle piger er vandt til "tidsspillere", vi ignorere dem og så forsvinder de igen, det er typisk "nye" piger, der klager meget over dem, men det er fordi de lige skal igennem den største stime af "tidsspillere" og gøre sig nogle erfarringer, så bliver det hurtigt bedre.

God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Det er ok.

Nu har du skrevet en del, lange indlæg siden min første kommentar, hvilket selvfølgelig giver en ny forståelse af dine skriverier.
Jeg gætter at du har en form for autisme, ikke? Det kan nogen gange være en god idé, at man lige gør folk opmærksomme på, at der er ting ved en (som f.eks. autisme) der gør at man måske tænker lidt anderledes og også muligvis har rigtigt, rigtigt mange tanker kørende og ens skriverier derfor tiltider kan opfattes anderledes end hvad hensigten var?

Og så tror jeg, at du skal "slappe lidt af", det er ikke så stort et problem som du gør det til, for det første bruger du studinebabe som eksempel, men har du overhovedet læst hendes annonce? Eller gætter du bare på, at den ikke er fyldestgørende?
Alle piger er vandt til "tidsspillere", vi ignorere dem og så forsvinder de igen, det er typisk "nye" piger, der klager meget over dem, men det er fordi de lige skal igennem den største stime af "tidsspillere" og gøre sig nogle erfarringer, så bliver det hurtigt bedre.

God aften.

Hej igen Claire.

Jeg vil gerne svare dig lidt mere uddybende, for autist, den diagnose har jeg aldrig fået stillet officielt, men derfor kan det jo udemærket godt være at du har ret.

Vil gerne ligesom Bertel Haarder have min risengrød i fred nu lige her, og så vender jeg tilbage senere.

Håber det er OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Nyder livet skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2017 at 21:36:

Kære Claire:)

At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag.

- måske jeg kan skrive det på en måden så ingen af os bliver smidt ud af EG.

Jer GPér er uden tvivl udsat for mange bitte bitte bitte må mænd der uden respekt for jer er: tidsrøvere - brovtende - fedtsyle - udebliver - voldelige - - and you name - du Claire, - og alle jer andre GPér kender meget mere til dette, og helt ind under huden:angry:, - end jeg gør.

I lever et stigmatiseret liv og uden nogen sikkerhed - bredt forstået!!!!!!!  - og nu vil Anilingus lige pludselig have I skal udvide jeres ulønnede service (ja - det der aldrig bliver til noget) - ja en samtalepartner - at I bare skal udvise sååååå meeeeeget tålmodighed - -  det bør ingen gang på jorden have. 

I kører bare videre som i plejer - tidsrøvere m.m.  : ud af vagten - - business as usual.

Det samme fænomen findes også ude i butikkerne : "osere" - dem der spørger løs til højre og venstre om alt muligt og sluttelig går uden at købe noget. De havde aldrig haft til hensigt at købe noget.

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg syntes det godt skrevet Nyder og godt opfattet.

I øvrigt er der noget om det han skriver Anilingus. Der er bare nogen der ikke forstår det. Og det ærgerligt for dem.

Men måske forståelsen melder sig, den dag hvor en sindsforvirret mandsperson forgriber sig på dem. Shit happens !

Nyder livet skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2017 at 21:36:

Kære Claire:)

At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag.

- måske jeg kan skrive det på en måden så ingen af os bliver smidt ud af EG.

Jer GPér er uden tvivl udsat for mange bitte bitte bitte må mænd der uden respekt for jer er: tidsrøvere - brovtende - fedtsyle - udebliver - voldelige - - and you name - du Claire, - og alle jer andre GPér kender meget mere til dette, og helt ind under huden:angry:, - end jeg gør.

I lever et stigmatiseret liv og uden nogen sikkerhed - bredt forstået!!!!!!!  - og nu vil Anilingus lige pludselig have I skal udvide jeres ulønnede service (ja - det der aldrig bliver til noget) - ja en samtalepartner - at I bare skal udvise sååååå meeeeeget tålmodighed - -  det bør ingen gang på jorden have. 

I kører bare videre som i plejer - tidsrøvere m.m.  : ud af vagten - - business as usual.

Det samme fænomen findes også ude i butikkerne : "osere" - dem der spørger løs til højre og venstre om alt muligt og sluttelig går uden at købe noget. De havde aldrig haft til hensigt at købe noget.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Anilingus skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2017 at 21:38:

Helt klart ikke.

Omvendt synes jeg også at man sommetider sidder tilbage med det indtryk at nogle GP´er absolut aldrig vil tage det sure med det søde også.

HEEEEELT ENIG !

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Anilingus

Jeg fornemmer at du har en stor interesse i branchen, samt at du gerne vil være med til, at branchen´s bagsider dels kommer frem og dels formindskes via tiltag. Du har i denne tråd kredset lidt omkring nogle emner, som du har kunne læse dig frem til. Du har set med mine øjne måske fejlagtigt lagt dig fast på, at udviklingen bliver værre og værre, samt at nu må der tages nogle drastiske initiativer.

Umiddelbart vil jeg foreslå dig, at se om du ikke kan skabe nogle venskabelig relationer til nogle piger branchen. Det vil klart give det et bedre og mere nuanceret indblik i diverse mekanismer. Du vil således også opdage at de emner du i nærværende tråd har beskæftiget dig med, kun er et lille hjørne, af mange af de problematikker der følger med at leve en dobbelt tilværelse som GB.

Jeg synes at branchen på den ene side er  skøn og eventyrlig og på den anden side pil rådden. Hvis man har et dybere kendskab til branchen opdager man forholdsvis hurtigt, at branchen generelt set ikke ønsker at blive "reddet". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Hybris skrev, for 37 minutter siden:

HEEEEELT ENIG !

Vil du med på vagt en dag og se hvad der kommer af skøre SMS/opkald? 

Eller er det bare SÅ meget federe at skrive små sætninger som viser din mangel på indlevelse ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Claire skrev, for 44 minutter siden:

Det er ok.

God aften.

Hej igen Claire.

Så har jeg spist aftensmaden.

Nej, jeg vil nødigt kaldes autist, for det er jeg altså ikke.

Muligt, at jeg, modsat de trælse af jeres kunder, er meget godt kørende, men du ser jo så mange, så selvfølgelig kan det være svært altid at skelne ret fra vrang. Jeg har muligvis meget kørende, men så er det fordi jeg evner det, og ikke fordi jeg bare svarer det rene vrøvl tilbage til dem der giver indlæg på tråden. Hvis du ser efter, er der er en rød tråd om du vil.

Korrekte domme er godt - fordomme tit det modsatte - jeg dømmer dig ikke for at have givet mig prædikatet autist, jeg griner højest lidt af det, for jeg har god humor, heldigvis.:D

Min faste GP troede første gang, at jeg var forfatter. Det grinte vi også af længe efter, for det var sødt og måske egentlig en opfordring til at jeg brugte mine evner i den retning på at skrive noget mere end jeg gør p.t. Erotiske noveller måske??

Jeg slapper også helt af. Rambo døde vel engang først i 90´erne :)

Nu har jeg også haft foretræde for de høje herrer i EG, og fået de svar jeg kom efter. Dem offentliggør jeg ikke, men vil lade det være op til dem om de vil skrive noget om det generelt til jer alle.

Studinebabe, er det Studinebaben Lea ? Jeg ved det faktisk ikke, for der er så mange forskellige navne og profiler, at det selv for mig er svært at finde hovede eller hale i, og det siger ikke så lidt skulle jeg hilse at sige. Er det studinebaben Lea vi taler om, så er hendes annonce vel bedre, mere fyldig end gennemsnittet, synes jeg, men det er jo min mening, og hvis folk ikke læser den uanset hvad, så kan det jo også være lige meget, kan jeg jo godt se, som jeg tidl. har skrevet.

Uanset om det er hende eller ej, så har jeg sagt undskyld til hende (der den dag i den pågældende tråd kaldte sig for Studinebabe) for, hvis jeg var lidt træls den dag på hendes i forvejen trælse dag.

Jeg kan læse og læser gerne laaannnge annoncer. Piger der skriver sådan tænder mig på den gode måde. Men jeg er ikke normen herinde det ved jeg også godt - jeg er en dinosaur.

Mht. de nye piger, så har du sikkert også en pointe, at de skal lære faget fra bunden på den hårde måde. Jeg håber ikke at de slår sig alt for meget undervejs i den proces, pas godt på dem. Så håber du og jeg, at det bliver bedre i fremtiden.

Jeg tror dog ikke på at de pågældende elementer forsvinder fordi i ignorerer dem, jeg tror der skal oplysning, rådgivning og en holdningsændring til. Det er min tro og den befinder sig som bekendt bedst i kirken.

Undskylder det lange skriv,altså,  Men et godt indlæg som dit kræver et godt og fyldigt svar retur.

God aften til dig

A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 1 time siden:

@Anilingus

Jeg fornemmer at du har en stor interesse i branchen, samt at du gerne vil være med til, at branchen´s bagsider dels kommer frem og dels formindskes via tiltag. Du har i denne tråd kredset lidt omkring nogle emner, som du har kunne læse dig frem til. Du har set med mine øjne måske fejlagtigt lagt dig fast på, at udviklingen bliver værre og værre, samt at nu må der tages nogle drastiske initiativer.

Umiddelbart vil jeg foreslå dig, at se om du ikke kan skabe nogle venskabelig relationer til nogle piger branchen. Det vil klart give det et bedre og mere nuanceret indblik i diverse mekanismer. Du vil således også opdage at de emner du i nærværende tråd har beskæftiget dig med, kun er et lille hjørne, af mange af de problematikker der følger med at leve en dobbelt tilværelse som GB.

Jeg synes at branchen på den ene side er  skøn og eventyrlig og på den anden side pil rådden. Hvis man har et dybere kendskab til branchen opdager man forholdsvis hurtigt, at branchen generelt set ikke ønsker at blive "reddet". 

Hej til dig TheVoice.

Stor og stor interesse? Ja og nej, Det tager tid og have interesser, og denne har jeg så lige p.t. fået anledning til at bruge her, men ellers så jeg vel fjernsyn eller andet tidsfordriv. Kan jeg hjælpe, så gør jeg det gerne.

Forleden dag, hjalp jeg et ældre ægtepar i en bil der var gået i stå forrest i en svingbane i et meget befærdet lyskryds i myldretiden. Folk bagved sidder jo bare og dytter, i stedet for at hjælpe med at få bilen væk. Manden var begyndende dement, men havde gyldigt kørekort(ingen dårlige kommentarer om at han aldrig skulle have haft kørekort, for jeg kunne heller ikke starte bilen, og er altså ikke dement endnu !). Han og konen var fuldstændig slået ud af al det dytten og gørenved.

Tror man så det hjælper og dytte overfor en gammel mand, åbenbart - det er forrykt. Hjælp dog i stedet, for søren.

Sådan en er jeg, det har jeg overskud til i hverdagen, heldigvis, og har jeg det ikke, så tager jeg mig det. Samfundsengagementet skal der være plads til.

Jeg har ikke lagt mig fast på at udviklingen bliver værre, synes jeg. Men det afhænger jo også af hvad pigerne siger, både de der har været i branchen længe og de nye. Hvis hele samfundets syn på sex og sexualitet skrider med i samme takt, så er der jo sket et skred, men begge steder er grænserne så flyttet lige meget. Absolut set er der tale om et skred, men hvad relativt? Gamle Einstein har ikke levet forgæves, heldigvis (når du står på perronen er det så toget eller dig og perronen der kører ?).

Jeg ønsker notorisk ikke noget venskab med GP ér mens jeg hygger mig med dem, det er at blande tingene sammen vil jeg mene. Den professionelle distance må og skal opretholdes, så længe der er penge imellem, det gælder begge veje.  

Vil dog gerne give de GP ér herinde der synes jeg lyder som et fornuftigt menneske mulighed for at skrive en PM til mig, men den mulighed har de jo haft i forvejen, men da kendte de mig jo heller ikke. Så skal jeg gerne se om jeg kan gøre noget, hvis jeg kan. Armslængden skal ubetinget holdes, vi mødes aldrig på anden måde end pr. mail og jeg lover ikke noget, jo det skal ikke koste dem noget :D 

Jeg ved udemærket godt at dette her kun er en lille flig af det store tæppe, der er mange problemer, der stikker langt dybere end jeg ville kunne magte at håndtere. Jeg kender masser af problematikkerne fra min faste GP, som jeg snakker med næsten alt om.

JA, det er en dejlig verden...en drømmeverden om du vil,  for os der kan shoppe ind og ud af den som vi vil.

For pigerne ønsker jeg det bedste, men frygter samtidig det værste. Vi har slet ikke fået omtalt de der ikke selv har valgt det og som ikke kan tale og skrive det de mener, hvad med dem - håber sgu nogen tager hånd om dem også.

Tak for dit indspark.

Fortsat god torsdag aften til dig.

A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

@Anilingus

Du kommer sgu vidt omkring i dine indlæg. :)

Også forsat god aften til dig

Yep, burde vel blive forfatter til nogle laaannnge erotiske fortællinger. :D

Pennen er et godt våben i et samfund, hvor de fleste våben er forbudt.

Tak fordi du har været med så længe i tråden TheVoice, jeg sætter pris på at få nogle kommentarer på det jeg skriver, at alle ikke er ligeglade - fornuftigt eller ej, enige eller ej.

A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

, jeg sætter pris på at få nogle kommentarer på det jeg skriver, at alle ikke er ligeglade - fornuftigt eller ej, enige eller ej.

Sådan har jeg det også selv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Sådan har jeg det også selv. :)

Så kan det vel ikke gå helt galt.

Fik engang en opfordring til at gå ind i politik .Men fanden mig NEJ, jeg vil ikke have lukket munden med det samme jeg træder ind i magtens hellige haller. Navnlig får det politiske system notorisk alle individer der er såre fornuftige inden de er valgt, til at komme uden for rækkevidde når de er valgt.

Så hellere bare brokke sig en gang imellem. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

@Anilingus

Undskyld at jeg først blander mig i debatten nu. Jeg havde, som bekendt, lige et par eventyr og strabadser der skulle overståes ;)

Jeg synes det er nogle gode skriv og pointer du kommer med, samt nogle rigtig fine, omend meget idealistiske, opfordringer og holdninger. 

Som forfatter kunne jeg godt ønske mig,  at du øvede dig lidt i kunsten at udtrykke sig kortfattet og præcist. Jeg bliver helt forpustet af at læse mange af dine indlæg og kan egentlig godt forstå hende (var det Claire?) der jokede om at du var autist. For det var sådan jeg forstod det, som en joke der skulle virke som et slag over fingrene og få dig til at skrue lidt ned for dine himmelråb. 

Selv ser jeg dine lange formuleringer og vidtrækkende berøringsflader som et udtryk for selviscenesættelse og ord-onani, finger-diarre om man vil, samt en misforstået drøm om at du virker mere intelligent og dine meninger derfor vejer tungere, hvis vi almindelige dødelige skal gøre os ekstra umage for at fremtyde meningen i et sandt tag-selv-bord af fremmedudtryk. 

Som du måske kan se, er det en kunst også jeg mestrer. En synd jeg selv ofte har været skyldig i. Men alder og erfaring har lært mig at effekten desværre ofte er det modsatte, og at folk, som folk nu er flest, oftest blot har en tendens til at synes man er træls. For nu at komme lidt ned på jorden igen og bruge et så dejligt jysk udtryk ;)

(Og så skifter jeg lige tilbage til mit mere normale og dagligdags sprogbrug inden jeg bliver helt forpustet over mig selv) 

Mht. tanken om luderen som samfundsregulator, så kan jeg sagtens se din pointe. Hvad ret har vi til at brokke os over problemet hvis vi ikke er villige til at være en del af løsningen? Og hvorfor skulle vi ikke være villige til at være en del af løsningen, når løsningen mest af alt kommer os selv til gode? For mit eget vedkommende er svaret simpelt: Jeg gider sgu ikke, skat. Hvis jeg havde haft et brændende ønske om at oplyse, oplære, opdrage og udpensle det jeg betragter som almindelig sund fornuft ville jeg netop tilbyde sex uden kondom, få mig mit eget lille styks retarderede afkom eller 5 og dedikere mig fuldt ud til den evige moder rolle. Men jeg er ikke din mor, jeg er din luder, og jeg ønsker at tømme din pik, ikke forklare den om tant og pli. 

Mht. tanken om luderen som psykolog synes jeg, at du skal passe på med at lægge for stor en byrde på for små skuldre. Jo, der er mange af os piger her på EG der er intelligente, veltalende og godt opfostrede i livets skole, men vi er kun en brøkdel af de piger der findes derude og, for at vende tilbage til den jyske muld, så er der simpelthen grænser for hvor meget du kan forvente af en flok langbenede blondiner der lever af at sutte pik. (håber her at humor fremmer min pointe, og ikke fornærmer). Jeg har i hvert fald ikke læst psykologi på et fint universitet og føler mig slet ikke rustet til at rådgive, hjælpe eller på anden vis blande mig i de problemstillinger du tager op omkring voldtægt og håndtering af sygelige tendenser. 

Det værende sagt kan jeg godt lide at betragte mig selv som et godt og hjælpsomt menneske, og som mange af mine gæster har oplevet er jeg altid frisk på at tage en uforpligtende snak om tingene, lytte, forsøge at forstå og tilbyde en trøstende skulder, samt selvfølgelig udfylde basale huller i den viden og forståelse I mænd nu skulle have om kvinder og vores kroppe. Men jeg vil ikke have påtvunget et ansvar som psykolog. 

Angående anmeldelser er jeg dog dybt, dybt, DYBT uenig med dig! Til det punkt hvor jeg vil vove at påstå at du selv er en stor del af de samfundsmæssige problemer der netop kredser omkring prostitution. Nu synes du jo selv at du er "rimelig godt kørende" og alt det der, og hurra for dig for at du er guds gave til kvinder, men er du klar over hvor mange af mine gæster der står i den præcis modsatte situation? For nogle er luderen et dejligt og frækt tilskud til et ellers fint og velfungerende sexliv, men for nogle er det en sidste, desperat udvej fra et sexliv der ligger i ruiner, er forkrøblet og forkvaklet, fyldt med skam og et helt livs værd af skuffelser og fiaskoer. Disse mænd kommer til mig med bøjet hoved og et stort blødende sår hvor deres selvtillid og selvværd burde være, undskylder for at være til ubehag inden de overhovedet har rørt mig og skyr øjenkontakt som ilden fordi de FORVENTER at se både væmmelse og afsky i mit blik. Og når jeg endelig får dem til at slappe af, til at tale og indrømme deres skam kommer der historier om hjerteløse og forfærdelige kvinder, både private og professionelle, der har grint, hånet, peget fingre og på det groveste udnyttet dem der i forvejen lå ned. 

At anmelde er at hive frem i lyset, at blotlægge så meget som muligt af hvad der virkelig foregår bag lukkede døre, at give disse sårbare sjæle en reel chance for at undgå flere dårlige oplevelser og ar på sjælen, når nogle af dem netop tyr til at betale fordi de ikke magter, ikke orker og ikke rummer flere egoistiske og smålige møgkællinger der kun er ude på at tage dem i røven og ellers behandler dem som det argeste skidt. At anmelde er en samfundstjeneste, næsten en samfundspligt og så sandelig noget jeg altid vil opfordre ALLE til at gøre uddybende og med god samvittighed. 

Og så er det faktisk heller ikke alle der har pengepungen til at tage chancen og lære pigen at kende på den dyre måde. Jeg sammenligner tit ludere med håndværkere og jeg vil gøre det igen: Hvis jeg får en kæmpe vandskade i mit køkken og derefter går ud og bruger hele min opsparing på en eller anden klamphugger der laver noget værre lort, fordi du ikke har meldt ud på trustpilot eller deslige da han fuckede dit badeværelse op, fordi du synes det ville være synd og pinligt for ham at blive udstillet på den måde, hvordan ville du så have det med dig selv og din dyrtkøbte respekt for andre? 

Og så er det forresten også en pisse fed oplevelse når man får en røv god anmeldelse. Siger det bare ;-p

Angående om det bør være ulovligt at tilbyde sex uden kondom: gider I godt lige at kravle ned fra jeres høje hest og respektere min personlige frihed til selv at vælge hvad, hvem og hvilke risici jeg vil udsætte min krop for?! Jeg tilbyder ikke sex uden kondom, men det er kraftedeme mit eget valg og ikke noget I skal blande jer i. (mumler eder på eder der ikke tåler skrift) 

Mht. Om mænd kan læse, så er der faktisk flere der ikke er så gode til det, men de skal da ikke fornægtes et godt lag fisse af den grund ;) for slet ikke at nævne alle dem der ikke engang gider forsøge, for dem kommer vi aldrig udenom alligevel. 

Og angående de lange og fyldestgørende annoncer, så, som I kan se, er det jo ikke fordi tøsepigen her ikke sagtens kan finde ud af at skrive romaner. Jeg har bare valgt at lade være i min annonce, for i virkeligheden synes jeg sgu det er meget sjovere bare at knalde ;)

Og så er den ged vidst barberet! (tak for det fede udtryk @Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

@Mette Tøsen

Tak for dit indspark.

Tror så jeg på din opfordring dennegang vil gøre det ultrakort, og fordøjeligt.

Ja, men geden bliver ikke ved med at være korthåret ;)

Du har ret i noget af det du skriver, men ikke i alt.

Jeg er så heller ikke nu blevet sur, snarere blevet klogere på denne verden. En dejlig fantasi- og drømmeverden, som jeg kan komme og gå i som jeg vil, og heldigvis for det. Jeg skal nok klare mig.

God bedring til dig med dine tropekvaler.

A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...