Hop til indhold
Guest Anilingus

Opråb til GP´erne og deres kunder !

Recommended Posts

Guest Anilingus
underdog40 skrev, Lige nu:

Don´t  we all?

Some, but not all.

Jeg er ikke endnu blevet for gammel til at lære nye tricks af søde GP´er.

Sommetider kan det jo også være rart at lade andre styre slagets gang, selvom man godt ved præcis, hvad det er man vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anilingus

 Hvis du engang skulle komme så tæt på en GP, en slags venskab e.lign, kan det være at hun vil vise dig nogle af hendes henvendelser. Du vil undre over hvad de modtager, uanset hvad der står i annoncen.

Den med alt er sikker sex, afstedkommer mange sjove "jamen gfe/kæreste sex må da være uden kondom", eller "jeg fejler ikke noget". Hvis gutten så alligevel får opsat et besøg, og det er ved at være godt igang, skal man ikke blive overrasket hvis han pludselig siger "Aaaah kan vi ikke prøve uden ".

Det reelevante spørgsmål i forbindelse med annoncer burde nok være kan mænd egentligt læse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

@Anilingus

 Hvis du engang skulle komme så tæt på en GP, en slags venskab e.lign, kan det være at hun vil vise dig nogle af hendes henvendelser. Du vil undre over hvad de modtager, uanset hvad der står i annoncen.

Den med alt er sikker sex, afstedkommer mange sjove "jamen gfe/kæreste sex må da være uden kondom", eller "jeg fejler ikke noget". Hvis gutten så alligevel får opsat et besøg, og det er ved at være godt igang, skal man ikke blive overrasket hvis han pludselig siger "Aaaah kan vi ikke prøve uden ".

Det reelevante spørgsmål i forbindelse med annoncer burde nok være kan mænd egentligt læse :)

Ja, det hedder sig jo, at op imod halvdelen af kunderne søger at liste sig til noget uden hue på. Det er mig så fjernt, at jeg endnu ikke har fundet de rette ord for det, og når de måtte komme egner de sig ikke til at komme på tryk her.

Om mænd kan læse? Ja,okay, hvis vi er helt dernede er der sandelig langt igen, det kan jeg godt se.:(

Men hvis læseevnerne er for nedadgående i så raskt et tempo, så bør vi jo netop gøre noget for at de stakkels GP´er ikke i fremtiden får endnu flere af de trælse eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

@Anilingus

Det reelevante spørgsmål i forbindelse med annoncer burde nok være kan mænd egentligt læse :)

Nogle gange tror jeg faktisk ikke jeg KAN læse. Stod i annoncen hun var blond. Hun havde mørkt krøllet hår. Stod i annoncen hun vejede 50 kg. In her dreams. Der stod i annoncen hun var 21 år. Yer right. osv, osv. Den går vidst begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Nogle gange tror jeg faktisk ikke jeg KAN læse. Stod i annoncen hun var blond. Hun havde mørkt krøllet hår. Stod i annoncen hun vejede 50 kg. In her dreams. Der stod i annoncen hun var 21 år. Yer right. osv, osv. Den går vidst begge veje.

Præcis

FORVENTNINGSAFSTEMNINGEN er ufattelig vigtig - What you see is what you get.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Nogle gange tror jeg faktisk ikke jeg KAN læse. Stod i annoncen hun var blond. Hun havde mørkt krøllet hår. Stod i annoncen hun vejede 50 kg. In her dreams. Der stod i annoncen hun var 21 år. Yer right. osv, osv. Den går vidst begge veje.

Ja, selvfølgelig skal annoncøren jo være faktuel korrekt. De er da forhåbentligt ikke piger der laver dens slags fakeanoncer der har et ønske om at begrænse spilde, eller klager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Når jeg ikke har liket nogle af de indlæg der er kommet, ja så er det ganske enkelt fordi den GP´er der startede den tråd jeg tidl har omtalt kritiserede alle herinde for at klappe hinanden på ryggen.

Men jeg kender hende ikke, hun svarede mig aldrig på mit indlæg - hun havde måske bare haft en øv dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Ja, selvfølgelig skal annoncøren jo være faktuel korrekt. De er da forhåbentligt ikke piger der laver dens slags fakeanoncer der har et ønske om at begrænse spilde, eller klager 

Måske skulle annoncøren være så præcis, som hun nu kan være.

Kan hun lide at få slikket mis, så skriv da for min skyld gerne hvordan hun bedst kan lide det, f.ex. med en bred tunge og på hele pivtøjet. Så undgår hun vel rodfræseren som jeg skrev om, medmindre hun altså kan lide dette også. ;)

Er denne mangel på omhu i annoncerne udtryk for mangel på evner kan jeg ikke sige noget til det. Men hvis det er fordi man ikke gider og springer over hvor gærdet er lavest, ja så er man selv ude om at man får splinter i røven, og så synes jeg det er fjollet at klage sin nød herover på EG hvis jeg skal være helt ærlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Kan hun lide at få slikket mis, så skriv da for min skyld gerne hvordan hun bedst kan lide det, f.ex. med en bred tunge og på hele pivtøjet. Så undgår hun vel rodfræseren som jeg skrev om, medmindre hun altså kan lide dette også. ;)

 

Pas nu på at du ikke fejlagtigt tror at man kan skrive sig ud af alle problemer. Iøvrigt ville jeg nok miste interessen hvis pigen havde skrevet en brugsanvisning på hvordan alt på hendes krop fungerer. Og for at drive den helt ud på et vanvittigt plan, en beskrivelse af hvorledes hun slikker pik, rider osv osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 27 minutter siden:

Måske skulle annoncøren være så præcis, som hun nu kan være.

Kan hun lide at få slikket mis, så skriv da for min skyld gerne hvordan hun bedst kan lide det, f.ex. med en bred tunge og på hele pivtøjet. Så undgår hun vel rodfræseren som jeg skrev om, medmindre hun altså kan lide dette også. ;)

Er denne mangel på omhu i annoncerne udtryk for mangel på evner kan jeg ikke sige noget til det. Men hvis det er fordi man ikke gider og springer over hvor gærdet er lavest, ja så er man selv ude om at man får splinter i røven, og så synes jeg det er fjollet at klage sin nød herover på EG hvis jeg skal være helt ærlig.

Alle GP'er kunne også bare lave en lille video af, hvad vi forestiller os, sætte den på en skærm eller to, og så kan kunderne jo følge fremgangsmåden slavisk.. eller omvendt.. Nej vel?
Måske er det bare mig, der hurtigt keder mig?

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, for 1 time siden:

Det er ikke min opfattelse, at det er annoncen den er gal med - ikke for mit vedkommende ihvertfald. Jeg synes jeg er rimelig klar i spyttet med, hvad jeg vil og ikke vil. Hvis det ikke står i annoncen, så svarer jeg da gerne, og det er ikke det der bliver betragtet som useriøst. 

Tror de fleste GP'er kan nikke genkendende til nogle helt specielle mønstre i wankernes henvendelser? :) 

Hvis du har gjort hvad du synes du skal mht. annonce, så helt fint med det. :)

Min anke gik på, at man som GP klager sin nød over dit og dat, herunder at kunderne spørger alt alt for meget, uden måske helt at have orden i eget hus. Det synes du vel så heller ikke er i orden.

Men hvis ikke jeg siger det som jeg har gjort, hvem siger så til dem at de skal lave en bedre annonce, er i bare ligeglade og har nok i jer selv?

Den annonce fra den svenske GP som jeg henviste til synes jeg er god - men er den specielt forkætret eller hvad siden i ikke gør som hun selv skriver, nemlig  søger inspiration deri? Hun vil jo faktisk gerne videregive sine råd GP til GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

Pas nu på at du ikke fejlagtigt tror at man kan skrive sig ud af alle problemer. Iøvrigt ville jeg nok miste interessen hvis pigen havde skrevet en brugsanvisning på hvordan alt på hendes krop fungerer. Og for at drive den helt ud på et vanvittigt plan, en beskrivelse af hvorledes hun slikker pik, rider osv osv.

 

Jeg mener ikke alt kan/skal skrives, men nogle kan og bør skrive mere end andre, specielt hvis de har noget de absolut ikke vil have sker. I hvert fald er det ikke fair at de bagefter klager deres nød, hvis de kunne have lavet en bedre annonce.

Jeg er nok bare god til at læse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du har gjort hvad du synes du skal mht. annonce, så helt fint med det. :)

Min anke gik på, at man som GP klager sin nød over dit og dat, herunder at kunderne spørger alt alt for meget, uden måske helt at have orden i eget hus. Det synes du vel så heller ikke er i orden.

Men hvis ikke jeg siger det som jeg har gjort, hvem siger så til dem at de skal lave en bedre annonce, er i bare ligeglade og har nok i jer selv?

Den annonce fra den svenske GP som jeg henviste til synes jeg er god - men er den specielt forkætret eller hvad siden i ikke gør som hun selv skriver, nemlig  søger inspiration deri? Hun vil jo faktisk gerne videregive sine råd GP til GP.

Useriøse henvendelser kan heldigvis ikke længere rigtig bringe mit pis kog. Ja, jeg mister måske et par kunder på at undlade at svare, hvis jeg vurderer forkert, men jeg sulter da ikke af den grund :) 

Nu har jeg ikke læst den svenske piges annonce, så den kan jeg ikke udtale mig om! Jeg bed mere mærke i det, du skrev mht. voldtægt og at planlægge akten ned til mindste detalje.. Det fungerer bare ikke for mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, for 9 minutter siden:

Alle GP'er kunne også bare lave en lille video af, hvad vi forestiller os, sætte den på en skærm eller to, og så kan kunderne jo følge fremgangsmåden slavisk.. eller omvendt.. Nej vel?
Måske er det bare mig, der hurtigt keder mig?

Overdrivelse fremmer forståelsen.

Som jeg skrev, hvis du har orden i eget hus og er ligeglad med hvad de andre gør, så fint med mig. Det her fremmer jo ikke ligefrem at man gider at starte en debat en anden gang

I USA står der også på bilernes rat en advarsel om at det er farligt at køre i bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, for 10 minutter siden:

Useriøse henvendelser kan heldigvis ikke længere rigtig bringe mit pis kog. Ja, jeg mister måske et par kunder på at undlade at svare, hvis jeg vurderer forkert, men jeg sulter da ikke af den grund :) 

Nu har jeg ikke læst den svenske piges annonce, så den kan jeg ikke udtale mig om! Jeg bed mere mærke i det, du skrev mht. voldtægt og at planlægge akten ned til mindste detalje.. Det fungerer bare ikke for mig :wub:

Helt fint for dig, at du har kunder nok i butikken.

Jeg har selv fast GP, er glad for hende så længe det varer, finder nok en ny hvis hun holder eller mere sandsynligt når jeg finder en partner, for så monogam er jeg altså, måske også i modsætning til mange af kunderne.:)

Voldtægt? - nu bliver en fjer vist til 5 høns

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg har nok hang til overdrivelse en gang i mellem - det indrømmer jeg gerne! :D

Start du endelig en debat en anden gang! Er det da ikke formålet med "generel debat"? <3

Yes, i min verden, hvis folket bliver klogere - hvis ikke, gider jeg ikke spilde min tid, ganske ligesom i jo heller ikke gider at spilde jeres på de trælse kunder. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :)

Jeg har læst svenske Annikas hjemmeside....mange gange, igennem mange år....og Ja, den er meget uddybende og kommer meget rundt om hvem hun er og hvad hun tilbyder osv. MEN.... den er alt for lang og alt for 'omstændig' til at mænd som 'bare' vil have en halv times GFE orker at læse den.

8 ud af 10 Danske mænd læser jo ikke engang den korte annonce vi piger har i forvejen...skulle de så begynde at læse et mindre opslagsværk ? 

Alle de virkeligt dumme spørgsmål ( uden gummi, modtager Du gratis slaver, modtager du græsk, må jeg komme dig i ansigtet osv ) kan ikke undgås, men vi kan lade være med at svare på dem. 

Personligt tænder jeg heeeelt af på beskeder ala 'tid?', hvem er du? Osv. Jeg har ovenikøbet skrevet flere gange at jeg ønsker en sober SMS i en ordentligt tone, det har endnu ikke ( efter en del år) virket særligt godt, for mænd læser simpelthen ikke teksten godt nok!

Jeg har meget svært ved at få øje på at vi skal løfte en samfunds opgave mht seksuelle stakler og afvigere, som vi skal have hængende stønnende i røret ( gratis og uden kompetencer) fordi at vi så 'aflaster' så uskyldige ikke bliver udsat for overgreb. Det er jeg slet ikke klædt på til.....og jeg vil vitterligt heller ikke. 

Alle de spørgsmål der kommer vedr bla sex uden gummi osv, er noget som bliver ved og som bliver oftere og oftere, og der er ingen tvivl om at så længe at mændene kan læse ALLE steder at det bliver tilbudt og anmeldt herinde, så er det 'normalt'. 

Det burde være direkte forbudt ( i mine øjne) at tilbyde det, søge det og anmelde det herinde. Hver gang det bliver taget op som emne herinde, så udløser det er lemfældig omgang 'statistikkerne siger '...... For 10 år siden blev jeg ALDRIG spurgt om sex uden.....!!!

EG har en større rolle i hvad 'normalen' er end folk lige tillægger den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Hejsa :)

Jeg har læst svenske Annikas hjemmeside....mange gange, igennem mange år....og Ja, den er meget uddybende og kommer meget rundt om hvem hun er og hvad hun tilbyder osv. MEN.... den er alt for lang og alt for 'omstændig' til at mænd som 'bare' vil have en halv times GFE orker at læse den.

8 ud af 10 Danske mænd læser jo ikke engang den korte annonce vi piger har i forvejen...skulle de så begynde at læse et mindre opslagsværk ? 

Alle de virkeligt dumme spørgsmål ( uden gummi, modtager Du gratis slaver, modtager du græsk, må jeg komme dig i ansigtet osv ) kan ikke undgås, men vi kan lade være med at svare på dem. 

Personligt tænder jeg heeeelt af på beskeder ala 'tid?', hvem er du? Osv. Jeg har ovenikøbet skrevet flere gange at jeg ønsker en sober SMS i en ordentligt tone, det har endnu ikke ( efter en del år) virket særligt godt, for mænd læser simpelthen ikke teksten godt nok!

Jeg har meget svært ved at få øje på at vi skal løfte en samfunds opgave mht seksuelle stakler og afvigere, som vi skal have hængende stønnende i røret ( gratis og uden kompetencer) fordi at vi så 'aflaster' så uskyldige ikke bliver udsat for overgreb. Det er jeg slet ikke klædt på til.....og jeg vil vitterligt heller ikke. 

Alle de spørgsmål der kommer vedr bla sex uden gummi osv, er noget som bliver ved og som bliver oftere og oftere, og der er ingen tvivl om at så længe at mændene kan læse ALLE steder at det bliver tilbudt og anmeldt herinde, så er det 'normalt'. 

Det burde være direkte forbudt ( i mine øjne) at tilbyde det, søge det og anmelde det herinde. Hver gang det bliver taget op som emne herinde, så udløser det er lemfældig omgang 'statistikkerne siger '...... For 10 år siden blev jeg ALDRIG spurgt om sex uden.....!!!

EG har en større rolle i hvad 'normalen' er end folk lige tillægger den.

 

Hej Trinetease.

Har læst dit indlæg, og vil lige vende skråen, for jeg synes du tager fat på nogle gode ting, herunder at det anormale(uden hue) udvikler sig til noget helt "normalt" over tid og med EG´s rolle i det her spil, som faktisk også er yderst relevent.

Jeg svarer senere i eftermiddag, da pligten kalder andetsteds. ;)

God dag til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Alle de spørgsmål der kommer vedr bla sex uden gummi osv, er noget som bliver ved og som bliver oftere og oftere, og der er ingen tvivl om at så længe at mændene kan læse ALLE steder at det bliver tilbudt og anmeldt herinde, så er det 'normalt'. 

Det burde være direkte forbudt ( i mine øjne) at tilbyde det, søge det og anmelde det herinde. Hver gang det bliver taget op som emne herinde, så udløser det er lemfældig omgang 'statistikkerne siger '...... For 10 år siden blev jeg ALDRIG spurgt om sex uden.....!!!

Jeg er fuldstændig enig, det er total uansvarligt både i forhold til GP'eren, en selv og ens øvrige sexpartnere at forlange sexydelser uden kondom :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Hejsa :)

Jeg har læst svenske Annikas hjemmeside....mange gange, igennem mange år....og Ja, den er meget uddybende og kommer meget rundt om hvem hun er og hvad hun tilbyder osv. MEN.... den er alt for lang og alt for 'omstændig' til at mænd som 'bare' vil have en halv times GFE orker at læse den.

8 ud af 10 Danske mænd læser jo ikke engang den korte annonce vi piger har i forvejen...skulle de så begynde at læse et mindre opslagsværk ? 

Alle de virkeligt dumme spørgsmål ( uden gummi, modtager Du gratis slaver, modtager du græsk, må jeg komme dig i ansigtet osv ) kan ikke undgås, men vi kan lade være med at svare på dem. 

Personligt tænder jeg heeeelt af på beskeder ala 'tid?', hvem er du? Osv. Jeg har ovenikøbet skrevet flere gange at jeg ønsker en sober SMS i en ordentligt tone, det har endnu ikke ( efter en del år) virket særligt godt, for mænd læser simpelthen ikke teksten godt nok!

Jeg har meget svært ved at få øje på at vi skal løfte en samfunds opgave mht seksuelle stakler og afvigere, som vi skal have hængende stønnende i røret ( gratis og uden kompetencer) fordi at vi så 'aflaster' så uskyldige ikke bliver udsat for overgreb. Det er jeg slet ikke klædt på til.....og jeg vil vitterligt heller ikke. 

Alle de spørgsmål der kommer vedr bla sex uden gummi osv, er noget som bliver ved og som bliver oftere og oftere, og der er ingen tvivl om at så længe at mændene kan læse ALLE steder at det bliver tilbudt og anmeldt herinde, så er det 'normalt'. 

Det burde være direkte forbudt ( i mine øjne) at tilbyde det, søge det og anmelde det herinde. Hver gang det bliver taget op som emne herinde, så udløser det er lemfældig omgang 'statistikkerne siger '...... For 10 år siden blev jeg ALDRIG spurgt om sex uden.....!!!

EG har en større rolle i hvad 'normalen' er end folk lige tillægger den.

 

Kære Trinetease og alle øvrige her på EG der synes at de gider at høre på mig.

Tak for dit indspark og tak til alle de øvrige EG´er, der har været med på tråden indtil nu…

 

Mit indlæg var for nogen utvivlsomt at opfatte som et brøl fra en fjern dinosaur, for andre kan jeg dog spore, at det giver mening på visse områder.

Det var et indspark, og så glæder jeg mig over når nogen gider at spille bolden videre rundt på debat-banen, i hvert fald så længe den ikke bliver alt for langhåret. Og jeg er såmænd ikke blevet skræmt eller stødt, endnu i hvert fald. Jeg har højt til loftet og prøver på at føre en skarp pen.

Jeg har ingen aktier i EG. Brugen af likes eller manglen på samme, kan jeg ikke bruge til ligeså meget(undskylder de der bruger det i en god mening), som de der skriver noget igen og som dermed magter og evner, at give mig og måske alle i andre noget retur.

Man kan altid formulere sig anderledes, pakke tingene lidt mere ind, ikke sige det som det er…jeg undskylder selvfølgelig også, hvis det har stødt nogen, at læse hvad jeg har skrevet, ligesom jeg konstruktivt har søgt at svare de der har givet mig respons.

Jeg har læst spillereglerne for EG, jeg går til grænsen - ikke over den, og hvis nogen synes, at jeg gør, så lad mig det vide.

 

I realiteten behøver jeg slet ikke at blande mig, for jeg har jo mit på det tørre…

 

Alligevel er det min sociale indignation over blot at skulle være passiv tilskuer til, hvad der sommetider skrives herinde på EG, der drog mig i blækhuset.

 

I forhold til det jeg har skrevet, ja så kender mange af jer brugere af EG jo sikkert langt mere til nuancerne i den verden i lever i på godt og ondt. Fuld respekt for det !

Jeg kommer udefra og betragter tingenes tilstand udfra, hvad jeg af og til læser herinde. Og der er vel hånden på hjertet plads til forbedringer fra begge sider af skyttegraven? Det er bare så forbandet vanskeligt at give en færdig recept på den cocktail der løser det hele, men vi kan jo prøve at se om vi kan nå længere end der hvor vi er nu - prøve at debattere kontruktivt.

 

Trinetease, du skriver, at du kan se at kundernes grænser, for sex uden gummi, har flyttet sig gennem de seneste 10 år. At EG ligefrem burde afholde sig fra at viderebringe anmeldelser o.l. der omhandler ønsker om dette.

Ja, du har jo ret mht. gummi, også statistikkerne ude i samfundet viser dette, men hvad gør vi konkret ved det, hvordan ændres holdningen, som den blev det i midten af firserne?

For mit eget vedkommende er alting udelukket uden, og nej så kan jeg ikke altid komme af med det jeg skal og det er så en del af spillets regler, det dør jeg ikke af - men måske af det modsatte.

Hvis jeg vil noget uden, så vælger jeg mig i det civile liv en fast partner, som jeg stoler på…længere er den sgu ikke…I så fald ville min tid med GP´er også være ovre, for øvrigt.

Anmeldelser, tja, jeg læser dem sgu aldrig. De forsvinder jo nok ikke. Mennesket, som sådan, bag annoncen, kan og bør i min verden ikke anmeldes, dertil rummer emnet alt for mange subjektive elementer.

 

Mht. den svenske GP´s hjemmeside jeg har henvist til, har du ret i at den er alenlang og langt mere grundig end normen. Men du har trods alt læst den flere gange, og det sætter jeg pris på, for så er du ikke ligeglad.

Hun bemærker selv, at den til dels også er hendes eget autoerotiske forspil !

Jeg synes jo så også den giver en masse oplysninger, som alle i dette her game i grunden burde læse, hvis de orker og kan.

Analsex er jo for eksempel noget der er på fremmarch.

Hun beskriver f. eks. mht. udrensning inden anal, at man ikke som kunde kan forvente, at der altid er 100 % rent. Godt at vide, hvis man nu som kunde gik og troede noget andet.

Selv før en kikkertundersøgelse på hospitalet er man aldrig 100 % ren. For tarmen stopper jo (heldigvis) ikke med at fungere fordi vi lige synes vi skal lege i den ende. Og for meget og for grundig rengøring gør en mere sårbar overfor sygdomme i bred forstand.   

Jeg siger jo ikke, at alle GP´er skal skrive den samme roman, som hende.

Hendes annonce henvender sig altså ikke kun til kunderne, så læs hvad hun skriver og søg inspiration, hvis i har lyst. 

Jeg forstår også godt, at ikke alting kan skrives ned og filmatiseres – i så fald mister man i hvert fald nogen på den lystkonto, givetvis.

Men måske kunne man i EG regi prøve at skrive en vejledning til det at købe sex, for den findes vel ikke nogetsteds herinde.

 

I forhold til, at du ikke føler dig rustet til at håndtere kundernes talrige problemstillinger udi dysfunktioner m.v. kan jeg godt følge dig et stykke hen ad vejen, og så alligevel ikke helt.

Man kan godt være klog uden at have diplomer og beviser for det…livsklog, fordi man har gået i livets skole. Det har rigtig mange af jer GP´er, og heldigvis for det.

Blandt tidligere GP ´er findes der mig bekendt flere parterapeuter og sexologer, vel ikke ganske uden grund ? Og hvad er det i så fald de kan trække på i deres virke? Bøgerne, men vel også elementer fra deres egen tid som GP´er.

I piger kan ikke undgå at få en berøringsflade med nogle vanskelige kunder og deres problemer af forskellig art. At lukke øjnene og mene, at man hver især sidder i sin egen lille glasklokke i denne grænseverden løser bare ikke problemet for branchen all over.

De trælse kunder holder ikke op med at være der, de skal håndteres. Selvom nogen måske gik rundt og troede på at det må psykologer, psykiatere da bare tage sig af, så sker det bare ikke altid i fuldt omfang.  At afvise dem er OK, men de behøver hjælp, oplysning og hvor får de den, hvis ingen nogensinde siger, det du går rundt og gør er sgu ikke OK. Var en fast stønnepige betalt over EG en løsning, måske? (det var humor).

Så forleden dag, at politiet nu jagter pædofile netværk ved at hacke sig baglæns ind i deres computere og rundsende en hilsen til samtlige medlemmer, om at politiet altså kigger med. Smart eller ej, det virker utvivlsomt, men problemet med disse mennesker er jo heller ikke løst.

Bliver der flere der ikke kan læse, ikke fatter spillets grundregler, ja så bliver der også flere problemer der skal løses for fremtidige GP´er. 

Men igen, det må i hver især tackle på jeres egen vis.

Der var en der i tråden svarede mig, at jeg nok ville blive overrasket over hvad der skrives til jer piger.

Nej, det tror jeg egentlig ikke at jeg ville. Jeg vil snarere tro, at jeg måske ville have svært ved at skelne de seriøse fra de useriøse, indtil jeg lærte dette - for jeg er jo naivt tossegod på dette punkt, af gode grunde. Ganske ligesom de piger der starter i branchen på egen hånd er det, for øvrigt…

Afslutningsvist får i lige en lille humørpille – til at skylle det hele ned med. Når en mand har åbenstående lynlås i bukserne, så er det blandt kvinder lidet flatterende.

 

Når en kvinde har det samme, hvad svarer mændene så?

 

Det gør ikke noget…smukke kvinder må gerne reklamere !

 

Anilingus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Anilingus
Havde forvekslet Trinetease og TrineMuz, der er jo så mange Triner herinde - SORRY

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 timer siden:

Anmeldelser, tja, jeg læser dem sgu aldrig. De forsvinder jo nok ikke. Mennesket, som sådan, bag annoncen, kan og bør i min verden ikke anmeldes, dertil rummer emnet alt for mange subjektive elementer.

Lige præcis denne del er jeg ret uenig i. Anmeldelserne er i min optik denne hjemmesides eksistensgrundlag. Alt andet kan man for så vidt diskutere i en facebookgruppe eller på en blog. Jeg læser også gerne anmeldelser igennem af bøger og film. Det samme er sig gældende når jeg skal til fx London og ser anmeldelserne igennem af diverse hoteller. Anmeldelser vil til alle tider være subjektive. Sådan er det. Men det giver trods alt brugeren mulighed for til eller fravalg, set fra andres synsfelt. Og det er værdifuldt i mange henseende, mener jeg. Uanset om det er en ny vaskemaskine, en gp-oplevelse eller valg af en VVSér.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
underdog40 skrev, for 11 minutter siden:

Lige præcis denne del er jeg ret uenig i. Anmeldelserne er i min optik denne hjemmesides eksistensgrundlag. Alt andet kan man for så vidt diskutere i en facebookgruppe eller på en blog. Jeg læser også gerne anmeldelser igennem af bøger og film. Det samme er sig gældende når jeg skal til fx London og ser anmeldelserne igennem af diverse hoteller. Anmeldelser vil til alle tider være subjektive. Sådan er det. Men det giver trods alt brugeren mulighed for til eller fravalg, set fra andres synsfelt. Og det er værdifuldt i mange henseende, mener jeg. Uanset om det er en ny vaskemaskine, en gp-oplevelse eller valg af en VVSér.

Bortset fra, at her er det her altså er en anmeldelse af et andet menneske, noglegange helt ned til den mindste detalje, det jeg vil kalde for al det subjektive.

Det objektive derimod, at hun faktisk eksisterer og ikke er fake, sted, pris, at ca. alder er OK o.s.v., fint nok for mig at anmelde det.

Nogle GP´er frabeder sig anmeldelser, jeg forstår godt hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Bortset fra, at her er det her altså er en anmeldelse af et andet menneske, noglegange helt ned til den mindste detalje, det jeg vil kalde for al det subjektive.

Det objektive derimod, at hun faktisk eksisterer og ikke er fake, sted, pris, at ca. alder er OK o.s.v., fint nok for mig at anmelde det.

Nogle GP´er frabeder sig anmeldelser, jeg forstår godt hvorfor.

Det er jo ret oplagt at det vil blive intime anmeldelser. Nu er det jo ikke flødekarameller de sælger...hvorfor nævne det åbenlyse? Det er jo slet og ret dem selv de sælger. Eller dele af dem selv, om man vil. Ergo kommer en anmeldelse til at omhandle netop det. Du kan da heller ikke anmelde en bog og kun skrive om omslaget og hvad du skal betale for den hos din lokale bogpusher. C´mon.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...