Hop til indhold
Guest Anilingus

Opråb til GP´erne og deres kunder !

Recommended Posts

Guest Sara25

Jeg oplever nu ikke mange fyre, som knyer sig til væggene og dårligt tør tage øjenkontakt osv. Men måske er det et forskelligt segment vi tiltrækker. Hovedparten af fyre er nervøse og ja, man bruger lidt tid på at sniksnakke. Jeg er mester i at snakke om ingenting efterhånden..  :P

Anilingus, mange mennesker er usikre på forskellige områder, kvinder kan måske virke som et farligt territorium, og ja, der er vi måske en stor gave. Jeg synes at jeg er dybt rummelig, men kan efterhånden mærke at jeg ikke gider i samme omfang som før. Jeg gider godt ift min kunde, men ikke stønnere i røret, sygt liderlige fyre, der lige bruger tlf og måske ringer/skriver dagen lang og udnytter min imødekommenhed. Findes 0059 egentlig stadig? Men ok, har nu fået et større indblik i hvorfor de findes, altså udover de stangliderlige fyre. 

Mht anmeldelser- kunden har selv et ansvar for at oplevelsen bliver god- gå i bad inden, vask nosser og pikken, også bag forhuden, hav rene hænder osv. At nogle fyre vil forventningsafstemme inden, er da fornuftigt nok for at få en netop god oplevelse-  flere annoncesider har et skema man kan afkrydse, så fyre kan få en idé om hvilken pige, det er man kan besøge. Men ja, jeg er selv åben for ideer- nogle fyre har brug for at en fantasi skal udleves f.eks. Men når folk begynder at stille enkelte spørgsmål, som 'Højde?' -Ny SMS -vægt? Så sender jeg en standard SMS med al den info, der i forvejen står i min annonce.

Udover dette- når jeg føler mig snydt, f.eks på restaurant, så enten går jeg, beder om kompensation og i sidste ende anmelder jeg ift oplevelsen eller hvis jeg er superglad, så skriver jeg også det.  Men jeg tror at eg på mange måder er en hobby, også, for en del fyre. Jeg kunne nemt have startet ud med en super god anmeldelse, som jeg et par gange er blevet tilbudt for nedslag i prisen- det er f.eks heller ikke mig. Fyre er nemlig også lidt nemme på den front. Og det er bare ikke måden jeg selv gider at blive bekræftet. 

Mht. Luderbesøg ift så mange andre frynsegoder i tilværelsen; rejser, restaurant, massage osv, så kan de fleste besøges for en plov- det er ikke ligefrem et nyt badeværelse. Hvis et sted ikke siger mig noget, så vælger jeg et andet sted, og gerne igen og igen. Det er ikke Jordens undergang. Mange fyre vælger prostituerede, da kvinder generelt er ret svære at få med i kanen. Altså en nem tilgang til at få dækket nogle behov og nemme penge for pigen. Eller hvis man har nogle fantasier, der ikke kan opfyldes derhjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke en joke da jeg spurgte om TS var autist eller lign. Men jeg er enig med Mette i, at det er skønt og befordrende for en debat, når mennesker kan fatte sig kort og konkret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten

Som autist vil jeg gerne bede debattørene om at undlade at stille den diagnose på andre debattører. 

Jeg har også set infantil autist blive brugt som skældsord herinde og det føles krænkende hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, for 8 minutter siden:

Som autist vil jeg gerne bede debattørene om at undlade at stille den diagnose på andre debattører. 

Jeg har også set infantil autist blive brugt som skældsord herinde og det føles krænkende hver gang. 

Øh jeg er ret svært ved at se hvordan betegnelsen autist skulle bruges som et skældsord? Og jeg stiller et spørgsmål for at opnå bedre forståelse af TS budskab og kommunikation, ikke en diagnose. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

Vil du med på vagt en dag og se hvad der kommer af skøre SMS/opkald? 

Eller er det bare SÅ meget federe at skrive små sætninger som viser din mangel på indlevelse ??

Det vil jeg egentlig gerne Trine ...

Hvis du vil have mig med ?

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at I får rigtig mange ligegyldige og irriterende opkald og SMS'er, fra idioter, smålige mandslinger, hel-liderlige ulækre klamme fætre og fædre samt "fårehoveder" m.v. .........

Men det kan jeg love dig for, at det gør vi andre også. I hvert fald de af os, som til dagligt driver forretning. Og du drømmer ikke om, hvor irriterende det kan være, når notoriske tidrøvere og andre spørge-Jørgener driller og tager vores tid. Og det specielt, når du VED at de ikke vil købe noget alligevel. Eller endnu værre; kunden spørger til din vare, modtager en hel komplet indføring i varens kvalitet, funktionalitet, pris, rabatter og muligheder etc., for så til sidst gå hjem og bestille den selvsamme vare over nettet, fordi den her er ca. 8 % billigere !!!

Der skeles nemlig ikke til, at "kunden" (idioten, tidrøveren eller hvad vi nu kan finde på at på-klæbe personen af benævnelser), netop har brugt ½ time af din dyrebare tid, .... tid som koster penge !

Så tro mig kære Trine - jeg kender til problemet.

Derudover tror jeg sagtens jeg kan gennemskue din tankegang. Du vil helst bare "skumme fløden" og nøjes med de 10 % bedste kunder. Dem som er yderst generøse gentlemen, kontant betalende og i rigelige mængder, hvorefter de nærmest forkæler dig, hen i himmelen, hvor man næsten skulle tro dig var dig der var kunden.

Men der er ikke sådan virkeligheden er. I hvert fald ikke for største delen af os !

Det er muligt det er for dig. Men så er du én af de få, der kan vælge og vrage - og bliv da endelig ved med det .... så længe du kan !

Vi andre kan ikke. Det kan jeg love dig for !

Hvornår vil du i øvrigt have mig med på job ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 18 timer siden:

Jeg har ikke skrevet at du var på vej til at blive smidt ud.

 

Anilingus skrev, for 18 timer siden:

Hej Claire.

Sådan forstod jeg det ellers, når jeg læser 4. indlæg i tråden fra mandag kl 21.00.

Jeg iler lige med en lille forklaring hér.

Claire skrev ikke, at Anilingus var på vej til at blive smidt ud.

Claire skrev, at hvis hun havde svaret på Anilingus' indlæg sådan, som hun havde lyst til at svare, ville hun sandsynligvis selv blive smidt ud. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Hybris Tak for dit lange ( sarkastiske?) svar.... 

Jeg skummer ikke fløden...jeg har gode dage på Job OG knapt så gode. 

Nu sælger jeg ikke Hårde hvidvare....men sex og samvær med mig. Men uanset hvad man sælger så kommer jeg aldrig nogensinde til at syntes at det er okay at jeg på daglig basis skal stilles spørgsmål om ting som TYDLIGT er ting som er niche sex eller som man ligefrem kan læse sig frem til at jeg ikke tilbyder. Det burde ikke være nødvendigt at liste alle de ting man ikke tilbyder i sin annonce, så bliver den jo uoverskueligt lang, og ingen læser en for lang annonce.

Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor at det skal være en accepteret del af mit erhverv at jeg skal have spørgsmål om 'man må lave nr 2 på min mave', komme mig i ansigtet eller knalde uden gummi ( for manden fejler virkeligt ingenting ). Jeg kan heller ikke se hvorfor at det skal være acceptabelt at bestille 1 eller 2 timer hos mig ( og oven i det få mig til at møde ind 2 timer før) for så at ikke komme. 

Jeg er faktisk rigtigt glad for mine gæster, jeg sætter stor pris på dem og jeg ved godt hvor lang tid nogle skal spare op før de kan besøge mig.... jeg skal også spare op til ting jeg gerne vil. 

Jeg er glad for mit job....Men en mand som spørger igennem 20-30 sms'er er ikke en oser....han keder sig bare. Og det står mig heldigvis frit for hvor meget tid jeg vil bruge på at skrive med en oser.....

Jeg er ked af at høre at du er træt af evt osere i din butik, jeg tænker lidt at vi har samme problem.....;-) 

Mht at tage med på en vagt.....så føler jeg lidt at stemningen er ødelagt....det fordre trods alt en lidt mere 'venlig' stemning er dit svar lægger op til.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Mette Tøsen

 

Okay, så her lidt afsluttende fra en mand der altså ikke er en hjerte-lungemaskine for en pik. Men som skriver og debatterer, fordi han kan og gider...

Jeg forsøger nu at skrive et sted imellem himmel og jord, for deri har du utvivlsomt ret. I er vant til meget herinde, men har måske ikke lige i ”min” form.

Men det er og har aldrig været min mening at skrive noget under debatrubrikken og så forvente at alle skal evne at læse og forstå det. De der har svaret, gør det fordi de kan og vil, og endnu engang, tak for det.

Har man ikke noget fornuftigt at sige, så skal man holde sin mund, og jeg synes jo da debatten har været fin på det punkt. Er der nogen der ikke har svaret fordi de allerede er stået af for længst, så er det sådan…

Så kan i andre jo skrive det på en anden måde, hvis i er bedre til at nå ud til de fortabte.

Jeres kollega, Studinebabe, ved jeg ikke om har været med i den tråd, men hun var træt af de mange likes og den megen klappen hinanden på ryggen, der er herinde. Jeg har så forsøgt at gøre det modsatte – men for lidt og for meget er åbenbart for træls…

Sproget og formuleringerne kan altid diskuteres.

Autist – sgu da bedre end psykopat i det mindste…jeg slynger aldrig om mig med diagnoser, just saying.

Indenfor lægeverdenen har enkelte søgt at gå over til ”gadesprog”.

Når en prostata(den sidder oppe i røven på en mand og ligner en lille valnød) skulle opereres sagde en læge fast til patienten: ”Din prostata er som en appelsin, den skal skrælles”. Andre steder har mænd når de kom for at blive steriliseret(sådan de ikke kunne få flere børn) læst et skilt hvorpå der stod ”stenknuser”, men det var altså bare i afdelingen for nyresten.

Pointe, alt afhænger af modtagerens kundskaber - forstand, humor, ironi o.s.v.

 

Vil du gerne sætte mig i bås, høre at jeg er en mand der nemt klarer mig, at jeg er kynisk nok til at kunne spise fra toppen af fødekæden, så fint med mig.

Vil du høre, at jeg får et kick ud af at skrive som jeg gør og ”sparke nedad”, fair nok.

Vil du gerne høre at jeg bruger de brikker der er mig givet, bedst muligt, OK, men har det overhovedet noget med intelligens at gøre.

 

Hvis det er rigtigt, så gør jeg vel i så fald, som nogle af jer, bare det jeg er bedst til – lever i verden af drømme og selviscenesættelse…

 

Du kender, af gode grunde, ikke mig – mennesket bag A. Døm mig gerne på forhånd, fordommene lever jo i bedste velgående, også i din del af verden.

Men husk aldrig at glemme, at jeg er et subjekt - et menneske , ikke et objekt - en maskine.

Ligesom du selv skriver, et godt og hjælpsomt et af slagsen.

 

Jeg har nået målet med debatten jeg startede. At få ”rystet træet”. Jeg kan bruge det til noget.

I forhold til de konkrete problemer:

I må gøre op med jer selv, hver især hvilket offer i vil gøre, for at tingene kunne blive bedre, hvis de da ellers bliver dårligere.

Det er opfattet, at i hvert fald en del af de der lever i dette ultraliberale erhverv ikke gider at gøre noget andet, end det i gør for sig selv.

De der gider og evner det, synes jeg skal gøre hvad de kan – mere kan ikke forlanges. Jeg er bare så stolt over jer – kæmpe skulderklap.

Skriv mig gerne en PM, hvis i har noget at sige(ris som roser), som i ikke lige synes behøver hænges ud på ”tørresnoren”. Jeg lover ikke at svare, men hvis jeg har overskud, ja så gider jeg sgu godt. 

 

GP´en som psykolog, psykiater, socialrådgiver o.s.v.? Man skal aldrig rådgive om noget man ikke har forstand på eller i det hele taget føler sig klar til ; Basta.

Sommetider spørger nogen herinde om råd ved sygdom. De har f.eks. fået ondt i røven efter anal og nu feber. Jeg gav engang mit besyv med, men skrev udtrykkeligt ”gå da til lægen vi er da i DK”. For læger har den uddannelse vi andre ikke har.

Svaret retur var, ja men lægen har ikke fået den så mange gange i røven som os andre…kvikt, men måske knap så klogt.

Mht. anmeldelser, ja så er vi ikke enige, og bliver det næppe.

Jeg synes ikke man kan sammenligne mennesker med varer, tjenesteydelser der købes i samfundet i øvrigt.

Du ser vel aldrig, at de der bedømmer en håndværker for et stykke udført arbejde i detaljer beskriver, at han også lugtede af sved(fordi han puklede), at han også var tyk og fed(fordi det havde han altså lyst til at være), i ekstremerne, at hans pik var lille og skæv(fordi sådan var han altså født).

NEJ, hold nu op.

En anmeldelse der går over grænsen er dels med til alment at fornedre branchens piger og grænser, og dels ultimativt, at ødelægge et andet menneske totalt. Det håber jeg da vi er enige om.

Jeg ved godt hvilket hensyn jeg tager, når det kommer til om det er pigerne det skal gå ud over når anmeldelserne går over stregen eller om det er de sølle stakkels mænd, der så ikke lige har en anmeldelse at klamre sig til.

Hvis de i forvejen ikke kan læse jeres annoncer, så kan de vel heller ikke læse anmeldelserne i grunden?

Jo, lige præcis alt det der har med grænseoverskridelse og ræs mod bunden at gøre, herunder prisen, kan de helt sikkert godt læse, for sådan er det jo, selv for de mest nærsynede muldvarpe – come on.

De får oven i købet blåstemplet at grænserne må overskrides, for det skriver deres ligesindede jo.

På den måde, får de kun den hårde måde tilbage at lære grænserne på - og det er ude hos pigerne det foregår.

De piger der positivt ikke ønsker anmeldelser og som alligevel bliver anmeldt. Hvorfor skal de ”voldtages”, hvorfor kan man dog ikke respektere deres grænser.

Roser er godt, som du skriver. De er med til at gøre det hele mere værd. Ubegrundet ris, det modsatte.

EG sætter grænsen her, det respekterer jeg fuldt ud - det har jeg talt med dem om. Anmeldelse under ansvar.  

Tit anmeldes xx uden at xx´s annonce fremgår fra den pågældende dag. Jamen ville det ikke være rart at kunne efterprøve de påstande som køberen har skrevet - om der er hold i det.

Skal i anmelde, så husk på at, i selv er et menneske med fejl, det er vi alle af og til...

Det, uanset om i er en totalt fornedret mand der er på vej til at styrte ned, fordi i fejlagtigt har været styret fra et kvindeligt kontroltårn. I er nu i så fald pigens kontroltårn, husk det.

Læser i anmeldelser, så husk på at alt afhænger af øjnene der ser...

Diskussionen om gummi. Kan vel bare henvise til ny tråd af ons , startet i dag kl .9.06.

Vel godt at der altid i sådanne diskussioner fra officiel EG hold, kom et indlæg om at gummi ultimativt er pigens eget valg(som du skriver), men at det altid er en god ide at tænke sig om. Hvad kunne det egentlig skade?

 

Hvor er jeg så at finde, efter denne tråd snart lakker mod enden…

Min faste GP´er sagde det vel meget rammende til mig første gang vi var sammen og jeg spurgte hende, hvad en klog pige, som hun, dog lavede her – hun svarede kækt tilbage, ja hvad laver sådan en klog fyr som dig, her. Touché.

Jeg er et søgende menneske. Har for eksempel den mening at det er godt at bytte om på rollerne en gang i mellem.

Jeg vil gerne ”tages i røven”, men med en rigtig strapon. Så kan jeg se hvordan i piger har det og hun, prøve at få lov til at være manden i forholdet. Måske skal jeg også have lukket min store kæft med en gagball, så jeg kan lære det en gang for alle. @Sara25 linkede et opslag om mænd der ”føder” forleden,  se det var en oplevelse - siger det bare.

Men foreløbig elsker jeg bare hver en stund jeg har i denne verden, nyder at der er nogen der gider lege med mig på lige vilkår - med bevidstheden om, at alting har sin tid.

Den tid har jeg ikke nået, helt endnu.

Men jeg er på mange måder allerede blevet klogere end hr. og fru. DK, nogensinde bliver – for jeg har været der, har snakket med nogle af jer, og det har ikke gjort mig skuffet eller ked af det, tværtimod.

På mange måder er jeg vel en dinosaur, som jeg skrev og de hører jo som bekendt fortiden til.

Håber ikke at geden blev for langpelset igen.

A

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Anilingus skrev, den ‎07‎-‎03‎-‎2017 at 17:01:

Kære Trinetease og alle øvrige her på EG der synes at de gider at høre på mig.

Tak for dit indspark og tak til alle de øvrige EG´er, der har været med på tråden indtil nu…

 

Mit indlæg var for nogen utvivlsomt at opfatte som et brøl fra en fjern dinosaur, for andre kan jeg dog spore, at det giver mening på visse områder.

Det var et indspark, og så glæder jeg mig over når nogen gider at spille bolden videre rundt på debat-banen, i hvert fald så længe den ikke bliver alt for langhåret. Og jeg er såmænd ikke blevet skræmt eller stødt, endnu i hvert fald. Jeg har højt til loftet og prøver på at føre en skarp pen.

Jeg har ingen aktier i EG. Brugen af likes eller manglen på samme, kan jeg ikke bruge til ligeså meget(undskylder de der bruger det i en god mening), som de der skriver noget igen og som dermed magter og evner, at give mig og måske alle i andre noget retur.

Man kan altid formulere sig anderledes, pakke tingene lidt mere ind, ikke sige det som det er…jeg undskylder selvfølgelig også, hvis det har stødt nogen, at læse hvad jeg har skrevet, ligesom jeg konstruktivt har søgt at svare de der har givet mig respons.

Jeg har læst spillereglerne for EG, jeg går til grænsen - ikke over den, og hvis nogen synes, at jeg gør, så lad mig det vide.

 

I realiteten behøver jeg slet ikke at blande mig, for jeg har jo mit på det tørre…

 

Alligevel er det min sociale indignation over blot at skulle være passiv tilskuer til, hvad der sommetider skrives herinde på EG, der drog mig i blækhuset.

 

I forhold til det jeg har skrevet, ja så kender mange af jer brugere af EG jo sikkert langt mere til nuancerne i den verden i lever i på godt og ondt. Fuld respekt for det !

Jeg kommer udefra og betragter tingenes tilstand udfra, hvad jeg af og til læser herinde. Og der er vel hånden på hjertet plads til forbedringer fra begge sider af skyttegraven? Det er bare så forbandet vanskeligt at give en færdig recept på den cocktail der løser det hele, men vi kan jo prøve at se om vi kan nå længere end der hvor vi er nu - prøve at debattere kontruktivt.

 

Trinetease, du skriver, at du kan se at kundernes grænser, for sex uden gummi, har flyttet sig gennem de seneste 10 år. At EG ligefrem burde afholde sig fra at viderebringe anmeldelser o.l. der omhandler ønsker om dette.

Ja, du har jo ret mht. gummi, også statistikkerne ude i samfundet viser dette, men hvad gør vi konkret ved det, hvordan ændres holdningen, som den blev det i midten af firserne?

For mit eget vedkommende er alting udelukket uden, og nej så kan jeg ikke altid komme af med det jeg skal og det er så en del af spillets regler, det dør jeg ikke af - men måske af det modsatte.

Hvis jeg vil noget uden, så vælger jeg mig i det civile liv en fast partner, som jeg stoler på…længere er den sgu ikke…I så fald ville min tid med GP´er også være ovre, for øvrigt.

Anmeldelser, tja, jeg læser dem sgu aldrig. De forsvinder jo nok ikke. Mennesket, som sådan, bag annoncen, kan og bør i min verden ikke anmeldes, dertil rummer emnet alt for mange subjektive elementer.

 

Mht. den svenske GP´s hjemmeside jeg har henvist til, har du ret i at den er alenlang og langt mere grundig end normen. Men du har trods alt læst den flere gange, og det sætter jeg pris på, for så er du ikke ligeglad.

Hun bemærker selv, at den til dels også er hendes eget autoerotiske forspil !

Jeg synes jo så også den giver en masse oplysninger, som alle i dette her game i grunden burde læse, hvis de orker og kan.

Analsex er jo for eksempel noget der er på fremmarch.

Hun beskriver f. eks. mht. udrensning inden anal, at man ikke som kunde kan forvente, at der altid er 100 % rent. Godt at vide, hvis man nu som kunde gik og troede noget andet.

Selv før en kikkertundersøgelse på hospitalet er man aldrig 100 % ren. For tarmen stopper jo (heldigvis) ikke med at fungere fordi vi lige synes vi skal lege i den ende. Og for meget og for grundig rengøring gør en mere sårbar overfor sygdomme i bred forstand.   

Jeg siger jo ikke, at alle GP´er skal skrive den samme roman, som hende.

Hendes annonce henvender sig altså ikke kun til kunderne, så læs hvad hun skriver og søg inspiration, hvis i har lyst. 

Jeg forstår også godt, at ikke alting kan skrives ned og filmatiseres – i så fald mister man i hvert fald nogen på den lystkonto, givetvis.

Men måske kunne man i EG regi prøve at skrive en vejledning til det at købe sex, for den findes vel ikke nogetsteds herinde.

 

I forhold til, at du ikke føler dig rustet til at håndtere kundernes talrige problemstillinger udi dysfunktioner m.v. kan jeg godt følge dig et stykke hen ad vejen, og så alligevel ikke helt.

Man kan godt være klog uden at have diplomer og beviser for det…livsklog, fordi man har gået i livets skole. Det har rigtig mange af jer GP´er, og heldigvis for det.

Blandt tidligere GP ´er findes der mig bekendt flere parterapeuter og sexologer, vel ikke ganske uden grund ? Og hvad er det i så fald de kan trække på i deres virke? Bøgerne, men vel også elementer fra deres egen tid som GP´er.

I piger kan ikke undgå at få en berøringsflade med nogle vanskelige kunder og deres problemer af forskellig art. At lukke øjnene og mene, at man hver især sidder i sin egen lille glasklokke i denne grænseverden løser bare ikke problemet for branchen all over.

De trælse kunder holder ikke op med at være der, de skal håndteres. Selvom nogen måske gik rundt og troede på at det må psykologer, psykiatere da bare tage sig af, så sker det bare ikke altid i fuldt omfang.  At afvise dem er OK, men de behøver hjælp, oplysning og hvor får de den, hvis ingen nogensinde siger, det du går rundt og gør er sgu ikke OK. Var en fast stønnepige betalt over EG en løsning, måske? (det var humor).

Så forleden dag, at politiet nu jagter pædofile netværk ved at hacke sig baglæns ind i deres computere og rundsende en hilsen til samtlige medlemmer, om at politiet altså kigger med. Smart eller ej, det virker utvivlsomt, men problemet med disse mennesker er jo heller ikke løst.

Bliver der flere der ikke kan læse, ikke fatter spillets grundregler, ja så bliver der også flere problemer der skal løses for fremtidige GP´er. 

Men igen, det må i hver især tackle på jeres egen vis.

Der var en der i tråden svarede mig, at jeg nok ville blive overrasket over hvad der skrives til jer piger.

Nej, det tror jeg egentlig ikke at jeg ville. Jeg vil snarere tro, at jeg måske ville have svært ved at skelne de seriøse fra de useriøse, indtil jeg lærte dette - for jeg er jo naivt tossegod på dette punkt, af gode grunde. Ganske ligesom de piger der starter i branchen på egen hånd er det, for øvrigt…

Afslutningsvist får i lige en lille humørpille – til at skylle det hele ned med. Når en mand har åbenstående lynlås i bukserne, så er det blandt kvinder lidet flatterende.

 

Når en kvinde har det samme, hvad svarer mændene så?

 

Det gør ikke noget…smukke kvinder må gerne reklamere !

 

Anilingus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak for et ufatteligt ærligt og livgivende indlæg.

Det er klart at tyde, at du virkelig har noget ærligt på sinde og at du mener det Anilingus !

Det en skam, at så få af pigerne tager det til sig, eller reflekterer positivt på det. For det er velment og i øvrigt noget som helt sikkert ville kunne forbedre deres situation. Men når man VIL gå med skyklapper på, eller er så forvent og forkælet, som jeg desværre tror, at det er mange af dem der er, så når man slet slet ikke at opleve, når andre kommer og tager brødet ud af munden på én. For det kommer til at ske. Her hentyder jeg til pigerne ovre øst fra m.v.

Men det er desværre det du må forvente.

Nu får jeg tæsk, når jeg siger dette til dig: Jeg vil mene, at under 10 % af din målgruppe overhovedet forstår det du skriver og mener. De vil til hver en tid tage det negativt op !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Trinetease 

Jeg ved ikke om du har lyst til at lade mig komme med på vagt, og ved heller egtl. ikke om det er noget jeg har lyst til, men selvom nogle herinde måske ikke tror det, så har jeg gennem livet foreløbig oplevet meget lort også.

Men måske kan du skrive en PM til mig, hvis det er noget du står fast på. 

@Sara25

Ja, jeg er en sikker mand, der kender sig selv rigtig godt Jeg nyder at jeg kan få lov til at være i denne drømmeverden lidt endnu.

Skriv mig en PM, hvis du mener der er noget vi kan ændre på.

Og detteher er ikke skrevet fordi i andre ikke også må skrive en PM til mig, men de to jeg har nævnt lyder til at være på bølgelængde, og så er det måske bedre at fortsætte udenfor forummet i ro og mag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Hybris

Race to the bottom.

Trist, hvis det bliver som du forudser.

Vi kommer i DK til at mangle 70000 fagudlærte åndværkere om 10 år. Ingen af de unge gider at tage en lærlingeuddannelse fordi det er ikke fint nok i uddannelsessnobberilandet DK. I stedet går arbejdet til andre udefra, og så er der ingen danske håndværksvirksomheder der har råd til eller hvis de har råd, som gider, at ansætte lærlinge. Den onde cirkel er startet.

Jeg har en bekendt i Frankrig, der på mange områder er foran os hvad angår tendenser i samfundsudviklingen. Han bruger betegnelse at samfundet dernede imploderer(det modsatte af at eksplodere) - det falder sammen indefra ligesåstille.

Så er de problemer jeg har berørt måske slet ikke så væsentlige, jo selvfølgelig, men alt med proportioner.

God fredag aften til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Claire

Vi bliver næppe enige, men det lyder jo som om jeg skal gå i kirke på søndag, der er meget der skal skriftes. Vil du med så sig til? :D

God fredag aften til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Mette Tøsen skrev, for 11 timer siden:

@Anilingus

Undskyld at jeg først blander mig i debatten nu. Jeg havde, som bekendt, lige et par eventyr og strabadser der skulle overståes ;)

Jeg synes det er nogle gode skriv og pointer du kommer med, samt nogle rigtig fine, omend meget idealistiske, opfordringer og holdninger. 

Som forfatter kunne jeg godt ønske mig,  at du øvede dig lidt i kunsten at udtrykke sig kortfattet og præcist. Jeg bliver helt forpustet af at læse mange af dine indlæg og kan egentlig godt forstå hende (var det Claire?) der jokede om at du var autist. For det var sådan jeg forstod det, som en joke der skulle virke som et slag over fingrene og få dig til at skrue lidt ned for dine himmelråb. 

Selv ser jeg dine lange formuleringer og vidtrækkende berøringsflader som et udtryk for selviscenesættelse og ord-onani, finger-diarre om man vil, samt en misforstået drøm om at du virker mere intelligent og dine meninger derfor vejer tungere, hvis vi almindelige dødelige skal gøre os ekstra umage for at fremtyde meningen i et sandt tag-selv-bord af fremmedudtryk. 

Som du måske kan se, er det en kunst også jeg mestrer. En synd jeg selv ofte har været skyldig i. Men alder og erfaring har lært mig at effekten desværre ofte er det modsatte, og at folk, som folk nu er flest, oftest blot har en tendens til at synes man er træls. For nu at komme lidt ned på jorden igen og bruge et så dejligt jysk udtryk ;)

(Og så skifter jeg lige tilbage til mit mere normale og dagligdags sprogbrug inden jeg bliver helt forpustet over mig selv) 

Mht. tanken om luderen som samfundsregulator, så kan jeg sagtens se din pointe. Hvad ret har vi til at brokke os over problemet hvis vi ikke er villige til at være en del af løsningen? Og hvorfor skulle vi ikke være villige til at være en del af løsningen, når løsningen mest af alt kommer os selv til gode? For mit eget vedkommende er svaret simpelt: Jeg gider sgu ikke, skat. Hvis jeg havde haft et brændende ønske om at oplyse, oplære, opdrage og udpensle det jeg betragter som almindelig sund fornuft ville jeg netop tilbyde sex uden kondom, få mig mit eget lille styks retarderede afkom eller 5 og dedikere mig fuldt ud til den evige moder rolle. Men jeg er ikke din mor, jeg er din luder, og jeg ønsker at tømme din pik, ikke forklare den om tant og pli. 

Mht. tanken om luderen som psykolog synes jeg, at du skal passe på med at lægge for stor en byrde på for små skuldre. Jo, der er mange af os piger her på EG der er intelligente, veltalende og godt opfostrede i livets skole, men vi er kun en brøkdel af de piger der findes derude og, for at vende tilbage til den jyske muld, så er der simpelthen grænser for hvor meget du kan forvente af en flok langbenede blondiner der lever af at sutte pik. (håber her at humor fremmer min pointe, og ikke fornærmer). Jeg har i hvert fald ikke læst psykologi på et fint universitet og føler mig slet ikke rustet til at rådgive, hjælpe eller på anden vis blande mig i de problemstillinger du tager op omkring voldtægt og håndtering af sygelige tendenser. 

Det værende sagt kan jeg godt lide at betragte mig selv som et godt og hjælpsomt menneske, og som mange af mine gæster har oplevet er jeg altid frisk på at tage en uforpligtende snak om tingene, lytte, forsøge at forstå og tilbyde en trøstende skulder, samt selvfølgelig udfylde basale huller i den viden og forståelse I mænd nu skulle have om kvinder og vores kroppe. Men jeg vil ikke have påtvunget et ansvar som psykolog. 

Angående anmeldelser er jeg dog dybt, dybt, DYBT uenig med dig! Til det punkt hvor jeg vil vove at påstå at du selv er en stor del af de samfundsmæssige problemer der netop kredser omkring prostitution. Nu synes du jo selv at du er "rimelig godt kørende" og alt det der, og hurra for dig for at du er guds gave til kvinder, men er du klar over hvor mange af mine gæster der står i den præcis modsatte situation? For nogle er luderen et dejligt og frækt tilskud til et ellers fint og velfungerende sexliv, men for nogle er det en sidste, desperat udvej fra et sexliv der ligger i ruiner, er forkrøblet og forkvaklet, fyldt med skam og et helt livs værd af skuffelser og fiaskoer. Disse mænd kommer til mig med bøjet hoved og et stort blødende sår hvor deres selvtillid og selvværd burde være, undskylder for at være til ubehag inden de overhovedet har rørt mig og skyr øjenkontakt som ilden fordi de FORVENTER at se både væmmelse og afsky i mit blik. Og når jeg endelig får dem til at slappe af, til at tale og indrømme deres skam kommer der historier om hjerteløse og forfærdelige kvinder, både private og professionelle, der har grint, hånet, peget fingre og på det groveste udnyttet dem der i forvejen lå ned. 

At anmelde er at hive frem i lyset, at blotlægge så meget som muligt af hvad der virkelig foregår bag lukkede døre, at give disse sårbare sjæle en reel chance for at undgå flere dårlige oplevelser og ar på sjælen, når nogle af dem netop tyr til at betale fordi de ikke magter, ikke orker og ikke rummer flere egoistiske og smålige møgkællinger der kun er ude på at tage dem i røven og ellers behandler dem som det argeste skidt. At anmelde er en samfundstjeneste, næsten en samfundspligt og så sandelig noget jeg altid vil opfordre ALLE til at gøre uddybende og med god samvittighed. 

Og så er det faktisk heller ikke alle der har pengepungen til at tage chancen og lære pigen at kende på den dyre måde. Jeg sammenligner tit ludere med håndværkere og jeg vil gøre det igen: Hvis jeg får en kæmpe vandskade i mit køkken og derefter går ud og bruger hele min opsparing på en eller anden klamphugger der laver noget værre lort, fordi du ikke har meldt ud på trustpilot eller deslige da han fuckede dit badeværelse op, fordi du synes det ville være synd og pinligt for ham at blive udstillet på den måde, hvordan ville du så have det med dig selv og din dyrtkøbte respekt for andre? 

Og så er det forresten også en pisse fed oplevelse når man får en røv god anmeldelse. Siger det bare ;-p

Angående om det bør være ulovligt at tilbyde sex uden kondom: gider I godt lige at kravle ned fra jeres høje hest og respektere min personlige frihed til selv at vælge hvad, hvem og hvilke risici jeg vil udsætte min krop for?! Jeg tilbyder ikke sex uden kondom, men det er kraftedeme mit eget valg og ikke noget I skal blande jer i. (mumler eder på eder der ikke tåler skrift) 

Mht. Om mænd kan læse, så er der faktisk flere der ikke er så gode til det, men de skal da ikke fornægtes et godt lag fisse af den grund ;) for slet ikke at nævne alle dem der ikke engang gider forsøge, for dem kommer vi aldrig udenom alligevel. 

Og angående de lange og fyldestgørende annoncer, så, som I kan se, er det jo ikke fordi tøsepigen her ikke sagtens kan finde ud af at skrive romaner. Jeg har bare valgt at lade være i min annonce, for i virkeligheden synes jeg sgu det er meget sjovere bare at knalde ;)

Og så er den ged vidst barberet! (tak for det fede udtryk @Bebop

Hold da helt fast Mette Tøs, det godt skrevet det her !

Av av av min piller nogle gode pointer du der har og hvor kan man da tilfældigvis være rigtig rigtig enig i det du skriver.

Frisk fra leveren og uden omsvøb ..... SÅDAN !

Dagens kvinde i "skysovs" .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

@Hybris

Race to the bottom.

Trist, hvis det bliver som du forudser.

Vi kommer i DK til at mangle 70000 fagudlærte åndværkere om 10 år. Ingen af de unge gider at tage en lærlingeuddannelse fordi det er ikke fint nok i uddannelsessnobberilandet DK. I stedet går arbejdet til andre udefra, og så er der ingen danske håndværksvirksomheder der har råd til eller hvis de har råd, som gider, at ansætte lærlinge. Den onde cirkel er startet.

Jeg har en bekendt i Frankrig, der på mange områder er foran os hvad angår tendenser i samfundsudviklingen. Han bruger betegnelse at samfundet dernede imploderer(det modsatte af at eksplodere) - det falder sammen indefra ligesåstille.

Så er de problemer jeg har berørt måske slet ikke så væsentlige, jo selvfølgelig, men alt med proportioner.

God fredag aften til dig

Tak og i lige måde ... God fredag aften !

Du har fat i essensen i det der kommer til at ske. Det er jeg ret bange for. Og det kan altså desværre også ske, med vore hjemlige GP'ere. De udenlandske piger er altså hverken utiltalende eller ret meget for dyre (det var en kraftig underdrivelse !), så vi må se hvad der er i vente !

De stærkeste skal nok overleve. Men hvad med resten ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Hybris

Jeg kunne så personligt aldrig drømme at gå til en udenlandsk GP, uanset attraktionen og den muligt lavere pris.

Jeg vil sgu kunne snakke til hende og forstå det vi sammen gør - det havde du da sikkert også regnet ud.

Men jeg er jo måske også på dette punkt en dinosaurus, der burde være afgået ved døden for længst.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

@Hybris Tak for dit lange ( sarkastiske?) svar.... 

Jeg skummer ikke fløden...jeg har gode dage på Job OG knapt så gode. 

Nu sælger jeg ikke Hårde hvidvare....men sex og samvær med mig. Men uanset hvad man sælger så kommer jeg aldrig nogensinde til at syntes at det er okay at jeg på daglig basis skal stilles spørgsmål om ting som TYDLIGT er ting som er niche sex eller som man ligefrem kan læse sig frem til at jeg ikke tilbyder. Det burde ikke være nødvendigt at liste alle de ting man ikke tilbyder i sin annonce, så bliver den jo uoverskueligt lang, og ingen læser en for lang annonce.

Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor at det skal være en accepteret del af mit erhverv at jeg skal have spørgsmål om 'man må lave nr 2 på min mave', komme mig i ansigtet eller knalde uden gummi ( for manden fejler virkeligt ingenting ). Jeg kan heller ikke se hvorfor at det skal være acceptabelt at bestille 1 eller 2 timer hos mig ( og oven i det få mig til at møde ind 2 timer før) for så at ikke komme. 

Jeg er faktisk rigtigt glad for mine gæster, jeg sætter stor pris på dem og jeg ved godt hvor lang tid nogle skal spare op før de kan besøge mig.... jeg skal også spare op til ting jeg gerne vil. 

Jeg er glad for mit job....Men en mand som spørger igennem 20-30 sms'er er ikke en oser....han keder sig bare. Og det står mig heldigvis frit for hvor meget tid jeg vil bruge på at skrive med en oser.....

Jeg er ked af at høre at du er træt af evt osere i din butik, jeg tænker lidt at vi har samme problem.....;-) 

Mht at tage med på en vagt.....så føler jeg lidt at stemningen er ødelagt....det fordre trods alt en lidt mere 'venlig' stemning er dit svar lægger op til.

Det var alt andet end sarkastisk ment Trinetease. Det kan jeg forsikre dig for. Helt klart det modsatte. Og stemningen, ... ja, den fik du selv ødelagt.

Det var ment som en hjælp. Nogen ville kalde det en øjenåbner.

Men den faldt til jorden. Det er baklageligt og nok hvad jeg havde forventet.

So is life ...

I øvrigt er jeg ret enig i det du skriver. Og så bærer jeg aldrig nag. I hvert fald ikke til en glædespige :D

Ps. Jeg er ikke træt af osere, for så var jeg stoppet med at "sælge hårde hvidevarer" for længst ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 9 minutter siden:

Det var alt andet end sarkastisk ment Trinetease. Det kan jeg forsikre dig for. Helt klart det modsatte. Og stemningen, ... ja, den fik du selv ødelagt.

Det var ment som en hjælp. Nogen ville kalde det en øjenåbner.

Men den faldt til jorden. Det er baklageligt og nok hvad jeg havde forventet.

So is life ...

I øvrigt er jeg ret enig i det du skriver. Og så bærer jeg aldrig nag. I hvert fald ikke til en glædespige :D

Ps. Jeg er ikke træt af osere, for så var jeg stoppet med at "sælge hårde hvidevarer" for længst ....

Jeg kunne ikke have sagt det Trine Tease sagde bedre. Jeg tror sku i 2 skulle tage og acceptere, at vi alle er individualister og at vi selv sætter vores egne regler for hvad vi vil finde os i. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Spider skrev, for 5 timer siden:

Claire skrev, at hvis hun havde svaret på Anilingus' indlæg sådan, som hun havde lyst til at svare, ville hun sandsynligvis selv blive smidt ud. ;-)

Jamen så er det da fordi hun mangler et kursus i, hvordan man skriver sig ud af tingene. Næsten de mest grimme eder og forbandelser kan pakkes pænt ind, det er min erfaring fra samfundet udenfor. ;)

Jeg stiller mig gerne til rådighed.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Anilingus skrev, for 18 minutter siden:

@Hybris

Jeg kunne så personligt aldrig drømme at gå til en udenlandsk GP, uanset attraktionen og den muligt lavere pris.

Jeg vil sgu kunne snakke til hende og forstå det vi sammen gør - det havde du da sikkert også regnet ud.

Men jeg er jo måske også på dette punkt en dinosaurus, der burde være afgået ved døden for længst.:)

Så har du noget til gode min ven. De fleste af dem kan udemæsket begå sig på enten engelsk eller tysk ...

Og de er ekstremt servicemindede ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kunne ikke have sagt det Trine Tease sagde bedre. Jeg tror sku i 2 skulle tage og acceptere, at vi alle er individualister og at vi selv sætter vores egne regler for hvad vi vil finde os i. ;)

Det har jeg for længst accepteret kære StudineMilf .... for længst !

Men der kommer nogen efter jer, tro mig det gør der.

Men det kan du og Trine selvfølgelig vælge at være ligeglade med. Jeres eget valg ....

God fredag aften  !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne ikke have sagt det Trine Tease sagde bedre. Jeg tror sku i 2 skulle tage og acceptere, at vi alle er individualister og at vi selv sætter vores egne regler for hvad vi vil finde os i. ;)

Yep,individualister er vi vel alle - nogle er så mere egoister end andre oveni, i dette erotikkens vidtstrakte grænseland.

Jeg synes ikke at jeg har svinet nogen til i den tråd som jeg selv startede.

Hybris udsagn må jo stå for hans egen regning, jeg vil nødigt slås i hartkorn med nogen andre end mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Hybris

Vi lukker den her.

Det er og bliver bare ikke mig med GP´er der ikke taler og forstår rigtig godt dansk, for så fungerer jeg ikke selv optimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 4 minutter siden:

Det har jeg for længst accepteret kære StudineMilf .... for længst !

Men der kommer nogen efter jer, tro mig det gør der.

Men det kan du og Trine selvfølgelig vælge at være ligeglade med. Jeres eget valg ....

God fredag aften  !

 

Ja, men god fredag aften da ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Da prostitution var Hot at gøre ulovligt, stod jeg frem som Privat person og deltog aktivt FOR retten til at bruge min krop som jeg vil. Ingen skal gøre mig til et offer. Bla min deltagelse i de debatter gjorde mig meget udsat og jeg blev i den grad udsat for div trusler og andre ubehageligheder af Modstanderne. Selv min Far fik en satans ond mail på FB. 

At jeg vil begrænse Jer mænd eller GP'erne er helt forkert. Jeg kommer bare aldrig til at syntes om at sex uden gummi osv ( som jo åbenbart er vældigt In) er ok. Der er sket et skred i de ting i gæster søger/ønsker. Og de pressede piger vil sige Ja tak for at bare kunne tjene lidt. 

Jeg tænker netop på de piger som kommer efter mig.....de skal da helst ikke føle at udsætte sig selv for sygdomme og grænseoverskridende er en nødvendighed. 

Jeg har erkendt for lang tid siden at jeg ikke 'kun er i branchen i 5 min', og debatterne om branchen er mega vigtige, intet ændre sig jo hvis man ikke taler om det......uanset om man er enige eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...