Arabersgr 55 Skrevet 11. December, 2024 Nicoline fra Cassiopeia stars... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 13. December, 2024 Tehtdk skrev, den 29.3.2023 at 07:27: Rachel Diva ville jeg så gerne have igen. Store dejlige chokolade brune kvinder og hendes store dejlige fantastiske bryster og hendes herlige humør. Har ikke kunne finde nogen magen til Hun var for lækker, og ja, hendes bryster var virkelig store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 16. December, 2024 Tina i Randers og Luksuselskerinden Malou, et lille blond nips, tidligere danser ifølge hende selv. Hun var giga lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3377 Skrevet 16. December, 2024 Fik aldrig besøgt Exchange Student hende gad jeg godt vendte retur så jeg kun prøve hrndes set up 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 351 Skrevet 17. December, 2024 Dillermand Junior skrev, den 16.12.2024 at 17:47: Fik aldrig besøgt Exchange Student hende gad jeg godt vendte retur så jeg kun prøve hrndes set up Samme her, hende og Emma Nature med deres anderledes setup er nogle af dem jeg ærgrer mig mest over ikke at have besøgt. Har dog besøgt masser af andre legender over de sidste 10 år. Ville dog gerne se Mina og Livlige Laura igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 19. December, 2024 Smukke Milla, Frække Ida, Frække Tanja, Maii love, Nikita Darling, Frejdige Freja, Slemme Line, Nynne, Danske Anna. Uha der er mange der gerne måtte komme tilbage. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 21. December, 2024 Paula , som var i Kruså Hun var mega hot og lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 22. December, 2024 Smukke Danska Anna, mener jeg hun kaldte sig. Hun var fra det nordlige Jylland, men havde også ture til Københavnsomtådet. Fantastisk kvinde, som jeg tidligere har omtalt. https://www.eroguide.dk/forum/topic/112559-smukke-danske-anna-i-københavn/?tab=comments#comment-1053462 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 24. December, 2024 Mina - Absolut Mina. Af danske kvinder, der er Gina Faith den som topper listen over savnede. /Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 122 Skrevet 24. December, 2024 robert skrev, den 24.3.2023 at 22:57: der var en superflot brystbombe hos sexbabes i peter fabersgade på nørrebro engang. hendes bryster var som håndbolde! Sexbabe - hun var utrolig da hun var på sit højeste, men faldt desværre helt af på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 131 Skrevet 6. Januar PeterG skrev, den 24.12.2024 at 15:57: Sexbabe - hun var utrolig da hun var på sit højeste, men faldt desværre helt af på den Nej det var faktisk ikke hende. mener hun hed Dina. Men ja, jeg har også besøgt Sexbabe. Kan huske hun grinede og talte om vejret imens jeg knaldede hende. ikke det største turn on :)) men lækreste bryster, helt sikkert! :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 6. Januar Der er mange piger jeg gerne ser tilbage, men en af dem er en SB, der nu er stoppet. Hun var godt nok dejlig, og vi havde det sjovt sammen, men alting har en ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 402 Skrevet 12. April Jeg ærgre mig over jeg aldrig nåede at besøge @Sofie Brandvarm når hun aflagde hovedstaden en visit. Hun har virkelig på min bucket list længe og pludselig stoppede hun. Håber hun laver en comeback / encore tur på et tidspunkt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivolimanden 6 Skrevet 26. Juli Jeg ville ønske at Emma (diamond) fra Cassiopeia Stars kom igen. Men det gør hun nok ikke, der var vel en grund til hun stoppede. Hun var ellers helt fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 254 Skrevet søndag klokken 08:48 Jessica serano Hun var en ener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cornell 10 Skrevet tirsdag klokken 20:04 Dillermand Junior skrev, den 16.12.2024 at 17:47: Fik aldrig besøgt Exchange Student hende gad jeg godt vendte retur så jeg kun prøve hrndes set up Havde muligheden en enkelt gang, men det passede ikke en - og en anden gang måtte hun aflyse. Pisseirritende - hun var ellers en ener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cornell 10 Skrevet tirsdag klokken 20:05 Timmer skrev, den 27.7.2025 at 10:48: Jessica serano Hun var en ener Ja!! Shit hun var lækker, fræk og med et fornuftigt pris-setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet onsdag klokken 00:31 Sara i Ahornsgade og selvfølgelig Kinky Kamilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 57 Skrevet torsdag klokken 07:57 Guest Lillemand skrev, den 2.3.2017 at 19:22: Circeline på Cassiopeiastars. Ja, hun var dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 57 Skrevet torsdag klokken 07:57 Kelly - som host til i de gamle pussylokaler på Frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg