Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Tænk...

...Nu er Alia muligvis tilbage i form af Bella. Ville give min højre arm hvis Laura og Kira/Clara ville gøre det samme..

Nå men det er aldrig forbudt at ønske, for nogle siger at Julemanden findes..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh der er mange jeg gerne ville mødes med igen.

Janni, Lodsgade i Frederikshavn. Mit første besøg hos en GP. Det var i 1993.

Pia i Rolfsgade i Esbjerg, 1995.

Et par skønne frodige piger.

Men der er mange andre end dem jeg gerne så tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HotMilf fra Århus

Susanne fra Randersvej i Århus

FritidsQ også Århus…men der kunne nævnes mange flere og ikke kun fra Smilets By

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frække Milf's og Gilf's som:

* Hotmilf Aarhus - Hun var vildt fræk og til det hele. Flotte kæmpe bryster

* Jenna Nørresundby - Gilf - meget hot og liderlig når hun var tændt. Havde en 3kant med hende og Susan

* Manja, Aalborg - Meget hot - 

* Baggårdskatten - Wow

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fulgt med her længe, ( alt for længe ), inden jeg tog springet ind i denne verden -

Hvor er jeg taknemmelig for jeg tog den lange togtur og fik besøgt Katrynaaa - puha en lille smuk kvinde og på alle måder en fantastisk skabning, med et vidunderligt sødt sind.

Mia Malou har jeg skrevet meget med, men desværre har jeg aldrig mødt hende - drømmer stadig om et møde med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner de dejlige polske piger Samantha, Nicole og Kelly.

Syntes efterhånden det er lang tid siden de har været på besøg her i DK, så man kan desværre tro det er fordi de helt er stoppet. Sjældent man finder så dejlige piger, hvor service niveauet var helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
coolp skrev, den 30.5.2022 at 15:34:

Frække Milf's og Gilf's som:

* Hotmilf Aarhus - Hun var vildt fræk og til det hele. Flotte kæmpe bryster

* Jenna Nørresundby - Gilf - meget hot og liderlig når hun var tændt. Havde en 3kant med hende og Susan

* Manja, Aalborg - Meget hot - 

* Baggårdskatten - Wow

 

Baggårdskatten..... Hold op hvor var hun bare en sød, fræk og dejlig pige. Nogle år ældre end mig selv. Det bedste sex jeg har haft med en gp ever. Savner hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste år omkring juletid havde jeg sådan et dejligt besøg hos Line C. Synes ikke jeg har set en annonce fra hende i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elskerinden Mie og Nora fra København ( men brugte også andre navne )  mødte desuden verdensklasse pigen Deborah Diamond wauw wauw samt Uimodståelige Julie fra Bording !!! Vil da gerne høre om nogen evt kunne hjælpe med at finde Skønhederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 28.12.2021 at 22:04:

Jeg er ikke helt død… Omend jeg føler mig lidt vingeskudt efter alt for meget andefedt på min anderumpe her i julen.

Jeg er ikke tilbage (satans så mange steder man skal huske de profiler/spor/etc.). Men jeg har til gengæld læst et sted herinde - som jo er et sandt orakel - at vi GP’er nærmest er som yoyo’er… Vi kommer åbenbart altid tilbage. Så hvis jeg en dag bliver træt af mit socialt, mere bredt, accepterede job, hører i jo nok om det B):D

Det siges jo, at sålænge der er liv, er der håb... :-)

Nu kan jeg ikke lige huske hvad de kaldte sig på Bjerringbrovej. Men der havde de den skønneste mørke kvinde. Celina "et eller andet". Hun var en vildkat, og 100% på,  i den tid man var sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
bifyr71 skrev, den 26.5.2022 at 09:13:

Vicky Basno Teglholmen  ....

Hun er så retur igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita Darling … 

Jeg planlagde engang en ferietur til Bornholm med en overnatning i København - udelukkende for at få en aftale med Nikita .. Hun var sgu sød :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rachel Diva ville jeg så gerne have igen. Store dejlige chokolade brune kvinder og hendes store dejlige fantastiske bryster og hendes herlige humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spoonman skrev, for 9 minutter siden:

Ingen tvivl her……Salma :wub:<3

Ja, brasilianske Salma oftest på hotel/Wakeup i 2300..?

Gad vide hvad der er blevet af hende ?

Det er efterhånden år siden sidst..:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spoonman skrev, for 10 minutter siden:

Hun var ofte på Stay Bryggen og Nordhavn….altid top class lejligheder. Hørte hun bor i Cph med en yderst heldig fyr :shock:

Ja, Brasilianske piger er dejlige. GP besøg kan føre til mange ting. Der måtte godt være flere smukke heroppe i Kbh. De vil bestemt kunne lide byen og omgivelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...