Hop til indhold
Guest Aros

Jeniffer Romantica, København

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg havde forvildet mig til København grundet uventede private forhold, og tænkte jeg ville slå et smut omkring Romantica hvor Jennifer var på arbejde. 

En lidt hærget tlf.dame i termobukser der var trukket godt op over maven lukkede op :D og jeg kom ind og sidde bag det sorte gardin.

Pludselig blev der hamret hårdt på en dør, nå ja tiden var vist gået. Der gik to min og så blev der hamret igen hårdt igen,  og kunden kom ud ad døren. Jennifer kom kort tid efter og tog imod mig.

Lille, sød, smilende, dejlig krop, og et normalt udseende ansigt.  Velkomsten var varm og hun tiltalte mig med det navn jeg havde reserveret tiden i.  God velkomst.

Kort samtale om hvad der skulle ske, havde besluttet mig for god tid denne gang, og pengene skiftede hænder. Jennifer kom tilbage og lagde brillerne fra sig, hun begyndte at snakke om hendes syn og andet, men jeg tænkte, først sex, så snak, og Jeniffer fattede hurtigt budskabet.

Jennifers krop er dejlig, men som hun selv har skrevet har hun tre børn og det ses lidt på maven og brysterne naturligt nok,  men kroppen var stadig dejlig. Sexen var blid, varm og Jeniffer var både medlevende og aktiv, og god til at læse hvis der var noget man lige tændte på.

Jennifer har just skrevet i et indlæg at hun nyder at snakke, og det kan jeg til fulde bekræfte, og hun kom vidt omkring på kort tid da vi var færdige med sex :D og stoppede først da tlf.damen nærmest havde slået døren ind med hendes hamren af flere omgange :D 

Troede egentlig at man var gået væk fra det med hamren på dørerne, og at pigerne primært selv holdte øje med tiden via de ure der er i bollerummene men det er måske mest i Jylland det sker. Tlf.damen startede med at banke første gang cirka små 10 min før tiden er gået men da vi bare snakkede og var færdig med sex betød det intet for mig. 

Alt i alt et fint besøg, langt bedre end gennemsnittet, så jeg kan bestemt anbefale et besøg hos hende. 

 

Redigeret af Aros
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer ikke mere på Romantica, sidste gang havde jeg betalt for 30 min, efter 20 min startede bankeriet, 4 gange blev der banket på inden for de næste 5 min.

Pigen undskyldte mange gange, men kunne intet gøre, deres service er efterhånden under al kritik.(tlf. damerne) pigerne er faktisk søde

Den tlf. dame der tager imod er i den grad none serviminded, fatter ikke pigerne gider finde sig i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Jeg havde forvildet mig til København grundet uventede private forhold, og tænkte jeg ville slå et smut omkring Romantica hvor Jennifer var på arbejde. 

En lidt hærget tlf.dame i termobukser der var trukket godt op over maven lukkede op :D og jeg kom ind og sidde bag det sorte gardin.

Pludselig blev der hamret hårdt på en dør, nå ja tiden var vist gået. Der gik to min og så blev der hamret igen hårdt igen,  og kunden kom ud ad døren. Jennifer kom kort tid efter og tog imod mig.

Lille, sød, smilende, dejlig krop, og et normalt udseende ansigt.  Velkomsten var varm og hun tiltalte mig med det navn jeg havde reserveret tiden i.  God velkomst.

Kort samtale om hvad der skulle ske, havde besluttet mig for god tid denne gang, og pengene skiftede hænder. Jennifer kom tilbage og lagde brillerne fra sig, hun begyndte at snakke om hendes syn og andet, men jeg tænkte, først sex, så snak, og Jeniffer fattede hurtigt budskabet.

Jennifers krop er dejlig, men som hun selv har skrevet har hun tre børn og det ses lidt på maven og brysterne naturligt nok,  men kroppen var stadig dejlig. Sexen var blid, varm og Jeniffer var både medlevende og aktiv, og god til at læse hvis der var noget man lige tændte på.

Jennifer har just skrevet i et indlæg at hun nyder at snakke, og det kan jeg til fulde bekræfte, og hun kom vidt omkring på kort tid da vi var færdige med sex :D og stoppede først da tlf.damen nærmest havde slået døren ind med hendes hamren af flere omgange :D 

Troede egentlig at man var gået væk fra det med hamren på dørerne, og at pigerne primært selv holdte øje med tiden via de ure der er i bollerummene men det er måske mest i Jylland det sker. Tlf.damen startede med at banke første gang cirka små 10 min før tiden er gået men da vi bare snakkede og var færdig med sex betød det intet for mig. 

Alt i alt et fint besøg, langt bedre end gennemsnittet, så jeg kan bestemt anbefale et besøg hos hende. 

 

Mange tak for de pæne ord:wub:..

Jeg er super glad for du også have en god oplevelse.. Hehe.. Påtrods af banken på døren:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 47 minutter siden:

Kommer ikke mere på Romantica, sidste gang havde jeg betalt for 30 min, efter 20 min startede bankeriet, 4 gange blev der banket på inden for de næste 5 min.

Pigen undskyldte mange gange, men kunne intet gøre, deres service er efterhånden under al kritik.(tlf. damerne) pigerne er faktisk søde

Den tlf. dame der tager imod er i den grad none serviminded, fatter ikke pigerne gider finde sig i det

Det jeg da forfærdelig ked af at høre sweets.. Vi har jo haft en dejlig stund sammen før.. 

Jeg vil gerne til telernes forsvar sige at vi piger altså selv beder dem om hvornår der skal bankes.. Nogen af os beder dem om at banke 10 min før og så igen 5 min før og så når tiden er gået.. Andre som mig beder dem om at banke 5 min før bare og så igen når tiden er gået.. Det kommer helt an på hvor længe man som pige føler der skal bruges på afslutningen og har intet at gøre med at snyde med tiden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det ville være en god ide om pigerne tager mere bestik af hvordan, og hvornår kunderne synes at det er rimeligt at der bliver banket på døren.

Hvis kunderne måske ikke er enig med pigerne i at det, hverken er rimeligt at der bliver banket 10 minutter før, flere gange, eller mere end 1 gang 5 minutter før, så kunne det måske være at pigerne i egen forretnings interesse skulle komme kundernes synspunkt i møde?

At det eventuelt kan være ment som en service til kunder der ikke har nået at få udløsning endnu, tror jeg ikke hjælper på det problem.

Enten når man at få udløsning indenfor tiden, eller også gør man ikke, og gør man ikke kan det have så mange andre årsager end tidnød.

Hvorfor ikke stille en clockradio til at ringe, eller indstille smartphonen til at spille en behagelig tone 5 minutter før slut tid, i stedet for alt den banken på døren.

Så kan teledamen vente med at banke til at tiden rent faktisk er gået.

Nu er det minimalt hvad jeg nogensinde er gået på bordel på helt traditionel vis, men har første indtrykket af teledamen overhovedet ingen betydning for jer, der går regelmæssigt på bordel?

Ikke at teledamen behøver at være en yngre model, måske snarere tværtimod.

Har da læst at der er piger der ikke ønsker en ung teledame, som gæsterne får mere fokus på end pigerne selv, men derfor kan en teledame vil godt gøre noget ud sig selv, og være opmærksom på hvilket indtryk hun gør som værtinde på stedet.

Her er det smarteste måske ikke at trække et par termobukser godt op om maven.

Vi har ført gamle tråde om forskellen på bordeller, der gør noget ud af at hvordan teledamen tager sig ud, hvordan man gør ventetiden behagelig, med kaffe og eller et stykke chokolade til, og dem der går mindre op i den detalje.

I mine øjne begynder besøget med at man ringer på døren, og at man bliver budt indenfor, men det kan der vel også være delte meninger om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære mænd... Nu er det jo ikke for sjov at vi kære piger er i denne branche.

Det er et job og en forretning.. ligesom når I selv går på arbejde og ikke bryder jer om at få halv løn og arbejde fuldtid. 

Hvis der ikke bliver banket 10 min inden ender det tit med at et 30 min besøg, bliver til 40-50 min. Fordi at der simpelthen er en lang række mænd som ikke kan finde ud af at respektere pigernes tid og forretning. 

Det duer ikke. Der er booket andre kunder og hvis man rykker dem, bliver de ofte stik tosset og så overholder man pludselig ikke aftaler/tiderne. 

Når man betaler for 30 min får man 30 min - Fra man kommer ind til at sexe og gå igen. Det hele handler ikke om DIG! I må gerne tro det under sexen men hele dagen er altså ikke afsat til netop dig...! 

Og synes desuden det er respektløst at bruge 40-50 min af pigernes tid når man betaler for 30.! 

Redigeret af Studinebabe
Fejl
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 10 timer siden:

... Troede egentlig at man var gået væk fra det med hamren på dørerne, og at pigerne primært selv holdte øje med tiden via de ure der er i bollerummene men det er måske mest i Jylland det sker. Tlf.damen startede med at banke første gang cirka små 10 min før tiden er gået men da vi bare snakkede og var færdig med sex betød det intet for mig.

Tak for en rigtig god oplevelsesberetning.

Nej, banken på døren er ingenlunde gået af mode. Jeg oplevede det for nylig et velrenomeret sted, men der var heller ikke noget ur i rummet. Så ved jeg ikke, om det er egnsbestemt.

Et ur kan skam også være distraherende. Jeg oplevede engang en hørbar tik-tak lyd, og jeg tog mig i at sexe i takt til uret. Heller ikke det fedeste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 10 timer siden:

Kommer ikke mere på Romantica, sidste gang havde jeg betalt for 30 min, efter 20 min startede bankeriet, 4 gange blev der banket på inden for de næste 5 min.

Nøgternt betragtet er det vel en risiko, man løber, når man kun bestiller 30 minutter? Men jeg medgiver, at bankeriet kan gøres mere eller mindre diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er 30 minutter 30 minutter, også hvis det er en tidsindstillet lyd der høres 5 minutter før tiden er gået, og ikke en banken på døren der påbegyndes 10 minutter før tiden er gået, og som gentages op til flere gange før tiden er gået.

Skal der bankes, så er og bliver 1 gang 5 minutter før tiden er udløbet, i mine øjne absolut max banken på døren.

Selvfølgelig skal der være et ur på væggen, som pige og mand kan følge med på, og selvfølgelig er tiden gået når tiden dern er gået, og der stopper det sjove så også i sengen.

Men hvis det er pigen der efterfølgende er så snakkesalig, at det gensidigt hyggelige selskab tager 10 + minutter over tiden, og det ikke er manden der trækker tiden ud, så er det selvfølgelig bare pigens måde at være på, ment positivt, men mandens skyld er det altså ikke at samværet går over tiden.

Det er vel også meningen, at manden har 5 minutter til at komme i tøjet når tiden er gået, og ikke at den tid skal gå fra den tid man har betalt for til sex.

Er manden så for langsom til at komme i tøjet, kan han vel gelejdes ind i et venterum, hvis næste gæst venter.

Der berammes vel også 10 - 15 minutter mellem gæsterne, når der bestilles tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er ikke nemt hva :D 

 

... Hærget telefon dame :huh: sødt sagt 

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Nøgternt betragtet er det vel en risiko, man løber, når man kun bestiller 30 minutter? Men jeg medgiver, at bankeriet kan gøres mere eller mindre diskret.

Netop måden pigen og kunden gøres opmærksom på at tiden er ved at rende ud kan gøres mere eller mindre godt. Helt enig.

Nu betød det ikke så meget lige i denne oplevelse da vi var færdige med sexen men generelt bryder jeg mig på ingen måde om den måde tlf.damen på Romantica hamrer hårdt løs på døren når der er små 10 min tilbage, man fik jo er helt chok :D selvom jeg var advaret da jeg hørte det den foregående kunde oplevede det samme mens jeg ventede i venterummet, og at tlf.damen 2-3 min efter hun første gang hamrer løs på døren så gør det igen, synes jeg personligt er noget pjat, specielt fordi der stadig er rigeligt med tid tilbage ved andet bank. Et bank burde være nok.

De sidste 5-6 piger jeg besøgte i det jyske, ja den ene kiggede vist bare på uret på væggen, den anden aner jeg ikke hvordan hun have styr på tiden, men de 3-4 andre have deres mobiltelefon til sagte at bippe eller spille en sang, ikke 10 min før tiden var gået men 3-4-5 min før, den måde synes jeg personligt er en god og diskret måde at løse det på.

Som sagt betød det ikke alverden for min oplevelse i det her tilfælde så det er mere generelt, lå jeg og havde sex og skulle høre på det gentagne bankeri 10 min før tiden er gået, forstår jeg godt at Reknas feks siger, det vil jeg ikke opleve igen.

At jeg nævner det i anmeldelsen skyldes at det var en del af oplevelsen og at det er mange år siden jeg har oplevet noget der kan sammenlignes med det, og faktisk blev lidt overrasket over fremgangsmåden, men som sagt ikke noget der gjorde min oplevelse hos Jennifer ringere da vi var færdige med sex. 

Redigeret af Aros
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med risiko for yderligere at afspore anmeldelsen af Jennifer tillader jeg mig at nævne, at der på et nærliggende (også fortrinligt) bordel på Indre Østerbro i arbejds-lokalerne findes nogle diskrete små "lyskurve" oppe på væggen - vist nok med farverne grøn - gul - rød. - Pigen kan i almindelig rygliggende arbejdsstilling og med spredte ben følge med i, hvornår lamperne skifter kulør. Ud fra det kan hun venligt gøre kunden opmærksom på, at tiden er ved at rinde ud, - og hun man måske tilpasse meddelelsen til hendes egne fornemmelser for, hvor kunden er i "sit" forløb.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 21 minutter siden:

Selvfølgelig er 30 minutter 30 minutter, også hvis det er en tidsindstillet lyd der høres 5 minutter før tiden er gået, og ikke en banken på døren der påbegyndes 10 minutter før tiden er gået, og som gentages op til flere gange før tiden er gået.

Skal der bankes, så er og bliver 1 gang 5 minutter før tiden er udløbet, i mine øjne absolut max banken på døren.

Selvfølgelig skal der være et ur på væggen, som pige og mand kan følge med på, og selvfølgelig er tiden gået når tiden dern er gået, og der stopper det sjove så også i sengen.

Men hvis det er pigen der efterfølgende er så snakkesalig, at det gensidigt hyggelige selskab tager 10 + minutter over tiden, og det ikke er manden der trækker tiden ud, så er det selvfølgelig bare pigens måde at være på, ment positivt, men mandens skyld er det altså ikke at samværet går over tiden.

Det er vel også meningen, at manden har 5 minutter til at komme i tøjet når tiden er gået, og ikke at den tid skal gå fra den tid man har betalt for til sex.

Er manden så for langsom til at komme i tøjet, kan han vel gelejdes ind i et venterum, hvis næste gæst venter.

Der berammes vel også 10 - 15 minutter mellem gæsterne, når der bestilles tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

10-15, ja tak. Pigen skal have tid til noget at drikke og et bad - og gøre soveværelset rent/klar. 

Så må man betale for en time hvis man ikke kan gøre sig færdig til tiden.

Det handler ikke om at være snakkesalig men om at manden vil have et bad både før og efter og komme to gange inden for en halv time. 

Jeg synes det er noget svineri at nogle mænd som dig forventer 5 min til komme i tøjet som ikke beregnes i de 30 min. 

Så forventer du vel også 10 min til bad både før og efter. Ups så er der pludselig gået 25 min ekstra også skal I snakke osv osv... 

glem det ! hos mig ryger mine gæster ud når der er gået 30 min hvis de har betalt for 30 min. Så må de smide nogle flere kontanter. De betaler for MIN tid ! Og jeg hader når folk spilder min tid.

heldigvis er mine gæster gode til at gå efter 15-25 min og de respektere at der er andre gæster og at der er andre end dem..! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke stille en clockradio til at ringe, eller indstille smartphonen til at spille en behagelig tone 5 minutter før slut tid, i stedet for alt den banken på døren.

Jeg er så enig i dette, det fungere rigtig godt. En af mins favorit GP gør netop dette. 5-10 min før begynder hendes mobil at spille noget dæmpet behageligt musik. Det fungere bare så godt, ingen grund til at begynde at fumle med telefonen, den får bare lov at spille og det er helt indforstået at tiden er ved at være slut.

Jeg er personligt heller ikke meget for de der brutale gentagende bank. Det fungere bare ikke for mig, for at være ærligt så er det total turn off for mig. Af samme grund fortrækker jeg at bestille en time. 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for kaffe Stubinebabe

Det er rene ord for pengene, og helt klar tale.

Ja jeg forventer 30 minutter til sex, hvis det er det jeg har betalt for.

Ja jeg forventer 5 minutter til at komme i tøjet efter sexen.

Ja jeg forventer at kunne tage et bad både før og efter.

Det er også ok at pigen går ud med pengene, og kommer tilbage når jeg bør være kommet af tøjet, og at de 30 minutter tæller herfra.

Det er også ok at pigen går når de 30 minutter er gået, og efterlader mig med 5 minutter til at komme i tøjet.

Et bad før, og eller efter bør styres af teledamen, og afvikles i forbindelse med et ledigt venterum, før pigen har gjort sin entre, og efter hun har forladt gæsten igen.

Er der ikke de fysiske rammer for at det kan lade sig gøre, ja så er det i mine øjne hele det hus der bruges, som er uegnet til formålet.

Jo mere jeg læser anmeldelser som denne, og holdninger som Studinebabens, des mere bekræftes jeg i min livslange modvilje mod den måde et besøg på et bordel afvikles i Danmark.

Jeg fortsætter med som jeg hidtil har gjort at spare sammen til en lang klub weekend i Tyskland, med flere måneder imellem.

Penge, som jeg kunne have fået flere halve timer for, 1 - 2 gange om måneden på et hjemligt bordel, men jeg lever hellere uden, og venter længe hver gang på næste tur til Tyskland.

Men for fuldstændighedens skyld, dem der har fulgt mine rejseberetninger, ved at jeg ofte har afsluttet efter 10 minutter +/-, enten fordi jeg tilfreds var kommet, eller fordi jeg simpelthen ikke kunne komme, og det på trods af en skøn smuk pige og hendes gode service - nogen gange er det bare en selv den er gal med, også hos mig.

Jeg har simpelthen bare afbrudt, fået det ud af det som jeg nu en gang fik, og har så ellers nydt alle de gode timer i klubben, før og efter hver en mere eller mindre vellykket sceance under besøget.

Dette bare for at pointere, at jeg ikke selv presser citronen under et besøg, men jeg kan og vil ikke forliges med hele denne indstilling til kundens forbrug af venterum, bad og omklædning, før og efter selve den sex som man betaler for på tid.

Holdningen er udtryk for en attitude, om at nok skal vi have kunderne indenfor døren, men det kan til gengæld ikke gå stærkt nok med at få ham ud af døren igen når først pengene er lagt, og sexen leveret.

Egentlig en lidt synd diskussion, for hele mit indtryk af Jennifer i forum, og af Aros anmeldelse synes jeg bærer præg af at hun ikke personligt repræsenterer den holdning som Studinebaben fremfører, og alt den banken over 10 minutter som Aros oplevede.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 time siden:

Med risiko for yderligere at afspore anmeldelsen af Jennifer tillader jeg mig at nævne, at der på et nærliggende (også fortrinligt) bordel på Indre Østerbro i arbejds-lokalerne findes nogle diskrete små "lyskurve" oppe på væggen - vist nok med farverne grøn - gul - rød. - Pigen kan i almindelig rygliggende arbejdsstilling og med spredte ben følge med i, hvornår lamperne skifter kulør. Ud fra det kan hun venligt gøre kunden opmærksom på, at tiden er ved at rinde ud, - og hun man måske tilpasse meddelelsen til hendes egne fornemmelser for, hvor kunden er i "sit" forløb.

Men tilbage til Jennifer - genstanden for denne tråds begyndelse: Lige nu er der hverken brug for banken på dørene eller væg-ure eller lyskurve. - Jennifer er sammen med Alexandra de næste to tre timer fuldt optaget af at lade sig gennemkneppe i et af deres elskede sex-parties. - Det får de "fred" til.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:

Tak for kaffe Stubinebabe

Det er rene ord for pengene, og helt klar tale.

Ja jeg forventer 30 minutter til sex, hvis det er det jeg har betalt for.

Ja jeg forventer 5 minutter til at komme i tøjet efter sexen.

Ja jeg forventer at kunne tage et bad både før og efter.

Det er også ok at pigen går ud med pengene, og kommer tilbage når jeg bør være kommet af tøjet, og at de 30 minutter tæller herfra.

Det er også ok at pigen går når de 30 minutter er gået, og efterlader mig med 5 minutter til at komme i tøjet.

Et bad før, og eller efter bør styres af teledamen, og afvikles i forbindelse med et ledigt venterum, før pigen har gjort sin entre, og efter hun har forladt gæsten igen.

Er der ikke de fysiske rammer for at det kan lade sig gøre, ja så er det i mine øjne hele det hus der bruges, som er uegnet til formålet.

Jo mere jeg læser anmeldelser som denne, og holdninger som Studinebabens, des mere bekræftes jeg i min livslange modvilje mod den måde et besøg på et bordel afvikles i Danmark.

Jeg fortsætter med som jeg hidtil har gjort at spare sammen til en lang klub weekend i Tyskland, med flere måneder imellem.

Penge, som jeg kunne have fået flere halve timer for, 1 - 2 gange om måneden på et hjemligt bordel, men jeg lever hellere uden, og venter længe hver gang på næste tur til Tyskland.

Men for fuldstændighedens skyld, dem der har fulgt mine rejseberetninger, ved at jeg ofte har afsluttet efter 10 minutter +/-, enten fordi jeg tilfreds var kommet, eller fordi jeg simpelthen ikke kunne komme, og det på trods af en skøn smuk pige og hendes gode service - nogen gange er det bare en selv den er gal med, også hos mig.

Jeg har simpelthen bare afbrudt, fået det ud af det som jeg nu en gang fik, og har så ellers nydt alle de gode timer i klubben, før og efter hver en mere eller mindre vellykket sceance under besøget.

Dette bare for at pointere, at jeg ikke selv presser citronen under et besøg, men jeg kan og vil ikke forliges med hele denne indstilling til kundens forbrug af venterum, bad og omklædning, før og efter selve den sex som man betaler for på tid.

Holdningen er udtryk for en attitude, om at nok skal vi have kunderne indenfor døren, men det kan til gengæld ikke gå stærkt nok med at få ham ud af døren igen når først pengene er lagt, og sexen leveret.

Egentlig en lidt synd diskussion, for hele mit indtryk af Jennifer i forum, og af Aros anmeldelse synes jeg bærer præg af at hun ikke personligt repræsenterer den holdning som Studinebaben fremfører, og alt den banken over 10 minutter som Aros oplevede.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg må vel kommentere som jeg vil? 

Jeg bakker gp'er op spm Jennifer som har tlf dame til at holde øje med tid og få gæsterne ud til tiden ! 

 

Fred være med mænd som dig ! Vi kunne jo sige at gæsterne måtte punge ud med 50kr pr minut efter tiden er gået. Så kan vi se om de fik fart på og kom ud af døren. 

Forsæt du bare med diverse besøg i Tyskland osv, det passer mig godt. Har ikke lyst til at have tidskrævende gæster på besøg. Jeg og de fleste andre danske gp'er levere top under sexen og er imødekommende ! 

MEN HUSK PÅ - husleje  skal betales, tlf dame skal også, annoncer osv. Også kommer pengene  til mig selv. Konceptet er at få så mange igennem på en dag. Ind - sexe - ud. 

Hvorfor skulle man ellers være på vagt? Du er vel en af dem der er så naive at du tror det hele handler om dig og hvis pigerne siger du er sød, så lever du på det resten af ugen. Vor herre bevares.

Jeg er for træt af denne branche og mænd som dig til lukke munden ! Det første halve år gik det sikkert ! Men man bliver træt ! Og man gider ikke ! 

Gæsterne betaler for tid og ydelser. Drop nu alt det andet fis ! 

Og Jennifer gør stadigvæk det eneste rigtige med tlf dame og på trods af banken levere hun jo tydeligvis stadig top. 

 

Så drop det nu. Og desuden har du også besøgt mig før ;) du er ikke ked af at bruge alt tiden + mere. Så lad os holde her ;)

Redigeret af Studinebabe
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 2 minutter siden:

Jeg må vel kommentere som jeg vil? 

Jeg bakker gp'er op spm Jennifer som har tlf dame til at holde øje med tid og få gæsterne ud til tiden ! 

 

Fred være med mænd som dig ! Vi kunne jo sige at gæsterne måtte punge ud med 50kr pr minut efter tiden er gået. Så kan vi se om de fik fart på og kom ud af døren. 

Forsæt du bare med diverse besøg i Tyskland osv, det passer mig godt. Har ikke lyst til at have tidskrævende gæster på besøg. Jeg og de fleste andre danske gp'er levere top under sexen og er imødekommende ! 

MEN HUSK PÅ - husleje  skal betales, tlf dame skal også, annoncer osv. Også kommer pengene selvom til mig selv.. regner altid med at gå hjem med 10k efter en vagt ! Konceptet er at få så mange igennem på en dag. Ind - sexe - ud. 

Hvorfor skulle man ellers være på vagt? Du er vel en af dem der er så naive at du tror det hele handler om dig og hvis pigerne siger du er sød, så lever du på det resten af ugen. Vor herre bevares.

Jeg er for træt af denne branche og mænd som dig til lukke munden ! Det første halve år gik det sikkert ! Men man bliver træt ! Og man gider ikke ! 

Gæsterne betaler for tid og ydelser. Drop nu alt det andet fis ! 

Og Jennifer gør stadigvæk det eneste rigtige med tlf dame og på trods af banken levere hun jo tydeligvis stadig top. 

 

Så drop det nu. Og desuden har du også besøgt mig før ;) du er ikke ked af at bruge alt tiden + mere. Så lad os holde her ;)

Tak for kaffe, for en svada! :huh:

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 41 minutter siden:

Jeg må vel kommentere som jeg vil? 

Jeg bakker gp'er op spm Jennifer som har tlf dame til at holde øje med tid og få gæsterne ud til tiden ! 

 

Fred være med mænd som dig ! Vi kunne jo sige at gæsterne måtte punge ud med 50kr pr minut efter tiden er gået. Så kan vi se om de fik fart på og kom ud af døren. 

Forsæt du bare med diverse besøg i Tyskland osv, det passer mig godt. Har ikke lyst til at have tidskrævende gæster på besøg. Jeg og de fleste andre danske gp'er levere top under sexen og er imødekommende ! 

MEN HUSK PÅ - husleje  skal betales, tlf dame skal også, annoncer osv. Også kommer pengene  til mig selv. Konceptet er at få så mange igennem på en dag. Ind - sexe - ud. 

Hvorfor skulle man ellers være på vagt? Du er vel en af dem der er så naive at du tror det hele handler om dig og hvis pigerne siger du er sød, så lever du på det resten af ugen. Vor herre bevares.

Jeg er for træt af denne branche og mænd som dig til lukke munden ! Det første halve år gik det sikkert ! Men man bliver træt ! Og man gider ikke ! 

Gæsterne betaler for tid og ydelser. Drop nu alt det andet fis ! 

Og Jennifer gør stadigvæk det eneste rigtige med tlf dame og på trods af banken levere hun jo tydeligvis stadig top. 

 

Så drop det nu. Og desuden har du også besøgt mig før ;) du er ikke ked af at bruge alt tiden + mere. Så lad os holde her ;)

Med dit syn på mænd og din forretningsindstilling bliver jeg næppe nogensinde kunde hos dig.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld for yderligere afsporing, men hold da op Studinebabe, det er et servicefag og det er mændene vi lever af.... Det er muligt at dit koncept er så mange ind som muligt, men sådan behøver det heldigvis ikke være. Man kan sagtens ha færre gæster pr vagt og give god tid og service uden at dø af sult ;-) I min butik er de 30 min fra vi begge er klar og til vi rejser os fra sengen, derudover er der tid til bad både før og efter. Og pause til mig bagefter.

Styring af tid kan man klare med en alarm på iPhonen eller ved at kigge lidt på uret undervejs ;-) 

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der er da nok en ung dame, der er blevet sur og har glemt hun lever i en servicebranche. Der må man smile og bevare det gode humør også når det ikke lige spiller som det burde. Hvis diverse detailbutikker smider deres kunder der er ved at handle ud, præcis når de lukker kommer folk ikke igen, og det samme sker også for dig hvis du ikke behandler dine kunder som du selv ønsker at blive behandlet, så mister du din forretning.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Studinebabe, måske du skulle holde lidt ferie og bruge den konstruktivt, du skriver:

 

"Jeg er for træt af denne branche og mænd som dig til lukke munden ! Det første halve år gik det sikkert ! Men man bliver træt ! Og man gider ikke ! "

 

Overvej om du vil være i branchen med kunder, jeg har også kunder der betaler for min service og tiden hertil, men de kan godt

" fylde mere " og ja det kan være træls, men at i et vist omfang at imødekomme dem, betyder gode relationer og indtjening. Læs Borende X svar .... siger det dig noget?

 

Dejligt at læse om det gode besøg hos Jennifer, desværre er hendes lokation ikke et sted jeg kan komme, ville ellers gerne bruge en god sjat tid med hende, alle de anmeldelser om henðe viser at hun er lækker og sød....

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

En italiensk caféindehavere i Stockholm plejer at spørge sine kunde, hvis de skal drikke kaffe eller snakke? Man har 3 minutter på sig at drikke sin espresso, inden han bliver uforskammet.

Og folk strømmer til for at prøve den gode kaffen og at blive skældt ud.

Hans koncept virker åbenbarligt ha blevet importeret til nogle danske bordeller ;)

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...