Hop til indhold

Recommended Posts

Goddav kunne enligt godt tænke mig at vide hva de kære gp fortrækker i forhold til tid om de bedst kan lide at man tager 1 time eller 30 min o.s.v 

Håber der er nogen som vil byde ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen halløjsa..

jeg vil sige at alle de forskellige tidsrammer er dejlige på hver deres måde.. Ellers ville jeg ikke tilbyde enkeltydelser også:D..

Der er noget frækt og intens ved en quickie som en time har på en helt anden måde.. 

Klart synes jeg dog at en time giver mere tid til snak, hvilket jeg er stor fan af, end hvad enkeltydelser gør.. Halve timer giver nogen gang også tid til snak alt efter hvor hurtigt man er på aftrækkeren:lol:..

Så mit svar må være at jeg foretrækker halve og hele timer men også sagtens kan sætte pris på quckies..

Så fik jeg givet mit besyv med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Tiden for mig handler også meget om hvilke sexformer. Noget ka være smask hot hurtigt. Noget ka være pirrende længere tid samt nogle former for mig tager lang tid. Men kemi, intensitet, hygiejne betyder meget for mig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2/28/2017 at 15:29:

Jamen halløjsa..

jeg vil sige at alle de forskellige tidsrammer er dejlige på hver deres måde.. Ellers ville jeg ikke tilbyde enkeltydelser også:D..

Der er noget frækt og intens ved en quickie som en time har på en helt anden måde.. 

Klart synes jeg dog at en time giver mere tid til snak, hvilket jeg er stor fan af, end hvad enkeltydelser gør.. Halve timer giver nogen gang også tid til snak alt efter hvor hurtigt man er på aftrækkeren:lol:..

Så mit svar må være at jeg foretrækker halve og hele timer men også sagtens kan sætte pris på quckies..

Så fik jeg givet mit besyv med.. 

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Minutprisen i en købt time hos en glædespige er sådan cirka kr 35. :!:

JenniferRomantica skrev, den 28/2/2017 at 15:29:

 

Klart synes jeg dog at en time giver mere tid til snak, hvilket jeg er stor fan af, end hvad enkeltydelser gør.. Halve timer giver nogen gang også tid til snak alt efter hvor hurtigt man er på aftrækkeren:lol:..

 

Det er muligt du er en stor fan af at snakke, men hvorfor ikke have fokus på at give en omgang sex mere hvis der er tid i overskud når man har købt halve eller hele timer fremfor at snakke :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Hvis du ikke sætter pris på at snakke med din GP, så må svaret vel være at du nøjes med 1/2 time, hvis det er den minimumstid hun tilbyder.

Jeg tror ikke nødvendigvis at GP´erne foretrækker de lange besøg som du skriver, men måske snarere at de godt kan lide en blanding. Er man ansat på en tankstation bliver det også lidt ensformigt i længden kun at sælge blyfri 95 hele dagen lang.;)

Uldjyden skrev, for 5 minutter siden:

Minutprisen i en købt time hos en glædespige er sådan cirka kr 35. :!:

Ja, og sommetider er minutprisen for en hastighedsbøde langt højere flere 1000 kr. i minuttet.

Uldjyden skrev, for 7 minutter siden:

Det er muligt du er en stor fan af at snakke, men hvorfor ikke have fokus på at give en omgang sex mere hvis der er tid i overskud når man har købt halve eller hele timer fremfor at snakke :?:

Jamen så spørg dog selv om mere sex fremfor snak, hvis det er det du gerne vil have.

Nu har gud jo til gengæld for mandens pik udstyret kvinden med evnen til at få multiorgasmer, så hvis du er hurtig til at genlade så er det sikkert helt OK. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har pigerne svaret ærligt at lang tid er godt og det er også kort tid. Alt er godt.

Og Gud saa alt, hvad han havde gjort, og se, det var saare godt. 

Selvfølgelig vil pigerne hellere have at man tager en time end 15 minutter. I hvert fald hvis vi kun for et lille øjeblik bilder os ind at de faktiskt primært gør det for penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Hvis jeg har 4 små ydelser (hvilket tidsmæssigt kommer op på lige under en time) så tjener jeg faktisk 1100 mere end jeg gør på at en gæst køber en time.. Så den holder ikke helt den påstand;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Uldjyden skrev, for 1 time siden:

Det er muligt du er en stor fan af at snakke, men hvorfor ikke have fokus på at give en omgang sex mere hvis der er tid i overskud når man har købt halve eller hele timer fremfor at snakke :?:

Uhh jeg sørger skam også for at gøre mit hvis gæsten "hinter" til at han ønsker en omgang mere..

Men det lidt en balancegang fordi ikke alle kan flere gange.. Hvis jeg så giver mig til at hive løs i hans kæreste eje og han er nødt til at fortælle mig "øhh den gider vist ikke runde to" kan det give en underlig stemning.. Hahaha.. 

Jeg har haft gæster der nåede 4 gange på en time og så har jeg haft gæster der har nået en gang.. Ikke alle er lige så fokuseret på udløsning er som andre er.. Og hvilken mand ønsker at gå i gang med runde 2-3 eller 4 for ikke at kunne når at blive færdig.?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Mon ikke en glædespige foretrækker at have 4 besøg á 3.000 kr. frem for 8 besøg á 1.500? Der kan jo også ligge en fysisk anstrengelse i de mange, korte besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 1 time siden:

Mon ikke en glædespige foretrækker at have 4 besøg á 3.000 kr. frem for 8 besøg á 1.500? Der kan jo også ligge en fysisk anstrengelse i de mange, korte besøg.

Variationen i enhver gerning er vel det optimale for mennesker, hvorfor skulle GPér have det anderledes?

Tror måske også at der ikke alene ligger det fysisk hårde i det at møde dobbelt så mange nye ansigter på en dag, men måske mindst ligeså meget i det mentale. Hvem er han, hvordan er han o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes tiden er svær for mig at vælge inden et møde. Jeg tilbyder f.eks. flere udløsninger ved køb af 30 min eller derover, men alt efter hvor lang tid gæsten skal bruge på at "sunde sig" efter første aflevering, kan det godt nogengange, ved 30 min, ende med, at det til sidst handler mest om at han bare skal komme så hurtigt som muligt, og det synes jeg ikke er så GFE-agtigt. <3
Jeg kan godt se, at det selvfølgelig kan være svært lige at vide flere timer før, men han ved det trods alt bedre end mig. 

Jeg vil alligevel også give de andre ret i, at alt fra 15 min til en hel nat kan være super frækt og rart på hver sin måde - det kommer også meget an på gæsten og den kemi, man har sammen synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
AalborgLook skrev, den 01/03/2017 at 17:18:

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Jeg foretrækker helt klart dem der bare bestiller et kvarters blow med alle ekstra ydelser. Dette fordi det er dem jeg tjener flest penge på, men også fordi jeg inderst inde faktisk hader dette job som jeg helt selv har valgt at gøre, slet ikke bryder mig en skid om mine gæster og i hvert fald ikke gider når der er tid og overskud til også at tilfredsstille mig seksuelt. 

Og hvis du ikke nærmest kan smage sarkasmen i den kommentar er du godt nok dummere end du lyder! 

Hvis der er noget der i den grad kan pisse mig af,  er det mænd som dig, der partout nægter at tro på at en pige som mig,  kan nyde og gå op i mit job, bare fordi du selv er så kronisk egocentreret og underbemidlet i en seng,  at du aldrig har oplevet en kvinde der ikke følte sig nødsaget til at fake! 

Fy fan! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg foretrækker helt klart dem der bare bestiller et kvarters blow med alle ekstra ydelser. Dette fordi det er dem jeg tjener flest penge på, men også fordi jeg inderst inde faktisk hader dette job som jeg helt selv har valgt at gøre, slet ikke bryder mig en skid om mine gæster og i hvert fald ikke gider når der er tid og overskud til også at tilfredsstille mig seksuelt. 

Og hvis du ikke nærmest kan smage sarkasmen i den kommentar er du godt nok dummere end du lyder! 

Hvis der er noget der i den grad kan pisse mig af,  er det mænd som dig, der partout nægter at tro på at en pige som mig,  kan nyde og gå op i mit job, bare fordi du selv er så kronisk egocentreret og underbemidlet i en seng,  at du aldrig har oplevet en kvinde der ikke følte sig nødsaget til at fake! 

Fy fan! 

Rolig nu... jeg har aldrig sagt, antydet eller ment at du ikke nyder dit job.

Men i gør det stadig for penge - samtidig med at i nyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Og så for lige at svare på knægtens oprigtige spørgsmål, så tror jeg at de fleste piger sætter pris på variation i løbet af dagen, og os danske, velvillige, ikke-tvungne piger ville jo ikke tilbyde noget vi ikke kan lide. 

For mig som tøs er det alfa og omega at gæsten nyder det der foregår, om han så bedst kan lide at rå-udnytte mig på et kvarter, eller han gerne vil snakke og hygge, så længe han nyder det, så kan jeg også nyde det, og det er meget forskelligt fra gut til gut hvad der skal til for at det virker. 

Ked af at jeg ikke kan give dig et mere ligefremt svar, men intet er skrevet i sten når det kommer til sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey det fint nok selv fortrækker jeg 1 time for der er bare tid til det hele synes og du lige skal i bad eller bare hygge knalde eller snakke det der tid til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Rolig nu... jeg har aldrig sagt, antydet eller ment at du ikke nyder dit job.

Men i gør det stadig for penge - samtidig med at i nyder det. 

Og der er ingen andre i verden der tager penge for noget de nyder? Tømreren skal måske også sætte sin timepris ned når han får en bestilling på et lækkert møbel som han glæder sig til at lave? Eller jeg skal måske kræve at min tatovør kun tager halv pris hver gang han synes det er et fedt design jeg kommer med? 

Ja, jeg vil gerne tjene penge på mit job og kompenseres for den tid og energi jeg bruger på det, så skyd mig ;-p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 59 minutter siden:

Og der er ingen andre i verden der tager penge for noget de nyder? Tømreren skal måske også sætte sin timepris ned når han får en bestilling på et lækkert møbel som han glæder sig til at lave? Eller jeg skal måske kræve at min tatovør kun tager halv pris hver gang han synes det er et fedt design jeg kommer med? 

Ja, jeg vil gerne tjene penge på mit job og kompenseres for den tid og energi jeg bruger på det, så skyd mig ;-p

Det er fint du er så afklaret. Det er der nogle eksempler på piger herinde der ikke er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
AalborgLook skrev, Lige nu:

Det er fint du er så afklaret. Det er der nogle eksempler på piger herinde der ikke er. 

Haha, okay, fair nok. Du må undskylde hvis jeg lige kom til at hoppe lidt i fjæset på dig. Det er bare så ubehageligt, og sker desværre så ofte, at blive "beskyldt/anset for" en hjerteløs pengesuger og intet andet, når man faktisk virkelig elsker sit job og er passioneret omkring det man laver... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig

Jeg foretrækker god tid, da jeg slet ikke kan nå og få slappet af med en aftale på 30 min. Hvis nu det var en kæreste så synes jeg det kan være frækt med et hurtigt knald  af og til. Jeg hygger helst kun fra 2 timer, så der er lidt længere mellem mine aftaler, men her når man jo så også mange dejlige ting, som for mig blir lidt mere naturlige da vi har god tid. 

Kh

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 timer kunne jeg godt tænke mig at prøve var ved det men måtte desværre aflyse med den gp da jeg pludselig fik trukken et større beløb eller var jeg helt klar og spændt 

Redigeret af Knægten

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 1/3/2017 at 22:18:

Hvis du sætter så stor pris på at snakke med kunderne, så sænk prisen for 1 time til det samme som 30 min. 

Hvornår er der en GP der er ærlig og siger at de foretrækker de lange besøg, da de giver flest penge.

Hvis du går ind på én eller anden tilfældig kliniks hjemmeside, vil du selv ved selvsyn kunne se, at to halve timer sammenlagt koster mere i alt end én time isoleret.

Så hvad pigerne foretrækker, er nok mere individuelt - jeg kunne forestille mig, at det ville være træls at være sammen med en gæst i en hel time, hvis kemien ikke lige var i top.

En GP der er ærlig - er det en GP, der siger det, du mener, at hun skal sige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver ingen mening har i dumpet matematik eller noget? Man tjener da klart mest på en masse korte besøg.

Jeg har stortset aldrig folk til 15 minutter, men jeg ville da sikkert fordoble indkomsten hvis jeg kun var booket op med quickies..

Anyway det afhænger af kunden, ved nogle er 1-2 timer for lang tid i deres selskab, og tit er det rart bare lige at blive snuppet hårdt og hurtigt..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 45 minutter siden:

Det giver ingen mening har i dumpet matematik eller noget? Man tjener da klart mest på en masse korte besøg.

Jeg har stortset aldrig folk til 15 minutter, men jeg ville da sikkert fordoble indkomsten hvis jeg kun var booket op med quickies..

Anyway det afhænger af kunden, ved nogle er 1-2 timer for lang tid i deres selskab, og tit er det rart bare lige at blive snuppet hårdt og hurtigt..

Hæhæhæ. Her gik jeg og troede, at jeg var Guds gave til pigerne, når jeg bestilte 1,5 eller 2 eller måske flere timer hos dem. Så var de da sikret den indkomst, skulle man mene.

Men jedenfalls, så indgår der jo nok flere parametre. Og de er uden tvivl afhængig af den enkelte piges temperament og situation. Jeg er bekendt med piger, som nærmest havde en hel sædaftapningsfabrik, ligesom jeg er bekendt med piger, der højst tog en enkelt ind om dagen.

Muligvis tjener man en masse på korte besøg, men er det tilfredsstillende (forstå mig nu ret her)? Og kan man holde til det fysisk? For ikke at tale om det rent psykiske, hvor man skal indstille radaren på et nyt ansigt hvert femte minut?

Den slags slider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...