Hop til indhold

Recommended Posts

Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Hæhæhæ. Her gik jeg og troede, at jeg var Guds gave til pigerne, når jeg bestilte 1,5 eller 2 eller måske flere timer hos dem. Så var de da sikret den indkomst, skulle man mene.

Men jedenfalls, så indgår der jo nok flere parametre. Og de er uden tvivl afhængig af den enkelte piges temperament og situation. Jeg er bekendt med piger, som nærmest havde en hel sædaftapningsfabrik, ligesom jeg er bekendt med piger, der højst tog en enkelt ind om dagen.

Muligvis tjener man en masse på korte besøg, men er det tilfredsstillende (forstå mig nu ret her)? Og kan man holde til det fysisk? For ikke at tale om det rent psykiske, hvor man skal indstille radaren på et nyt ansigt hvert femte minut?

Den slags slider.

Du kan ikke konkludere noget som helst på baggrund af, hvor lang tid kunden har bestilt, eller sågar hvor mange kunder man har på en dag. 
Der er kunder, som man bare er totalt smadret af efter 1 time sammen (ikke ens betydende med at det ikke var godt!)
Der er også kunder der bruger meget tid på at hyggesnakke og nusse lidt, det "slider" jo ikke på en. 

Det er nok ikke hårdt at ha 10 kunder på en dag, hvis de alle har en pik på 7 cm. og bruger størstedelen af tiden på at snakke. Tilgengæld kan man også risikere at "måtte nøjes" med en enkel gæst, fordi han har udtømt en for al ennergi så man ikke kan mere den dag. (Hvorfor tror i de fleste piger kræver tillæg for hård dominans? ;)
Og korte besøg kan være langt mere tilfredsstillende end en hel nat, igen det afhænger af hvem og hvordan i hver især er.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Det er nok ikke hårdt at ha 10 kunder på en dag, hvis de alle har en pik på 7 cm. og bruger størstedelen af tiden på at snakke.

Nu er der jo ingen herinde på EG, der i egen selvopfattelse har en pik på under 25 cm :D:P, men du bekræfter mig jo bare i, at mangfoldigheden er stor, og at enhver pige finder sin egen løsning. Som hun har det bedst med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...