Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Lamyai i dag og blev betjent af stedets indehaver, som jeg ikke fik fat i navnet på.

Hun er vel sidst i 30'erne eller måske 40, men hun har en usædvanlig sprød krop, slank, muskuløs med en god bagdel, en lækker, nybarberet K og silikonehjulpne bryster, som er lidt for store til hende. 

Massagen var fremragende, næsten så god som på bedre grønne steder.

Afslutningen var lidt tung at danse med af to grunde: Hun mangler det der frække glimt i øjet, og i ansigtet ligner hun en yngre udgave af Margrethe Vestager. En flot dame, javist, men på en lidt tantet måde.

Jeg besøger sjældent de samme steder flere gange, men jeg tror, at hun hører til dem, som vil vinde ved nærmere bekendtskab: Hvis hun var lidt forbeholden i begyndelsen, så blev hun til gengæld meget kærlig og sød til sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange rør skrev, for 3 timer siden:

Arkibal fik du hj eller fuldpakke ???

jeg har desværre ikke haft held med fuld pakke på stedet men ellers en dejlig pige 

Fuld pakke for en tusse. Betaling faldt imellem massage og ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange rør skrev, den ‎08‎-‎04‎-‎2017 at 21:52:

Har sendt et billede som privat !!

 

Jeg vil også gerne se billedet inden jeg går forbi - på forhånd tak :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, den 7/4/2017 at 22:45:

Jeg var forbi Lamyai i dag og blev betjent af stedets indehaver, som jeg ikke fik fat i navnet på.

Hun er vel sidst i 30'erne eller måske 40, men hun har en usædvanlig sprød krop, slank, muskuløs med en god bagdel, en lækker, nybarberet K og silikonehjulpne bryster, som er lidt for store til hende. 

Massagen var fremragende, næsten så god som på bedre grønne steder.

Afslutningen var lidt tung at danse med af to grunde: Hun mangler det der frække glimt i øjet, og i ansigtet ligner hun en yngre udgave af Margrethe Vestager. En flot dame, javist, men på en lidt tantet måde.

Jeg besøger sjældent de samme steder flere gange, men jeg tror, at hun hører til dem, som vil vinde ved nærmere bekendtskab: Hvis hun var lidt forbeholden i begyndelsen, så blev hun til gengæld meget kærlig og sød til sidst.

Er stedets indehaver/mutter hende der præsenteres som Lisa (med silikonebryster) i den her annonce? 

https://annoncelight.dk/showad/221283

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Mrx1980 skrev, for 4 timer siden:

Er stedets indehaver/mutter hende der præsenteres som Lisa (med silikonebryster) i den her annonce? 

Det er absolut ikke Mutter på nogen af billederne og mig bekendt har hun absolut ikke Silikonebryster medmindre man kan få lavet dem som A-skål  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg aflagt stedet et besøg. Der er ting man kun gør 1 gang i sit liv. Det var så en af dem. 

Jeg bliver placeret bag et forhæng. Ejeren selv er der og præsenterer en ung pige der er til det hele. Ikke lige noget for mig. Så kører det ellers med massage af først den ene og så den anden og tilbage igen. Det ender med 4 hånds massage mens snakken går på thai og telefonen besvares. 

Ingen indlevelse kun et spørgsmål om at trække penge ud af mig. 

Shit happens. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...