Hop til indhold

Recommended Posts

I Randers er der en Thaimassør på hvert gadehjørne - og nogle gange et par stykker dérimellem. Jeg har prøvet nogle stykker og det er lidt af et lotterispil. Jeg er først og fremmest gået efter den gode massage - om den er hård, behagelig, med meget eller lidt olie, er ikke afgørende. Bare man kan mærke at hænderne ved hvad de gør og at massøren er til stede. Så har jeg lejlighedsvis ladet mig friste af en "happy end", men først dér. 

For ikke længe siden gik jeg lidt tilfældigt ind hos Lamyai, Vestergaard 42, da der var optaget eller lukket hos de 2 andre, jeg havde i tankerne. Pigen tog pænt imod og gav mig valget mellem en madras bag et forhæng i "butikslokalet", eller et mindre (og efter min mening hyggeligere) baglokale. Hun var lige kommet tilbage fra Thailand og var blevet lidt forkølet i den danske vinterkulde. Det grinte vi lidt af og drømte os sammen til sol og sommer.

Massagen var VIRKELIG GOD. Hun fandt alle mine ømme punkter og kom omkring hele kroppen. Også ansigt og nakke, som jeg elsker. Hun havde strejfet lidt undervejs og trukket godt ned i underhylerne, da ballerne fik en ordentlig omgang. Men der blev ikke lagt op til mere og det var sådan set fint med mig. Afslutningsvis sagde hun at jeg trængte til lidt hårdt, næste gang måske lidt mere afslappet... 300 kr. givet godt ud!

Jeg kom tilbage en god uges tid senere og det var mere eller mindre en gentagelse af første gang. Hun kravlede hen over mig på en noget pirrende måde, men igen - den gode massage var i fokus - og underdrengene blev på.

Tredje gang så ligeså.....

Men fjerde gang.... ringede i forvejen, blev modtaget med smil, vist ind i det sædvanlige værelse, hvor hun spørger hvad vi skal lave idag og begynder at tage tøjet af. Jeg har muligvis set lidt overrasket på hende, ihvertfald bliver hun pludselig meget forlegen og fniser undskyldende at hun havde forvekslet mig med en anden. Vi grinede begge af situationen og jeg forsikrede hende om at jeg kun synes bedre om hende, med lidt mindre tøj på og iøvrigt altid åben for at prøve noget nyt. Det gav så også mig lejlighed til at smide de underbukser, som jeg i forvejen havde tænkt mig at spørge hende om, ikke var lidt i vejen. Jeg lagde mig ned og hun begyndte på sit håndværk, spurgte mig, stadig forlegent fnisende, om jeg ville have btb for 800. Jeg sagde top og jeg fik en stadig god og grundig massage, men med noget bedre udsigt end jeg plejede og dejlige steder at hvile hånden. Efter det meste af kroppen havde fået tur, kom hun til lillemanden som kom under kærlig behandling, mens hun sad og gnubbe-red mit lår. Meget frækt! Hun lagde sig så ved min side, så jeg lidt bedre kunne pille ved hende. Efter en tid, spurgte hun hvad jeg kunne tænke mig og selvom der ikke var noget som helst i vejen med det hun havde gang i, svarede jeg: Må jeg slikke dig? Det måtte jeg gerne, så jeg dykkede ned mellem hendes dejlige lår (hun er særdeles velskabt) og dét kunne hun altså godt li'! Jeg kunne mærke hun var lige ved at komme, da hun spurgte om jeg ville ha' hende. Det kunne jeg ikke stå for på dette tidspunkt og indvilligede i at vores "kontrakt" nu var på en tusse. På med gummi og så besteg hun mig, stram og våd, næsten liggende. Hun fortalte mig hvor liderlig hun var blevet af mit sikkeri og der gik ikke længe før hun kom. Hun klappede helt sammen ovenpå mig og jeg nussede hende bare på ryg, nakke og røv, mens hun fik pusten. Så gik hun på alle fire og jeg tog hende skønt bagfra, inden jeg vendte hende på ryggen til den gode gamle. Jeg havde lidt problemer med at komme helt i mål, selvom jeg intet havde at udsætte på hende eller hendes evner (måske fordi det hele var kommet lidt overrumplende ?), men ved fælles håndkraft lykkes det at overtale kalorius, mens hun lå og rørte ved sig selv, meget frækt og helt til ære for mig.

Da vi havde sundet os, sluttede seancen af med at hun masserede min nakke og ansigt - aaahhhhh.  

Super oplevelse hele vejen igennem- og ikke sidste gang jeg kommer dér! 

 

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 8. feb. 2017 at 18:14:

I Randers er der en Thaimassør på hvert gadehjørne - og nogle gange et par stykker dérimellem. Jeg har prøvet nogle stykker og det er lidt af et lotterispil. Jeg er først og fremmest gået efter den gode massage - om den er hård, behagelig, med meget eller lidt olie, er ikke afgørende. Bare man kan mærke at hænderne ved hvad de gør og at massøren er til stede. Så har jeg lejlighedsvis ladet mig friste af en "happy end", men først dér. 

For ikke længe siden gik jeg lidt tilfældigt ind hos Lamyai, Vestergaard 42, da der var optaget eller lukket hos de 2 andre, jeg havde i tankerne. Pigen tog pænt imod og gav mig valget mellem en madras bag et forhæng i "butikslokalet", eller et mindre (og efter min mening hyggeligere) baglokale. Hun var lige kommet tilbage fra Thailand og var blevet lidt forkølet i den danske vinterkulde. Det grinte vi lidt af og drømte os sammen til sol og sommer.

Massagen var VIRKELIG GOD. Hun fandt alle mine ømme punkter og kom omkring hele kroppen. Også ansigt og nakke, som jeg elsker. Hun havde strejfet lidt undervejs og trukket godt ned i underhylerne, da ballerne fik en ordentlig omgang. Men der blev ikke lagt op til mere og det var sådan set fint med mig. Afslutningsvis sagde hun at jeg trængte til lidt hårdt, næste gang måske lidt mere afslappet... 300 kr. givet godt ud!

Jeg kom tilbage en god uges tid senere og det var mere eller mindre en gentagelse af første gang. Hun kravlede hen over mig på en noget pirrende måde, men igen - den gode massage var i fokus - og underdrengene blev på.

Tredje gang så ligeså.....

Men fjerde gang.... ringede i forvejen, blev modtaget med smil, vist ind i det sædvanlige værelse, hvor hun spørger hvad vi skal lave idag og begynder at tage tøjet af. Jeg har muligvis set lidt overrasket på hende, ihvertfald bliver hun pludselig meget forlegen og fniser undskyldende at hun havde forvekslet mig med en anden. Vi grinede begge af situationen og jeg forsikrede hende om at jeg kun synes bedre om hende, med lidt mindre tøj på og iøvrigt altid åben for at prøve noget nyt. Det gav så også mig lejlighed til at smide de underbukser, som jeg i forvejen havde tænkt mig at spørge hende om, ikke var lidt i vejen. Jeg lagde mig ned og hun begyndte på sit håndværk, spurgte mig, stadig forlegent fnisende, om jeg ville have btb for 800. Jeg sagde top og jeg fik en stadig god og grundig massage, men med noget bedre udsigt end jeg plejede og dejlige steder at hvile hånden. Efter det meste af kroppen havde fået tur, kom hun til lillemanden som kom under kærlig behandling, mens hun sad og gnubbe-red mit lår. Meget frækt! Hun lagde sig så ved min side, så jeg lidt bedre kunne pille ved hende. Efter en tid, spurgte hun hvad jeg kunne tænke mig og selvom der ikke var noget som helst i vejen med det hun havde gang i, svarede jeg: Må jeg slikke dig? Det måtte jeg gerne, så jeg dykkede ned mellem hendes dejlige lår (hun er særdeles velskabt) og dét kunne hun altså godt li'! Jeg kunne mærke hun var lige ved at komme, da hun spurgte om jeg ville ha' hende. Det kunne jeg ikke stå for på dette tidspunkt og indvilligede i at vores "kontrakt" nu var på en tusse. På med gummi og så besteg hun mig, stram og våd, næsten liggende. Hun fortalte mig hvor liderlig hun var blevet af mit sikkeri og der gik ikke længe før hun kom. Hun klappede helt sammen ovenpå mig og jeg nussede hende bare på ryg, nakke og røv, mens hun fik pusten. Så gik hun på alle fire og jeg tog hende skønt bagfra, inden jeg vendte hende på ryggen til den gode gamle. Jeg havde lidt problemer med at komme helt i mål, selvom jeg intet havde at udsætte på hende eller hendes evner (måske fordi det hele var kommet lidt overrumplende ?), men ved fælles håndkraft lykkes det at overtale kalorius, mens hun lå og rørte ved sig selv, meget frækt og helt til ære for mig.

Da vi havde sundet os, sluttede seancen af med at hun masserede min nakke og ansigt - aaahhhhh.  

Super oplevelse hele vejen igennem- og ikke sidste gang jeg kommer dér! 

 

Findes der et link dertil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 2 timer siden:

Findes der et link dertil :) 

Ikke som jeg kan finde. Ingen webside og vist heller ingen annoncering. Men den er på thailisten Vest:

Vestergade 42 

Tlf: 52 69 79 89

God fornøjelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Curiosity skrev, 1 time siden:

Ikke som jeg kan finde. Ingen webside og vist heller ingen annoncering. Men den er på thailisten Vest:

Vestergade 42 

Tlf: 52 69 79 89

God fornøjelse ;-)

Hej har du lyst til at fortælle lidt om pigen? Tyk el. Tynd og alder og måske behåring som jo ofte er er meget forskelligt hos Thaiér?

På forhånd Tak!

Nb. Modtager også gerne Pm hvis du syntes :) 

H. Julieman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 34 minutter siden:

Hej har du lyst til at fortælle lidt om pigen? Tyk el. Tynd og alder og måske behåring som jo ofte er er meget forskelligt hos Thaiér?

På forhånd Tak!

Nb. Modtager også gerne Pm hvis du syntes :) 

H. Julieman

Hej Julieman (og andre interesserede),

Pigen er i mine øjne ret køn, med en lidt  "femme fatale" -agtig,  ikke thai-typisk (hvis man kan tale om det?) udstråling. Dybe sovekammerøjne og et halvlangt hår, som hun kæmper lidt med og skiftevis slår ud og sætter op, på en ret frækt måde. Hun er helt slank, men med former på de rigtige steder, god mås og et par gode (økologiske?) håndfulde. Missen er glat, fin, stram og indbydende (jeg er ellers tilhænger af lidt dusk!) 

Jeg vil skyde hende til at være først i 30'erne. Kunne fint være yngre, men der er lidt "livsspor" i ansigtet, der indikerer at hun ikke er helt nybagt (selvom hun stadig er sprød!) Da jeg på opfordring fortalte hende at jeg er 51, sagde hun at det var hun også. Så fnisede vi lidt igen :-)).  Ellers noget? ;-)

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, for 20 timer siden:

Vil hun tungekysse? 

 

Ja, se det ved jeg faktisk ikke. Og jeg sidder netop og overveje om jeg skal tage ind, for at undersøge sagen. Har en fornemmelse af at hun er lidt forsigtig med kundens grænser, så at vi ikke kyssede sidst, kan sagtens skyldes at jeg ikke tog initiativ til det?! Fortsættelse følger muligvis...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Curiosity skrev, den ‎10‎-‎02‎-‎2017 at 20:50:

Hej Julieman (og andre interesserede),

Pigen er i mine øjne ret køn, med en lidt  "femme fatale" -agtig,  ikke thai-typisk (hvis man kan tale om det?) udstråling. Dybe sovekammerøjne og et halvlangt hår, som hun kæmper lidt med og skiftevis slår ud og sætter op, på en ret frækt måde. Hun er helt slank, men med former på de rigtige steder, god mås og et par gode (økologiske?) håndfulde. Missen er glat, fin, stram og indbydende (jeg er ellers tilhænger af lidt dusk!) 

Jeg vil skyde hende til at være først i 30'erne. Kunne fint være yngre, men der er lidt "livsspor" i ansigtet, der indikerer at hun ikke er helt nybagt (selvom hun stadig er sprød!) Da jeg på opfordring fortalte hende at jeg er 51, sagde hun at det var hun også. Så fnisede vi lidt igen :-)).  Ellers noget? ;-)

Mange Tak for svar og jeg tror i øvrigt hun er en sød pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så har hun i øvrigt frabedt sig omtale med frækt indhold, her på sitet, så jeg har anmodet administrator om at slette tråden. Og hvis udlejer læser med: Ovenstående er udtryk for min utøjlelige fantasi og har intet med faktiske hændelser at gøre!!! <:o) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Curiosity skrev, for 2 timer siden:

Og så har hun i øvrigt frabedt sig omtale med frækt indhold, her på sitet, så jeg har anmodet administrator om at slette tråden. Og hvis udlejer læser med: Ovenstående er udtryk for min utøjlelige fantasi og har intet med faktiske hændelser at gøre!!! <:o) 

Den bliver da vist ikk nem at snakke sig ud af, uanset om udlejer læser med eller ej  :)  :)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse - men det er nok de færreste af os andre der får den samme oplevelse hos hende. Meget fair at hun så heller ikke ønsker at annoncere med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 17 timer siden:

Mange Tak for svar og jeg tror i øvrigt hun er en sød pige :) 

Er blevet lidt klogere nu: Hun er 27. Og så taler hun engelsk, iblandet lidt enkelte danske brokker, så kommunikationen kan være lidt udfordrende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas dyk skrev, for 54 minutter siden:

Kender stedet kan du navnet på pigen ;)

Nej desværre. Er en klovn til navne! Glemmer at spørge - og hvis jeg husker at spørge, har jeg glemt det igen 2 sek efter! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Lamyai sidste sommer efter jeg læste om en ung sprød pige der. 

Jeg blev anvist til en madras bag nogle forhæng i rum ved indgang, ikke særlig diskret. Massage gik så igang med en lidt ældre men rimelig køn thai..og hun strejfede også lige * uden at jeg brokkede mig af den grund.

Vend om...så det gjorde jeg så..og kunne ikke lade være med at spørge efter den unge..og hende måtte jeg så lige vente 5 min på..og vi gik igang med det samme hun var indenfor forhæng..og hun var en ung sprød mager (ca 45kilo) thai trunte..som jeg hyggede mig grundigt med..

Ved ikke om stadig er der..men hun var dæleme lækker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, den 8/2/2017 at 18:14:

I Randers er der en Thaimassør på hvert gadehjørne - og nogle gange et par stykker dérimellem. Jeg har prøvet nogle stykker og det er lidt af et lotterispil. Jeg er først og fremmest gået efter den gode massage - om den er hård, behagelig, med meget eller lidt olie, er ikke afgørende. Bare man kan mærke at hænderne ved hvad de gør og at massøren er til stede. Så har jeg lejlighedsvis ladet mig friste af en "happy end", men først dér. 

For ikke længe siden gik jeg lidt tilfældigt ind hos Lamyai, Vestergaard 42, da der var optaget eller lukket hos de 2 andre, jeg havde i tankerne. Pigen tog pænt imod og gav mig valget mellem en madras bag et forhæng i "butikslokalet", eller et mindre (og efter min mening hyggeligere) baglokale. Hun var lige kommet tilbage fra Thailand og var blevet lidt forkølet i den danske vinterkulde. Det grinte vi lidt af og drømte os sammen til sol og sommer.

Massagen var VIRKELIG GOD. Hun fandt alle mine ømme punkter og kom omkring hele kroppen. Også ansigt og nakke, som jeg elsker. Hun havde strejfet lidt undervejs og trukket godt ned i underhylerne, da ballerne fik en ordentlig omgang. Men der blev ikke lagt op til mere og det var sådan set fint med mig. Afslutningsvis sagde hun at jeg trængte til lidt hårdt, næste gang måske lidt mere afslappet... 300 kr. givet godt ud!

Jeg kom tilbage en god uges tid senere og det var mere eller mindre en gentagelse af første gang. Hun kravlede hen over mig på en noget pirrende måde, men igen - den gode massage var i fokus - og underdrengene blev på.

Tredje gang så ligeså.....

Men fjerde gang.... ringede i forvejen, blev modtaget med smil, vist ind i det sædvanlige værelse, hvor hun spørger hvad vi skal lave idag og begynder at tage tøjet af. Jeg har muligvis set lidt overrasket på hende, ihvertfald bliver hun pludselig meget forlegen og fniser undskyldende at hun havde forvekslet mig med en anden. Vi grinede begge af situationen og jeg forsikrede hende om at jeg kun synes bedre om hende, med lidt mindre tøj på og iøvrigt altid åben for at prøve noget nyt. Det gav så også mig lejlighed til at smide de underbukser, som jeg i forvejen havde tænkt mig at spørge hende om, ikke var lidt i vejen. Jeg lagde mig ned og hun begyndte på sit håndværk, spurgte mig, stadig forlegent fnisende, om jeg ville have btb for 800. Jeg sagde top og jeg fik en stadig god og grundig massage, men med noget bedre udsigt end jeg plejede og dejlige steder at hvile hånden. Efter det meste af kroppen havde fået tur, kom hun til lillemanden som kom under kærlig behandling, mens hun sad og gnubbe-red mit lår. Meget frækt! Hun lagde sig så ved min side, så jeg lidt bedre kunne pille ved hende. Efter en tid, spurgte hun hvad jeg kunne tænke mig og selvom der ikke var noget som helst i vejen med det hun havde gang i, svarede jeg: Må jeg slikke dig? Det måtte jeg gerne, så jeg dykkede ned mellem hendes dejlige lår (hun er særdeles velskabt) og dét kunne hun altså godt li'! Jeg kunne mærke hun var lige ved at komme, da hun spurgte om jeg ville ha' hende. Det kunne jeg ikke stå for på dette tidspunkt og indvilligede i at vores "kontrakt" nu var på en tusse. På med gummi og så besteg hun mig, stram og våd, næsten liggende. Hun fortalte mig hvor liderlig hun var blevet af mit sikkeri og der gik ikke længe før hun kom. Hun klappede helt sammen ovenpå mig og jeg nussede hende bare på ryg, nakke og røv, mens hun fik pusten. Så gik hun på alle fire og jeg tog hende skønt bagfra, inden jeg vendte hende på ryggen til den gode gamle. Jeg havde lidt problemer med at komme helt i mål, selvom jeg intet havde at udsætte på hende eller hendes evner (måske fordi det hele var kommet lidt overrumplende ?), men ved fælles håndkraft lykkes det at overtale kalorius, mens hun lå og rørte ved sig selv, meget frækt og helt til ære for mig.

Da vi havde sundet os, sluttede seancen af med at hun masserede min nakke og ansigt - aaahhhhh.  

Super oplevelse hele vejen igennem- og ikke sidste gang jeg kommer dér! 

 

Hvor mange piger er der på stedet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Lange rør skrev, den ‎07‎-‎03‎-‎2017 at 17:47:

Hvor mange piger er i butikken ??

Så fik Lamyai endelig en ny pige, og hold da op, hun er smuk og med pæne store Bryster,

nok hjulpet lidt på vej men passer fint på hendes smukke krop :) 

Så hvis man ikke har været der forbi, har man ikke besøgt Byens smukkeste Thaipige pt :) 

Go Weekend :) 

H. Julieman

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste to gange jeg har været forbi, har der kun været én,  som vistnok er hende der har butikken. Hun giver også en RIGTIG god omgang massage (som er det primære for mig - alt derudover KAN være bonus for merbetaling, men ikke uden et ordentligt og engageret forarbejde). Hende min anmeldelse drejede sig om, har jeg ikke set siden. Men jeg kan forstå på Julieman at der er kommet en ny? Det må tjekkes ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår fredag og det var mit første besøg på stedet....blev modtaget af pigen som har stedet som er rigtig rigtig sød og meget service minded ;)

hun er en glad og frisk pige som kan ta lidt sjov og så er hun bare "røvlækker" på en voksen måde, for hun er lidt oppe i alderen

men hun er en pige som har hjertet og hjernen med i det som hun laver og det kan man mærke.....

hun har en yngre pige tilknyttet stedet som også yder "massage" og hun skulle vist være ret fræk som hun sagde, lige ankommet for 2 dage siden

men så hende ikke.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...