Hop til indhold
Rejsenetværk

Ung mand frygter konkurrencen fra modne herrer

Recommended Posts

Det er da fantastisk som dennne her unge mand intellektualiserer, at der er unge kvinder der går efter ældre mand :huh:
 
Debatindlæg  06.02.2017 kl. 15:50 
Pigerne og de gamle mænd
Hvorfor dater piger og unge kvinder ældre mænd? Ikke kun to, tre eller fire år, men ti, femten og tyve år ældre mænd. Det er intimiderende for en 23-årig dreng som mig, og det er forargeligt, at mændene kan finde på det. Men måske er der noget, jeg ikke forstår?
http://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE9345736/pigerne-og-de-gamle-maend/ 
 
Det er også fantastisk at de piger som han nærmest anklagende spørger om hvorfor de gør det, gider at prøve på at komme med en eller anden fornuftig forklaring, der kan tilsløre at det nok er den der Audi7, og en fuldfed tegnebog der gør de der ældre mænd noget så tiltrækkende - gab ^_^
 
Mon ikke ungersvenden skulle slå lidt koldt vand i blodet, så han kunne blive lidt beroliget af at så mange midaldrende mænd med en Audi7, og en fuldfed tegnebog til fuldfed forkælelse af deres ungdommelige scoring, findes der altså heller ikke der ude i minefeltet.
 
De få velhavere har de piger for sig selv, de kan have flere af dem, og det kan pigerne også af dem.
 
Ok for fuldstændighedens skyld inden at jeg bliver overfaldet af en pige kommentar om, at hun skam har datet ældre fattigrøve også for deres modenhed, og enorme livserfaring, samt deres uimodståelige charme over en cafe latte på "Cafe Kultur Radikal", som de i øvrigt selv gladeligt betalte, så skynder jeg mig at erkende at det tror jeg gerne kan forekomme - men tror jeg det er normen, nej det gør jeg ikke!
 
Mon ikke den unge skribent i højere grad skulle frygte udfordringen herfra, det kan være at unge veltrænede fyre i uniform fra politiskolen ender i Århus natteliv også?
Måske de lokale ungersvende helt håber at Vejle ikke får den Politiskole ;)
 
Politik  24.01.2017 kl. 20:50 
»Det er godt med veltrænede fyre i uniform«
Det vækker begejstring hos både borgmesteren og nogle af borgerne i Vejle, at politiskolen kommer til byen.
På caféen ved siden af rådhuset har de fire veninder reflekteret lidt nærmere over perspektiverne i en politiskole. Der er muligheder, når det kommer til nattelivet, er de enige om.
»Det er godt med veltrænede fyre i uniform,« griner Signe Rosengreen Nielsen.
 
Hvorom alting er, så er der altså statistisk set flere jævnaldrende unge mænd til tilsvarende unge piger, end der findes modne mænd med en reel chance hos de piger.
Aldersforskels dating, er og bliver næppe aldrig andet end et krydderi på tilværelsen for de færre af begge køn, der således nyder hinanden, og det uanset om det er for en fuldfed tegnebog, den fuldfede forkælelse og en Audi7, eller hvor det virkelig måtte forekomme også for hr, den ældre fattigrøv mand også.
 
Så ro på :)
 
Læserbrevs forfatter:
Mads Bordinggaard Brøndserud, Nordisk Sprog og Litteratur-studerende, Aarhus Universitet
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja...Det minder nu mest om et forsøg på at forklare egen manglende succes hos piger med "Det skyldes at de andre er sådan eller sådan - Det er faktisk noget uretfærdigt pis"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit længste forhold var til en vejarbejder jeg mødte da jeg var 17 og han var 30.. Han havde sku ikke røven fuld af penge.. 

Efter en hel del år der skred jeg og fandt en der så "kun" var 10 år ældre end mig og på bistand.. Så her har pengene ikke haft nogen som helst betydning.. Og alligevel holde det nogle år..

Men generelt gå jeg MEGET op i at forsørge mig selv.. Ingen bliver for evigt så man skal ikke lade sig selv blive afhængig af andre eller deres penge.. 

Ligeledes lader jeg INGEN betale mine drinks i byen for jeg skal ikke skylde nogen noget..

Låner jeg penge af nogen så bliver de betalt tilbage så hurtigt som det er muligt..

Min barndom har været.... Ja hvad skal man kalde den... Hmm.. Lad os sige alternativ.. Med forældre der på ingen måder har haft styr på økonomien og jeg har ikke været særlig gammel da min mor begyndte at udnytte mit kønne og veludviklede ydre til at få en bedre pris hos skrothandlerne eller jeg kunne nemmere låne penge af "onkel" whats his face end hun kunne.. Og nu skal jeg lige klarificerer her: Jeg er ALDRIG blevet sexuelt misbrugt selvom det måske godt kunne lyde sådan..

Men det at mine forældre har ført deres liv på den måde har gjort at jeg er utrolig bevidst om at klarer mig selv.. Tjene mine egne penge og aldrig skylde nogen noget så vidt muligt i hvertfald.. 

Jeg er samtidig blevet meget tidlig voksen hvilket gør jeg slet slet slet ikke kan fungerer i et forhold med en jævnaldrende mand.. Jeg har en indstilling til livet der måske også er en del anderledes end hvad mange jævnaldrende har og endda faktisk helt modsat af hvad alle der har været vidne til min barndom havde forventet.. Fordi jeg gå meget op i det der med at tage tingene som de kommer.. Leve en dag af gangen og aldrig bære nag eller være sur og bekymret over ting man ikke kan ændre.. Generelt er jeg nok bare lidt underlig og falder nok derfor bare helt udenfor kategori.. Hahaha.. Når men så fik i mit besyv med her.. En længere forklaring.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har det lidt svært med jævnaldrende kvinder, men synes nu ikke, at det bare er sådan, at man kan hapse yngre kvinder uden videre. Min seneste scoring på den konto var i søndags - og det kostede 1.000 kr :rolleyes:

Jeg er selv rundet de 40, men stadig rimelig ungdommelig og veltrænet. Alligevel er der en kedelig tendens til, at jeg bliver udset som "bytte" for kvinder med for meget fedt, for mange børn og for få penge. 

Hermed en opfordring til alle kvinder under 35 om at kontakte mig :D.

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

 

Jeg er selv rundet de 40, men stadig rimelig ungdommelig og veltrænet. Alligevel er der en kedelig tendens til, at jeg bliver udset som "bytte" for kvinder med for meget fedt, for mange børn og for få penge. 

Hermed en opfordring til alle kvinder under 35 om at kontakte mig :D.

 

Hahaha.. Tror generelt jeg hører under kategorien "for mange børn".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Tror generelt jeg hører under kategorien "for mange børn".. 

Har du for mange børn, Jennifer? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo lige før man et kort øjeblik kunne drømme om at invitere Jennifer på en date :oops:

Hvis altså ikke lige det var fordi, at jeg forstår at det der med aldersforskel, også når alt kommer til alt, synes at være et relativt begreb når det kommer til stykket.

Meget mere end 20 år ældre, hvis pigen er under 25 år, så begynder den der med Audien og den velspækkede tegnebog nok at vejere tungere og tungere, hvis man skal gøre sig nogen forhåbninger som mand.

Hvis man så har det bedre med en sugardate som  velhaver, der har kostet kassen, men hvor der skam ikke blev udvekslet kontanter, som på et regulært bordel.

Så fred være med det, når man kan det - det er dem velundt dem der kan :) 

Men det forhindrer heldigvis ikke mig i at tænke det som jeg altid har tænkt når ungpige modeller passerede mit synsfelt, da jeg var 20, nu hvor jeg er 51, eller når/hvis jeg bliver 70 +.

Det bliver aldrig anderledes - tanker er heldigvis toldfrie :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 20 minutter siden:

Har du for mange børn, Jennifer? :huh:

Alt for mange.. Hahaha.. Jeg var 15 da jeg fik min første.. Hun har stillet mig overfor et af livets store udfordringer.. HUN er nemlig rigtig kæreste med en anden pige.. Se det en kamel der skal sluges.. Men så upon minded og rummelig som jeg er så skal det nu nok gå.. Hehe.. 

Siden hendes ankomst til verdenen er der kommet to dejlige drenge til.. Så her hjemme er der gang i den.. Så ja.. Alt for mange børn.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 23 minutter siden:

Det er jo lige før man et kort øjeblik kunne drømme om at invitere Jennifer på en date :oops:

Hvis altså ikke lige det var fordi, at jeg forstår at det der med aldersforskel, også når alt kommer til alt, synes at være et relativt begreb når det kommer til stykket.

Meget mere end 20 år ældre, hvis pigen er under 25 år, så begynder den der med Audien og den velspækkede tegnebog nok at vejere tungere og tungere, hvis man skal gøre sig nogen forhåbninger som mand.

Hvis man så har det bedre med en sugardate som  velhaver, der har kostet kassen, men hvor der skam ikke blev udvekslet kontanter, som på et regulært bordel.

Så fred være med det, når man kan det - det er dem velundt dem der kan :) 

Men det forhindrer heldigvis ikke mig i at tænke det som jeg altid har tænkt når ungpige modeller passerede mit synsfelt, da jeg var 20, nu hvor jeg er 51, eller når/hvis jeg bliver 70 +.

Det bliver aldrig anderledes - tanker er heldigvis toldfrie :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Fordi hun er så underlig.? Hahaha.. Og har alt for mange børn.. Ja hun er en rigtig fangst.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Alt for mange.. Hahaha.. Jeg var 15 da jeg fik min første.. Hun har stillet mig overfor et af livets store udfordringer.. HUN er nemlig rigtig kæreste med en anden pige.. Se det en kamel der skal sluges.. Men så upon minded og rummelig som jeg er så skal det nu nok gå.. Hehe.. 

Siden hendes ankomst til verdenen er der kommet to dejlige drenge til.. Så her hjemme er der gang i den.. Så ja.. Alt for mange børn.. Hahaha..

Det er tidligt din datter dels har fået kæreste og dels har opdaget at hun er til piger og ikke drenge. Var det ikke 26 du en dag skrev du var.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Det er tidligt din datter dels har fået kæreste og dels har opdaget at hun er til piger og ikke drenge. Var det ikke 26 du en dag skrev du var.:)

 

Jeg blev 27 i januar.. Hehe.. Ja jeg synes også det er utrolig tidligt.. Men i dagens Danmark hvor informationer omkring sine lyster til dels er blevet meget nemmere at komme til så det faktisk ganske naturligt at de unge mennesker finder ud af sig selv.. Det kombineret med at min datter nok også har fået lov til at blive hurtig voksen gør at hun er meget moden af sin alder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 2 timer siden:

Aldersforskels dating, er og bliver næppe aldrig andet end et krydderi på tilværelsen for de færre af begge køn, der således nyder hinanden, og det uanset om det er for en fuldfed tegnebog, den fuldfede forkælelse og en AudiA7, eller hvor det virkelig måtte forekomme også for hr, den ældre fattigrøv mand også

Nu må du lige styre dig lidt Rejse i din tro på at det er en AudiA7 som skulle lokke - de fleste ved at Audi er tabernes bil nummer 1 - fire nuller i grillen og 1 bag rattet....!!!! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Alt for mange.. Hahaha.. Jeg var 15 da jeg fik min første.. Siden hendes ankomst til verdenen er der kommet to dejlige drenge til.... Alt for mange børn.. Hahaha..

Jamen, så du jo have forstand på sex :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er tidligt din datter dels har fået kæreste og dels har opdaget at hun er til piger og ikke drenge. Var det ikke 26 du en dag skrev du var.:)

Frem med kuglerammen! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev 27 i januar.. Hehe.. Ja jeg synes også det er utrolig tidligt.. Men i dagens Danmark hvor informationer omkring sine lyster til dels er blevet meget nemmere at komme til så det faktisk ganske naturligt at de unge mennesker finder ud af sig selv.. Det kombineret med at min datter nok også har fået lov til at blive hurtig voksen gør at hun er meget moden af sin alder.. 

Husk nu at hun er dit barn. Der er ingen børn der er voksne på den "sunde" måde som elleve eller tolv år. Man kan tids nok blive voksen, men en god, kærlig og tryg barndom hvor man har lov til at være barn, betyder ganske meget for ens senere voksen liv. 

Men mon ikke vi er enige ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 4 timer siden:

Det er jo lige før man et kort øjeblik kunne drømme om at invitere Jennifer på en date :oops:

 

 

Har du plads til at der rykker 4 vildbasser ind i lejligheden ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Husk nu at hun er dit barn. Der er ingen børn der er voksne på den "sunde" måde som elleve eller tolv år. Man kan tids nok blive voksen, men en god, kærlig og tryg barndom hvor man har lov til at være barn, betyder ganske meget for ens senere voksen liv. 

Men mon ikke vi er enige ? :)

Vi er helt klart enige.. Men jeg tror at uanset hvad man gør så vil et barn der er barn af en ung mor, som jeg var, være mere selvstændig, og fremstår mere voksen end et barn af en der er det ældre, end jeg var da jeg fik hende.. Når jeg henter datteren i skole tror hendes veninder også jeg er hendes søster.. Og jeg skal være den første til at indrømme at jeg nok imens hun var lille ikke var verdens bedste voksen men jeg var også langt fra voksen..

Det er så også kombineret med at jeg ALTID har været meget OBS på at mine unger skulle være bedre opdraget end alle andres unger.. Det første jeg fik af vide da jeg fik min datter var en gammel sygeplejerske der kiggede ned på mig og sagde "nu skal du jo lige vide at vi holder ekstra godt øje med dig" i en meget nedladende tone.. Mine papirer med børnehjem og 16 forskellige folkeskoler gjorde jo at der var ekstra OBS på mig og det har gjort mig til en meget streng mor der kræver disciplin og ordentlige manér fra mine unger.. Jeg er gammeldags ville nogen nok sige.. Men for mig er der vigtigt og nok også en af grundene til at ingen af mine unger nogensinde har været i pleje men altid har været ved mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

4.? Har kun 3 dejlige velopdragne børn.. Hahaha.. 

Ah...så det er mest "den vokse" som fræser rundt med krudt i røven? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Ah...så det er mest "den vokse" som fræser rundt med krudt i røven? :D 

Jeg fræser aldeles ingen steder hen.. Hahaha.. Jeg har tilbragt størstedelen af mit voksen liv som hjemmegående husmor.. Med tre års barsel og 5 år i et forhold hvor manden var så jaloux at jeg ikke kunne bevæge mig uden for en dør uden at have knaldet hele gaden.. Hahaha.. Jeg er skide gammeldags.. 

Måske også en af grundene til at mit liv aldrig kommer til at være i hænderne eller bestemt af en mand igen.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...