Hop til indhold
Rejsenetværk

Ung mand frygter konkurrencen fra modne herrer

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

På ingen måder.. 

Nej det har vi vist fundet ud af :D 

Jeg selv ville nok faktisk foretrække en som var lidt ældre end mig selv... men alder er jo ikke alt :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Nej det har vi vist fundet ud af :D 

Jeg selv ville nok faktisk foretrække en som var lidt ældre end mig selv... men alder er jo ikke alt :) 

Det ellers normalt at mænd vil have de yngre modeller.. Hahaha.. Men nu ved jeg jo så heller ikke hvor gammel du er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det ellers normalt at mænd vil have de yngre modeller.. Hahaha.. Men nu ved jeg jo så heller ikke hvor gammel du er.. 

Hmm, jeg er et sted i 30'erne...men gammel af sind på nogle områder.

Ah...jamen de unge modeller hopper jeg nok på, når jeg engang når de 50+ :D LOL

Og nu skal jeg have min skønhedssøvn :P 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Hmm, jeg er et sted i 30'erne...men gammel af sind på nogle områder.

Ah...jamen de unge modeller hopper jeg nok på, når jeg engang når de 50+ :D LOL

Og nu skal jeg have min skønhedssøvn :P 

 

Faktisk er de yngre mænd normalt fascinerede af de ældre kvinder.. Og de ældre mænd fascinerede af de yngre modeller.. Hehe.. Jeg tror dem midt i 30'erne normalt gå efter dem på deres egen alder.. Eller i hvertfald har jeg en idé om at det der er nemmest at støde på en mand der vil have en jævnaldrende.. Så der passer du nok meget godt ind.. 

Men så kan de yngre modeller jo glæde sig til at de bliver 50+ og lettere tyndhåret.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Faktisk er de yngre mænd normalt fascinerede af de ældre kvinder.. Og de ældre mænd fascinerede af de yngre modeller.. Hehe.. Jeg tror dem midt i 30'erne normalt gå efter dem på deres egen alder.. Eller i hvertfald har jeg en idé om at det der er nemmest at støde på en mand der vil have en jævnaldrende.. Så der passer du nok meget godt ind.. 

Men så kan de yngre modeller jo glæde sig til at de bliver 50+ og lettere tyndhåret.. Hahaha.. 

Ja hvad kommer først, tynd hårpragt eller grå hår! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Jeg fræser aldeles ingen steder hen.. Hahaha.. Jeg har tilbragt størstedelen af mit voksen liv som hjemmegående husmor.. Med tre års barsel og 5 år i et forhold hvor manden var så jaloux at jeg ikke kunne bevæge mig uden for en dør uden at have knaldet hele gaden.. Hahaha.. Jeg er skide gammeldags.. 

Måske også en af grundene til at mit liv aldrig kommer til at være i hænderne eller bestemt af en mand igen.. Hehe..

Du har bare været uheldig. Næste gang styrer du blot udenom de sygeligt jaloux typer, og finder dig en mand, hvor i begge behandler hinanden ligeværdigt - Dem findes der heldigvis også mange af. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Du har bare været uheldig. Næste gang styrer du blot udenom de sygeligt jaloux typer, og finder dig en mand, hvor i begge behandler hinanden ligeværdigt - Dem findes der heldigvis også mange af. :)

Jeg har skam også haft heldige mænd.. De færreste kan håndterer mit arbejde og endnu færre kan håndterer alle mine unger:P.. Og jeg er ikke villig til at skaffe mig af med nogen af delene.. Hahaha.. Og så er jeg bare heller ikke interesseret i forhold af den natur.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har skam også haft heldige mænd.. De færreste kan håndterer mit arbejde og endnu færre kan håndterer alle mine unger:P.. Og jeg er ikke villig til at skaffe mig af med nogen af delene.. Hahaha.. Og så er jeg bare heller ikke interesseret i forhold af den natur.. 

Du har nok ret i, at når det kommer til stykket, er det de færreste mænd der kan håndtere dit job som GP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7/2/2017 at 21:31:

Faktisk er de yngre mænd normalt fascinerede af de ældre kvinder.. Og de ældre mænd fascinerede af de yngre modeller.. Hehe.. Jeg tror dem midt i 30'erne normalt gå efter dem på deres egen alder.. Eller i hvertfald har jeg en idé om at det der er nemmest at støde på en mand der vil have en jævnaldrende.. Så der passer du nok meget godt ind.. 

Men så kan de yngre modeller jo glæde sig til at de bliver 50+ og lettere tyndhåret.. Hahaha.. 

Da jeg var 17, havde jeg store ønsker om at kunne komme i lag med en 27-årig pige - og have sex med hende naturligvis. - Men det blev ikke til noget. Jeg var for genert. - Siden da har jeg så været i lag med en 27-årig pige. - - -

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE9348006/hvorfor-er-det-et-problem-hvis-kvinder-gaar-efter-audier-og-livserfaring/

Er faktisk helt enig med dette modsvar, det må da være op til kvinden selv at bestemme, hvorfor skal der været en bestemt alders forskel for at det er "acceptabelt"?. Det virker lidt som om at Mads Brøndserud er jealous eller føler sig truet. 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 7. feb. 2017 at 19:34:

Har folk ikke oftest lyst til at finde en jævnaldrende partner, eller ?

Det lyder lidt mere normalt for mig. Hvad i alverden skulle jeg tale med en 25 årig ung gut om ? Med den alder jeg har er 5-10 år også ok, hvis vi skal være kærester. Ellers gerne + 20 år, når det handler om sex. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7. feb. 2017 at 21:31:

Faktisk er de yngre mænd normalt fascinerede af de ældre kvinder.. Og de ældre mænd fascinerede af de yngre modeller.. Hehe.. Jeg tror dem midt i 30'erne normalt gå efter dem på deres egen alder.. Eller i hvertfald har jeg en idé om at det der er nemmest at støde på en mand der vil have en jævnaldrende.. Så der passer du nok meget godt ind.. 

Men så kan de yngre modeller jo glæde sig til at de bliver 50+ og lettere tyndhåret.. Hahaha.. 

Hvorfor er det lige sådan at de unge mænd vil have modne kvinder ? Jeg vil have en dejlig moden mand, der har erfaring og som ikke er genert. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er det lige sådan at de unge mænd vil have modne kvinder ? Jeg vil have en dejlig moden mand, der har erfaring og som ikke er genert. :)

Det er da klart. - Da man var ung og uerfaren, forestillede man sig da, at sådan en pige i 30'erne måtte være som "paradisets have" boltre sig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...