Markild 217 Skrevet 25. Januar, 2017 Hvad tænder en GP mest en stor tyk og lang penis eller en tynd kort penis ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 25. Januar, 2017 hvad tror du selvundskyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 25. Januar, 2017 Nogle tror jeg er ligeglade bare du betaler hihi. Men de fleste er efter min erfaring meget tilfredse hvis du behandler dem med respekt. Og vil sige at det gir tifold tilbage hvis du behandler dem godt. Så kan størrelsen vist være ligemeget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 25. Januar, 2017 ..det kommer anden på hvor hårdt vi har gået til den, den dag 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 25. Januar, 2017 arhhhh kom nu frem gp er lad os høre sandheden om størrelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. Januar, 2017 Størrelsen betyder noget for mig og hvad jeg selv får ud af det, men ikke en døjt i forhold til den behandling jeg giver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 25. Januar, 2017 Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Januar, 2017 Liv skrev, for 2 minutter siden: Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt JAAAA, så er vi nogle der er i høj kurs. Jeg kommer desværre ALTID et par sekunder efter den er kommet indenfor i varmen.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 25. Januar, 2017 hej liv,du bliver sku varm når du ser en mand med et godt vedhængindrøm det nu bare,,,selvfølgelig hvis han forstår at bruge den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 25. Januar, 2017 Har oplevet nogle, som har sagt pænt nej tak og andre, som har været svært begejstret. Det kommer en hel del an på, om det er en petit gp. Umiddelbart synes de unge gp'er, at det er en spændende udfordring, men gummiet er ofte en udfordring... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 25. Januar, 2017 jeg har været udsat for, at jeg er blevet befølt uden på mine bukser,når jeg har spurgt til anal sexno problem sweet,,,så kan i selv regne på det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 25. Januar, 2017 En lille og rap er bedre end en stor og slap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 25. Januar, 2017 De vil nok helst have en tynd, så de ikke kan mærke noget og kan tænke på noget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 25. Januar, 2017 Personligt er jeg glad for en stor og tyk pik jeg rigtig kan mærke. Arbejdsmæssigt så har jeg da prøvet en lille og tyk som også gav mig nydelse. Men ja det handler mere om kemi og hvilken behandling man får. Det er heller ikke noget man sådan kan sige for alle er jo så forskellige. Nicolai97- Vi er nogle piger indenfor denne verden der nyder det vi laver.. og som gør det både af lyst og spænding. Så den der var lidt tam lagt ud.. at vi hellere vil have en tynd så vi ikke kan mærke noget og kan tænke på noget andet. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Januar, 2017 Hej Markild Det betyder ikke så meget for mig, da det gørelsen og ikke størrelsen der betyder noget. Kh StudineMILF 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helene 131 Skrevet 25. Januar, 2017 Om gørelsen er ringe foretrækkes en tilsvarende ringe størrelse kh Helene 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 25. Januar, 2017 Det som virkelig betyder noget - er ejeren og vores kemi 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 25. Januar, 2017 Så længe ham med den korte og tynde ikke knepper på tempo som en kanin for så kan den dælme ryge ind hvor den ikke skal. Eller nærmere ment med en hastighed den ikke bør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 25. Januar, 2017 Tusind tak, Markild! Jeg har virkelig længtes efter en tråd, der kunne bringe denne tematik til debat. Og også tak til alle svarere. - Jeg sidder og griner og glemmer næsten min hovedpine . Selv har jeg dog ikke nogen mening om sagen: Jeg interesserer mig slet ikke for penis'er - hverken tykke eller tynde. Men må tilstå, at jeg interesserer mig for, hvad der interesserer pigerne. Så helt spildt er det langt fra. Som sagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 25. Januar, 2017 Jeg spørger altid GP om min ikke er stor og så siger hun altid JO 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 26. Januar, 2017 Jeg tror ikke man får nogen GP'er til at fortælle hvad de foretrækker. Hvorfor fortælle nogle af sine kunder at man ikke syntes om deres størrelse. Det er ikke særlig god markedsførings taktik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Januar, 2017 Egentlig tror jeg, at pigen er rystenderaslende ligeglad. Det, der betyder noget for hende, er efter min fornemmelse, at hun bliver behandlet godt og føler sig respekteret. Skulle der imidlertid dukke et lille tagpapsøm op, der ikke udretter meget, er der vel en anden gæst, der kan kompensere for det? Men grundliggende tror jeg, at pigen er gladest for at blive værdsat. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 27. Januar, 2017 Jeg vil helst ha små tissemænd, jeg hader at blive prikket på lungerne Desuden er det også svært at få plads til en hel liter mælk i en deciliter kop 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Januar, 2017 Borende X skrev, for 11 timer siden: Egentlig tror jeg, at pigen er rystenderaslende ligeglad. Det, der betyder noget for hende, er efter min fornemmelse, at hun bliver behandlet godt og føler sig respekteret. Skulle der imidlertid dukke et lille tagpapsøm op, der ikke udretter meget, er der vel en anden gæst, der kan kompensere for det? Men grundliggende tror jeg, at pigen er gladest for at blive værdsat. Jeg tror du har 100% ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 140 Skrevet 27. Januar, 2017 Mit gæt vil være at vores GP´ere selvfølgelig er forskellige, ligesom alle andre piger. De er næppe helt ukendte med en lillebitte fætter, og taber sjældent underkæben hvis de ser en ornli´ bamse. De må have set en del. Lidt sjovt at de ved alt det vi går og undrer os over, om andre mænd. Det prikker lidt til en gammel "tanke" om at prøve at være en flue på væggen hos en GP. Der har efterhånden været en del TV om dette, men dog lukkes døren inden det bliver rigtigt sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg