Hop til indhold
Markild

Vil GP have store tykke peniser eller små tynde :)

Recommended Posts

Nogle tror jeg er ligeglade bare du betaler hihi.

Men de fleste er efter min erfaring meget tilfredse hvis du behandler dem med respekt.

Og vil sige at det gir tifold tilbage hvis du behandler dem godt.

Så kan størrelsen vist være ligemeget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt ;-) 

JAAAA, så er vi nogle der er i høj kurs.

Jeg kommer desværre ALTID et par sekunder efter den er kommet indenfor i varmen.. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet nogle, som har sagt pænt nej tak og andre, som har været svært begejstret. Det kommer en hel del an på, om det er en petit gp. Umiddelbart synes de unge gp'er, at det er en spændende udfordring, men gummiet er ofte en udfordring... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg glad for en stor og tyk pik jeg rigtig kan mærke.

 

Arbejdsmæssigt så har jeg da prøvet en lille og tyk som også gav mig nydelse. Men ja det handler mere om kemi og hvilken behandling man får. 

Det er heller ikke noget man sådan kan sige for alle er jo så forskellige. 

Nicolai97- Vi er nogle piger indenfor denne verden der nyder det vi laver.. og som gør

det både af lyst og spænding. 

Så den der var lidt tam lagt ud.. at vi hellere vil have en tynd så vi ikke kan mærke noget og kan tænke på noget andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Tusind tak, Markild! Jeg har virkelig længtes efter en tråd, der kunne bringe denne tematik til debat. Og også tak til alle svarere. - Jeg sidder og griner og glemmer næsten min hovedpine :-). Selv har jeg dog ikke nogen mening om sagen: Jeg interesserer mig slet ikke for penis'er - hverken tykke eller tynde. Men må tilstå, at jeg interesserer mig for, hvad der interesserer pigerne. Så helt spildt er det langt fra. Som sagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke man får nogen GP'er til at fortælle hvad de foretrækker. Hvorfor fortælle nogle af sine kunder at man ikke syntes om deres størrelse.

Det er ikke særlig god markedsførings taktik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig tror jeg, at pigen er rystenderaslende ligeglad.

Det, der betyder noget for hende, er efter min fornemmelse, at hun bliver behandlet godt og føler sig respekteret. Skulle der imidlertid dukke et lille tagpapsøm op, der ikke udretter meget, er der vel en anden gæst, der kan kompensere for det?

Men grundliggende tror jeg, at pigen er gladest for at blive værdsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helst ha små tissemænd, jeg hader at blive prikket på lungerne

Desuden er det også svært at få plads til en hel liter mælk i en deciliter kop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Egentlig tror jeg, at pigen er rystenderaslende ligeglad.

Det, der betyder noget for hende, er efter min fornemmelse, at hun bliver behandlet godt og føler sig respekteret. Skulle der imidlertid dukke et lille tagpapsøm op, der ikke udretter meget, er der vel en anden gæst, der kan kompensere for det?

Men grundliggende tror jeg, at pigen er gladest for at blive værdsat.

Jeg tror du har 100% ret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt vil være at vores GP´ere selvfølgelig er forskellige, ligesom alle andre piger. De er næppe helt ukendte med en lillebitte fætter, og taber sjældent underkæben hvis de ser en ornli´ bamse. De må have set en del. Lidt sjovt at de ved alt det vi går og undrer os over, om andre mænd.

Det prikker lidt til en gammel "tanke" om at prøve at være en flue på væggen hos en GP. Der har efterhånden været en del TV om dette, men dog lukkes døren inden det bliver rigtigt sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...