JenniferRomantica 18191 Skrevet 22. Januar, 2017 Ratata skrev, for 4 minutter siden: Man kunne også sige "Tak for kigget, nu har jeg set giraffen, det var bare det jeg ville"... Da jeg var på vagt sidste lørdag der havde min kollega en rigtig sød svensker inde på besøg og han spurgte da bagefter om han ikke godt måtte hilse på mig fordi han var nysgerrig på mig pga eroguide.. Der var jeg da inde og sige hej og snakke med ham.. Hehe.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Da jeg var på vagt sidste lørdag der havde min kollega en rigtig sød svensker inde på besøg og han spurgte da bagefter om han ikke godt måtte hilse på mig fordi han var nysgerrig på mig pga eroguide.. Der var jeg da inde og sige hej og snakke med ham.. Hehe.. Du er jo også verdensberømt her på EG pga. dine frække og sexede billeder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2017 Kan man ikke bare sige "tøm lommerne, og lad os se hvor meget tid du kan købe" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 22. Januar, 2017 Er der konversationstakst? evt. Ikke uinteresseret fx postcoital takst - udeluk ikke, det kan skabe sund konkurrence og meromsætning - dog vel foretrukken POSTcoital... Synes selv, ideen er god - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 22. Januar, 2017 holstebronx skrev, for 13 minutter siden: Kan man ikke bare sige "tøm lommerne, og lad os se hvor meget tid du kan købe" Er prøvet.. Men de er snu.. Normalt har de ikke taget nogen med.. hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 22. Januar, 2017 (edited) Afklaretmand skrev, for 3 minutter siden: Er der konversationstakst? evt. Ikke uinteresseret fx postcoital takst - udeluk ikke, det kan skabe sund konkurrence og meromsætning - dog vel foretrukken POSTcoital... Synes selv, ideen er god - Jeg plejer nu ikke at tage penge for samtale.. Hehe.. Altså med mindre de kun ønsker samtale.. Hahaha.. Men det er yderst sjældent de alligevel kun kan holde sig til det.. Redigeret 22. Januar, 2017 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Er prøvet.. Men de er snu.. Normalt har de ikke taget nogen med.. hahaha.. Et ur kan vel godt give en omgang svensk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 22. Januar, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: Et ur kan vel godt give en omgang svensk Hahaha.. Muligvis.. Muligvis.. Jeg må til at tænke i alternative valutaer.. Sådan hen "har du ikke nogle kontanter.? Arghmen det da faktisk også et nydeligt ur du har der.. Det kan muligvis indbringe dig en gang dansk.?".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Hahaha.. Muligvis.. Muligvis.. Jeg må til at tænke i alternative valutaer.. Sådan hen "har du ikke nogle kontanter.? Arghmen det da faktisk også et nydeligt ur du har der.. Det kan muligvis indbringe dig en gang dansk.?".. Du bliver en sugarbabe på klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 22. Januar, 2017 holstebronx skrev, for 4 minutter siden: Du bliver en sugarbabe på klinik Kan lige se det for mig når jeg betaler telen i et fladskærms tv.. hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Kan lige se det for mig når jeg betaler telen i et fladskærms tv.. hahaha.. Pigernes foretrukne køretøj bliver en varevogn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Hahaha.. Muligvis.. Muligvis.. Jeg må til at tænke i alternative valutaer.. Sådan hen "har du ikke nogle kontanter.? Arghmen det da faktisk også et nydeligt ur du har der.. Det kan muligvis indbringe dig en gang dansk.?".. Håber du får en ny iphone næste gang, så kan det være der kommer nogle flere selfies herinde... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Er prøvet.. Men de er snu.. Normalt har de ikke taget nogen med.. hahaha.. Jeg synes det ville være dumt - tænk nu om det er pigen, man altid har drømt om og man kan nok heller ikke forvente, hun lukker en ind i anden omgang - eller mens man er nede ved automaten - så er der en anden fyr der springer foran i køen og den udkårne er optaget resten af dagen, fordi den anden fyr har kassen til at gøre det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 23. Januar, 2017 Det er da noget underligt noget ikke bare at sige 'Ellers tak' - Det er jo fair nok Det er vel lidt det samme som at være ude og kigge på X komme i dialog med en sælger, og efter lidt tid konstatere at der ikke er noget af det man leder efter, i det tilfælde sig man vel også bare 'det var ikke lige det, men tak for... eh kigget?' - skal nok omformuleres til klinik brug... Tænker også at de fleste mænd vel dukker op med kontanter og har en god ide om hvad tingene nu koster +/-? Det gjorde jeg, tildeles fordi jeg var bange for at få kolde fødder hvis jeg skulle ud for at hæve penge og ind igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 23. Januar, 2017 Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Jeg synes det ville være dumt - tænk nu om det er pigen, man altid har drømt om og man kan nok heller ikke forvente, hun lukker en ind i anden omgang - eller mens man er nede ved automaten - så er der en anden fyr der springer foran i køen og den udkårne er optaget resten af dagen, fordi den anden fyr har kassen til at gøre det I min tid på klinik (going on 3 år) har jeg oplevet 3 mænd der er kommet tilbage.. Jeg kan huske hver og en fordi man bliver lettere chokeret når det sker.. Hahaha.. Den ene gut havde tilbragt 2 timer ved mig allerede og skulle så ud og hæve flere kontanter fordi han åbenbart ikke var færdig endnu.. Der blev vi også overrasket over han faktisk kom tilbage med penge både til mig og Telen fordi vi holde længere åben for hans skyld.. Og ja det er da risikabelt at skulle rende efter penge.. Fordi vi piger tager det automatisk som en afvisning og derfor tager vi jo den næste i køen ind medmindre man selvfølgelig har valgt at efterlade sine ting imens man er rendt efter penge.. Men det tror jeg nu også de gæster der gør det egentlig er ligeglad med fordi størstedelen er såkaldte lurer der kun kommer for at kigge.. Skide irriterende og belastende.. But that's the name of the game.. Det kan sku ikke sætte mit pis i kog længere.. Hehe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 23. Januar, 2017 Sparkster skrev, for 5 timer siden: Det er da noget underligt noget ikke bare at sige 'Ellers tak' - Det er jo fair nok Det er vel lidt det samme som at være ude og kigge på X komme i dialog med en sælger, og efter lidt tid konstatere at der ikke er noget af det man leder efter, i det tilfælde sig man vel også bare 'det var ikke lige det, men tak for... eh kigget?' - skal nok omformuleres til klinik brug... Tænker også at de fleste mænd vel dukker op med kontanter og har en god ide om hvad tingene nu koster +/-? Det gjorde jeg, tildeles fordi jeg var bange for at få kolde fødder hvis jeg skulle ud for at hæve penge og ind igen Hvis man gå på bordel uden penge er man i hvertfald godt dum.. Hehe.. Eller kun ude på at lurer.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) holstebronx skrev, for 15 timer siden: Kan man ikke bare sige "tøm lommerne, og lad os se hvor meget tid du kan købe" ... og: "Du kan supplere ved at tage opvasken bagefter" Redigeret 23. Januar, 2017 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Januar, 2017 Borende X skrev, for 2 timer siden: ... og: "Du kan supplere ved at tage opvasken bagefter" Opvask er vel en meget gæns "betalings middel" i jokes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 23. Januar, 2017 Bundstokken skrev, den 22/1/2017 at 01:21: Eller også er de blevet 'rullet', jeg ser scenariet for mig : et par adfærds-udfordrede unge mænd mangler kontanter, holder øje med hvornår en mandsperson kommer ud fra det kendte bordels dør og hen mod hæveautomaten, de ved han hæver et større beløb , de holder ham op , end of story Hvis man endelig vil "rulle" en eller anden for penge, så skal man da tage ham på vej IND på bordellet, ikke på vej ud, (hvor han er en ladning og en pæn slat penge lettere) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 23. Januar, 2017 Tænk, og her gik jeg og troede at Danmark var det mest kedeligste land i verden overhoved mht naturkatastrofer. Men så hører man om bermudatrekanter og kviksand overalt i landet Herhenne i Jylland, -kalder vi det for "det sorte hul" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 23. Januar, 2017 Kysseglade Molly skrev, for 5 timer siden: Tænk, og her gik jeg og troede at Danmark var det mest kedeligste land i verden overhoved mht naturkatastrofer. Men så hører man om bermudatrekanter og kviksand overalt i landet Herhenne i Jylland, -kalder vi det for "det sorte hul" Jamen det er utroligt.. Og at man så endnu ikke har hørt et eneste nyhedsbureau nævne det er jo alarmerende mildest talt.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 23. Januar, 2017 (edited) JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: Jamen det er utroligt.. Og at man så endnu ikke har hørt et eneste nyhedsbureau nævne det er jo alarmerende mildest talt.. Hahaha.. Interessen for interessante "naturfænomener" er i tilbagegang. Redigeret 23. Januar, 2017 af Pigeforskeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Januar, 2017 Nikita Darling skrev, den 22/1/2017 at 09:33: Jennifer, du skal bare advare dem om faren ved de satans hæveautomater face to face i situationen, når de siger, at de liiiiige skal hæve penge... Meget mere virksomt... Og sjawt! Det gjorde jeg ofte... De synes aldrig, at jeg var særlig sjaw... Det er lidt svært at forestille sig, at nogen på denne måde skulle have valgt dig fra allerede i døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 30. Januar, 2017 Borende X skrev, den 27/1/2017 at 21:46: Det er lidt svært at forestille sig, at nogen på denne måde skulle have valgt dig fra allerede i døren Nuuurh, det var sødt sagt Det skete selvfølgelig heller aaaaldrig, nu jeg tænker mig om... For ALLE mænd tænder jo på mig! Høhø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Januar, 2017 Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden: Nuuurh, det var sødt sagt Det skete selvfølgelig heller aaaaldrig, nu jeg tænker mig om... For ALLE mænd tænder jo på mig! Høhø Eller også var de så forpustede af turen op af trappen, at de bare havde brug for at hvile sig lidt,..... og så var fælden klappet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg