Hop til indhold
JenniferRomantica

Advarsel.!!!

Recommended Posts

Halløjsa alle sammen.. Jeg har en MEGET seriøs advarsel til jer alle sammen.. Nu har det kostet 3 mænd alene her til aften.. I må fandemar love mig at aldrig prøve på at hæve i automaten henne ved Netto tæt på Marstalsgade.!!! Det er en såkaldt Bermuda hæveautomat.!!! Den sluger jer råt..

Bare rolig piger dog.. Den er åbenbart kun interesseret i mænd.. I kan med ro i sindet benytte den.. 

Nu jeg jo ikke typen der nogensinde kunne finde på at tro at de kære mænd ikke har nosser nok til at sige "tak men nej tak", "du ikke min type" eller en helt tredje ting derfor må den eneste forklaring jo være at vi har en såkaldt mande ædende Bermuda hæveautomat..

Nu har jeg advaret jer.!!

Knus og kys Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Du ved.. Ligesom Bermuda trekanten.. Hehe.. 

Jeg er fra Vestegnen. Bermuda trekanten har jeg hørt om, men ikke en Bermuda hæveautomat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 7 timer siden:

Jeg er fra Vestegnen. Bermuda trekanten har jeg hørt om, men ikke en Bermuda hæveautomat. 

 

Nej men en Bermuda hæveautomat fungerer åbenbart som Bermuda trekanten.. Mænd gå ud for at hæve never to return.!! Det er chokerende at være vidne til.. jeg tænker også på den stakkels mands familie:cry:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 3 minutter siden:

Verdens ældste undskyldning- mænd der bare gerne vil se giraffen... 

Hehe.. Ja det lidt åndssvagt faktisk.. Men jeg må åbenbart virke meget intimiderende på de kære mænd her til aften de i hvertfald bange for at sige nej tak.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Hehe.. Ja det lidt åndssvagt faktisk.. Men jeg må åbenbart virke meget intimiderende på de kære mænd her til aften de i hvertfald bange for at sige nej tak.. Hahaha.. 

Den der halvanden meter må være uhyggeligt skræmmende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller også er de blevet 'rullet', jeg ser scenariet for mig : et par adfærds-udfordrede unge mænd mangler kontanter, holder øje med hvornår en mandsperson kommer ud fra det kendte bordels dør og hen mod hæveautomaten, de ved han hæver et større beløb , de holder ham op , end of story :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 1 minut siden:

Eller også er de blevet 'rullet', jeg ser scenariet for mig : et par adfærds-udfordrede unge mænd mangler kontanter, holder øje med hvornår en mandsperson kommer ud fra det kendte bordels dør og hen mod hæveautomaten, de ved han hæver et større beløb , de holder ham op , end of story :) 

:shock:.. Du har løst mysteriet:-o..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

:shock:.. Du har løst mysteriet:-o..!!

Jamen, med det indtryk man har af dig herfra EG kan det s'gu ikke være din person der får gæsterne til at fordampe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. 

Hvis jeg kommer forbi en dag, så er det væk med de stilletter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 7 minutter siden:

Jamen, med det indtryk man har af dig herfra EG kan det s'gu ikke være din person der får gæsterne til at fordampe :) 

Den tanke havde jeg aldrig tænkt.. Jeg kunne da aldrig tænke dårligt om nogen.! Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 8 minutter siden:

Hvis jeg kommer forbi en dag, så er det væk med de stilletter

Smider dem normalt også hurtigt fordi jeg sådan ca lige så elegant som en flodhest på stylter både uden dem og med dem.. Hahaha.. Den kære @Pigeforskeren var forbi i dag og det første han sagde var "når så du væltede ikke over dørtrinnet.?".. Hahaha.. Jeg vælter tit.. Nogen er charmerende klodset sådan lidt "Ej ups thi hi hi".. Jeg er katastrofalt klodset sådan mere hen af "arrrgghhh *skrald*bum*bang fik lige affyret et missil i faldet og startet tredje verdenskrig".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørg dog dine gudindekollegInnen på Cass - måske frierne er gået derhen på en smøgs tid.... Og lad os beundrere høre - spændende beretning/føljeton

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 2 minutter siden:

Spørg dog dine gudindekollegInnen på Cass - måske frierne er gået derhen på en smøgs tid.... Og lad os beundrere høre - spændende beretning/føljeton

Hehe.. Ej hvorfor skulle de da have fundet på sådan noget underligt noget.. Tænker også det må være svært at slæbe sådan en hæveautomat der hænger fast i ens ben så langt.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Måske var det stilletterne der gjorde det.? De giver jo lige en 15 cm ekstra.. 

165cm er altså også ret overvældende. Det er jo ren Brienne of Tarth.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyS skrev, for 10 minutter siden:

165cm er altså også ret overvældende. Det er jo ren Brienne of Tarth.

Ohh my God.. Jeg elsker dig en lille smule lige nu:wub:.. Game Of Thrones er bare det vildt fedeste ever.. Er rimelig meget nørd i det hele taget men især med lige det.. Hahaha.. Har læst alle bøgerne ovenikøbet.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Ohh my God.. Jeg elsker dig en lille smule lige nu:wub:.. Game Of Thrones er bare det vildt fedeste ever.. Er rimelig meget nørd i det hele taget men især med lige det.. Hahaha.. Har læst alle bøgerne ovenikøbet.. Hahaha..

Du må godt være min Brienne of Tarth, hvis jeg må være din Jaime Lannister.. Og her snakker jeg ikke ligesom i tv-serien! Her snakker jeg ligesom i bøgerne! Der var/er der altså ved at ske et eller andet imellem de to :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyS skrev, Lige nu:

Du må godt være min Brienne of Tarth, hvis jeg må være din Jaime Lannister.. Og her snakker jeg ikke ligesom i tv-serien! Her snakker jeg ligesom i bøgerne! Der var/er der altså ved at ske et eller andet imellem de to :D

Argh.. jeg kan måske lokkes til at være din Shae.. Hahaha..Tror måske også jeg ligner hende udseendsmæssigt mere end Brienne.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da ikke med din Brienne of Tarth højde i stiletter... Men med det siger du at jeg skal være din Tyrion eller hvad? :D (eller Tywin, suk :( )

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Argh.. jeg kan måske lokkes til at være din Shae.. Hahaha..Tror måske også jeg ligner hende udseendsmæssigt mere end Brienne.. Hehe..

Hov, jeg glemte at citere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...